De nieuwe seizoenkaart

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Heb ook geen mail gehad. Ben er achteraan geweest en ik kreeg als antwoord dat het juiste e-mailadres niet bekend was. Ik krijg echter wel elke keer netjes de Feanmail... Dus men werkt blijkbaar (nog steeds) met 2 verschillende databases.
Gebruikersavatar
NN19
Selectiespeler
Berichten: 515
Lid geworden op: 24-08-2009 20:40

Bericht door NN19 »

ProudFrisian! schreef:Goede email adres hebben ze opzeker wel in het systeem staan.
Niet van mij, Heb nooit een ander adres gehad als deze.
Jelmer1981
Wereldspeler
Berichten: 1103
Lid geworden op: 08-06-2008 09:10

Bericht door Jelmer1981 »

Een belletje naar de club doet inderdaad wonderen... ik had ook een verzoek tot verplaatsing openstaan, maar blijkbaar werkt dat systeem niet zo best... een telefoontje naar de club en ook wij kunnen volgend seizoen in NN plaatsnemen. Waren al lid van NN vanzelfsprekend
Gebruikersavatar
xander
Superster
Berichten: 4914
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Nogmaals mochten meer mensen dit gaan doen dan wordt er wel verwacht dat je lid bent van Nieuw Noord.
Alle ballen op Henkie!
Gebruikersavatar
longa
Invaller
Berichten: 463
Lid geworden op: 20-03-2009 14:21
Locatie: Doetinchem

Bericht door longa »

Via marktplaats kan ik aan een seizoenskaart komen voor Nieuw Noord, maar nu heb ik een vraagje of het nog over te zetten is, weet iemand dat toevallig?
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

longa schreef:Via marktplaats kan ik aan een seizoenskaart komen voor Nieuw Noord, maar nu heb ik een vraagje of het nog over te zetten is, weet iemand dat toevallig?
Dat moest voor 30 mei, dus nee.

Even reagerende op de berichten hierboven: Volgens de club is het onzin. Iemand belde om te kijken of het klopte, en er werd beweerd van niet. Nu was het niet iemand die ze waarschijnlijk graag een nieuwe seizoenskaart geven, maar goed.
Gebruikersavatar
longa
Invaller
Berichten: 463
Lid geworden op: 20-03-2009 14:21
Locatie: Doetinchem

Bericht door longa »

En een lief mailtje naar de club zou niet helpen? :mrgreen:
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

longa schreef:En een lief mailtje naar de club zou niet helpen? :mrgreen:
Ligt eraan, als je lid bent van Nieuw Noord kun je het wel shaken, dat is tuig namelijk.
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

Je kan je seizoenskaart gewoon overlaten zetten,alleen kost het dan 15 euro meende ik.
MafiosiBianco
Nieuw talent
Berichten: 134
Lid geworden op: 01-11-2008 15:32

Bericht door MafiosiBianco »

Toen ik de tip van Xander las heb ik ook maar even gereageerd. Maar mij konden ze niet helpen aan een sk voor NN, omdat er een wachtlijst voor was en die hadden voorrang. Zelf denk ik dat het andere redenen heeft, maar goed.
Patjepeeër
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

sch4-live schreef:Je kan je seizoenskaart gewoon overlaten zetten,alleen kost het dan 15 euro meende ik.
Heb het opgezocht en kan pas weer in oktober.
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

Ok dat wist ik niet. Weet je ook wat daar de reden van is,vindt het eigenlijk maar vreemd.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Het lijkt me inderdaad lastig om tussen het afschrijven van het geld en het daadwerkelijke versturen van de scc's nog overschrijvingen te verwerken. Dat gaat geheid fout.
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Ik heb de kaart inmiddels binnen. Ik vind 'm er niet verkeerd uitzien.
superfriezz
Nieuw talent
Berichten: 105
Lid geworden op: 26-02-2008 18:12

Bericht door superfriezz »

heb hem ook binnen! vind hem maar saai hoor.. hebben ze 5 jaar de tijd gehad om een nieuw ontwerp te maken, komen ze met zo`n simpel ding aanzetten! een mooie sfeeractie op de pas had ik niet verkeerd gevonden.
gerdykster
Wereldspeler
Berichten: 1222
Lid geworden op: 30-06-2008 11:37

Bericht door gerdykster »

Ben gister met de rondleiding bij de open dag even mee geweest door het stadion. Kwam daar tal van mooie foto's voorbij had daar iets uit gekozen. Er was oa. een mooie foto van het stadion bij nacht. Daar kwam alles er ook mooi uit. Was een mooi plaatje voor de kaart geweest.
Wanneer krijgen wij weer eens waar voor ons geld?
Gebruikersavatar
Marça
Wereldspeler
Berichten: 2011
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Heb de nieuwe seizoenskaart zojuist ook ontvangen. Hebben ze inderdaad vijf jaar over het ontwerp kunnen nadenken, komen ze met dit op de proppen. Zit totaal geen herkenbaarheid in en met de huisstijl heeft het al helemaal niks te maken. Niet dat ik daar een fan van was, maar dit is niet beter..
igo
Invaller
Berichten: 449
Lid geworden op: 01-03-2011 12:55
Locatie: It Hearrenfean

Bericht door igo »

Dan maar hopen dat ze over 5 jaar met een beter ontwerp komen!
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Heb de kaart vandaag ook ontvangen. Het ontwerp is inderdaad niet je van het.
Maar ik kan me er eerlijk gezegd niet druk om maken.

We hebben wel andere zaken om ons druk te maken lijkt me.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Niks mis met het ontwerp, stadion op de achtergrond, verder mooi neutraal. Beter dan dat rare paars van de vorige kaart.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Ook hier viel de seizoenkaart vanmiddag op de deurmat. Zelf had ik liever een mooiere foto gezien. Een sfeeractie, juichende supporters, een mooie spelersactie of desnoods iets uit het verleden. Aan de andere kant is het ontwerp op zichzelf niet verkeerd.

De foto op de seizoenkaart houdt me verder niet bezig. Bij wedstrijden haal ik 'm tevoorschijn en verder heb ik er geen omkijken naar.
Gebruikersavatar
xander
Superster
Berichten: 4914
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Afbeelding
Waarom niet zoiets, hangt zelfs in het stadion!
Alle ballen op Henkie!
Ebiede
Forumicoon
Berichten: 6241
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

@xander en wat is hier dan zoveel mooier aan de huidige kaart.

Ik vind deze kaart prima, een mooi strak ontwerp. Voor de maximaal 22 keer per jaar dat je hem 5 seconden uit je portemonnee haalt vind ik deze ophef vrij onnodig.
Spijt heb je morgen maar!
gerdykster
Wereldspeler
Berichten: 1222
Lid geworden op: 30-06-2008 11:37

Bericht door gerdykster »

gerdykster schreef:Ben gister met de rondleiding bij de open dag even mee geweest door het stadion. Kwam daar tal van mooie foto's voorbij had daar iets uit gekozen. Er was oa. een mooie foto van het stadion bij nacht. Daar kwam alles er ook mooi uit. Was een mooi plaatje voor de kaart geweest.
xander schreef:Afbeelding
Waarom niet zoiets, hangt zelfs in het stadion!
Die bedoelde ik, was een mooi ontwerp geweest.
Wanneer krijgen wij weer eens waar voor ons geld?
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Wel wat jammer dat er mensen zijn die altijd overal kritiek op hebben.
Men kan het bij de club ook nooit goed doen in de ogen van sommigen hier..
Dan is het uit-shirt niet goed, dan de website weer belachelijk, dan is de seizoenkaart niet mooi genoeg.. waar zeuren we over?
Het gaat toch om het voetbal! daar moet men presteren, die randactiviteiten interesseren mij veel minder!
Zeg maar niks!
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

Het zijn toch weer de leuke extra's die het doen. Voor het goede en mooie voetbal hoef je niet naar ons stadion te komen. Laat dan tenminste de 'randvoorwaarden' een beetje fatsoenlijk zijn. Een meerendeel van onze supporters vind dat het uitshirt, website en seizoenkaart er gewoon niet uit zien. Dit zijn van die kleine dingen die beter kunnen en moeten. Tuurlijk kan je overal over gaan zeuren. Maar neem nou bijv. onze cornervlaggen. Daar hangt sinds het afgelopen seizoen een Friese vlag aan. Dat soort dingen zijn toch super?
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Muck
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 09-07-2007 21:28
Locatie: Heerenveen

Bericht door Muck »

Royce_SCH schreef:Het zijn toch weer de leuke extra's die het doen.
Seizoen 2011-2012:
"Weer rechterrijtje:12e plaats......maar we hebben wél een mooie seizoenskaart!"

Jeuh.
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Baas schreef: Men kan het bij de club ook nooit goed doen in de ogen van sommigen hier..
De club heeft vrij weinig met deze seizoenkaart van doen. Het is uitbesteedt aan een communicatie/vormgevingbureau met als opdracht het thema 'samen een wedstrijd beleven' erin te verwerken.

Over smaak valt niet te twisten, maar de club kan het zich gewoon veel gemakkelijker maken door supporters in dit soort randzaken te betrekken. Kost je niks, maar je creëert bij voorbaat al veel meer draagvlak. In dit topic werd als voorbeeld de Eagles gebruikt, die geven mensen de kans hun ontwerp in te sturen, maken dan een selectie van 3 kaarten en daaruit kunnen supporters kiezen. Zo heeft de club bijvoorbeeld onze opkomsttune veranderd, en volgens mij was iedereen daar positief over (de manier van kiezen, het nummer zelf buiten beschouwing latend). Dat hadden ze in dit geval ook prima kunnen doen. Zeker voor iets waar je trouwe supporters 5 jaar mee rond mogen lopen. Dat mag wel iets meer uitstralen vind ik.
Corruption is everywhere, fight it!
gerdykster
Wereldspeler
Berichten: 1222
Lid geworden op: 30-06-2008 11:37

Bericht door gerdykster »

Muck schreef: Seizoen 2011-2012:
"Weer rechterrijtje:12e plaats......maar we hebben wél een mooie seizoenskaart!"

Jeuh.
Dan heb je toch iets moois. Dat jij voor het mooie voetbal komt snapt iedereen hier.
Wanneer krijgen wij weer eens waar voor ons geld?
Muck
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 09-07-2007 21:28
Locatie: Heerenveen

Bericht door Muck »

gerdykster schreef:Dan heb je toch iets moois. Dat jij voor het mooie voetbal komt snapt iedereen hier.
Ik kom voor overwinningen. Goed voetbal, verwacht ik.
Voor mooi voetbal moet je naar Barcelona en dan is het nog maar afwachten of je dat te zien krijgt.

Mijn seizoenskaart mag per 2 weken zo'n 13 seconden even ademhalen. Totaal onbelangrijk wat daar op staat. Het belangrijkste voor mij is dat als ik dat kaartje voor die scanner hou, dat het lichtje op groen gaat. Kortom: Het moet werken.

Al staat er een roze pompebled op met een bruine achtergrond. Ik lig er niet wakker van.
Plaats reactie