Verlengen seizoenskaart!

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Klopt, de drempel ligt met dit systeem niet zo hoog en je hebt nu ook nog de mogelijkheid zelf je vak, rij en stoel uit te zoeken als je wilt verplaatsen.

Keerzijde daarvan is natuurlijk dat dit alleen maar mogelijk wordt door de daling van het aantal seizoenkaarthouders.
Dat zijn er dit jaar waarschijnlijk duizenden, de schaarste is voorbij. Het besef dat er geen "noodzaak" meer is een seizoenkaart te hebben om een wedstrijd van Heerenveen te zien zal dit jaar sterk te merken zijn.
Ik ben benieuwd hoe de club dit oppakt.
Vrije kaartverkoop voor de wedstrijd is voor de club een nieuw verschijnsel en met de kleine balie die daar nu voor is, kon dat nog wel eens lastig worden. De club zou er ook goed aan doen de afhakers periodiek te benaderen met een of andere aanbieding, zodat ook deze mensen bij de club betrokken blijven.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Denk dat de club het ook graag zo zou zien maar ze zitten met de wet van Dam waardoor het niet zonder uitdrukkelijke toestemming mag worden verlengd
klopt maar ik vind dat je dit beter middels een brief kan doen dan via de mail. De kans dat een mail niet goed aankomt of niet aankomt is vele malen groter dan een brief. Er gaat meer kracht van een brief uit.
Hier heb ik geen woorden voor
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

mitrita schreef:Klopt, de drempel ligt met dit systeem niet zo hoog en je hebt nu ook nog de mogelijkheid zelf je vak, rij en stoel uit te zoeken als je wilt verplaatsen.
Toch een aantal pracht plaatsen vrij gekomen naast elkaar zoals vak 12 eerste rij 4 naast elkaar!
Alle ballen op Henkie!
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

klopt maar ik vind dat je dit beter middels een brief kan doen dan via de mail. De kans dat een mail niet goed aankomt of niet aankomt is vele malen groter dan een brief. Er gaat meer kracht van een brief uit.
Helemaal met je eens Torcida en het is indertijd door de Supportersraad ook voorgesteld, maar de directie was het er niet mee eens en houdt derhalve vast aan dit systeem. Niet zo heel erg als er meer vraag dan aanbod is, maar niet verstandig als de situatie andersom is !
Janstra
Selectiespeler
Berichten: 697
Lid geworden op: 28-10-2011 12:30

Bericht door Janstra »

Het is sowieso vreemd dat ze het systeem er zo door gedrukt hebben. Volgens mij heeft dat ook wel een aantal seizoenkaarthouders gekost. Blijkbaar maakt het de directie ook niet uit, aangezien ze niet anders willen. Want het is ook wel erg raar dat ze dit seizoen niet alle seizoenkaarten kwijt zijn geraakt, zelfs niet halverwege het seizoen toen ze met goede kortingen te koop waren.
Pride of the north
Bankzitter
Berichten: 187
Lid geworden op: 19-04-2004 21:27

Bericht door Pride of the north »

Ik ben bang dat dit systeem vorig jaar inderdaad seizoenskaarthouders heeft gekost, want volgens mij was er toen ook onvrede over het systeem (vooral onder de oudere seizoenkaarthouders). Dit jaar kost dit geen seizoenkaarthouders meer denk ik, alleen denk ik wel dat er veel plaatsen vrij zullen komen door crisis, slecht voetbal afgelopen jaren en negatieve sfeer.
I love SCH -4-ever
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

mitrita schreef:Als je op de link klikt voor het verlengen van je seizoenkaart, staat daar nu ook de optie verplaatsen als je naar een ander vak wilt. Uit nieuwsgierigheid even naar gekeken, want er is nogal wat keuze. Met elkaar zijn er nu al 550 kaarten beschikbaar voor een andere plek. De opzeggingen die nog gaan komen daarin nog niet meegenomen.
Nu, 2 dagen later, zijn er 900 plaatsen beschikbaar.
Relatief veel in de 400 vakken (achter de palen) en in de vakken 16 en 23 (relatief duur) op Oost en 25 op Zuid :wink: (naast uitvak). Daarnaast veel losse plaatsen.
Wanneer u kiest voor eenmalige incasso, incasseren wij de eerstvolgende donderdag. Zorgt u ervoor dat er voldoende saldo beschikbaar is?

