Verlengen seizoenskaart!

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Gisteren mijn seizoenskaart verlengd en een bedankje van Marco van Basten ontvangen. Vandaag een mailtje van Marco ontvangen dat volgens zijn informatie ik mijn seizoenskaart nog niet verlengd heb. Marco is kennelijk niet alleen als trainer het spoor een beetje kwijt :lol:
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Arnoud schreef:Gisteren mijn seizoenskaart verlengd en een bedankje van Marco van Basten ontvangen.
2 weken te vroeg Arnoud ;)
Alle ballen op Henkie!
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

Verleng nog steeds niet, Als deze directie zo doorgaat met het huren van matige spelers i.p.v. kwaliteit en toekomstige 'goede" spelers te kopen. dan zien ze mij ook niet meer.
Ik bedoel te zeggen we gaan aardig snel NAC achterna met dit soort praktijken van onze beleid bepalers, Met spelers huren en middelmaat kopen word je niet beter.

Onze club gaat naar de sodemieter en ik zie bij de directie niet iets dat ze bezig zijn met veranderingen.
Wij zijn Heerenveen.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Arnoud schreef:Gisteren mijn seizoenskaart verlengd en een bedankje van Marco van Basten ontvangen. Vandaag een mailtje van Marco ontvangen dat volgens zijn informatie ik mijn seizoenskaart nog niet verlengd heb. Marco is kennelijk niet alleen als trainer het spoor een beetje kwijt :lol:
Marco doet het ook er ook maar beetje bij, valt niet met ook nog twee wedstrijden per week :D
mathysjorritsma
Selectiespeler
Berichten: 531
Lid geworden op: 02-04-2011 21:42

Bericht door mathysjorritsma »

camataru schreef:Verleng nog steeds niet, Als deze directie zo doorgaat met het huren van matige spelers i.p.v. kwaliteit en toekomstige 'goede" spelers te kopen. dan zien ze mij ook niet meer.
Ik bedoel te zeggen we gaan aardig snel NAC achterna met dit soort praktijken van onze beleid bepalers, Met spelers huren en middelmaat kopen word je niet beter.

Onze club gaat naar de sodemieter en ik zie bij de directie niet iets dat ze bezig zijn met veranderingen.
De redding is nabij! Verbeek heeft in VI aangegeven voorzitter te willen worden van sc Heerenveen, en dat de huidige directie een karaktermoord uitvoert op Riemer. Dat is nog eens uithalen! Kom binnen Verbeek! Alle reden tot verlengen van je seizoenkaart, of niet?? :wink:
frisianbadboy
Wereldspeler
Berichten: 1380
Lid geworden op: 22-07-2008 19:11

Bericht door frisianbadboy »

De redding is nabij! Verbeek heeft in VI aangegeven voorzitter te willen worden van sc Heerenveen, en dat de huidige directie een karaktermoord uitvoert op Riemer. Dat is nog eens uithalen! Kom binnen Verbeek! Alle reden tot verlengen van je seizoenkaart, of niet??
Ja dat zou zeker goed zijn voor de club, ware het niet dat al die vriendjes van Veenstra die overal in de club zijn geinfiltreerd Veenstra nooit weg zullen sturen en Verbeek nooit binnen zullen halen.
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

2 weken te vroeg Arnoud
Nee Xander. Betaald via incasso, wordt dus pas donderdag de 23ste afgeschreven ( dag van uitbetaling van AOW en vakantietoeslag :D ). Verder is dat dezelfde week waarin ik vorig jaar en de jaren daarvoor verlengde, week 21.
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Arnoud schreef:Marco is kennelijk niet alleen als trainer het spoor een beetje kwijt :lol:
Nu maar hopen dat hij je niet op de verkeerde plek heeft gezet.
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

1038 kaarten beschikbaar, de helft daarvan in de "400" vakken.
Last in, first out kennelijk.
frisianbadboy
Wereldspeler
Berichten: 1380
Lid geworden op: 22-07-2008 19:11

Bericht door frisianbadboy »

Het seizoen is officieel ten einde. Voor mij begint nu de afweging of ik voor het komende seizoen weer een seizoenkaart moet gaan nemen of niet. Jaren terug had ik nooit gedacht dat ik over deze vraag zou moeten nadenken. Er bestond geen enkele twijfel en de kaart werd zonder twijfel weer verlengd en aangeschaft.

