Uit de schatkamer van www.feanfans.nl

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Uit de schatkamer van www.feanfans.nl

Berichtdoor Beetle » 29-09-2011 21:38

Onderhand zijn we bij Feanfans.nl al erg lang bezig. De site is nu al bijna 10 jaar online, als het al niet langer is. Er zijn echter wel eens wat pagina's gesneuveld in de loop der tijd. Maar dat wil niet zeggen dat ze voor altijd onvindbaar zijn. Velen zullen het wel weten dat er op internet een archief is waar veel dingen alsnog terug te vinden zijn.

Als eerste wil ik deze wel weer eens posten omdat erg veel mensen destijds mee zijn geweest. Ik spreek hier over de Intertoto wedstrijd uit tegen Lierse SK in Lier, Belgie. De foto reportage die we destijds maakten was enorm met maar liefst 15 pagina's fotomateriaal. Wie herinnert zich niet de auto met dat voor ons bekende kenteken? Of de straat waar we met zijn alleen feest maakten? Waar is trouwens dat spandoek gebleven? die zie ik al een tijd niet meer hangen in het stadion. Ik heb dat ooit ook een keer meegenomen naar een uitwedstrijd tegen Nacional in Boekarest. (Die club is trouwens twee jaar geleden failliet gegaan.) Wie goed kijkt, ziet bekende gezichten voorbij komen, ook van ondergetekende...
:mrgreen:

De wedstrijd zou later bijna eindigen in een bloedeloze 0-0 ware het niet dat tegen het einde van de wedstrijd Roman Denneboom nog doel trof waarna we met een overwinning naar huis gingen. Dit is een van de weinige uitwedstrijden die we Europees speelden en met winst afsloten.


Ik zou zeggen, GENIET ERVAN!! Dat deze tijden spoedig weer zullen keren.

Ps. Ik zou zeggen, probeer het via het internet achief zelf ook eens te zoeken. Misschien vind je nog prettige herinneringen terug. :stan:
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Re: Uit de schatkamer van www.feanfans.nl

Berichtdoor xander » 29-09-2011 21:45

Ik geloof dat 1920 de website grondig aan het aanpakken is achter de schermen en er een mooi archief terug zal komen waar alles makkelijk terug is te vinden.
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: Uit de schatkamer van www.feanfans.nl

Berichtdoor Beetle » 29-09-2011 21:50

Beschouwen het we nu dus maar als een voorproefje. :mrgreen:

Destijds waren de snelheden die je maakte met internet niet al te denderend dus zijn de foto's naar huidige maatstaven vrij klein. Ik weet niet of de oorspronkelijke formaten nog bewaard zijn gebleven en er dus eventueel grotere foto's geplaatst kunnen worden. We zullen het wel zien.
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Re: Uit de schatkamer van www.feanfans.nl

Berichtdoor Jurjenv » 30-09-2011 14:55

Die eerste foto op de geniet ervan link is meteen een mooie (blonde)
Avatar gebruiker
Jurjenv
Superster
 
Berichten: 1980
Geregistreerd op: 20-08-2009 18:31

Re: Uit de schatkamer van www.feanfans.nl

Berichtdoor H-J » 23-10-2011 10:13

Iemand nog belang bij een oude doos met pompebledsjes (aardige verzameling vanaf 1992 tot ik denk ergens in 1998), Feanfans, krantenknipsels etc?

Anders is een lokale oud papierboer er blij mee.

Edit: mogelijk al weg.
Nieuwe spits: kappen - draaien van Keimpema
H-J
Superster
 
Berichten: 2346
Geregistreerd op: 15-05-2004 17:46
Woonplaats: De Vlecke


Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten