Zaken omtrent kaartverkoop (Online Ticketing/Ticketbox, etc.

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: sc Heerenveen stopt met kaartverkoop via TicketBox

Berichtdoor Beetle » 13-03-2012 16:36

Podium3 schreef:Waar ik wel een gruwelijke hekel aan heb is het overtypen van de barcodes, die zouden eventueel ook opgeslagen kunnen gaan worden op je "ticketbox" account.



Mijn browser vroeg of die onthouden moesten worden. En dat is dus nu ook gebeurd. Elke keer als ik bestel dubbelklik ik op het venster van de barcode en, presto, daar staat die al.

Superfries88' schreef:
Jeroen schreef:Dat is vooral makkelijk als je elke keer van dezelfde computer inlogt.


Klopt, maar dat is ook te omzeilen. Stuur de barcode naar een mailadres die je (vrijwel) altijd kan oproepen, desnoods zet je deze op een USB-stick. Het blijft natuurlijk wel een extra handeling, dus ik deel je mening dat het vanuit de club opgepakt zou moeten worden.



Da's ook zo iets. Noooooit doen! Heb je dat eenmaal in de wijde wereld dan kan iedereen met jouw kaart kaarten bestellen. En dan vis je achter het net als je zelf iets wil bestellen. (Of er dan via de club wat te regelen is weet ik niet. Feit is dat zij weten van welk IP adres die kaart is besteld.)

xander schreef:
visje schreef:daarnaast vind ik het vreemd dat we verplicht zijn om die 50 cent voor opwaarderen seizoenkaart te betalen. Het zou logischer zijn geweest dat je 50 cent korting zou hebben gekregen als je je seizoenkaart opwaarderen, en dat je die 50 cent of een euro extra zou moeten betalen als je een old skool kaartje wil ontvangen.

Wat betaal je liever, 3 euro administratiekosten bij de ticketbox of 0.50 euro administratiekosten die ten goede komen voor onze club? Anders waren de kaartjes 15 a 16 euro geweest als de verkoop niet online ging. Veel mensen denken dat de ticketbox die kaartjes afdrukt voor noppes ofzo omdat dat nooit ergens vermeld is.

Verder vind ik dat het wel wat raar allemaal is ingevoerd van het ene op het andere moment terwijl er nog veel vragen zijn over o.a. uitwedstrijden.


Ach, als die 50 cent nou naar Kika zou gaan...
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Re: sc Heerenveen stopt met kaartverkoop via TicketBox

Berichtdoor Beetle » 13-03-2012 16:51

Belangrijk!

VOOR WIE EEN ADRES HEEFT DAT NIET BIJ DE CLUB BEKEND IS!

In dit topic staan een aantal berichten van mensen die misschien denken dat hun bestelde kaart op het verkeerde adres is terecht gekomen. Lopende het seizoen kan er verhuisd zijn, zoals vanuit een studentenhuis. De club kan in het geval dat een kaart dan al besteld is, en al verstuurd naar dat adres niets doen.

De houder van de seizoenskaart zal aan de club moeten meedelen wat het huidige adres is als dit is veranderd. Daarvoor kun je je wenden tot de club via deze link.

Als je kaart al is opgestuurd zal je naar je oude adres moeten gaan of die daar in de post ligt.
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Re: sc Heerenveen stopt met kaartverkoop via TicketBox

Berichtdoor Superfries88' » 13-03-2012 17:40

Beetle schreef:Da's ook zo iets. Noooooit doen! Heb je dat eenmaal in de wijde wereld dan kan iedereen met jouw kaart kaarten bestellen. En dan vis je achter het net als je zelf iets wil bestellen. (Of er dan via de club wat te regelen is weet ik niet. Feit is dat zij weten van welk IP adres die kaart is besteld.)


Dan moet iemand eerst je e-mailaccount hacken (of inzien), de desbetreffende mail vinden én zich realiseren om welke code het gaat. Dus nee, ik vind dat overdreven. Als je voorzichtig met je materiaal bent en je legt het er niet al te dik bovenop, dan is de kans wel erg klein dat iemand jou barcode in handen krijgt. Vandaar dat ik het gewoon durf te adviseren. Maar dat moet iedereen zelf weten, als een ander liever de hele code over gaat tikken is dat ook prima.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: sc Heerenveen stopt met kaartverkoop via TicketBox

Berichtdoor Tokstra » 13-03-2012 21:48

in oar mei bêst op myn barkoade kaarten bestelle, hy mei se betelje en de kaarten komme yn myn brievebus!
Tokstra
Nieuw talent
 
Berichten: 137
Geregistreerd op: 22-01-2005 15:12
Woonplaats: De Rottefalle

Re: sc Heerenveen stopt met kaartverkoop via TicketBox

Berichtdoor forca hveen » 14-03-2012 16:36

Beetle schreef:Belangrijk!