Maar die vanzelfsprekendheid is er niet meer in mijn geval. Tekenend wellicht voor de situatie waarin we zitten. Een trouwe fan die al meer dan dertig jaar bij de club komt en tot nu toe nooit twijfelde over het verlengen van de seizoenkaart is door het beleid van Veenstra aan het twijfelen gebracht.

Wil ik nog geld overmaken aan een organisatie waar de leiding zich schuldig maakt aan het bewust kapot maken van mensen. Wil ik nog langer een club steunen waarvan ik weet dat de leiding mensen de ziektewet in jaagt. Kan ik met mijn geweten in het reine komen als je weet dat mensen stelselmatig en bewust geestelijk kapot gemaakt worden door de aanwezige leiding.

Vraag die zich op zo'n moment voordoet is natuurlijk of deze man de club is en of dit nog mijn club is waar ik fan van geworden ben dertig jaar terug. Misschien is de club meer Veenstra dan we zelf denken en willen. Tuurlijk is de club niet één persoon, maar deze persoon, inclusief zijn vriendjes, bepaald wel volledig wat er gebeurd en er is niemand meer die deze man kan ontslaan en afstoppen. De club waar ik fan van geworden was stond voor Friese trots, respect, aanvallend voetbal en goede leiding. Van deze vier punten is niks meer over of het moet nog een stukje Friese trots zijn in mijn optiek. Respect is er binnen sc Heerenveen in elk geval niet meer getuige de manier waarop Veenstra en consorten met mensen omgaan. Wil ik daar nog langer deel van uitmaken. Net zo min ik weiger op vakantie te gaan naar landen waar mensenrechten geschonden worden omdat mensen op basis van ras, geaardheid of geslacht gediscrimineerd worden, net zo min wil ik mijn geld geven aan een organisatie waarin respect volledig is verdwenen.

Aan de andere kant is de vraag of je een club waar je dertig jaar geweest bent verlaat omdat de leiding er een totale bende van maakt? Mijn gevoelens schieten van links naar rechts en de keuze zal een lastige zijn. Zal de volledige twee weken nog wel vol twijfel blijven wat te doen. Zonde dat het zover moet komen bij onze club en ik voor dit duivelse dilemma sta.
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Zo, vandaag ook weer mijn 2 kaarten voor volgend jaar betaald.

Op zich snap ik alle commotie rondom de club best, maar ik wil gewoon de wedstrijden zien. Niet op tv, maar in het stadion. Juichen bij goed resultaat en balen bij een nederlaag of puntverlies.

Veenstra kan me gestolen worden, zo ook een handvol van zijn vriendjes binnen de club. Ik kom voor die 11 passanten op het veld die onze kleuren verdedigen. Er komen vast ook weer eens betere tijden.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

frisianbadboy schreef:Het seizoen is officieel ten einde. Voor mij begint nu de afweging of ik voor het komende seizoen weer een seizoenkaart moet gaan nemen of niet. Jaren terug had ik nooit gedacht dat ik over deze vraag zou moeten nadenken. Er bestond geen enkele twijfel en de kaart werd zonder twijfel weer verlengd en aangeschaft.

Maar die vanzelfsprekendheid is er niet meer in mijn geval. Tekenend wellicht voor de situatie waarin we zitten. Een trouwe fan die al meer dan dertig jaar bij de club komt en tot nu toe nooit twijfelde over het verlengen van de seizoenkaart is door het beleid van Veenstra aan het twijfelen gebracht.

