Forumactie: Help Jelte

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Help-Jelte
Jeugdspeler
Berichten: 33
Lid geworden op: 19-12-2010 23:59

Bericht door Help-Jelte »

Dan zal de overhandiging gebeuren van het Shirt.

Groet
feanfans
Wereldspeler
Berichten: 2186
Lid geworden op: 22-12-2005 16:48

Bericht door feanfans »

Squerrel op het veld? :mrgreen:
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

feanfans schreef:Squerrel op het veld? :mrgreen:
Haha, nee nee. Dat wordt iemand anders van het forum. Als ie het wil zeggen moet hij dat zelf doen en anders horen jullie het later wel es maar ik ga dat op zeker niet doen.
Bedankt Torcida:-)
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

feanfans schreef:Squerrel op het veld? :mrgreen:
Squerrel staat liever vlak naast het veld... 8)
Ladies and gentleman: We've got him!
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Knipecity? :mrgreen:
Corruption is everywhere, fight it!
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Fanatic 4-ever schreef:Knipecity? :mrgreen:
\

Nee, want KNIPECITY heeft NIET meegedaan aan de actie :mrgreen: ALS26.000 trouwens ook niet :roll:
Bedankt Torcida:-)
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Mogen we nu ook stemmen over wie het shirt aanneemt ? :mrgreen:
Gekko dan maar?
Kan hij meteen die act met het beton nog uitvoeren.
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

mitrita schreef:Kan hij meteen die act met het beton nog uitvoeren.
:mrgreen:
Ladies and gentleman: We've got him!
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Hebben jullie niets beters te doen, stelletje schavuiten schobbejakken. Maar inderdaad, ik heb mij bereid getoond om het shirt namens ons allen in ontvangst te nemen. Mede ingegeven door het feit dat 80% van de forumbezoekers in diverse penitentiaire inrichtingen en afkickcentra zit en/of een stadionverbod heeft. Er is toch iemand die het moet doen....
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Gekko schreef:Mede ingegeven door het feit dat 80% van de forumbezoekers in diverse penitentiaire inrichtingen en afkickcentra zit en/of een stadionverbod heeft.
:lol: :lol:

Goed bezig Gekko!
Ultras'01
Selectiespeler
Berichten: 702
Lid geworden op: 11-01-2010 19:14
Locatie: lemmer

Bericht door Ultras'01 »

Gekko schreef:Mede ingegeven door het feit dat 80% van de forumbezoekers in diverse penitentiaire inrichtingen en afkickcentra zit en/of een stadionverbod heeft.
En jij hebt dat weekend toevallig verlof?
Wij zijn HEERENVEEN
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Nee, wegens wangedrag heb ik een gevangenisverbod gekregen.
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

Je dreigde de betonnen gevangenismuren op te eten?
In case of doubt, make it sound convincing
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

diepFries schreef:Je dreigde de betonnen gevangenismuren op te eten?
Ze zouden moeten weten dat dat slechts bij dreigen zou blijven door eerdere uitspraken toch?
Help-Jelte
Jeugdspeler
Berichten: 33
Lid geworden op: 19-12-2010 23:59

Bericht door Help-Jelte »

1 februari

Zo daar ga ik dan, het koude kikkerlandje voor 2 maanden verlaten voor het grote Amerika. Na een aantal maanden voorbereiding, afscheid nemen, staat er een geheel nieuwe uitdaging te wachten! Vandaag vlieg ik de oceaan over. Om 6 uur de wekker, ontbijten, douchen, kleren aan, zodat we om 10 voor 7 klaar stonden voor Jose. Mijn moeder ging ook nog mee. Snel naar Lelystad, en op een halve minuut precies de trein gehaald. Gelukkig.

Op Schiphol met 2 koffers. Jose die ging dit wel even regelen. Jose vertelt het verhaal wat er gebeurt, een flyer erbij, shirt laten zien. En ja hoor de koffer mag gratis mee, toch weer 55 euro bespaard! Dank jullie wel Schiphol personeel.

Nog even snel een bakje koffie voor de dames een fanta voor mij. Een dikke knuffel van moeders en daar ging ik door de paspoortcontrole. Dit was ook helemaal goed. Nog even een salade gegeten bij de McDonalds, daarna maar wachten bij de gate.

Bij de gate aangekomen begonnen de zenuwen toch echt wel door mijn keel te stromen. Maar gelukkig nog 1 uur wachten, even snel wat smsjes afwerken nog een paar belletjes en de tijd vliegt voorbij.