Dit weerhoudt mij nog even, eerst maar even het vakantiegeld binnen hebben.
elmo87
Nieuw talent
Berichten: 146
Lid geworden op: 24-09-2010 19:57
Locatie: Menaam

Bericht door elmo87 »

Je bedoelt natuurlijk dat 25 op Zuid is. Daar ga ik ook vandaan. Ik heb overplaatsing naar NN2 geregeld met (ideale) systeem.
Vond het altijd wel gezellig naast uitvak, je kijkt je werkelijk de ogen uit. Maar lijkt me toch gezelliger om op Noord te staan. :stan:
twitter.com/jelmo87
feanfanmania
Jeugdspeler
Berichten: 3
Lid geworden op: 10-05-2013 20:06

Bericht door feanfanmania »

Hallo,

Op dit moment heb ik een seizoenskaart in 416 achter de palen. Aangezien verplaatsen nu mogelijk is, zou ik graag naar een ander vak verhuizen. Nu zijn er op de noordtribune op de onderste ring 2 plaatsen naast elkaar beschikbaar, stoel nummer 15 en 16. Nu vroeg ik me af of deze plaatsen gescheiden zijn van elkaar door het gangpad, of zit je echt naast elkaar? Ik hoop dat iemand van jullie het antwoord weet!

Alvast bedankt,

Feanfanmania
mathysjorritsma
Selectiespeler
Berichten: 531
Lid geworden op: 02-04-2011 21:42

Bericht door mathysjorritsma »

Kun je aangeven welk vak dat is? Niet alle vakken zijn namelijk even breed. Met behulp van foto's moet wel te achterhalen zijn of deze naast elkaar zijn.

Ik denk dat op de Noordtribune de scheiding steeds ergens rond de stoelen 13/14 of 14/15 zit. Wordt dus krap, en verschilt per vak.
feanfanmania
Jeugdspeler
Berichten: 3
Lid geworden op: 10-05-2013 20:06

Bericht door feanfanmania »

Het gaat om vak 11. Iemand die het toevallig weet?
mathysjorritsma
Selectiespeler
Berichten: 531
Lid geworden op: 02-04-2011 21:42

Bericht door mathysjorritsma »

Als ze vanaf de voorzijde van het vak van links naar rechts tellen, zit de grens bij stoel 12/13. Dan zou je dus naast elkaar zitten. Maar zekerheid geef ik je niet. Misschien tijdens de play-offs even een kijkje nemen op die tribune, er vanuit gaande dat we die halen.

Waarschijnlijk zijn dit de stoelen met nummers vijftien en zestien in vak elf:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

feanfanmania schreef:Hallo,

Op dit moment heb ik een seizoenskaart in 416 achter de palen. Aangezien verplaatsen nu mogelijk is, zou ik graag naar een ander vak verhuizen. Nu zijn er op de noordtribune op de onderste ring 2 plaatsen naast elkaar beschikbaar, stoel nummer 15 en 16. Nu vroeg ik me af of deze plaatsen gescheiden zijn van elkaar door het gangpad, of zit je echt naast elkaar? Ik hoop dat iemand van jullie het antwoord weet!

Alvast bedankt,

Feanfanmania
Man, wat een toeval! Ik heb net deze twee kaarten afgenomen voor komend seizoen.
nou nou
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

xander schreef: Toch een aantal pracht plaatsen vrij gekomen naast elkaar zoals vak 12 eerste rij 4 naast elkaar!
Serieus? Dan krijg ik dus nieuwe buren 8)
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Appie_M schreef: Serieus? Dan krijg ik dus nieuwe buren 8)
Gister stonden die er niet meer op hoor?
nou nou
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Beschikbare plaatsen sinds dinsdag opgelopen van 898 naar 937.
Friezennn
Bankzitter
Berichten: 213
Lid geworden op: 19-08-2010 18:12

Bericht door Friezennn »

feanfanmania schreef:Hallo,

Op dit moment heb ik een seizoenskaart in 416 achter de palen. Aangezien verplaatsen nu mogelijk is, zou ik graag naar een ander vak verhuizen. Nu zijn er op de noordtribune op de onderste ring 2 plaatsen naast elkaar beschikbaar, stoel nummer 15 en 16. Nu vroeg ik me af of deze plaatsen gescheiden zijn van elkaar door het gangpad, of zit je echt naast elkaar? Ik hoop dat iemand van jullie het antwoord weet!