Wil ik nog geld overmaken aan een organisatie waar de leiding zich schuldig maakt aan het bewust kapot maken van mensen. Wil ik nog langer een club steunen waarvan ik weet dat de leiding mensen de ziektewet in jaagt. Kan ik met mijn geweten in het reine komen als je weet dat mensen stelselmatig en bewust geestelijk kapot gemaakt worden door de aanwezige leiding.

Vraag die zich op zo'n moment voordoet is natuurlijk of deze man de club is en of dit nog mijn club is waar ik fan van geworden ben dertig jaar terug. Misschien is de club meer Veenstra dan we zelf denken en willen. Tuurlijk is de club niet één persoon, maar deze persoon, inclusief zijn vriendjes, bepaald wel volledig wat er gebeurd en er is niemand meer die deze man kan ontslaan en afstoppen. De club waar ik fan van geworden was stond voor Friese trots, respect, aanvallend voetbal en goede leiding. Van deze vier punten is niks meer over of het moet nog een stukje Friese trots zijn in mijn optiek. Respect is er binnen sc Heerenveen in elk geval niet meer getuige de manier waarop Veenstra en consorten met mensen omgaan. Wil ik daar nog langer deel van uitmaken. Net zo min ik weiger op vakantie te gaan naar landen waar mensenrechten geschonden worden omdat mensen op basis van ras, geaardheid of geslacht gediscrimineerd worden, net zo min wil ik mijn geld geven aan een organisatie waarin respect volledig is verdwenen.

Aan de andere kant is de vraag of je een club waar je dertig jaar geweest bent verlaat omdat de leiding er een totale bende van maakt? Mijn gevoelens schieten van links naar rechts en de keuze zal een lastige zijn. Zal de volledige twee weken nog wel vol twijfel blijven wat te doen. Zonde dat het zover moet komen bij onze club en ik voor dit duivelse dilemma sta.
@ frisian, met verbazing lees ik jouw argumentatie om een sk te verlengen of niet. Je rept totaal niet over de 11 op het veld.
Met geen woord. Sterker je komt met onderbouwingen als die over de keuze van jouw vakantieland, discriminatie, geschonden mensenrechten etc. Wat heeft dit in godsnaam met voetbal te maken, ja het zegt iets over jou, maar ook over jouw principes die je totaal misplaatst hier gebruikt om je punt te maken. Echt van de zotte en pure stemmingmakerij.
Hier heb ik geen woorden voor
frisianbadboy
Wereldspeler
Berichten: 1380
Lid geworden op: 22-07-2008 19:11

Bericht door frisianbadboy »

Ja het zegt inderdaad over dingen waa rik voor sta ja. En de dingen zoals die zich nu bij sc Heerenveen afspelen staan verre van mij en het is maar de vraag of ik daar inderdaad nog langer deel van wens uit te maken.

En in mijn verhaal haal ik inderdaad dingen aan die ik zolangzamerhand inderdaad ook van toepassing vind op sc heerenveen. Daar worden rechten van medewerkers geschonden. Omdat je een afwijkende mening hebt van Veenstra word je ontslagen of het leven misselijk gemaakt. Dat komt ook in landen voor waar dictators aan de macht zijn en mensenrechten met voeten worden getreden. Net zo min ik geld geef aan organisaties die zich schuldig maken aan discriminatie is het maar de vraag of ik geld geef aan een organisatie als sc Heerenveen waar op dit moment onder Veenstra soortgelijke praktijken zich voordoen. Of de vergelijking helemaal op gaat is minder belangrijk, ook jij snapt wel de strekking van mijn verhaal. Als je het ergens principieel mee oneens bent, en dat kan in het groot zijn bij mensenrechten en in het klein bij een organisatie als sc Heerenveen, dan heb je de keuze om daa rniet deel van uit te willen maken. Principes zijn niet afhankelijk van de schaal waarop het gebeurd, maar heb je of heb je niet, ongeacht de schaal waarop ze plaatsvinden.