VOOR WIE EEN ADRES HEEFT DAT NIET BIJ DE CLUB BEKEND IS!

In dit topic staan een aantal berichten van mensen die misschien denken dat hun bestelde kaart op het verkeerde adres is terecht gekomen. Lopende het seizoen kan er verhuisd zijn, zoals vanuit een studentenhuis. De club kan in het geval dat een kaart dan al besteld is, en al verstuurd naar dat adres niets doen.

De houder van de seizoenskaart zal aan de club moeten meedelen wat het huidige adres is als dit is veranderd. Daarvoor kun je je wenden tot de club via deze link.

Als je kaart al is opgestuurd zal je naar je oude adres moeten gaan of die daar in de post ligt.


Dit vind ik nou erg scheef :S
Stel dat je bent vergeten om het aan de club door te geven dat je bent verhuisd (als student kan het makkelijk dat je regelmatig bent verhuisd naar een andere kamer omdat het een vooruitgang is. Daarnaast moet je al aan zoveel instanties doorgeven dat je bent verhuisd) dan weet je dus niet of je kaart al is verstuurd naar een eventueel verkeerd adres omdat bij het bestellen simpelweg niet is te zien naar welk adres de kaarten worden verstuurd.........

Wanneer je bij het bestellen kan zien dan is het nog te achterhalen waar ze heen worden gestuurd. Nu ben je als student wellicht 4 keer verhuisd in 3 jaar tijd terwijl je al die tijd al een clubkaart/seizoenkaart had en moet je dus zien uit te zoeken waar de kaarten heen zijn gestuurd en moet je dus hopen dat je ze nog tot je beschikking krijgt (want in het studentenhuis kunnen best allemaal onbekenden wonen ondertussen).
forca hveen
Superster
 
Berichten: 3357
Geregistreerd op: 29-01-2008 19:46

Re: sc Heerenveen stopt met kaartverkoop via TicketBox

Berichtdoor smikkell » 15-03-2012 19:24

Ik heb afgelopen zondag 2 extra kaarten gekocht met mijn seizoenkaart voor Heerenveen- psv. Hoelang duurt het ongeveer voordat je die thuis krijgt? Iemand een idee?
smikkell
Bankzitter
 
Berichten: 1
Geregistreerd op: 01-02-2012 21:05

Re: sc Heerenveen stopt met kaartverkoop via TicketBox

Berichtdoor Bouwe666 » 16-03-2012 13:54

Normaal gesproken,een week ongeveer,heb net mijn kaart groningen-heerenveen binnen,vorige week vrijdag besteld.
Avatar gebruiker
Bouwe666
Selectiespeler
 
Berichten: 381
Geregistreerd op: 24-01-2010 02:21
Woonplaats: 0594

Re: sc Heerenveen stopt met kaartverkoop via TicketBox

Berichtdoor Arnoud » 22-03-2012 19:19

Twee belangrijke berichten op de site van sc Heerenveen:

Tarief Online Ticketing voor uitwedstrijden verlaagd
De Online Ticketing fee is na de afschaffing van TicketBox voor uitwedstrijden verlaagd. In plaats van de €3,40 fee van TicketBox wordt er nu een bedrag €1,40 betaald voor de handling, dus € 2,- korting!
De korting gaat in bij de uitwedstrijd van NEC. Vrijdag 23 maart start de verkoop om 09:00 uur

en
TicketBox
Het logo van TicketBox wordt nog (linksboven) op deze site vermeld, omdat deze applicatie een KNVB format betreft. Dit kan mogelijk voor verwarring zorgen, omdat sc Heerenveen definitief is gestopt met de kaartverkoop via TicketBox.


