Parkeren tijdens thuiswedstrijden

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

In januari is dit gezeik weer over, parkeer vandaag gewoon even ergens anders. Bonnenquotom voor dit jaar weer binnen, en de plannen zijn dat hij wordt afgeschaft.
Corruption is everywhere, fight it!
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Ik parkeer altijd in de berm tegenover de Mercedes garage. De bermen van het fietspad staan links en rechts van het pad altijd tjokvol met auto's. Maar als je langs het water door de berm naar voren rijdt, kom je een heel eind verder. Niet verder vertellen hoor.... ;)
Wéér uit!!!!
Gebruikersavatar
Frisian
Wereldspeler
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10-07-2004 12:43

Bericht door Frisian »

Wij parkeren altijd op P8 (tegenover het stadion, aan de andere kant van de snelweg)
Wat mij elke keer weer opvalt is dat deze parkeerplaats altijd maar voor de helft is gevuld, wat voor wedstrijd er ook is.
Hier moet toch veel meer mee te doen zijn, er kunnen minstens nog 1000 auto´s bij.
supporter: in voor en tegenspoed
Gebruikersavatar
xander
Superster
Berichten: 4914
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Fourparkeerders aangepakt tijdens voetbalwedstrijd in Heerenveen
Gepubliceerd op 20 februari, 2011
HEERENVEEN – Surveillerende agenten hebben zaterdagavond tijdens de wedstrijd sc Heerenveen – AZ 60 bekeuringen uitgeschreven voor foutparkeren.

Met name op Het Meer stonden auto’s verkeerd geparkeerd. Hier werden dan ook 25 bekeuringen uitgeschreven. Omwonenden van het stadion ondervinden veel hinder van foutparkeerders en daarom controleert de politie iedere thuiswedstrijd. In Heerenveen is voldoende parkeerruimte en dit staat dan ook duidelijk aangegeven met bebording. Toch zijn er iedere wedstrijd nog automobilisten die hun voertuigen parkeren op plaatsen waar dat niet is toegestaan, zoals bijvoorbeeld in groenstroken. De politie blijft ook de komende thuiswedstrijden toezicht houden op het parkeren.
Flitsnieuws.
Alle ballen op Henkie!
Gebruikersavatar
Pietje Paaltjens
Selectiespeler
Berichten: 555
Lid geworden op: 25-02-2009 16:20

Bericht door Pietje Paaltjens »

Frisian schreef:Wij parkeren altijd op P8 (tegenover het stadion, aan de andere kant van de snelweg)
Wat mij elke keer weer opvalt is dat deze parkeerplaats altijd maar voor de helft is gevuld, wat voor wedstrijd er ook is.
Hier moet toch veel meer mee te doen zijn, er kunnen minstens nog 1000 auto´s bij.
Klopt! Ik parkeer daar ook wel eens en het valt mij ook op dat er nog heel erg veel lege plaatsen zijn. Dat is elke keer zo. Mensen die dus lui zijn en hun auto parkeren waar het niet mag, zoals op Het Meer, zijn dus blijkbaar hardleers en lui en moeten ook niet zeuren als ze een boete krijgen. Op P8 is meer dan genoeg ruimte. Als ze daar nou met zijn allen gaan parkeren, dan is het probleem opgelost. Ik zou het risico niet nemen om mijn auto ergens op een groenstrook neer te zetten, want je weet dat er gecontoleerd wordt.
.
Hero
Nieuw talent
Berichten: 103
Lid geworden op: 08-07-2013 17:43
Locatie: Friesland

Bericht door Hero »

Waar kan je eigenlijk gratis parkeren?
Gebruikersavatar
feanryp23
Wereldspeler
Berichten: 1655
Lid geworden op: 06-09-2013 17:56
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door feanryp23 »

Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen
Omwonende
Jeugdspeler
Berichten: 23
Lid geworden op: 21-03-2015 21:27

Bericht door Omwonende »

Als omwonende van het Abe Lenstra Stadion en niet voetballiefhebber heb ik mij aangemeld in "het hol van de leeuw" om eens mijn zegje te doen over het parkeergedrag van een aantal, helaas een te grote groep, SC Heerenveen supporters.
Frisian schreef:Wij parkeren altijd op P8 (tegenover het stadion, aan de andere kant van de snelweg)
Wat mij elke keer weer opvalt is dat deze parkeerplaats altijd maar voor de helft is gevuld, wat voor wedstrijd er ook is.
Hier moet toch veel meer mee te doen zijn, er kunnen minstens nog 1000 auto´s bij.
Zoals uit bovenstaande quote blijkt is er plaats genoeg om te parkeren. Helaas parkeren veel supporters tijdens thuiswedstrijden hun auto massaal in de omliggende woonwijken. Dit om lekker dicht bij het stadion te parkeren zodat je niet ver hoeft te lopen. Maar bewoners die tijdens de wedstrijd thuiskomen kunnen hun auto nergens kwijt. Die kunnen dan ergens in het centrum parkeren om vervolgens een heel eind te moeten lopen. En dat twee keer want de auto zal ook weer opgehaald moeten worden.

Waarom moeten wij hinder ondervinden van jullie hobby? Ik gun ieder zijn plezier, maar als ik ergens naartoe ga parkeer ik altijd op de aangewezen parkeerterreinen en betaal daar voor. Die kosten horen gewoon bij het vertier net als de toegangsprijs.

Ook de gemeente Heerenveen treft hier blaam. Men klopt de bewoners geld uit de portemonnee door in de woonwijken van Heerenveen Midden betaald parkeren in te voeren wanneer de winkels open zijn. Bewoners betalen € 45 per jaar om voor de eigen woning te mogen parkeren. Dit zogenaamd om te voorkomen dat het winkelend publiek gratis gaat parkeren in de omliggende wijken i.p.v. op de parkeerterreinen... Hoe ironisch is het dat juist de voetbalsupporters dit doen en op de tijdstippen dat er een wedstrijd is hoeft er meestal niet betaald te worden. Ik ben er van overtuigd dat als dit een wijk was waar gemeente bobo's woonden er al lang parkeren voor vergunninghouders was ingevoerd.

Daarom bij deze een oproep aan het goedwillende deel van de SC Heerenveen supporters: Parkeer voortaan op een parkeerterrein van het stadion en niet in onze wijk.

We zullen bij de volgende thuiswedstrijd op 4 april zien hoeveel goedwillende SC Heerenveen supporters er zijn ;)
"Don't shoot the messenger"

William Shakespeare
Gebruikersavatar
feanryp23
Wereldspeler
Berichten: 1655
Lid geworden op: 06-09-2013 17:56
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door feanryp23 »

Ik kan je vertellen dat er geen supporters zijn die daar bewust parkeren om jullie dwars te zitten. Het is jammer dat jullie er last van hebben, maar er is niet heel veel aan te doen denk ik. Bij elke club parkeren mensen zo dicht mogelijk bij het stadion, en als dat in een woonwijk is, dan is dat zo. Goede nieuws voor jullie is dat er nog maar vier thuiswedstrijden zijn dit seizoen. :wink:
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen
HVNFL
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 16-02-2010 16:48

Bericht door HVNFL »

Kom de volgende keer in het stadion kijken tijdens een wedstrijd! Dan heb je er ook geen last van :wink:

Overigens is P8 al een tijd gesloten.
Gebruikersavatar
feanryp23
Wereldspeler
Berichten: 1655
Lid geworden op: 06-09-2013 17:56
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door feanryp23 »

Die is inmiddels alweer open toch?
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Sverige.
Bankzitter
Berichten: 154
Lid geworden op: 15-03-2009 15:22

Bericht door Sverige. »

Ik verwacht niet dat deze situatie in de komende jaren verandert. Mensen parkeren hun auto het liefst zo dicht mogelijk bij het stadion en zullen dit niet laten, zolang de wetgeving niet verandert.
Maar is dat nodig? Ik vind zelf van niet. Ik heb 15 jaar tegenover het stadion gewoond en nooit moeite gehad met deze situatie. Gemiddeld gezien heb je slechts tweemaandelijks overlast. Bovendien weet je wanneer de wedstrijden worden gespeeld. Nu was het zo dat de helft van ons gezin standaard thuis was omdat wij zelf ook naar de wedstrijd gingen, maar de andere helft hield er simpelweg rekening mee door iets eerder thuis te komen of de auto even iets verder weg te zetten. Dit was voor ons nooit verder dan 5 minuten lopen en nooit betaald. Daarnaast heb ik het altijd ervaren als een gezellige drukte en was het altijd leuk om even te kijken en helpen wanneer iemand vastzat in het grasveld.
Ik begrijp het feit dat je het aankaart op dit forum, maar raad je aan om je er niet al te veel aan te ergeren. Enerzijds omdat er op dit forum slechts een aantal fans actief is en anderzijds omdat het een situatie is die op de korte termijn niet zal veranderen en waar naar mijn ervaring eigenlijk prima mee te leven valt.
Omwonende
Jeugdspeler
Berichten: 23
Lid geworden op: 21-03-2015 21:27

Bericht door Omwonende »

xander schreef::roll: get a life
Zo'n opmerking zegt vooral iets over de afzender...
feanryp23 schreef:Ik kan je vertellen dat er geen supporters zijn die daar bewust parkeren om jullie dwars te zitten. Het is jammer dat jullie er last van hebben, maar er is niet heel veel aan te doen denk ik. Bij elke club parkeren mensen zo dicht mogelijk bij het stadion, en als dat in een woonwijk is, dan is dat zo. Goede nieuws voor jullie is dat er nog maar vier thuiswedstrijden zijn dit seizoen. :wink:
Tenminste een inhoudelijke reactie. Ik denk ook niet dat jullie dat doen om ons dwars te zitten, maar het is wel een feit dat jullie overlast veroorzaken. Jullie willen zelf niet al te ver hoeven lopen en nog gratis parkeren ook. De ironie is dat jullie hierdoor mensen die thuis komen, en betaald hebben voor hun plek, hiermee dwingen een heel eind te gaan lopen. Terwijl jullie voor je plezier naar het stadion gaan. Spendeer een paar tientjes per jaar meer aan je hobby en koop een parkeerkaart, kan je nog dichter bij het stadion parkeren. Of parkeer anders ergens waar je niemand tot last bent en neem een klein eindje extra lopen voor lief. Gewoon een kwestie van fatsoen!
HVNFL schreef:Kom de volgende keer in het stadion kijken tijdens een wedstrijd! Dan heb je er ook geen last van :wink:
Overigens is P8 al een tijd gesloten.
Nee dank je. Ik heb andere hobby's en die beoefen ik op zodanige wijze dat ik anderen daar niet mee tot last ben ;)
feanryp23 schreef:Die is inmiddels alweer open toch?
Mooi dat het weer open is. Kunnen jullie voortaan daar je auto parkeren...
"Don't shoot the messenger"

William Shakespeare
Omwonende
Jeugdspeler
Berichten: 23
Lid geworden op: 21-03-2015 21:27

Bericht door Omwonende »

Sverige. schreef:Ik verwacht niet dat deze situatie in de komende jaren verandert. Mensen parkeren hun auto het liefst zo dicht mogelijk bij het stadion en zullen dit niet laten, zolang de wetgeving niet verandert.
Maar is dat nodig? Ik vind zelf van niet. Ik heb 15 jaar tegenover het stadion gewoond en nooit moeite gehad met deze situatie. Gemiddeld gezien heb je slechts tweemaandelijks overlast. Bovendien weet je wanneer de wedstrijden worden gespeeld. Nu was het zo dat de helft van ons gezin standaard thuis was omdat wij zelf ook naar de wedstrijd gingen, maar de andere helft hield er simpelweg rekening mee door iets eerder thuis te komen of de auto even iets verder weg te zetten. Dit was voor ons nooit verder dan 5 minuten lopen en nooit betaald. Daarnaast heb ik het altijd ervaren als een gezellige drukte en was het altijd leuk om even te kijken en helpen wanneer iemand vastzat in het grasveld.
Ik begrijp het feit dat je het aankaart op dit forum, maar raad je aan om je er niet al te veel aan te ergeren. Enerzijds omdat er op dit forum slechts een aantal fans actief is en anderzijds omdat het een situatie is die op de korte termijn niet zal veranderen en waar naar mijn ervaring eigenlijk prima mee te leven valt.
Ik heb zelf niets met voetbal en weet ook niet wanneer er thuiswedstrijden zijn. Hierdoor kom ik regelmatig thuis om te constateren dat alles vol geparkeerd is. Ik kan dan weer terug rijden en als ik geluk heb is er op het Burg. Kuperusplein nog een plaatsje vrij. Als ik pech heb moet ik doorrijden tot de altijd lege parkeergarage aan het Geert Willigenplein. Vervolgens kan ik minimaal 10 minuten lopen naar mijn huis. En later nog eens minimaal 10 minuten om de auto weer op te halen, anders vind ik de volgende ochtend een geel bonnetje onder mijn voorruit. En dan ben ik nog goed ter been, maar er zijn ook mensen die slecht ter been zijn.

Ik verwacht niet met deze actie het probleem op te lossen. Maar ik hoop wel in elk geval een deel van de supporters van deze overlast bewust te maken.

Helaas is het zo dat de meeste mensen alleen aan zichzelf denken en de problemen van anderen afdoen als gezeur. De oplossing zal dan ook vanuit de politiek moeten komen door parkeren voor vergunninghouders in te voeren.
"Don't shoot the messenger"

William Shakespeare
Sverige.
Bankzitter
Berichten: 154
Lid geworden op: 15-03-2009 15:22

Bericht door Sverige. »

Jammer dat sommige users het nodig vinden om te reageren met oneliners. Ik vind dat Omwonende zijn klacht redelijk en goed onderbouwd brengt, en het kan geen kwaad om daar serieus op in te gaan.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Pak een spuitbus. Maak een vak met een kruis voor je deur. Klaar. :) Of koop een huis met een eigen parkeergelegenheid. :D
HVNFL
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 16-02-2010 16:48

Bericht door HVNFL »

Volgens mij heb je wel een zwaar leven door je er zo druk over te maken. Het is één avond per twee weken. Met zo'n twitteraccount ben je ook niet serieus te nemen.

Maar bedankt dat je meldt dat er in de woonwijken nog ruimte is om te parkeren, dat scheelt namelijk weer wat lopen. En daar heb jij dus ook een hekel aan. ;)
Sverige.
Bankzitter
Berichten: 154
Lid geworden op: 15-03-2009 15:22

Bericht door Sverige. »

Omwonende schreef:Ik heb zelf niets met voetbal en weet ook niet wanneer er thuiswedstrijden zijn. Hierdoor kom ik regelmatig thuis om te constateren dat alles vol geparkeerd is. Ik kan dan weer terug rijden en als ik geluk heb is er op het Burg. Kuperusplein nog een plaatsje vrij. Als ik pech heb moet ik doorrijden tot de altijd lege parkeergarage aan het Geert Willigenplein. Vervolgens kan ik minimaal 10 minuten lopen naar mijn huis. En later nog eens minimaal 10 minuten om de auto weer op te halen, anders vind ik de volgende ochtend een geel bonnetje onder mijn voorruit. En dan ben ik nog goed ter been, maar er zijn ook mensen die slecht ter been zijn.

Ik verwacht niet met deze actie het probleem op te lossen. Maar ik hoop wel in elk geval een deel van de supporters van deze overlast bewust te maken.

Helaas is het zo dat de meeste mensen alleen aan zichzelf denken en de problemen van anderen afdoen als gezeur. De oplossing zal dan ook vanuit de politiek moeten komen door parkeren voor vergunninghouders in te voeren.
Hoewel ik je ergernis niet deel, begrijp ik dat jij het als niet-voetbalsupporter als een last ervaart. Wellicht is het in jouw geval handig om voorafgaand aan een wedstrijd even te kijken hoe laat die wordt gespeeld. Zo bespaar je jezelf een hoop ergernis door iets vroeger of juist iets later thuis te komen.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Zolang de supporters parkeren op plekken waar dat mag, heb jij niks te zeuren. Heerenveen speelt 17 keer thuis, lijkt mij sterk dat jij alle 17 keer net dan thuis komt op het moment dat de supporters in het stadion zitten. Je woont in de buurt van een voetbalstadion, dan krijg je dit er bij.
Joucke
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

Omwonende schreef: Ik verwacht niet met deze actie het probleem op te lossen. Maar ik hoop wel in elk geval een deel van de supporters van deze overlast bewust te maken.

Helaas is het zo dat de meeste mensen alleen aan zichzelf denken en de problemen van anderen afdoen als gezeur. De oplossing zal dan ook vanuit de politiek moeten komen door parkeren voor vergunninghouders in te voeren.
Helaas voor jou als omwonende is het gewoon wettelijk correct wat deze mensen doen. Je kunt overwegen een flyeractie te beginnen en voetbalparkeerders zo op de hoogte stellen van je ongenoegen. Of je start een burgerinitiatief om het door de gemeenteraad te laten behandelen. Dat zijn de voor jou/jullie voor de hand liggende acties waarmee je laat zien het probleem ook daadwerkelijk te willen oplossen, in plaats van alleen maar te willen zeuren of schelden op de anonieme voetbalsupporter.

Even ter info, zelf woon ik in de omgeving van het ziekenhuis, en ik ga op de fiets naar het stadion. Ik zie ook overal mensen parkeren, en heb daar geen problemen mee. Het Heerenveen-publiek is niet agressief, en over het algemeen niet asociaal wanneer je met ons in gesprek gaat. Maar ook met ons is het zo dat je oogst wat je zaait. Ik weet niet of jij ook achter dat Twitter-account zit, maar zo'n passief-agressieve aanpak roept irritatie op.
Omwonende
Jeugdspeler
Berichten: 23
Lid geworden op: 21-03-2015 21:27

Bericht door Omwonende »

Helaas kunnen bepaalde mensen niet op een normale manier reageren en komen zelfs met persoonlijke aanvallen.

Wat betreft mijn Twitteraccount, hiermee wilde ik het probleem op een ludieke manier aan de orde stellen en de verantwoordelijken rechtstreeks aanspreken. De onbeschofte reacties op dit account komen juist van SC Heerenveen supporters. Waarschijnlijk de zelfden die hier ook onbeschoft reageren...
Sverige. schreef:Hoewel ik je ergernis niet deel, begrijp ik dat jij het als niet-voetbalsupporter als een last ervaart. Wellicht is het in jouw geval handig om voorafgaand aan een wedstrijd even te kijken hoe laat die wordt gespeeld. Zo bespaar je jezelf een hoop ergernis door iets vroeger of juist iets later thuis te komen.
Bedankt dat je op een constructieve manier op deze discussie reageert. Maar als ik met een groep ergens naartoe ben kan ik niet mijn tijden aanpassen aan de voetbalwedstrijd. En is dat niet de omgekeerde wereld?
Lardy schreef:Zolang de supporters parkeren op plekken waar dat mag, heb jij niks te zeuren. Heerenveen speelt 17 keer thuis, lijkt mij sterk dat jij alle 17 keer net dan thuis komt op het moment dat de supporters in het stadion zitten. Je woont in de buurt van een voetbalstadion, dan krijg je dit er bij.
Het feit dat je in de woonwijken mag parkeren betekent niet dat er geen sprake is overlast van de omwonenden. Zoals ik al eerder zei, de politiek zal met de oplossing moeten komen. En om dit probleem op de agenda te krijgen moet het benoemd worden, hetgeen jij afdoet als zeuren...

Ik accepteer dat ik tijdens wedstrijden gejuich hoor en dat er zo nu en dan een concert in het stadion is. Maar de parkeeroverlast hoort daar niet bij en is bovendien onnodig. Bij het stadion zelf is voldoende parkeergelegenheid. Tijdens concerten e.d. parkeert iedereen netjes op de parkeerplaatsen. Het zijn de SC Heerenveen supporters die menen slim te zijn door hun auto in een woonwijk te parkeren. En het is als omwonende zijnde mijn goed recht om jullie daarop aan te spreken.
"Don't shoot the messenger"

William Shakespeare
gwgwgw
Invaller
Berichten: 251
Lid geworden op: 31-07-2012 21:59

Bericht door gwgwgw »

Omwonende schreef: De oplossing zal dan ook vanuit de politiek moeten komen door parkeren voor vergunninghouders in te voeren.
Nou kijk eens, je geeft zelf al het antwoord tot een oplossing.

Hier op het forum klagen dat mensen parkeren op toegestane plekken, tja...
gwgwgw
Invaller
Berichten: 251
Lid geworden op: 31-07-2012 21:59

Bericht door gwgwgw »

Omwonende schreef: En het is als omwonende zijnde mijn goed recht om jullie daarop aan te spreken.
Waarop als ik vragen mag? Dat ze parkeren op een toegestane plek?
Omwonende
Jeugdspeler
Berichten: 23
Lid geworden op: 21-03-2015 21:27

Bericht door Omwonende »

Joucke schreef:Helaas voor jou als omwonende is het gewoon wettelijk correct wat deze mensen doen. Je kunt overwegen een flyeractie te beginnen en voetbalparkeerders zo op de hoogte stellen van je ongenoegen. Of je start een burgerinitiatief om het door de gemeenteraad te laten behandelen. Dat zijn de voor jou/jullie voor de hand liggende acties waarmee je laat zien het probleem ook daadwerkelijk te willen oplossen, in plaats van alleen maar te willen zeuren of schelden op de anonieme voetbalsupporter. Even ter info, zelf woon ik in de omgeving van het ziekenhuis, en ik ga op de fiets naar het stadion. Ik zie ook overal mensen parkeren, en heb daar geen problemen mee. Het Heerenveen-publiek is niet agressief, en over het algemeen niet asociaal wanneer je met ons in gesprek gaat. Maar ook met ons is het zo dat je oogst wat je zaait. Ik weet niet of jij ook achter dat Twitter-account zit, maar zo'n passief-agressieve aanpak roept irritatie op.
Wie is degene die zich agressief gedraagt? Ik benoem op een normale manier het probleem en wordt vervolgens verbaal aangevallen en beledigd. Mijn doel is het probleem te bespreken met de veroorzakers en deze bewust te maken van het feit dat ze met hun parkeergedrag overlast veroorzaken.
"Don't shoot the messenger"

William Shakespeare
FeanFanForLife
Wereldspeler
Berichten: 1204
Lid geworden op: 02-02-2005 17:41
Locatie: Fryslân

Bericht door FeanFanForLife »

Omwonende schreef: Tenminste een inhoudelijke reactie. Ik denk ook niet dat jullie dat doen om ons dwars te zitten, maar het is wel een feit dat jullie overlast veroorzaken. Jullie willen zelf niet al te ver hoeven lopen en nog gratis parkeren ook. De ironie is dat jullie hierdoor mensen die thuis komen, en betaald hebben voor hun plek, hiermee dwingen een heel eind te gaan lopen. Terwijl jullie voor je plezier naar het stadion gaan. Spendeer een paar tientjes per jaar meer aan je hobby en koop een parkeerkaart, kan je nog dichter bij het stadion parkeren. Of parkeer anders ergens waar je niemand tot last bent en neem een klein eindje extra lopen voor lief. Gewoon een kwestie van fatsoen!
Ik snap dat het vervelend is/kan zijn. Maar serieus nu gewoon iedereen over één kam scheren? Beetje makkelijk lijkt mij.
Net zoals dat je het maar oppert dat je meer geld aan je hobby moet uitgeven zodat jij er geen last van hebt, kan je bij een ieder in de portemonnee kijken?

Nogmaals ik snap dat het vervelend kan zijn en als overlast kan worden beschouwd, maar ik vind het niet eerlijk om iedereen hiermee te belasten. Zolang een ieder staat op de plekken waar geen verbod is, dan doet men niets verkeerd.
Omwonende
Jeugdspeler
Berichten: 23
Lid geworden op: 21-03-2015 21:27

Bericht door Omwonende »

gwgwgw schreef:Nou kijk eens, je geeft zelf al het antwoord tot een oplossing.

Hier op het forum klagen dat mensen parkeren op toegestane plekken, tja...
gwgwgw schreef:Waarop als ik vragen mag? Dat ze parkeren op een toegestane plek?
Het is ook een kwestie van mentaliteit...

Maar helaas is het zo dat mensen weinig rekening met elkaar houden en daardoor alles bij wet geregeld moet worden.
"Don't shoot the messenger"

William Shakespeare
FeanFanForLife
Wereldspeler
Berichten: 1204
Lid geworden op: 02-02-2005 17:41
Locatie: Fryslân

Bericht door FeanFanForLife »

Omwonende schreef: Het is ook een kwestie van mentaliteit...

Maar helaas is het zo dat mensen weinig rekening met elkaar houden en daardoor alles bij wet geregeld moet worden.
Vergeet niet om wel te genieten van het leven hè, er gebeuren genoeg positieve dingen en er zijn mensen genoeg die rekening met elkaar houden. Niet doorslaan a.u.b. Het is geen zaak van leven op dood, hoe vervelend je het misschien ook vindt.
Helaas zie ik door Omwonende weer een vooroordeel die (meestal) niet-voetbalsupporters hebben ten aanzien van de voetbalsupporter, jammer.
Omwonende
Jeugdspeler
Berichten: 23
Lid geworden op: 21-03-2015 21:27

Bericht door Omwonende »

FeanFanForLife schreef:Ik snap dat het vervelend is/kan zijn. Maar serieus nu gewoon iedereen over één kam scheren? Beetje makkelijk lijkt mij.
Net zoals dat je het maar oppert dat je meer geld aan je hobby moet uitgeven zodat jij er geen last van hebt, kan je bij een ieder in de portemonnee kijken?

Nogmaals ik snap dat het vervelend kan zijn en als overlast kan worden beschouwd, maar ik vind het niet eerlijk om iedereen hiermee te belasten. Zolang een ieder staat op de plekken waar geen verbod is, dan doet men niets verkeerd.
Ten eerste: Met jullie bedoel ik degenen die in de wijk parkeren, niet het goedwillende deel van de supporters.

Ten tweede: Nee ik kan een ander niet in de portemonnee kijken, maar als je met de auto komt horen daar sowieso kostten bij. kom anders op de fiets, spaar je nog meer geld ;)
"Don't shoot the messenger"

William Shakespeare
Omwonende
Jeugdspeler
Berichten: 23
Lid geworden op: 21-03-2015 21:27

Bericht door Omwonende »

FeanFanForLife schreef:Helaas zie ik door Omwonende weer een vooroordeel die (meestal) niet-voetbalsupporters hebben ten aanzien van de voetbalsupporter, jammer.
Dat "vooroordeel" wordt ook flink bevestigd door de onbeschofte reacties (daarmee bedoel ik niet die van jou) op mijn betoog.
"Don't shoot the messenger"

William Shakespeare
Plaats reactie