Alvast bedankt,

Feanfanmania

Een maat van me zit ergens halverwege vak 12, volgens hem zijn de stoelen 15 en 16 naastelkaar, zonder last te hebben van een gangad. Wel zit je er volgens hem vlakbij( ongeveer zoals aangegeven op bovenstaande foto.)
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

En we staan op 960.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Daar komen dus nog de mensen bij die niet voor 1 juni betaald hebben. Ben benieuwd.
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Gemak dient de mensch. We gaan richting 3.000, voorzichtige schatting.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Bij geen plaatsing Europa League kun je er nog 20 aftikken.
Miereneukert!
mathysjorritsma
Selectiespeler
Berichten: 531
Lid geworden op: 02-04-2011 21:42

Bericht door mathysjorritsma »

Ik heb mijn reserveringsnummer niet gekregen, maar krijg ook geen antwoord op e-mails. Kun je deze ook opvragen via de telefoon?
Wil deze natuurlijk wel voor 1 juni hebben...
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Het reserveringsnummer om alsnog in te loggen in de verlengingsmodule kunt u opvragen bij de afdeling Klantenservice, te bereiken per e-mail (klantenservice@sc-heerenveen.nl) of telefoon (+31 (0)513 612 100).
mathysjorritsma
Selectiespeler
Berichten: 531
Lid geworden op: 02-04-2011 21:42

Bericht door mathysjorritsma »

Ah, tiige! Sil him fuort efkes oanfreegje! :wink:
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

mathysjorritsma schreef:Ik heb mijn reserveringsnummer niet gekregen, maar krijg ook geen antwoord op e-mails. Kun je deze ook opvragen via de telefoon?
Wil deze natuurlijk wel voor 1 juni hebben...
Wanneer je geen reactie krijgt op mail zou ik altijd telefonisch contact opnemen met de club ;)
Ze wisten mij niet te vertellen waarom ik geen mail met reserveringsnummer had gekregen want in hun systeem stond de mail als verstuurd naar mijn (correcte) mailadres ;) Zoals ze wel eens neerzetten: bellen is sneller
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Afbeelding

Wat een eer hahaha. Dat hij z'n naam hiervoor leent haha :lol:.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Ach, een deel van zijn salaris komt uit de verkoop van seizoenkaarten. Ben echt benieuwd wat er na 1 juni is overgebleven aan vaste klanten.
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Ze zijn zo wanhopig dat ze zelfs mensen met een stadionverbod zo'n mail sturen :mrgreen:
Corruption is everywhere, fight it!
Gebruikersavatar
Rednax
Wereldspeler
Berichten: 1146
Lid geworden op: 02-10-2006 11:45
Locatie: It Hearrenfean

Bericht door Rednax »

mathysjorritsma schreef:Als ze vanaf de voorzijde van het vak van links naar rechts tellen, zit de grens bij stoel 12/13. Dan zou je dus naast elkaar zitten. Maar zekerheid geef ik je niet. Misschien tijdens de play-offs even een kijkje nemen op die tribune, er vanuit gaande dat we die halen.

Waarschijnlijk zijn dit de stoelen met nummers vijftien en zestien in vak elf:

Afbeelding
Nee, dat zijn 17 &18, 15 en 16 zijn de 1e 2 stoelen naast de trap.
Gebruikt u plastabletten ? Of bent u van nature zo'n zeikerd ?
elmo87
Nieuw talent
Berichten: 146
Lid geworden op: 24-09-2010 19:57
Locatie: Menaam

Bericht door elmo87 »

Neymar schreef:Afbeelding

Wat een eer hahaha. Dat hij z'n naam hiervoor leent haha :lol:.
Och deden ze bij eerste e-mail en bevestiging ook. Gewoon goedkoop marketingtruukje. Wat dat betreft heeft MvB weinig te willen denk ik.
twitter.com/jelmo87
Plaats reactie