Eén en ander mede naar aanleiding van vragen van de Supportersraad.
Avatar gebruiker
Arnoud
Superster
 
Berichten: 1660
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:04
Woonplaats: aan De Fluezen

Re: sc Heerenveen stopt met kaartverkoop via TicketBox

Berichtdoor Calimero » 22-03-2012 19:24

De korting bij NEC is geen 2 euro, maar 1.40.....
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: sc Heerenveen stopt met kaartverkoop via TicketBox

Berichtdoor Arnoud » 22-03-2012 19:47

Kan je dat voor me onderbouwen ?
Avatar gebruiker
Arnoud
Superster
 
Berichten: 1660
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:04
Woonplaats: aan De Fluezen

Re: sc Heerenveen stopt met kaartverkoop via TicketBox

Berichtdoor xander » 22-03-2012 19:52

Arnoud schreef:Kan je dat voor me onderbouwen ?



Eerder deze week stonden de volgende prijzen op de clubsite:

Vrij Vervoer € 21,40
Buscombi € 25,40

viewtopic.php?f=12&t=5583

21,40-2=19,40
25,40-2=23,40

;)
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: sc Heerenveen stopt met kaartverkoop via TicketBox

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 22-03-2012 19:53

Arnoud schreef:Kan je dat voor me onderbouwen ?


Wil ik ook wel doen :wink:

Je betaalt bij online ticketing € 20,-. Kaartje voor het uitvak kost 18 euro, wanneer je naar de site van NEC kijkt: http://www.nec-nijmegen.nl/tickets/nieuws/05768_info-kaartverkoop-n-e-c-sc-heerenveen. Hierbij moet je kijken naar de prijs van vak M of N, dit zijn de 'spiegelende vakken' van het uitvak. De prijs zou totaal dus €19,40 moeten zijn.

Daarnaast ben ik benieuwd waarom je voor een uitwedstrijd 1,40 euro extra betaalt, en voor thuiswedstrijd (tegen PSV) 50 cent toeslag.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: sc Heerenveen stopt met kaartverkoop via TicketBox

Berichtdoor Arnoud » 22-03-2012 20:11

Namens de Supportersraad is er inmiddels een mail aan de betrokken manager bij sc Heerenveen gestuurd met het verzoek om uitleg over de toegepaste korting. We hopen hierop zsm antwoord te hebben en zullen dat hier ook weer communiceren.
Avatar gebruiker
Arnoud
Superster
 
Berichten: 1660
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:04
Woonplaats: aan De Fluezen

Re: sc Heerenveen stopt met kaartverkoop via TicketBox

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 22-03-2012 20:28

Keurig die snelle verwerking! Ben benieuwd naar de reactie.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: sc Heerenveen stopt met kaartverkoop via TicketBox

Berichtdoor xander » 23-03-2012 10:37

UPDATE: Tarief Online Ticketing voor uitwedstrijden verlaagd
Gepubliceerd op 23 maart 2012
De Online Ticketing fee is na de afschaffing van TicketBox voor uitwedstrijden verlaagd. In plaats van de €3,40 fee van TicketBox wordt er, vanaf de wedstrijd tegen NEC, een bedrag van €2,00 betaald voor de handling, dus € 1,40 korting! (eerder deze week is per abuis een verkeerd bedrag gecommuniceerd, red.)

De korting gaat in vanaf de uitwedstrijd van NEC: vandaag, vrijdag 23 maart is de verkoop om 09:00 uur gestart via online ticketing.


Een tegevallende korting nu.. maarja beter iets dan niets. Bespaar op jaar basis net een wedstrijd :)
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: sc Heerenveen stopt met kaartverkoop via TicketBox

Berichtdoor Arnoud » 23-03-2012 12:15

Op geheel persoonlijke titel (dus niet namens de Supportersraad) vind ik dit een teleurstellende uitkomst. € 2,00 handling fee vind ik vrij veel - zeker daar indien je je kaart kort voor de uit-wedstrijd koopt, je zelf voor het printen moet zorgen en de afdeling ticketing van sc Heerenveen nauwelijks een inspanning hoeft te plegen.
Avatar gebruiker
Arnoud
Superster
 
Berichten: 1660
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:04
Woonplaats: aan De Fluezen

Re: sc Heerenveen stopt met kaartverkoop via TicketBox

Berichtdoor xander » 23-03-2012 12:23

Inderdaad, de enige kosten die de club heeft in zo'n geval zijn de Ideal kosten per transactie. Zoals F4E ook al zegt, waarom voor thuiswedstrijden slechts 0.50€ fee rekenen en een supporter die trouw de club wil volgen bij een uitwedstrijd betaald 2€ fee, vanwaar dit grote verschil.
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: sc Heerenveen stopt met kaartverkoop via TicketBox