Om 10.50 was het dan zover de laatste check voor paspoort en benodigde papieren. Maar pff, dit was toch wel even echt zweten. Wat een chagrijnige man was dit. Hij vond het maar een raar verhaal en ook omdat ik 2 koffers bij me had en eentje met boeken en spullen wat niet voor mij was. Bij elke andere beveiliger waren al 3 mensen geweest en ik bleef daar maar staan en dan liep hij weer weg om te overleggen en kwam hij weer. En weer weg. Pff ik ben daar al 2 kilo zweet kwijt geraakt. Uiteindelijk na een hoop gepraat mocht ik dan eindelijk naar handbagage controle. Gelukkig hier geen gedoe en kon ik door lopen en het vliegtuig in.

Heerlijke reis met nog 2 uur en 44 minuten te gaan. Heerlijk 2 films gekeken. Mr and mrs smith, megamind, en later ook nog stukjes van due date, die hard 4.0 maar ik kon me niet concentreren om de hele films te bekijken. Ondertussen nog wat muziek gelezen en boekjes gelezen.

Vliegen op 11 kilometer hoogte met een snelheid van ongeveer 800 kilometer per uur!!!

Zo de landing zit erop hier in Washington en er ligt hier gewoon sneeuw en het is precies 1 graad boven 0. Nu weer langs de douane hier in Amerika, ook hier een chagrijnige chinees, hij begreep maar niet dat ik mijn werk in Nederland had opgezegd om hier 2 maanden te verblijven. Heel gedoe ook weer om dit uit te leggen, met mijn gebrekkige engels. Demonstratief ging hij achterover zitten en zette hij mijn stempel. Mijn koffers ophalen en weer in laten checken en dan mijn gate zoeken. Ook deze snel gevonden en hier maar even wachten.

Het vliegtuig waar ik nu in zit is een Embraer 170. Voor dit bedrijf werkt mijn oom. Dus eens kijken of hij het allemaal goed heeft geregeld. Een klein vliegtuigje waar 70 mensen in kunnen.

Wat een mooi uitzicht helemaal donker maar overal lichtjes en wat zijn de steden hier groot!!! Meerdere voetbalvelden, honkbal, football velden. Ik heb de hele reis alleen maar door het raam gekeken.

Om 8 uur lokale tijd kom ik aan in Miami. Doorlopen en mijn koffers ophalen, nergens meer een beveiliging tegen gekomen. Heel vreemd maar het zal allemaal wel kloppen. Tijdens het wachten komt Bob de taxi chauffeur eraan.

Even een belletje naar Cindy dat Bob mij gevonden heeft en daar gaan we dan. Ondertussen waren Hessel en Emma al naar beneden gegaan om mij daar op te wachten.

Wat super leuk werd ik ontvangen een dikke knuffel snel naar boven met de koffers. Cadeautjes uitgepakt en heerlijk gekletst.

Jelte liet nog even goed zien dat hij erg vooruit is gegaan. Het is toch maar 5 maanden geleden dat ik hem voor het laatst zelf gezien heb. En tuurlijk in de verslagen lees je veel en van Laura wat gehoord en her en der van anderen die er zijn geweest. Maar nu kon ik het met eigen ogen zien.

Veel geluid aan het maken. Druk aan het oefenen. Met een grote bal op zijn buik, armen erop en dan van links naar rechts bewegen. Zijn linker arm viel eraf. Als je zag hoe hij toen aan het werken was. Om te proberen om die arm er weer op te krijgen. Het lukte hem dan niet, maar hij wil het zo graag. Dus ik denk ik vraag maar even aan Jelte van zal ik je helpen. Dus ik pak zijn hand vast om te hem erop te leggen. Nou hij vond dat maar niets. Hij wou echt laten zien van let maar op wat ik kan!! Want ik liet zijn hand los en hij bleef doorwerken. Totdat hij er genoeg van had en met zijn andere arm de bal van zijn buik gooide. Toen was hij er ook klaar mee. Dit heeft toch zeker een 5 tot 10 minuten geduurd.

Om half 12 hier maar eens naar bed gegaan. Een drukke dag morgen voor de boeg. Ga met Hessel en Emma Fort Lauderdale bekijken. De boeken voor de lessen doornemen. Heb er zin in!
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Vrienden van dit forum,

komende zaterdag zal in de rust van Heerenveen-AZ de shirtoverhandiging plaats vinden. Plaats van handeling is het podium in Fun Plaza. Namens allen die deze actie hebben ondersteund, zal ik daar het shirt in ontvangst nemen en onze gedachten en gevoelens daarbij,uitspreken. In het kort komt dat neer op verbondenheid met de situatie waarin Jelte is beland, steun aan hem en zijn naasten, en een hart onder de riem voor alle vrijwilligers rondom hem die vanuit saamhorigheid en een gedeeld doel, mooie dingen voor Jelte voor elkaar krijgen. Tot zaterdag!

PS Ik hoop op permissie van mijn vakgenoten dat ik eenmalig voor het rustsignaal de tribune verlaat.....
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Gekko schreef:PS Ik hoop op permissie van mijn vakgenoten dat ik eenmalig voor het rustsignaal de tribune verlaat.....
Laat je club maar in de steek! :mrgreen: ;)
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Zitten en bek dicht!
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

Ik mag toch hopen dat dit live op de schermen (scorebord) wordt uitgezonden?? Het podium in Funplaza.. Dat is mij te ver lopen vanaf Noord :wink:

Even een serieuzere noot: top dat je dit doet Gekko. Al is het tot op zekere hoogte wel jammer dat het 'achteraf' in Funplaza moet in plaats van pontificaal op de middenstip. Ik neem aan overigens dat je niet vergeet ook onze regelneef Squerrel met naam en toenaam te bedanken?
In case of doubt, make it sound convincing
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Gekko schreef:Plaats van handeling is het podium in Fun Plaza.
Jammer want dit had wat mij betreft wel een groter podium verdient dan op een niet voor iedereen bereikbare plek waar het ook niet de aandacht krijgt die het verdient.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Ik ben het ermee eens dat het ook op het veld had kunnen plaatsvinden. Desondanks zal ik de wandeling naar Funplaza maken, ik wil de toespraak van Gekko niet missen! :mrgreen:
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Worden er ook beelden gemaakt voor het nageslacht? Zou wel leuk zijn als het opgenomen wordt.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Gekko schreef:komende zaterdag zal in de rust van Heerenveen-AZ de shirtoverhandiging plaats vinden. Plaats van handeling is het podium in Fun Plaza. Namens allen die deze actie hebben ondersteund, zal ik daar het shirt in ontvangst nemen en onze gedachten en gevoelens daarbij,uitspreken.
Waarom in Fun Plaza? Wil de club dit niet op het veld laten plaatsvinden?
Jammer... had er graag even bij willen zijn, maar ben niet van plan voor slechts 15 minuutjes even snel naar Fun Plaza te wandelen.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Inderdaad jammer dat het niet op het veld kan, beetje vreemd ook.

Maar het is het hele forum geweest die deze actie mogelijk heeft gemaakt, ik heb jullie allemaal een klein schopje onder jullie dikke konten gegeven, thats all.

Door allerlei omstandigheden ben ik zaterdag sowieso niet bij de wedstrijd.

Succes Gekko!
Bedankt Torcida:-)
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Niet te bescheiden zijn, Squerrel. Jij hebt deze actie op poten gezet door het te bedenken en te laten uitvoeren. Ik weet niet wat het bij andere clubs heeft opgebracht, maar toen ik voor het laatst keek (aan het einde van onze actie) was het verschil enorm. Zo vanzelfsprekend is het dus niet. De insteek is natuurlijk de hulp die Jelte hierdoor krijgt, maar je hebt zeker recht op de complimenten naar mijn mening.

Gekko succes zaterdag. Jammer dat het in het FP is, waardoor velen (waaronder ikzelf) van dit forum niet aanwezig zullen zijn. Ik hoop dat er na die tijd nog iets van te zien is.
Gebruikersavatar
rottevalle
Wereldspeler
Berichten: 1157
Lid geworden op: 01-09-2003 15:39
Locatie: Rottevalle

Bericht door rottevalle »

Precies erg jammer dat het niet op veld kan.
Denk niet dat ik anders wel op de koude tribune was blijven staan met bier voor een euro op noord.
Alderaarst!
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Kom op mensen, even een paar minuten voor de rust naar Funplaza en we kunnen allemaal getuige zijn van dit mooie moment.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Gearard schreef:Kom op mensen, even een paar minuten voor de rust naar Funplaza en we kunnen allemaal getuige zijn van dit mooie moment.
Voor ik in het FP ben, staan er alweer 22 gekken op het veld vrees ik.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Gearard schreef:Kom op mensen, even een paar minuten voor de rust naar Funplaza en we kunnen allemaal getuige zijn van dit mooie moment.
Ik loop nu soms een kwartiertje voor de wedstrijd wel eens vanuit het FP naar mijn plek. Dat kost me soms al bijna vijf minuten. Als ik beide helften wil zien (en dat is het geval) is het dus gewoon niet te doen om naar het FP te gaan, hoe graag ik het ook zou willen. Maar zo belangrijk is dat ook niet. Zolang het geld maar goed terechtkomt vind ik het best.
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Ik stel voor dat Gearard ons a.s. zondag voorziet van foto's, van deze happening.
SCH
Plaats reactie