Dat kunnen wij beter! (Ontwerpen uitshirts)

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Het idee is zeker leuk en vind het ook zeker iets hebben. Mooiste is dan dat je op de achterkant de "onderkant" van het Pompebled zou laten doorlopen.
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

Calimero schreef:Het idee is zeker leuk en vind het ook zeker iets hebben. Mooiste is dan dat je op de achterkant de "onderkant" van het Pompebled zou laten doorlopen.
Of als dat kan het pompebled kleiner maken en stuk door laten lopen op broekje ? Maar dat zal wel niet gaan omdat het shirt vaak ook het broekje heen zit. Zitten mooie ontwerpen tussen vooral die van Johanson16 zijn zeer fraai. Verloop in shirtjes ben ik niet zo weg van net als het roze en het paarse.
Gebruikersavatar
Criz
Wereldspeler
Berichten: 1071
Lid geworden op: 09-08-2004 14:01

Bericht door Criz »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
HUNTELAAR
Basisspeler
Berichten: 831
Lid geworden op: 25-02-2005 19:49

Bericht door HUNTELAAR »

Komen hier prachtige shirts voorbij, hulde..
ik vind vooral de 020 variant met zwarte baan, en het laatste ontwerp van Criz erg mooi.
Ook de roze variant is gewaagd!
Gebruikersavatar
xander
Superster
Berichten: 4914
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Feanatieke schreef:[
Je derde shirt vind ik heel fraai, doet me denken aan de Stand up, speak up! campagne van Nike. Vond dat destijds prachtige shirts.
Afbeelding
Ooit heeft daar een oud spelert van ons in gespeeld 8) .
Alle ballen op Henkie!
2001
Jeugdspeler
Berichten: 36
Lid geworden op: 16-02-2009 16:33

Bericht door 2001 »

Komen echt zeer mooie ontwerpen voorbij! Maar wat er al eerder werdt gezegd, eigenlijk zou je ook zonder commercie (Unive en Jako) moeten doen, ook omdat Heerenveen dat nu zelf heeft gedaan.
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Mijn complimenten voor het mooie statement dat hier wordt gemaakt, en voor de digitale huisvlijt van veel forumleden. Eerlijk is eerlijk: er zitten afschuwelijke ontwerpen tussen, maar ook zeker enkele pareltjes die véél mooier zijn dan dat rare Ajax-shirt.
Gebruikersavatar
Criz
Wereldspeler
Berichten: 1071
Lid geworden op: 09-08-2004 14:01

Bericht door Criz »

De ontwerpen zijn niet allemaal even mooi nee, maar het laat wel zien hoe eenvoudig het eigenlijk is om een fatsoenlijk uitshirt te ontwerpen. Over bovenstaande drie deed ik slechts een half uurtje qua ontwerp, was ik er even goed voor gaan zitten dan had het wel iets langer de tijd nodig, maar heel veel tijd kost het niet.
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Zitten zeker bruikbare tussen.
Denk dat we nu wel moeten gaan beslissen (d.m.v. een poll) welke we de club gaan aanbieden. Anders gaat er teveel tijd over heen.
SCH
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Is er hier iemand die denkt dat Heerenveen afziet van de uitshirts voor komend seizoen? Ik weet het niet hoor.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Momenteel heb ik niet de beschikking over Photoshop, misschien kan ik vanavond wat in elkaar knutselen. Hier vast een voorproefje wat ik geweldige shirts vind en bovendien voor ons geschikt zijn als uitshirt.


Internazionale thuisshirt, kan vaak gedragen worden, o.a. naar PSV, Feyenoord, AZ, Ajax en Groningen.

Afbeelding

Shaktar donetsk thuisshirt, absoluut mijn favoriet kan net zoals hierboven overal gedragen worden.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Wedstrijd 'Het nieuwe uitshirt, maar dan beter!'

De afgelopen dagen zijn veel schitterende ontwerpen geplaatst. Hoog tijd om een verkiezing te organiseren. De regels:
1. Iedereen die mee wil doen stuurt een PB naar één van de beheerders.
2. In die PB selecteer je twee van je eigen ontwerpen. Dit mogen ook nieuwe ontwerpen zijn.
3. Aanmelden kan tot vrijdag 20 mei 2011 20:00.
4. In het weekend zetten we alle ontwerpen op een rijtje en maken we een poll.
Het ontwerp:
- Kun je maken met templates die hier te downloaden zijn: http://bit.ly/moJ8Pt
- Is een bruikbaar uitshirt, dus niet teveel blauw-wit.

Momenteel zijn Johanson16, Silver, SCHyperman, Criz en Calimero de creatievelingen, maar natuurlijk mag iedereen die handig is met Photoshop meedoen. Succes!
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Gearard schreef:Is er hier iemand die denkt dat Heerenveen afziet van de uitshirts voor komend seizoen? Ik weet het niet hoor.
Het bestuurd houdt zich zoals we wel gewend zijn heel stil maar ook ik ben erg benieuwd, ik denk eigenlijk van wel. In mijn ogen kunnen ze niets anders doen dan al die nieuwe shirts in de Tjonger te flikkeren.
Bedankt Torcida:-)
Gebruikersavatar
SpongeBob
Wereldspeler
Berichten: 1089
Lid geworden op: 26-10-2005 09:31
Locatie: Sneek
Contacteer:

Bericht door SpongeBob »

SCHyperman schreef:Nog twee geprobeerd te maken op basis van het pompebled:
Zwaar respect voor deze 2 ontwerpen. Echt heel mooi. :)
Hier kan het bestuur toch niet meer omheen als je ze zoiets voorlegt?
Laatst gewijzigd door SpongeBob op 19-05-2011 13:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb geen onderschrift nodig...
Silver

Bericht door Silver »

Lardy schreef:Momenteel heb ik niet de beschikking over Photoshop, misschien kan ik vanavond wat in elkaar knutselen. Hier vast een voorproefje wat ik geweldige shirts vind en bovendien voor ons geschikt zijn als uitshirt.
Niet om er met jouw idee vandoor te gaan, lig nog altijd ziek op bed dus ben allang blij dat ik iets 'nuttigs' kan doen.
Gebaseerd op de shirts die je plaatste, heb alleen het design gebaseerd op ons huidige thuisshirt. En 1 als retro/minder commercieel.
Laatst gewijzigd door Silver op 19-05-2011 13:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

Inderdaad, dus stemmen allemaal. Laat zien wat WIJ als supporters graag willen. Afbeeldingen kan je zenden via: URL afbeelding kopiëren/ plakken in bericht en de URL tussen [ximg] [x/img] zetten (verwijder de x)
Booijstra
Wereldspeler
Berichten: 1124
Lid geworden op: 06-02-2003 15:59
Locatie: Heerenveen

Bericht door Booijstra »

Het zou het bestuur sieren om, na alle ontstane commotie rondom het nieuwe uit shirt, een wedstrijd te houden waarin WIJ, de supporters, een stem mogen geven op een aantal zelf ontworpen shirts. Wij blij, bestuur blij en JAKO blij.
André
Wereldspeler
Berichten: 1349
Lid geworden op: 21-02-2003 17:19

Bericht door André »

Als je het winnende ontwerp ook wilt aanbieden aan de directie van Heerenveen, dan zou ik er voor willen pleiten om gebruik te maken van de templates die Jako aanbiedt en geen shirt gaan ontwerpen met een template van Adidas oid
Als één man achter onze trots!
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

Prachtig 2e ontwerp(blauw-zwart) van Silver! Nu maar hopen dat de creatievelingen de juiste shirts inzenden! :mrgreen:
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Dat hoop ik ook ;) Maar het gaat nu eenmaal niet werken om een verkiezing te organiseren met alle shirts.

Kleine toevoeging aan de wedstrijd: wel of geen reclame? Wat mij betreft is dat de vrijheid van de ontwerper. Soms is geen reclame mooi (niet altijd, trouwens), maar met Univé is het een veel serieuzer alternatief voor het huidige shirt. Dus... :wink:
Silver

Bericht door Silver »

Royce_SCH schreef:Prachtig 2e ontwerp(blauw-zwart) van Silver! Nu maar hopen dat de creatievelingen de juiste shirts inzenden! :mrgreen:
Is niet mijn design, het was Lardy zijn idee. Lig alleen ziek op bed met niet veel beters te doen & daarom alvast iets in elkaar geprutst.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Silver schreef:Is niet mijn design, het was Lardy zijn idee. Lig alleen ziek op bed met niet veel beters te doen & daarom alvast iets in elkaar geprutst.
Maar wat je maakte is wel wat ik wilde, netjes gedaan en scheelt mij weer werk. :wink: En ze moeten lijkt mij MET reclame gemaakt worden. Unive en Jako gingen akkoord met het "Ajax-shirt" omdat dat shirt 4 a 5 keer gedragen zou worden. Maar uit bij de ploegen met rood-wit lijk mij een zwart-blauwe of Zwart-oranje een geweldige combinatie.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Die blauw-zwarte shirts zijn erg mooi ja, maar we willen geen shirt van een andere club kopieren.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Heerenveen rules schreef:Die blauw-zwarte shirts zijn erg mooi ja, maar we willen geen shirt van een andere club kopieren.
Er is geen enkel uniek shirt ter wereld, kijk maar naar de shirts van Adidas. Alle grote ploegen hebben hetzelfde uiterlijk.
Silver

Bericht door Silver »

Heerenveen rules schreef:Die blauw-zwarte shirts zijn erg mooi ja, maar we willen geen shirt van een andere club kopieren.
Waar, maar het is te verdedigen doordat het in principe ons thuisshirt is, waarbij het wit door het zwart is vervangen. En als je het shirt neemt met de sponsors, zit er ook een groot zwart vlak in het midden waardoor de gelijkenis met het Inter-shirt al minder wordt. Ook de kleur van het kraagje is anders, plus zij hebben nog wat goudaccenten in het shirt.
Gebruikersavatar
Jurjenv
Wereldspeler
Berichten: 1980
Lid geworden op: 20-08-2009 19:31

Bericht door Jurjenv »

Silver schreef: Waar, maar het is te verdedigen doordat het in principe ons thuisshirt is, waarbij het wit door het zwart is vervangen. En als je het shirt neemt met de sponsors, zit er ook een groot zwart vlak in het midden waardoor de gelijkenis met het Inter-shirt al minder wordt. Ook de kleur van het kraagje is anders, plus zij hebben nog wat goudaccenten in het shirt.
Dan moeten er nog pompebleden in.



Zelf ben ik wel fan van Shaktar shirtje qua kleuren.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Pompebleden horen alleen op een blauw wit shirt zoals het thuis shirt en friese vlag uiteraard. Op een uitshirt dus niet aangezien de andere kleuren heeft.
Silver

Bericht door Silver »

Jurjenv schreef: Dan moeten er nog pompebleden in.
U vraagt, wij draaien... Vindt 't zelf niet zo geslaagd.

Nog een laatste design gemaakt, gebaseerd op het 1e ontwerp van Johanson16. Om de link naar het PSV uitshirt beetje te vermijden, is het shirt donkerblauw met blauw/wit kraagje en is de blauw/witte baan schuin van links naar rechts (op je scherm dan, als je 't shirt draagt is het van rechterschouder naar linkeronderkant).
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

Mooi, maar besef wel dat beide shirts niet als uitshirt gedragen kunnen worden. Te veel blauw.
Gebruikersavatar
xander
Superster
Berichten: 4914
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Die laatste op Dost na ook een suprt shirt samen met de eerste van Johansson zijn als je het mij vraagt de 2 mooiste!
Alle ballen op Henkie!
Plaats reactie