Ik noem dat geen stemmingmakerij, maar een duidelijk principieel standpunt.

En het feit dat ik niet rep over de elf op het veld komt vanuit het gegeven dat dat voor mij totaal geen argument is om te verlengen of niet. Prestaties of een elftal zijn nog nooit reden geweest om niet te verlengen en zullen da took nooit zijn. Ik ben fan geworden toen we in de eerste divisie speelden en het voetbal niet om aan te gluren was. Dat weerhield me niet toen fan van sc Heerenveen te worden. Dat is totaal onbelangrijk in de keuze. Als het alleen om een elftal zou gaan had ik allang verlengd. Maar net zo min van der Meulen meer sponsor wil zijn bij deze club vanwege Veenstra zo worstel ik innerlijk met de vraag of ik deze club nog langer wens te steunen terwijl je weet hoe er binnen deze organisatie met mensen word omgegaan. En ik weet dat het in deze huidige maatschappij niet vaak meer voorkomt dat je op basis van principes keuzes maakt. Nou laat ik er toevallig wel één van zijn.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Tja jouw afwegingen zijn compleet anders als die van mij en voor mij veel te ver gezocht. Maar goed ik kreeg het virus van m'n opa , vader en m'n kinderen van mij. Ik wist niet beter. Het bij wijze van spreken elke club kunnen zijn.

Mocht je de LC lezen, stop je daar nu ook mee nu de nieuwe NDC directeur 250 man gaat ontslaan?
Hier heb ik geen woorden voor
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Maar wat anders, mijn vader heeft nog niet verlengt maar wordt bestookt met aldus hem irritante mails ondertekend door van Basten dat er nog niet verlengt heeft. Hij twijfelt nog mede door het incident welke ik met sc Heerenveen heb gehad, slechte prestaties en onrust rondom de club.

Hoe vallen deze mails bij de mede supporters? Wat vinden we van deze marketing? Gaat dit de vele opzeggers over de streep helpen of gaat het juist tegenovergesteld werken?

Bij FC Groningen bellen bijvoorbeeld de spelers achter de opzeggers aan om ze nog over de streep te halen en bieden ze aan in meerdere termijnen te betalen. Iets wat veel beter werkt maar kan het mis hebben.


Onderzoekt sc Heerenveen ook de redenen van opzeggingen en doet hier ook wat mee?
Alle ballen op Henkie!
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Het is ook angstvallig stil bij de club rondom het transferbeleid voor volgend seizoen. Wat kunnen we verwachten voor het komende seizoen? Twijfelaars zullen niet verlengen, tenzij de club naar buiten toe treedt met een helder en duidelijk beleid.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

xander schreef: Onderzoekt sc Heerenveen ook de redenen van opzeggingen en doet hier ook wat mee?
Dat hoeft toch allemaal niet? Volgens Veenstra ligt alles aan de economische crisis. Sponsoren zeggen op, supporters verlengen niet en velen doen dit vanwege het beleid van Veenstra.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

xander schreef: Hoe vallen deze mails bij de mede supporters? Wat vinden we van deze marketing? Gaat dit de vele opzeggers over de streep helpen of gaat het juist tegenovergesteld werken?
Typisch voorbeeld van een standaard sausje dat onze geweldige directie over de club gooit, ze zouden moeten aanvoelen hoe hun achterban is. Slechts een voorbeeld van het beleid dat meer tegenstand oproept dan resultaat oplevert. Zelfde verhaal als dat gedoe met die kortingclub voor fans (weet de naam niet uit desinteresse), niet raar dat dit zo snel weer een stille dood sterft.

- Wat mij betreft geef je inderdaad de mogelijkheid tot termijnen in crisistijd, indien men nu nog niet verlengd heeft.
- Daarnaast misschien de jeugdprijzen iets omlaag, die vind ik persoonlijk aan de hoge kant. (Grijs publiek!)
- Merchandising aanbieding / gifs indien met toch nog verlengd
- Duurdere kaarten die niet verlengd worden de goedkopere opties aanbieden
- Bij begin seizoen plaats nog vrij de eerste wedstrijd gratis laten bezoeken met daarna aanbieding om nog te verlengen

etc. etc.

