Brief SCH aangaande vakverhuizing

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Brief SCH aangaande vakverhuizing

Berichtdoor BWA » 02-05-2003 09:45

Ik heb onlangs, net als alle andere seizoenkaarthouders van vak 26 & 27, een brief ontvangen van SC Heerenveen, met de vraag of ik misschien van vak wil verhuizen, zodat andere fanatieke leden de plaatsen in vak 26/27 over kunnen nemen. Op zich een goed initiatief, maar volgens mij is deze actie vorig jaar ook al gehouden en leverde dat niet echt veel op.

Maar wat ik me nu bedacht, als alle fanatieke fans die brief nou eens invullen en daarbij vragen om naar vak 12 of 13 te verhuizen, dan heb je denk ik al een redelijk grote groep die bij elkaar kan zitten/staan. Veel fanatieke fans zitten nu nog steeds verspreid door vak 26 & 27. In vak 12/13 zijn bij mijn weten nog genoeg plaatsen over voor seizoenkaarthouders.

Misschien aan Nieuw Noord om uit te zoeken of er de mogelijkheid is, om alvast met een groep(je) naar de overkant te verhuizen. Want als we niks doen, hebben we weer net zo'n sfeerloos seizoen als dit jaar.
Avatar gebruiker
BWA
Selectiespeler
 
Berichten: 157
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:14
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Vrieskist » 02-05-2003 10:10

Dat is naast het uitvak, en dat levert teveel problemen op denk ik.
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Berichtdoor BWA » 02-05-2003 10:12

Dan zetten ze er maar wat stewards neer.
Avatar gebruiker
BWA
Selectiespeler
 
Berichten: 157
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:14
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor the rockII » 02-05-2003 10:55

Ik kan me voorstellen dat je met deze suggestie komt, echter de club laat ons niet naast het uitvak zitten. Volgens knvb regelementen mag dit ook niet meer. Enkel als deze situatie al het geval is mag het zo blijven.

Idd. Torcida dezelfde actie is niet vorig jaar, maar enkele jaren geleden gehouden. Het is nu afwachten hoeveel reactie er gaat komen. Vervolgens zal NN samen met de afdeling Ticketing van de SCH gezellig puzzelen en kijken waar mensen kunnen gaan ruilen met NN leden. Het hangt dus ook van de keuze van een supporter af, welk lid in aanmerking kan komen voor een plaats in 26 of 27.

In de komende feanfan is hier ook meer over te lezen!
Avatar gebruiker
the rockII
Basisspeler
 
Berichten: 606
Geregistreerd op: 17-12-2002 12:08
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor Roelof » 02-05-2003 15:01

Als je al in 26 of 27 zit en al lid bent van NieuwNoord, moet ik dan alsnog wel van me laten horen?

Ik ben heel erg benieuwd hoeveel mensen er daadwerkelijk op gaan reageren. Als ik zo om me heen kijk, dan zullen dat er weinig zijn. Ik zou bij de trapingangen van 26 en 27 gaan staan en zelf met die mensen gaan praten. Het initiatief is natuurlijk goed, maar ik denk dat het te moeilijk wordt op deze manier. Mensen laten dat briefje liggen en sturen dat niet zo snel op. Zo gaat dat. Dan heb je dus niet alleen mensen die niet weg willen, maar ook mensen die het gewoon niet opsturen.

Verder is mijn standpunt wel duidelijk denk ik. Het duurt allemaal veel te lang.
Roelof
Wereldspeler
 
Berichten: 1436
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:16

Berichtdoor Caspar » 02-05-2003 19:13

hoe is die brief opgestelt dan?

optie 1: als je hem opstuurt ga je akkoord met een eventuele verhuizing.
optie 2: als je hem opstuurt mag je blijven.

en hoe bepaalt NN welke leden er naar zuid mogen? de genen die al het langste lid zijn?
Ladies and gentleman: We've got him!
Avatar gebruiker
Caspar
Superster
 
Berichten: 4630
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:28
Woonplaats: Enschede

Berichtdoor wikenoost » 05-05-2003 18:10

ik zit zelf in vak 13, ik zou het niet erg vinden.
ik zou er zelfs erg blij mee wezen met wat meer sfeer in 13.
Avatar gebruiker
wikenoost
Selectiespeler
 
Berichten: 316
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:35
Woonplaats: Drachten/wolfhonden-online.nl

Berichtdoor hetto » 06-05-2003 21:08

Ik hoop dat het wat uithaalt om een zit-sfeervak te creeeren. Een staanvak komt er voorlopig zeker niet. 8)
http://www.hetto.nl
the future's so bright..I gotta wear shades...
Avatar gebruiker
hetto
Selectiespeler
 
Berichten: 225
Geregistreerd op: 03-12-2002 21:08
Woonplaats: knibbeltsjebrege on the beach

Berichtdoor Roelof » 06-05-2003 21:23

Wel top, dat er even antwoord word gegeven op bovenstaande vragen... :?
Roelof
Wereldspeler
 
Berichten: 1436
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:16

Berichtdoor the rockII » 07-05-2003 08:10

Als je al als lid NN in 26/27 zit, moet je dan van je laten horen?
Antw. Neen, enkel als je bijv. naar Oost wilt verkassen.

Wij verwachten ook niet dat er honderden mensen willen verhuizen. Echter, dit is wel de enige manier om iets te bewerkstelligen. Naast de brief van Heerenveen worden de mensen ook nog benaderd door NN zelf. (middels een brief) Deze zullen ze deze week ontvangen.

Welke leden van NN krijgen voorang?
Antw. niemand krijgt voorang. Dit hangt helemaal van de vraag van de verhuizers af. Naar welk vak ze willen.
Avatar gebruiker
the rockII
Basisspeler
 
Berichten: 606
Geregistreerd op: 17-12-2002 12:08
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor Phaemus » 13-05-2003 16:54

Het is zonde dat die brief al de deur uit is, want anders had het Heerenveen bestuur heel simpel mensen kunnen laten kiezen waar ze zouden willen zitten.

Stel je formuleert het zo:
Waar wilt u het komende seizoen graag zitten?
O Aan één van de lange zijden
O In één van de hoektribunes
O Achter één van de doelen
O Ik heb geen voorkeur
O Ik wil graag zitten in vak:...

Indien u niet reageert dan is het mogelijk dat we een soortgelijke plaats voor u reserveren.

Ik denk dat je op zo´n manier veel meer mensen wegkrijgt uit 26 en 27...
Alleen heb je misschien wel het probleem dat je te veel inschrijvingen voor hetzelfde vak of tribune krijgt...
Lekker lezen over Voetbal? http://www.VoetbalPrimeur.nl ...
Avatar gebruiker
Phaemus
Bankzitter
 
Berichten: 44
Geregistreerd op: 03-12-2002 17:50

Berichtdoor SuperFries » 13-05-2003 18:23

Om verwarring te voorkomen hadden ze ook de mensen die al lid zijn van Nieuw-Noord
geen brief hoeven te sturen want die hebben zich bij Nieuw Noord al laten weten dat ze in een eigen vak wouden.
En dat scheelt alweer een paar postzegeltjes. :wink:

De brief sloeg niet op mij want ik ben al lid van Nieuw Noord en zit (sta) al in vak 26
en miet mij niet echt veel.. :(

De brief is dus al door de snipperaar gegaan.
SuperFries
Selectiespeler
 
Berichten: 239
Geregistreerd op: 03-12-2002 06:41
Woonplaats: Drylts

Berichtdoor Roelof » 13-05-2003 20:57

Dat geldt ook voor mij Superfries, maar ach, dan is niet zo' drama verder.

Wat ik wel slecht vind, is dat de brief inderdaad niet goed opgesteld is. Met zo'n brief kun je inderdaad niet anders verwachten dan dat er een handjevol mensen daadwerkelijk reageert. Edmans voorstel is inderdaad stukken beter. Ik vraag me dan altijd weer af of daar niet beter over nagedacht is of dat de club het met opzet zo aanpakt, want het komt de club natuurlijk ook beter uit zo.
Roelof
Wereldspeler
 
Berichten: 1436
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:16

Berichtdoor Bijker » 14-05-2003 11:49

Ik vraag me dan altijd weer af of daar niet beter over nagedacht is of dat de club het met opzet zo aanpakt, want het komt de club natuurlijk ook beter uit zo.


Laten we dit nu positief bekijken, niet meteen de negatieve punten naar voren halen en alle aandacht geven. Uiteraard had alles beter gekunt, en dat zal altijd zo zijn, ik ben allang blij dat Heerenveen actief meewerkt.

Overigens mogen jullie van mij allemaal naar vak 13 komen hoor.
Er zit dan nog 1 vak tussen voordat je bij het uit-publiek zit, en volgens mij moet dat
bij Heerenveen geen problemen geven, toch ? :mrgreen:
Zo......en nu weer gewoon 4e...
Bijker
Selectiespeler
 
Berichten: 420
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:19
Woonplaats: Lelystad

Berichtdoor Roelof » 14-05-2003 14:24

Laten we dit nu positief bekijken, niet meteen de negatieve punten naar voren halen en alle aandacht geven. Uiteraard had alles beter gekunt, en dat zal altijd zo zijn, ik ben allang blij dat Heerenveen actief meewerkt.


Leuk en aardig, maar als je het aanpakt, moet je het ook goed doen. En je moet het ook zien als positieve kritiek ;)
Roelof
Wereldspeler
 
Berichten: 1436
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:16

Berichtdoor the rockII » 14-05-2003 15:49

Er wordt gevraagd naar een vak of een tribunegedeelte.

Veel mensen zullen gedacht hebben...ach...weet niet. Om die reden ontvagt iedereen morgen een brief van NN. Hierin wordt alles nog eens uitgelegt en overtuigt en deze brief zal een als een soort herinnering dienen.
Avatar gebruiker
the rockII
Basisspeler
 
Berichten: 606
Geregistreerd op: 17-12-2002 12:08
Woonplaats: Sneek


Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten