De nieuwe seizoenkaart

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Boegyman (NL)
Wereldspeler
Berichten: 1332
Lid geworden op: 02-12-2002 13:05
Locatie: Groningen

Bericht door Boegyman (NL) »

Gekko schreef:Dat kan ik bevestigen. Ik ben vorig jaar gebeld door een dame van Randstad Search&Select met de opmerking dat men nog een sollicitatiebrief miste. Doorvragend bleek dat zij op mijn spoor zat door mijn verstandige bijdragen op dit forum.
Sta jij onder de naam Gekko in het telefoonboek?
Afbeelding
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Ik heb trouwens nog geen mail ontvangen over de verlenging van mijn seizoenkaart. Kan ik die nog verwachten of heeft iedereen hem al?
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Jeroen schreef:Ik heb trouwens nog geen mail ontvangen over de verlenging van mijn seizoenkaart. Kan ik die nog verwachten of heeft iedereen hem al?
Ik heb ook nog geen mail gehad hierover.
diny777
Selectiespeler
Berichten: 534
Lid geworden op: 19-11-2008 11:18
Locatie: Bunschoten-Spakenburg

Bericht door diny777 »

Ik heb de mail op 27 april gekregen.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Jeroen schreef:Ik heb trouwens nog geen mail ontvangen over de verlenging van mijn seizoenkaart. Kan ik die nog verwachten of heeft iedereen hem al?
In principe zullen de mails wel verstuurd zijn. Ik ga er vanuit dat het automatisch gaat, en dat zal geen dagen duren. Is het juiste mailadres gewoon bekend bij de club? Of heb je iets uitgespookt? :mrgreen:
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Hier ook nog niks gezien qua mail.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
Jurjenv
Wereldspeler
Berichten: 1980
Lid geworden op: 20-08-2009 19:31

Bericht door Jurjenv »

Goh, en als ik overstap naar Univé krijg ik nog korting ook, waaaauwie :?
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Haha Unive verhoogd de premie voor auto verzekeringen en verleent dan korting, moet toch ergens verdient worden.
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

NEC zit al weer een tijdje in categorie 1 en staat daarmee onder curatele van de KNVB.
Zo vreemd is het dus niet dat de club de inkomsten probeert te verhogen, ook bij de supporters.
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Ik vind het juist wel vreemd. Het voetbal wordt immers gezien als een 'bedrijfstak'. Als je bij een normale onderneming kwaliteit beneden verwachting aflevert, en verhoogt vervolgens je prijzen, zijn aandeelhouders daar waarschijnlijk niet blij mee.
Corruption is everywhere, fight it!
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Fanatic 4-ever schreef:Ik vind het juist wel vreemd. Het voetbal wordt immers gezien als een 'bedrijfstak'. Als je bij een normale onderneming kwaliteit beneden verwachting aflevert, en verhoogt vervolgens je prijzen, zijn aandeelhouders daar waarschijnlijk niet blij mee.
Bij een normaal bedrijf zijn de aandeelhouders over het algemeen niet persé de klanten he. Aandeelhouders staan juist te juichen als je je inferieure product na een prijsverhoging nog steeds weet te verkopen...
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

Bovendien zijn de klanten van dat 'voetbalbedrijf' behoorlijk merkvast. Wij hoppen niet naar een club dertig kilometer (of zeventig) kilomter verderop omdat daar de prijs/kwaliteit verhouding beter is.
Ladies and gentleman: We've got him!
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Caspar schreef:Bovendien zijn de klanten van dat 'voetbalbedrijf' behoorlijk merkvast. Wij hoppen niet naar een club dertig kilometer (of zeventig) kilomter verderop omdat daar de prijs/kwaliteit verhouding beter is.
Merktvast klopt. Maar de rest is niet helemaal waar. Veel mensen in de Arena komen van ver buiten Amsterdam. Anders gezegd: Ajax heeft een groter verzorgingsgebied dan bv Heerenveen of NEC.

Maar het zal wel 'marktconform' zijn. Als je van tevoren weet dat mensen het toch wel betalen, kun je de prijs gewoon zo hoog mogelijk opschroeven tot het hoogste winstpunt (economisch te berekenen). Zie je in Engeland in uitvergrote versie terug. Mensen betalen het toch wel. Het is echter de vraag of je het ethisch verantwoord vind om financiële tegenvallers door eigen fouten wilt laten betalen door je trouwe klanten.
Corruption is everywhere, fight it!
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

Fanatic 4-ever schreef: Merktvast klopt. Maar de rest is niet helemaal waar. Veel mensen in de Arena komen van ver buiten Amsterdam. Anders gezegd: Ajax heeft een groter verzorgingsgebied dan bv Heerenveen of NEC.
Wat ik bedoel te zeggen is dat supporters (een enkeling daargelaten) niet switchen van club omdat het ergens anders goedkoper is, het voetbal iets beter is, etc. Net zo min als mensen die lid zijn van een politieke partij niet ergens anders lid worden omdat het lidmaatschap 5 euro goedkoper is, terwijl mensen dat wel doen bij de aankoop van een pak spaghetti.

Je laatste stuk klopt dus. Er zal ongetwijfeld een bovengrens zijn, maar tot daar blijven mensen toch wel komen.
Ladies and gentleman: We've got him!
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Caspar schreef:
Wat ik bedoel te zeggen is dat supporters (een enkeling daargelaten) niet switchen van club omdat het ergens anders goedkoper is, het voetbal iets beter is, etc.
Dat moet ik nog zien. Als wij zouden degraderen, en dkv promoveert, denk ik dat er een heleboel mensen bij een andere club een seizoenkaart nemen. Dat heeft dan echter wel weer met kwaliteit te maken ipv het financiële plaatje, maar toch.

Ik blijf het echter raar vinden dat prijzen vaak zomaar verhoogd worden. Moeten sponsoren dan ook eenzelfde percentage meer gaan betalen, en leveren bestuurders eenzelfde percentage in? Het kan namelijk niet zo zijn dat enkel supporters de rekening van mismanagement gepresenteerd krijgen. NEC had er (net als Heerenveen) goed aan gedaan zoiets te communiceren, en duidelijkheid schaffen over het waarom van de prijsverhoging. Dat scheelt een hoop boze reacties, en kan op een stuk meer begrip rekenen. Dat weet ik zeker.
Corruption is everywhere, fight it!
Sneeuwbal
Selectiespeler
Berichten: 500
Lid geworden op: 02-01-2005 23:21

Bericht door Sneeuwbal »

De wachtlijst voor NN is er in ieder geval niet meer, 2 weken geleden aangemeld voor overplaatsing en kan komend seizoen in NN staan.
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Ik neem aan als mensen dit gaan doen wel lid worden van Nieuw Noord :!:
Alle ballen op Henkie!
Gebruikersavatar
JayT
Wereldspeler
Berichten: 1155
Lid geworden op: 22-06-2007 20:46

Bericht door JayT »

heb zelf jaren op de wachtlijst gestaan, denk zo'n 4 jaar...werd voor aanvang van het seizoen gebeld of ik interesse had.
Normaal zou ik zeggen ja, maar omdat ik in het weekend veelal andere verplichtingen heb/ had en veel in het midden des lands bivakkeerde en ik daarnaast nu ook werk heb ik amstelveen, schiet het niet...
Vond het wel verrassend dat ik snel werd gebeld, maar nu weet ik dus waarom..500 mensen die (ongetwijfeld voor het overgrote deel) het voetbal niet om aan te gluren vonden en de club dan maar laten vallen en dan maar de samenvattingen bekijken...
No offense, but....Defense! Defense!
Gebruikersavatar
longa
Invaller
Berichten: 463
Lid geworden op: 20-03-2009 14:21
Locatie: Doetinchem

Bericht door longa »

Sneeuwbal schreef:De wachtlijst voor NN is er in ieder geval niet meer, 2 weken geleden aangemeld voor overplaatsing en kan komend seizoen in NN staan.
Ik sta nog steeds op de wachtlijst voor NN hoor, tenminste, bij mijn aanmelding heb ik een briefje gedaan dat ik graag op Nieuw Noord zou willen staan, dit is toch genoeg om op de wachtlijst voor NN te komen? En uiteraard zou ik gelijk lid worden van Nieuw Noord.
Gebruikersavatar
Sneek
Invaller
Berichten: 323
Lid geworden op: 07-03-2004 16:25
Locatie: Sneek

Bericht door Sneek »

longa schreef: Ik sta nog steeds op de wachtlijst voor NN hoor, tenminste, bij mijn aanmelding heb ik een briefje gedaan dat ik graag op Nieuw Noord zou willen staan, dit is toch genoeg om op de wachtlijst voor NN te komen? En uiteraard zou ik gelijk lid worden van Nieuw Noord.
Je kan het beste eventjes bellen met de club.
JD
Invaller
Berichten: 398
Lid geworden op: 18-12-2003 19:15

Bericht door JD »

longa schreef: Ik sta nog steeds op de wachtlijst voor NN hoor, tenminste, bij mijn aanmelding heb ik een briefje gedaan dat ik graag op Nieuw Noord zou willen staan, dit is toch genoeg om op de wachtlijst voor NN te komen? En uiteraard zou ik gelijk lid worden van Nieuw Noord.

Gewoon gek gedragen en ze willen alles voor je doen :mrgreen: Zelf ook weer in NN volgend jaar
Ultras'01
Selectiespeler
Berichten: 702
Lid geworden op: 11-01-2010 19:14
Locatie: lemmer

Bericht door Ultras'01 »

longa schreef:Maar ik sta er nog niet zo heel lang op hoor, hoogstens een half jaar omdat ik daarvoor niet zeker van vervoer was. Zal het dan al werken als ik nu naar de club bel?
Nooit geschoten is altijd mis;)

En je kan nu ook al lid worden van NN, hoef je geen sk voor te hebben;)
Wij zijn HEERENVEEN
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Hier ook afgeschreven.
SCH
ProudFrisian!
Invaller
Berichten: 278
Lid geworden op: 05-04-2009 16:35
Locatie: Harlingen

Bericht door ProudFrisian! »

3 maanden overplaatsing aangevraagd naar NN, werd afgelopen ook gebeld of ik nog intresse had.

Wel belachelijk van de 15 euro ''overplaatsing kosten''
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Dat zijn 'gewoon' administratiekosten naar mijn idee. Als je een nieuwe kaart nodig hebt of je laat deze overzetten op andermans naam, ben je ook vijftien euro kwijt.
ProudFrisian!
Invaller
Berichten: 278
Lid geworden op: 05-04-2009 16:35
Locatie: Harlingen

Bericht door ProudFrisian! »

Bij mij is geld voor sk ook al afgehaald. Zonder dat ik hier enig bericht over heb gehad email etc...

het is dat ik via forum ervan wist.
Gebruikersavatar
NN19
Selectiespeler
Berichten: 515
Lid geworden op: 24-08-2009 20:40

Bericht door NN19 »

ProudFrisian! schreef:Bij mij is geld voor sk ook al afgehaald. Zonder dat ik hier enig bericht over heb gehad email etc...

het is dat ik via forum ervan wist.
Zelfde bij mij. Blij dat ik het via het forum had gezien.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

ProudFrisian! schreef:Bij mij is geld voor sk ook al afgehaald. Zonder dat ik hier enig bericht over heb gehad email etc...
Heb je laatst geen mail van de club ontvangen? In de mail over de verlenging van de SK stond aangegeven wanneer het bedrag zou worden afgeschreven.
Gebruikersavatar
NN19
Selectiespeler
Berichten: 515
Lid geworden op: 24-08-2009 20:40

Bericht door NN19 »

Die hebben ze niet en krijgen ze ook niet.
Maar ik maak er verder ook geen probleem van de forums nog.
ProudFrisian!
Invaller
Berichten: 278
Lid geworden op: 05-04-2009 16:35
Locatie: Harlingen

Bericht door ProudFrisian! »

Goede email adres hebben ze opzeker wel in het systeem staan.
Plaats reactie