De nieuwe seizoenkaart

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: De nieuwe seizoenkaart

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 13-07-2011 18:16

Muck schreef:
Mijn seizoenskaart mag per 2 weken zo'n 13 seconden even ademhalen. Totaal onbelangrijk wat daar op staat. Het belangrijkste voor mij is dat als ik dat kaartje voor die scanner hou, dat het lichtje op groen gaat. Kortom: Het moet werken.

Al staat er een roze pompebled op met een bruine achtergrond. Ik lig er niet wakker van.


Prima, maar er zijn dus ook mensen die het wél interesseert wat er op staat. Als je voor een breed draagvlak zorgt (zoals ik eerder aangaf) heb je twee 'kampen' blij. De mensen die het interesseert omdat ze mee hebben kunnen beslissen in het besluit, en mensen zoals jij ook. Het interesseert die mensen immers toch niks.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: De nieuwe seizoenkaart

Berichtdoor longa » 13-07-2011 20:44

Ik heb een seizoenskaart overgenomen via Marktplaats, maar wanneer kan ik het laten overzetten naar mijn naam. Kan dat aan het einde van het volgende seizoen pas of kan dat al eerder?
Avatar gebruiker
longa
Selectiespeler
 
Berichten: 463
Geregistreerd op: 20-03-2009 14:21
Woonplaats: Doetinchem

Re: De nieuwe seizoenkaart

Berichtdoor igo » 13-07-2011 21:58

Als ik deze kaart zie ben ik toch wel erg tevreden met die van ons.
ssc groningen.png
Je hebt niet de vereiste permissies om de aan dit bericht toegevoegde bestanden te zien.
igo
Selectiespeler
 
Berichten: 447
Geregistreerd op: 01-03-2011 12:55
Woonplaats: It Hearrenfean

Re: De nieuwe seizoenkaart

Berichtdoor Ebiede » 13-07-2011 22:04

Als ik de voortgang van ons "vernieuwde" elftal zie (belofte Hansma en co) dan weet ik niet of ik überhaupt wel zo blij met een seizoenkaart moet zijn!
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: De nieuwe seizoenkaart

Berichtdoor Flying Tilster » 13-07-2011 23:43

Fanatic 4-ever schreef:Prima, maar er zijn dus ook mensen die het wél interesseert wat er op staat


Sorry dat ik het zeg, maar als je je al drukt maakt om een stuk plastic van 8½ bij 5½ die je toegang geeft tot het stadion en slechts 5 seconden in 18 wedstrijden je broekzak uit moet vind ik dat heel erg onnozel.

Wat is nu echt belangrijk. Een plastic kaart die je toegang geeft, of iets wat echt belangrijk is.
Dit is miereneukerij van de hoogste plank. Ongelooflijk dat je als fan je daar druk om kunt maken.
Als fan kun jij je beter druk maken om de spelersgroep, trainer, directie etc.. etc..

Anders gezegd.. Ik vind het zielig dat men zich druk maakt om een seizoenskaart die er niet eens zo raar uit ziet.
(Of zou je graag NN op die kaart willen zien :mrgreen: )
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: De nieuwe seizoenkaart

Berichtdoor Jeroen » 14-07-2011 06:44

longa schreef:Ik heb een seizoenskaart overgenomen via Marktplaats, maar wanneer kan ik het laten overzetten naar mijn naam. Kan dat aan het einde van het volgende seizoen pas of kan dat al eerder?


Vanaf oktober/november ofzo geloof ik.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Re: De nieuwe seizoenkaart

Berichtdoor H-J » 14-07-2011 11:17

longa schreef:Ik heb een seizoenskaart overgenomen via Marktplaats, maar wanneer kan ik het laten overzetten naar mijn naam. Kan dat aan het einde van het volgende seizoen pas of kan dat al eerder?