Maar om nou Marco van Basten zijn kostbare tijd aan al die mails te verspillen .. die heeft nog wel andere dingen te doen op het trainingsveld.
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

TORCIDA schreef:Tja jouw afwegingen zijn compleet anders als die van mij en voor mij veel te ver gezocht. Maar goed ik kreeg het virus van m'n opa , vader en m'n kinderen van mij. Ik wist niet beter. Het bij wijze van spreken elke club kunnen zijn.

Mocht je de LC lezen, stop je daar nu ook mee nu de nieuwe NDC directeur 250 man gaat ontslaan?
Jij bent aan het afdalen tot een bedenkelijk niveau TORCIDA :? .

Tegengas geven is prima, of je nu gelijk hebt of niet. Maar dit soort kinderachtige, en volledig belachelijke opmerkingen kun je volgens mij beter achterwege laten.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Otsje P schreef: Jij bent aan het afdalen tot een bedenkelijk niveau TORCIDA :? .

Tegengas geven is prima, of je nu gelijk hebt of niet. Maar dit soort kinderachtige, en volledig belachelijke opmerkingen kun je volgens mij beter achterwege laten.
hoezo tot bedenkelijk niveau, ik probeer hem te begrijpen, geef zelfs aan dat ik anders in afwegingen en keuzes ben dan hem, prima toch? alleen voor mijn gevoel ziet of wil hij alles door een te roze bril zien, in mijn beleving wordt het dan lastig of moet je telkens keuzes maken wil je jezelf raar gezegd niet "verloochenen". Gelet op bv zijn opmerking over zijn vakantievoorkeur.


ipv dat je mij een vraag stelt wat bedoel je precies?, doe je gelijk een aanname, dat is hier wel een probleem aan het worden.
Ik had het wellicht beter moeten omschrijven.
Hier heb ik geen woorden voor
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

TORCIDA schreef: hoezo tot bedenkelijk niveau, ik probeer hem te begrijpen, geef zelfs aan dat ik anders in afwegingen en keuzes ben dan hem, prima toch? alleen voor mijn gevoel ziet of wil hij alles door een te roze bril zien, in mijn beleving wordt het dan lastig of moet je telkens keuzes maken wil je jezelf raar gezegd niet "verloochenen". Gelet op bv zijn opmerking over zijn vakantievoorkeur.


ipv dat je mij een vraag stelt wat bedoel je precies?, doe je gelijk een aanname, dat is hier wel een probleem aan het worden.
Ik had het wellicht beter moeten omschrijven.
Ik doe geen aanname, ik doe een constatering. Ik reageerde dan ook deze laatste zin.
Mocht je de LC lezen, stop je daar nu ook mee nu de nieuwe NDC directeur 250 man gaat ontslaan?
Die vond ik erg kinderachtig. En dat vind je zelf vast ook wel, dat terug lezend.

Heb geen enkele moeite met je bovenste stuk tekst. Dat jij het anders beleefd dan frisianbadboy is je goed recht. Ik kan me ook niet vinden in zijn verhaal over het geld steken in de organisatie. Met de vakantievoorbeelden.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

nee vind ik niet kinderachtig, het is een vraag op basis van zijn redenatie, omdat ik het zelf niet snap dat je zo afwegingen maakt. ( let wel dat ligt aan mij) Ik had mijn vraag beter moeten toelichten, het komt wat bruusk over wellicht.
Maar als je soms in discussie of beter dialoog bent schrijf je soms in de beleving die dan hebt, er ontbreekt een stuk nonverbaal.
maar goed het gaat over iemand anders dus... misschien dat hij nog een reactie plaatst.
Hier heb ik geen woorden voor
Frisianlunatic
Nieuw talent
Berichten: 103
Lid geworden op: 15-04-2013 13:00
Locatie: Goutum Noord

Bericht door Frisianlunatic »

Ik schrok juist van de mail die ik kreeg van Heerenveen nadat ik hem had verlengt. Want ik kreeg een e-mail terug van het volgende adres: scc_verlenging@sc-heerenveen.nl

Ik dacht persoonlijk eerst het zal toch niet zo zijn dat ik nu een seizoenskaart heb bij sport club cam....... Maar toen las ik er achter @sc-heerenveen.nl en was mijn hart ineens weer op normaal ritme...