Berichtdoor NN19 » 23-03-2012 13:37

Naja PSV thuis hoefden ze dit alleen te veranderen op je SZK. Bij uitwedstrijden moet er een kaartje geprint worden en in de meeste gevallen ook nog opgestuurd worden. Logisch dat dit dan duurder uitvalt. Wel is 2 euro best wel veel, moet voor de helft van dat geld ook wel kunnen.
Avatar gebruiker
NN19
Basisspeler
 
Berichten: 515
Geregistreerd op: 24-08-2009 19:40

Re: sc Heerenveen stopt met kaartverkoop via TicketBox

Berichtdoor Tokstra » 23-03-2012 14:54

Jim moat soks net ûnderskatte, der is ek noch immen dy't mei in stikje plakbân it kaartsje fêstplakt yn it envelopke. :D
Tokstra
Nieuw talent
 
Berichten: 137
Geregistreerd op: 22-01-2005 15:12
Woonplaats: De Rottefalle

Re: sc Heerenveen stopt met kaartverkoop via TicketBox

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 26-03-2012 19:24

NN19 schreef:Naja PSV thuis hoefden ze dit alleen te veranderen op je SZK. Bij uitwedstrijden moet er een kaartje geprint worden en in de meeste gevallen ook nog opgestuurd worden. Logisch dat dit dan duurder uitvalt. Wel is 2 euro best wel veel, moet voor de helft van dat geld ook wel kunnen.


Dan zou deze toeslag volgend jaar verleden tijd moeten zijn, want dan heb je print-at-home en heeft de club dus helemaal geen kosten meer aan je kaartje.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: sc Heerenveen stopt met kaartverkoop via TicketBox

Berichtdoor Jeroen » 27-03-2012 09:22

Onderhoud, dataverkeer en licentiekosten van het online ticketingsysteem.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Re: sc Heerenveen stopt met kaartverkoop via TicketBox

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 27-03-2012 13:13

Jeroen schreef:Onderhoud, dataverkeer en licentiekosten van het online ticketingsysteem.


Wordt onderhoud niet betaalt uit licentiekosten? Dataverkeer lijkt me trouwens inbegrepen bij de site. Hoe dan ook, dat kan nooit meer zijn dan de 50 cent die gerekend werd voor de wedstrijd tegen PSV.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: sc Heerenveen stopt met kaartverkoop via TicketBox

Berichtdoor xander » 24-04-2012 16:59

Seizoenkaart verlenging

Alle seizoenkaarthouders ontvangen eind van deze week bericht per e-mail of post over de seizoenkaartverlenging. U kunt zelf aangeven via een speciaal deel van onze website of u de seizoenkaart wilt verlengen of opzeggen. Vanaf 1 december geldt er een nieuwe wet waardoor uw seizoenkaart niet langer stilzwijgend kan worden verlengd.
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: sc Heerenveen stopt met kaartverkoop via TicketBox

Berichtdoor xander » 26-04-2012 17:07

Heerenveen, 26 april 2012

Betreft: seizoenkaart verlenging 2012-2013


Geachte heer,


Wy gean troch! sc Heerenveen staat er (weer) goed voor en we beleven een boeiend seizoen. Met de nieuwe hoofdcoach Marco van Basten aan het roer wordt 2012-2013 helemaal een speciaal seizoen voor sc Heerenveen. Wij hopen dat we u ook volgend seizoen weer mogen ontvangen in het Abe Lenstra stadion. Uw steun als twaalfde man is onvervangbaar! Omdat u een seizoenkaart in NN heeft, bevelen wij het lidmaatschap van de sfeervereniging Nieuw Noord bij u aan.

Hierbij ontvangt u informatie over de verlenging van uw seizoenkaart voor het seizoen 2012-2013, want er is een aantal zaken veranderd.

Opwaardering seizoenkaart
U kunt vanaf dit jaar eenvoudig uw seizoenkaart(en) en eventueel uw parkeerkaart opwaarderen via een speciaal deel van onze website. In dit systeem geeft u de verlenging aan en kunt u meteen uw betaling regelen. U gaat hiervoor naar
http://www.sc-heerenveen.nl/verlengen en logt in met uw reserveringsnummer: *********** en uw geboortedatum. Hier vindt u ook een uitgebreide uitleg over online verlengen.

Op uw scherm ziet u uw eigen gegevens en de prijs van uw seizoenkaart(en). U kunt hier meteen eventuele persoonlijke wijzigingen aangeven. De betaling kunt u afronden door middel van iDeal of een eenmalige incasso. Indien u aan de betalingsvoorwaarden heeft voldaan, wordt uw pas opgewaardeerd voor seizoen 2012-2013. U ontvangt hierover begin juli bericht.

Nieuwe wet
Vanaf 1 december 2011 geldt er een nieuwe wet waardoor uw seizoenkaart niet langer stilzwijgend kan worden verlengd. Dit betekent dat wij u informeren over de seizoenkaartverlenging en dat u zelf vroegtijdig kunt opzeggen. Het betekent ook dat u niet moet vergeten de seizoenkaart te verlengen!

Mocht u nog vragen hebben over de seizoenkaartverlenging, prijzen, bijzondere tariefgroepen of uitleg over prijsstijging, dan kunt u uw antwoord vinden op
http://www.sc-heerenveen.nl/ticketing/v ... lde-vragen. Staat u vraag er niet tussen, neem dan contact op met de afdeling Klantenservice. Deze is bereikbaar via e-mail:
klantenservice@sc-heerenveen.nl of telefonisch: (0513) 612100.


Met vriendelijke groet,
sc Heerenveen


Afdeling Klantenservice / Ticketing


Voor een 1 juli moet aangeven of je wil verlengen. Betalen kan via Ideal of eenmalige incasso die elke donderdag wordt uitgevoerd. Prima systeem wat mij betreft!

Verder geen prijsverhoging komend seizoen!
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: sc Heerenveen stopt met kaartverkoop via TicketBox

Berichtdoor Lasse4evah » 26-04-2012 20:40

[quote="xander]Verder geen prijsverhoging komend seizoen![/quote]

Klasse! Ik had verwacht dat marco betaald moest worden maar het valt dus nog mee!
Nog even wachten op mijn eigen brief en snel verlengen!
Lasse4evah
Wereldspeler
 
Berichten: 1310
Geregistreerd op: 09-02-2006 19:07

Re: sc Heerenveen stopt met kaartverkoop via TicketBox

Berichtdoor Beetle » 26-04-2012 20:52

Lasse4evah schreef:[quote="xander]Verder geen prijsverhoging komend seizoen![/quote]

Klasse! Ik had verwacht dat marco betaald moest worden maar het valt dus nog mee!
Nog even wachten op mijn eigen brief en snel verlengen![/quote]



Spelen we een wedstrijd minder per seizoen of zo?? :mrgreen:

Geen verhoging is serieus goed nieuws natuurlijk.
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Re: sc Heerenveen stopt met kaartverkoop via TicketBox

Berichtdoor xander » 26-04-2012 20:58

Afbeelding

Constateer toch nog een stijging, de korting van de automatische incasso gaat in de zak van de club. Voor NN betaal je 5 euro meer komend seizoen.
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: sc Heerenveen stopt met kaartverkoop via TicketBox

Berichtdoor Beetle » 26-04-2012 21:15

Automatische incasso is er dus niet meer sinds de invoering van die wet. De club kan daar verder niet zo veel mee doen, maar om nu trots te roepen dat er geen prijsverhoging is, doet nou wel aan als een kat in de zak...
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Re: sc Heerenveen stopt met kaartverkoop via TicketBox

Berichtdoor xander » 26-04-2012 21:22

Beetle schreef:Automatische incasso is er dus niet meer sinds de invoering van die wet. De club kan daar verder niet zo veel mee doen, maar om nu trots te roepen dat er geen prijsverhoging is, doet nou wel aan als een kat in de zak...

De club doet dat niet, ik dacht dat in eerste instantie toen ik 184€ betaalde. Nu zat ik even terug te kijken en toen zag ik dat je voor NN vorig seizoen ook 184€ betaalde maar daar ging nog 5€ korting vanaf doordat ik met automatische incasso betaalde en als je dat deed betaalde je 179€. Dit is nu komen te vervallen dus ondankje je zelf de moeite moet doen.
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: sc Heerenveen stopt met kaartverkoop via TicketBox

Berichtdoor Janstra » 27-04-2012 11:28

xander schreef:Prijstabel 2012-2013

Wel jammer dat er in die tabel een fout staat. Bij de hoektribune staat ook een prijs van €180(rij 7 en hoger), maar iedereen op de hoektribune moet gewoon €184 betalen. Ze zullen het aanpassen zeggen ze.
Janstra
Basisspeler
 
Berichten: 697
Geregistreerd op: 28-10-2011 11:30

VorigeVolgende

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten