Uitbreiding Trainingcomplex Skoatterwâld

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Uitbreiding Trainingcomplex Skoatterwâld

Berichtdoor BK2007 » 24-03-2019 20:02

Volgens mij wil de club het gefaseerd doen en op momenten dat er wat geld over is of dat men gaat sparen.
Dus bij echte klappers op transfergebied neem ik aan zul je wat kunnen verwachten. Maar eigenlijk was er vorig seizoen met 16 miljoen aan transfer inkomsten al een hoop geld verdiend... misschien dat daarmee al iets gedaan kan worden ?
Samen maken we de club sterk.
BK2007
Superster

Berichtdoor Muck » 25-03-2019 09:08

Werkgroep
Een interne werkgroep inventariseert hoeveel velden, kleedkamers en gebouwen en welke faciliteiten nodig zijn voor voetballers en technische- en medische staf. Ook wordt de mogelijkheid onderzocht om ondersteunende afdelingen van de voetbaltak, die nu een plek hebben in het stadion, eventueel te huisvesten op Skoatterwâld. De gemeente Heerenveen en de amateurvereniging v.v. Heerenveen zijn bij de planvorming betrokken.

Opvallend hierin wél is dat het bestuur van de amateurclub v.v. Heerenveen hiervan niet op de hoogte is. Zo is al gecommuniceerd dat hier vertegenwoordigers van v.v Heerenveen zitting in nemen en dat het bestuur van v.v. wel benieuwd is wie dat zijn, aangezien zij zelf nog niet op de hoogte zijn.
Muck
Basisspeler

Berichtdoor Kaz_SCH » 09-04-2019 07:45

Wat ik ook erg vreemd vind, is dat er nu werkgroepen gevormd gaan worden (waar de Gemeente en VV Heerenveen niks van weten, terwijl ze er volgens Cees wel in zitten). Terwijl Hamstra en Eisenga al tijden in interviews verkondigden dat de plannen klaar lagen, dat er alleen nog vergunningen en financieringen nodig waren. Nu gaan we blijkbaar eerst 'inventariseren wat we eigenlijk nodig hebben'. Dat rijmt niet met elkaar.
Kaz_SCH
Basisspeler

Berichtdoor Muck » 09-04-2019 13:22

Eisinga noemde dat 'de politiek' ermee bezig was en dat 'je een broedende kip niet moet storen'. Volgens mij doelde hij daarmee op de besluitvorming rondom het van der Valk-issue wat destijds liep....lijkt mij ook dat de plannen al verder zijn. Kees Roozenmond lijkt nu te communiceren dat de plannen weer vanaf 0 worden bekeken, door te 'inventariseren'.
Muck
Basisspeler

Berichtdoor Kaz_SCH » 09-04-2019 14:19

SC Heerenveen is in een vergevorderd stadium rondom de vernieuwing en uitbreiding van Sportpark Skoatterwâld. Volgens directeur Luuc Eisenga ligt de bal momenteel bij de politiek in 't Friesche Haagje.

"De plannen zijn er en die zijn in een redelijk vergevorderd stadium. Wij weten wat we willen en wat we nodig hebben. Het is nu wachten op de politiek", aldus Eisenga tijdens de Q&A van SC Heerenveen op Facebook. "In samenspraak met de politiek gaan we kijken waar we uitkomen."

Ik lees dat toch heel anders hoor. Of Eisenga liegt, of er is niks goed overgedragen, of Roozemond liegt, of Roozemond heeft alles in de prullenbak gemikt en begint weer helemaal opnieuw.
Kaz_SCH
Basisspeler

Berichtdoor Crash » 09-04-2019 14:23

Kaz_SCH schreef:Ik lees dat toch heel anders hoor. Of Eisenga liegt, of er is niks goed overgedragen, of Roozemond liegt, of Roozemond heeft alles in de prullenbak gemikt en begint weer helemaal opnieuw.

Ik heb de meest voor de hand liggende optie even 'gehighlight' voor je.

Ga er maar vanuit dat 'onze club-narcist' over enkele maanden het door Eisinga verrichte werk als zijn eigen zal bestempelen en dat hij dit in zeer korte tijd heeft weten te bereiken. Het zou passen bij de vingerafdruk die Cees inmiddels al heeft laten zien vanaf zijn aantreden. Leugen en bedrog en mooi-praterij wanneer het zijn rol betreft. Je kunt het van te voren allemaal al invullen. :roll:
Crash
Superster

Berichtdoor Jazz » 09-04-2019 16:34

Wat valt er te inventariseren? Door Eisenga is er een plan gemaakt dat volgens Eisenga ieder moment uit de grond gestamt kan worden. Waarom weer bij 0 beginnen?
Heerenveen-fan sinds 1993, wonend in de Randstad.
Jazz
Superster

Berichtdoor Mackan68 » 09-04-2019 16:36

Kaz_SCH schreef:Wat ik ook erg vreemd vind, is dat er nu werkgroepen gevormd gaan worden (waar de Gemeente en VV Heerenveen niks van weten, terwijl ze er volgens Cees wel in zitten). Terwijl Hamstra en Eisenga al tijden in interviews verkondigden dat de plannen klaar lagen, dat er alleen nog vergunningen en financieringen nodig waren. Nu gaan we blijkbaar eerst 'inventariseren wat we eigenlijk nodig hebben'. Dat rijmt niet met elkaar.

Dat zijn plannen uit de koker van Eisenga. Dat zijn daarmee natuurlijk vanuit het oogpunt van Cees géén goede plannen. Dus moet er weer van voren af aan begonnen worden met inventariseren.
Hoeveel revoluties kan een club overleven??
Mackan68
Superster

Berichtdoor Wizard » 10-04-2019 06:44

Mackan68 schreef:Dat zijn daarmee natuurlijk vanuit het oogpunt van Cees géén goede plannen. Dus moet er weer van voren af aan begonnen worden met inventariseren.

Exact. Meneer Roozemond wil namelijk dat straks zijn naam overal prijkt als de initiatiefnemer van het hernieuwde Skoatterwâld.
Wizard
Beheerder

Berichtdoor BK2007 » 17-08-2019 15:20

https://www.volkskrant.nl/sport/het-nie ... ~b9d931ae/

PSV heeft een nieuw jeugdcomplex voor 10 miljoen neergezet.
Samen maken we de club sterk.
BK2007
Superster

Berichtdoor Jazz » 11-09-2019 18:06

Cees Roozemond heeft de nodige ambitieuze plannen bij SC Heerenveen. De algemeen directeur, die onder andere veel meer vrouwen in het Abe Lenstra Stadion wil hebben, wil onder andere het verouderde Skoatterwald renoveren.

"Ingenieurs- en Adviesbureau Antea, een uitstekende partner van sc Heerenveen, onderzoekt een aantal opties", verklapt hij in gesprek met FeanFan Magazine. "De eerste is Skoatterwald verbouwen. Het nadeel daarvan is dat we niet eigen baas zijn en dat de ruimte beperkt is. De tweede optie is samenwerken met een amateurclub in de regio", verklapt Roozemond.

"Het nadeel daarvan is de afstand tot Heerenveen en verlies van identiteit", beseft hij. "De derde optie is om geleidelijk een nieuwe trainingsaccommodatie volgens de nieuwste standaarden en technieken op een nieuwe locatie te bouwen. Maar daar zit een pittig prijskaartje aan. De nieuwe of vernieuwde trainingsaccommodatie heeft grote prioriteit. Ik hoop dat de kogel dit seizoen snel door de kerk gaat", besluit Roozemond enthousiast.

Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar een nieuw complex in Oranjewoud/Oudeschoot. Je hebt bossen en rust, is een betere locatie dan naast een snelweg waar je de velden moet delen met een amateurclub.

Wellicht is er bij de Knipe meer ruimte voor expansie?
Heerenveen-fan sinds 1993, wonend in de Randstad.
Jazz
Superster

Vorige

Keer terug naar Algemeen