Kunnen ze dat niet veranderen??
Weer terug van weg geweest.
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

TORCIDA schreef:nee vind ik niet kinderachtig, het is een vraag op basis van zijn redenatie, omdat ik het zelf niet snap dat je zo afwegingen maakt. ( let wel dat ligt aan mij) Ik had mijn vraag beter moeten toelichten, het komt wat bruusk over wellicht.
Maar als je soms in discussie of beter dialoog bent schrijf je soms in de beleving die dan hebt, er ontbreekt een stuk nonverbaal.
maar goed het gaat over iemand anders dus... misschien dat hij nog een reactie plaatst.
Ok :? Jij vond de vergelijking tussen de ontslagen bij NDC en de situatie bij onze club niet volledig mank gaan?

Je blijft de zaak steeds maar terugkoppelen naar de ontslagen die hier zijn gevallen, maar volgens mij is er hier niemand die over die ontslagen klaagt. Dat heeft dan ook helemaal niks met de huidige situatie te maken.
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Frisianlunatic schreef:Ik schrok juist van de mail die ik kreeg van Heerenveen nadat ik hem had verlengt. Want ik kreeg een e-mail terug van het volgende adres: scc_verlenging@sc-heerenveen.nl

Ik dacht persoonlijk eerst het zal toch niet zo zijn dat ik nu een seizoenskaart heb bij sport club cam....... Maar toen las ik er achter @sc-heerenveen.nl en was mijn hart ineens weer op normaal ritme...

Kunnen ze dat niet veranderen??
season club card?
Damaverick
Nieuw talent
Berichten: 147
Lid geworden op: 29-01-2013 12:44

Bericht door Damaverick »

mitrita schreef:1038 kaarten beschikbaar, de helft daarvan in de "400" vakken.
Last in, first out kennelijk.
Zullen misschien ook wat verplaatsers tussen zitten neem ik aan?
Als je toch verlengd en je kunt een betere plek krijgen, zou ik dat ook doen ja...
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Otsje P schreef: season club card?
Seizoensclubcard.

Als je je hier al aan ergert zeg... Ik let niet eens op het emailadres, als er toevallig SCC in staat maakt me dat ook niets uit, afkorting wordt al heel lang gebruikt.
nou nou
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

En we staan op 1105 beschikbare plaatsen, 10 dagen vóór 1 juni.
Daarna zullen er zeker nog flink wat plaatsen gaan vrijkomen van mensen die niet gereageerd hebben.
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Als je ziet hoe hard onze club gegroeid is in de afgelopen decennia, ook wat supportersaantallen betreft, is een terugval in economisch en sportief mindere tijden natuurlijk geen wereldwonder. Nadat het de commerciële afdeling jarenlang is komen aanwaaien, moet er nu hard gewerkt worden om supporters en sponsoren binnenboord te houden. Mede door de toegenomen concurrentie, met de terugkeer van PEC Zwolle en DKV in de eredivisie. Van concurrentie wordt niemand slechter, zullen we maar zeggen.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

De club zal zich verschuilen achter de crisis maar als ik om mij heen mensen niet zie komen terwijl ze wel betaald hebben, is dat geen gevolg van de crisis. Men moet inderdaad stevig aan de bak om de binding weer te versterken. het blijft nog even spannend wat er uitrolt aan seizoenkaarthouders. De wachtlijst is in ieder geval verdampt.
Plaats reactie