Jij krijgt de oude en diegene van wie de pas was, krijgt de nieuwe? :wink:
Nieuwe spits: kappen - draaien van Keimpema
H-J
Superster
 
Berichten: 2346
Geregistreerd op: 15-05-2004 17:46
Woonplaats: De Vlecke

Re: De nieuwe seizoenkaart

Berichtdoor MafiosiBianco » 14-07-2011 14:22

Je kan je kaart nu al op jouw naam laten zetten, maar je krijgt die kaart met jouw naam pas na dit seizoen.
Patjepeeër
MafiosiBianco
Nieuw talent
 
Berichten: 134
Geregistreerd op: 01-11-2008 15:32

Re: De nieuwe seizoenkaart

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 15-07-2011 08:40

Flying Tilster schreef:
Sorry dat ik het zeg, maar als je je al drukt maakt om een stuk plastic van 8½ bij 5½ die je toegang geeft tot het stadion en slechts 5 seconden in 18 wedstrijden je broekzak uit moet vind ik dat heel erg onnozel.

Wat is nu echt belangrijk. Een plastic kaart die je toegang geeft, of iets wat echt belangrijk is.
Dit is miereneukerij van de hoogste plank. Ongelooflijk dat je als fan je daar druk om kunt maken.
Als fan kun jij je beter druk maken om de spelersgroep, trainer, directie etc.. etc..


Allemaal prima hoor, maar nogmaals: Er zijn ook mensen die het wél interesseert. Voor jou is het misschien een kaartje dat 2 week lang in je portemonnee zit te stinken, ik zie het als het visitekaartje van de club. Wat is er mis mee om dit bijvoorbeeld door supporters te laten ontwerpen?

Wat betreft wat belangrijk is? Voor mij is dat dat iedereen bij de club keihard werkt om onze (en ook hun eigen neem ik aan) trots maximaal te laten presteren/renderen. Van boven tot onder. Van beleid dat gemaakt wordt wat voor spelers we halen bijvoorbeeld, tot de spelers zelf. Dat men elke dag het maximale er uit wil halen om elke week weer de tegenstander bijna huilend naar huis te sturen.

Maar wat misschien nog wel veel belangrijker is: Dat de club herkenbaar is voor iedereen. Dat niemand geweerd wordt omdat een ander zijn positie misschien in gevaar kan komen (gaat bij onze club zo ver dat mensen van een sfeerteam op die manier hun positie proberen te behouden, maar dat terzijde). Dat ik elke week naar het voetbal kan gaan zonder allemaal kutregels wat wel en niet mag. Dat ik gewoon in een hek kan hangen als ik dat wil. Dat ik mooi kan ouwehoeren met vrienden tijdens de wedstrijd. Naar binnen trekkende doorstekende vleugelverdedigers of tussen de linies opererende meeverdedigende rechter centrale middenvelders; wat kan het mij schelen.

En ik hou daarbij van details als een mooie seizoenkaart, waar breed draagvlak voor is. Ik maak me er niet 'druk' om, maar de club kan het hiermee zich gewoon veel gemakkelijker maken, en veel mensen tevreden houden. Als het jou helemaal niks interesseert, prima. Maar dat noem ik toch ook niet 'onnozel'?
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: De nieuwe seizoenkaart

Berichtdoor Lipton » 15-07-2011 16:37

Ja god nee, de club heeft moeite om de rekeningen te betalen en sportief gezien is het de afgelopen 15 jaar niet zo slecht geweest als nu. Laten we dan vooral druk maken om de nieuwe seizoenskaarten!
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: De nieuwe seizoenkaart

Berichtdoor Ebiede » 15-07-2011 17:42

Lipton schreef:Ja god nee, de club heeft moeite om de rekeningen te betalen en sportief gezien is het de afgelopen 15 jaar niet zo slecht geweest als nu. Laten we dan vooral druk maken om de nieuwe seizoenskaarten!


Als de situatie zo nijpend is als jij hierboven schetst dan hadden ze wel toegehapt bij een verkoop van Dost en Beerens.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: De nieuwe seizoenkaart

Berichtdoor Superfries88' » 15-07-2011 18:42

Toch zit er wel een kern van waarheid in de reacties van o.a. Fanatic-4-ever. Er is een groep supporters die het wel interesseert hoe een seizoenkaart is vormgegeven en die kun je op een makkelijke/goedkope manier tevreden stellen. Plaats een nieuwsbericht op de site, laat supporters ontwerpen insturen, kies de mooiste ontwerpen uit en laat de supporters stemmen. De meest gekozen foto gebruik je voor de seizoenkaart. Dat kost je relatief weinig tijd en geld, maar je stelt wel veel supporters tevreden.

Het is geen belangrijke kwestie, maar het zijn net die extraatjes voor een supporter. Overigens blijf ik het jammer vinden dat een seizoenkaart vijf jaar mee moet gaan. Al helemaal omdat je ook nog eens moet betalen wanneer je eerder een nieuwe nodig hebt.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: De nieuwe seizoenkaart

Berichtdoor chrissie » 15-07-2011 21:45

longa schreef:Ik heb een seizoenskaart overgenomen via Marktplaats, maar wanneer kan ik het laten overzetten naar mijn naam. Kan dat aan het einde van het volgende seizoen pas of kan dat al eerder?


Vanaf 1 oktober 2011 worden de overschrijvingen/overname weer geregistreerd.
Met een formulier moet de huidige eigenaar wel officieel afstand doen van de seizoenskaart en dit kost 15 euro.
Dit moet je dus met degene waar je de kaart van wilt overnemen regelen.
Het betreffende formulier kun je op de officiele SCH site vinden. Hier kun je trouwens veelgestelde vragen + antwoorden vinden over de seizoenskaart.

Ik heb kaart overgenomen van persoon die voor me zat, zodat mijn dochter nu mee kan dit seizoen. Voor 15 juni geregeld.
chrissie
Basisspeler
 
Berichten: 998
Geregistreerd op: 17-09-2004 22:11
Woonplaats: sneek

Re: De nieuwe seizoenkaart

Berichtdoor Flying Tilster » 15-07-2011 22:33

Superfries88' schreef:Toch zit er wel een kern van waarheid in de reacties van o.a. Fanatic-4-ever. Er is een groep supporters die het wel interesseert hoe een seizoenkaart is vormgegeven en die kun je op een makkelijke/goedkope manier tevreden stellen. Plaats een nieuwsbericht op de site, laat supporters ontwerpen insturen, kies de mooiste ontwerpen uit en laat de supporters stemmen. De meest gekozen foto gebruik je voor de seizoenkaart. Dat kost je relatief weinig tijd en geld, maar je stelt wel veel supporters tevreden.


Dat begrijp ik ook zeker wel. Maar ik denk dat men bij de club op dit moment eerst met de belangrijkere zaken bezig zijn.
Dan vind ik het wat muggenzifterij om nu over het ontwerp van de seizoenskaart te "klagen".
Laten ze a.u.b. eerst de puinhopen opruimen en weer enig structuur terugbrengen. Dat lijkt mij vele malen belangrijker dan een pasje wat je in 17 wedstrijden hooguit 5 a 10 seconden uit je portefeuille pakt.

Eerst de structuur.. en als de rust en structuur helemaal is teruggekeerd kan men naar andere dingen kijken.
En een seizoenskaart zie ik niet echt als visitekaartje.. dat is de website. En die is dus belangrijker dan een seizoenskaart.
Een visitekaartje is o.a. belangrijk voor buitenstaanders, sponsors etc.. Dus moet eerst de website grondig aangepakt worden.

Trouwens.. zo slecht vind ik de seizoenskaart niet, maar beter en mooier kan altijd.

Het is geen belangrijke kwestie, maar het zijn net die extraatjes voor een supporter. Overigens blijf ik het jammer vinden dat een seizoenkaart vijf jaar mee moet gaan. Al helemaal omdat je ook nog eens moet betalen wanneer je eerder een nieuwe nodig hebt.[/quote]
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: De nieuwe seizoenkaart

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 18-07-2011 10:08

Flying Tilster schreef:Dat begrijp ik ook zeker wel. Maar ik denk dat men bij de club op dit moment eerst met de belangrijkere zaken bezig zijn.
Dan vind ik het wat muggenzifterij om nu over het ontwerp van de seizoenskaart te "klagen".
Laten ze a.u.b. eerst de puinhopen opruimen en weer enig structuur terugbrengen. Dat lijkt mij vele malen belangrijker dan een pasje wat je in 17 wedstrijden hooguit 5 a 10 seconden uit je portefeuille pakt.


En juist daarom was het mooi geweest om het aan de supporters over te laten, zoals Superfries '88 aangeeft. Kost de club (bijna) geen tijd.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: De nieuwe seizoenkaart

Berichtdoor Flying Tilster » 18-07-2011 11:56

Fanatic 4-ever schreef:En juist daarom was het mooi geweest om het aan de supporters over te laten, zoals Superfries '88 aangeeft. Kost de club (bijna) geen tijd.


Kuiper CS hebben zoveel steken laten vallen, dat de huidige directie niet alles in één keer kan opruimen / rechtbreien.
En eerlijkheidshalve.. zo slecht vind ik het uiterlijk van de seizoenskaart nog niet eens. Het had misschien wat flitsender gekund, maar ook zeker slechter.

Daarom ben ik ook van mening dat men zich eerst moet concentreren op het allerbelangrijkste... de spelersgroep en technische staf. Dat is het visitekaartje van je club. Niet de seizoenskaart, niet de website.. maar de spelers.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: De nieuwe seizoenkaart

Berichtdoor C-monFryslan » 20-07-2011 13:08

Flying Tilster heeft gelijk,

laten ze eerst maar is de prestaties verbeteren!
C-monFryslan
Bankzitter
 
Berichten: 5
Geregistreerd op: 20-07-2011 13:00

Re: De nieuwe seizoenkaart

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 20-07-2011 13:14

Flying Tilster schreef:
Kuiper CS hebben zoveel steken laten vallen, dat de huidige directie niet alles in één keer kan opruimen / rechtbreien.
En eerlijkheidshalve.. zo slecht vind ik het uiterlijk van de seizoenskaart nog niet eens. Het had misschien wat flitsender gekund, maar ook zeker slechter.

Daarom ben ik ook van mening dat men zich eerst moet concentreren op het allerbelangrijkste... de spelersgroep en technische staf. Dat is het visitekaartje van je club. Niet de seizoenskaart, niet de website.. maar de spelers.


De afdeling die verantwoordelijk is voor de seizoenkaart is een hele andere dan de afdeling die verantwoordelijk is voor de selectie, en het herstel van onze club. Ik ga er vanuit dat iedereen bij de club kei- en keihard werkt om onze club er bovenop te krijgen, in alle afdelingen. Bij de opkomsttune werd het ook via de supporters gedaan, terwijl ook toen hard aan herstel werd gewerkt en de club misschien in nog wel meer puinzooi zat dan nu.

Maargoed, ik heb zo het idee dat we het niet eens gaan worden :wink:
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: De nieuwe seizoenkaart

Berichtdoor Flying Tilster » 20-07-2011 13:27

Fanatic 4-ever schreef:Maargoed, ik heb zo het idee dat we het niet eens gaan worden :wink:


:mrgreen:

Vind een pasje voor toegang niet echt belangrijk om druk over te maken :wink:
Als ik maar het stadion in kom met dat ding. Voor de rest zit hij ergens verstopt in mijn portemonnee :lol:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: De nieuwe seizoenkaart

Berichtdoor xander » 20-07-2011 18:12

Flying Tilster schreef:
Fanatic 4-ever schreef:Maargoed, ik heb zo het idee dat we het niet eens gaan worden :wink:


:mrgreen:

Vind een pasje voor toegang niet echt belangrijk om druk over te maken :wink:
Als ik maar het stadion in kom met dat ding. Voor de rest zit hij ergens verstopt in mijn portemonnee :lol:

Dat is jou mening, juist door dit soort kleine details kan het clubgevoel (bij mij althans) versterkt worden! Het spel intersseert me niet als er maar punten en prijzen gepakt worden en de sfeer goed is dat intresseert mij!
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: De nieuwe seizoenkaart

Berichtdoor sch4-live » 25-08-2011 00:35

Ik zag net een fotoverslag van Nec - Az en daar stond een foto van een uitkaart.
Hadden wij die een paar jaar geleden ook niet ? Een seizoenskaart voor uitwedstrijden.
sch4-live
Superster
 
Berichten: 2120
Geregistreerd op: 28-12-2005 11:22

Vorige

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten