Parkeren tijdens thuiswedstrijden

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Parkeren tijdens thuiswedstrijden

Berichtdoor Feanfan13 » 19-08-2015 21:03

Weet je wat dom van jou was? Op dit forum zo'n belachelijk onderwerp openen! Overigens waren die tweets van jou sowieso om te provoceren. Denk je nou echt door hier jouw oproep te plaatsten, mensen ervan te weerhouden om niet bij jou in de straat te parkeren?

Waar het bij ons misloopt in de communicatie is het feit dat ik niet begrijp waarom jij je zo druk maakt om die 17 keer per jaar dat er even wat meer auto's in jou straat staan.

Naja om even terug te komen op jou laatste zin in jouw post
Voor een idioot heb ik het blijkbaar toch iets beter voor elkaar dan jij.

Tot zaterdag!
Feanfan13
Basisspeler
 
Berichten: 729
Geregistreerd op: 06-08-2013 15:23

Re: Parkeren tijdens thuiswedstrijden

Berichtdoor Riverside » 19-08-2015 21:09

Ik stel voor dat Omwonende en Feanfan13 hun conversatie voortzetten via PB.

Hier maar weer verder over het onderwerp!
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: Parkeren tijdens thuiswedstrijden

Berichtdoor TORCIDA » 20-08-2015 12:52

sorry hoor maar moet het hier nu echt zo clean worden, dit niet al te zware en luchtige onderwerp was wel vermakelijk om te lezen, Men neemt toch de energie om hier wat te plaatsen. Het hoeft in zo'n topic als dit toch niet altijd zo clean.
Jammer dat dan mijn vorige bericht werd verwijderd. Ik vond het wel vermakelijk.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Parkeren tijdens thuiswedstrijden

Berichtdoor Riverside » 20-08-2015 13:03

Wedstrijdje ver plassen tussen Omwonende en Feanfan13 kan ook prima zonder dat wij dat allemaal hoeven te lezen. Als er nog zinnige bijdragen zijn over het parkeren tijdens thuiswedstrijden, schroom niet, daar is het forum voor, maar dit gaat nergens meer over.
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: Parkeren tijdens thuiswedstrijden

Berichtdoor Heerenveen rules » 20-08-2015 13:22

Het is toch geweldig om te lezen dat iemand die er voor kiest een huis te huren vlakbij het Heerenveen stadion zich druk maakt om het parkeren? Wat een ontzettende domheid. Dat weet je als je daar gaat wonen. Als je je werkelijk zo druk maakt om zoiets ( zou de wereld van omwonende zo klein zijn?) dan zou ik een huis huren ergens ver van auto's vandaan.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Parkeren tijdens thuiswedstrijden

Berichtdoor Ebiede » 20-08-2015 14:41

Heerenveen rules schreef:Het is toch geweldig om te lezen dat iemand die er voor kiest een huis te huren vlakbij het Heerenveen stadion zich druk maakt om het parkeren? Wat een ontzettende domheid. Dat weet je als je daar gaat wonen. Als je je werkelijk zo druk maakt om zoiets ( zou de wereld van omwonende zo klein zijn?) dan zou ik een huis huren ergens ver van auto's vandaan.


Haha en dan ook nog drukte maken om 17 (of 20) dagen van de 365 per jaar.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Parkeren tijdens thuiswedstrijden

Berichtdoor Omwonende » 23-08-2015 11:51

Gearard, ik had je hoger ingeschat. Mocht het nog niet duidelijk zijn, ik had hetgeen jij een wedstrijdje ver plassen noemt reeds beëindigd. Dat feanfan13 daarop reageert is logisch, hij wil namelijk altijd het laatste woord hebben.

Ik heb zo langzamerhand echt de indruk dat deze man aan een psychopathische persoonlijkheidsstoornis lijdt. En ik weet waarover ik praat want beroepshalve heb ik veel met dit soort lieden te maken. Kenmerkend voor hun gedrag is dat ze geen inlevingsvermogen hebben in de gevoelens van anderen, opscheppen over hun materieel bezit, hun eigen tekortkomingen projecteren op anderen, altijd het laatste woord willen hebben en er op los liegen. En wanneer ze als leugenaar worden ontmaskerd houden ze de leugen nog gewoon vol ook.

Door je post is deze draad weer omhoog gekomen (en door mijn reactie nu ook weer :roll: ) met als gevolg weer domme reacties van personen die waarschijnlijk alleen de laatste pagina hebben gelezen en weer aankomen zetten met dingen die ik reeds lang weerlegd heb.

Voor de laatste keer: Ik maak mij niet ZOOO druk om de situatie, ik heb alleen op de problematiek gewezen en deze hier willen bespreken. Voor degenen die echt geïnteresseerd zijn, mijn bijdragen beginnen vanaf pagina 3 viewtopic.php?f=2&t=5197&start=60

Feanfan13 het laatste woord is aan jou, kun je onze vriend TORCIDA nog een keer vermaken :lol: Ikzelf zal er ook smakelijk om lachen, in de wetenschap dat hetgeen je over mij schrijft niets zegt over mij maar alles over jou...

Ik zal verder nergens meer op reageren en er van afzien berichten te plaatsen over actuele gebeurtenissen zoals de demonstratie. Discussiëren jullie lekker verder en maak je lekker ZOOO druk over een voetbaluitslag of een wedstrijd die een paar dagen wordt uitgesteld ;)

Dit was mijn allerlaatste bijdrage aan dit forum en daar zullen jullie het mee moeten doen!
"Don't shoot the messenger"

William Shakespeare
Omwonende
Bankzitter
 
Berichten: 23
Geregistreerd op: 21-03-2015 21:27

Re: Parkeren tijdens thuiswedstrijden

Berichtdoor HVNFL » 23-08-2015 19:18

Omwonende schreef:Dit was mijn allerlaatste bijdrage aan dit forum en daar zullen jullie het mee moeten doen!

Verder laat ik het hier maar bij want ik weet inmiddels dat jij toch niet open staat voor redelijke argumenten.

Ziezo, daar moeten jullie het voorlopig weer mee doen ;)

En verder laat ik deze kwestie op dit forum rusten.


Tot ziens! :)
Avatar gebruiker
HVNFL
Basisspeler
 
Berichten: 605
Geregistreerd op: 16-02-2010 16:48

Re: Parkeren tijdens thuiswedstrijden

Berichtdoor Gekko » 24-08-2015 08:39

Doe maar niet....
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Parkeren tijdens thuiswedstrijden

Berichtdoor TORCIDA » 24-08-2015 21:44

@omwonende je laat je opruien. Dat zou iemand met de kennis waarover je dweept toch direct door moeten hebben.
Lachwekkende is dat denkt dit te kunnen herkennen aan post gedrag hier. Bijzonder zelfs. Reden voor mij om
te twijfelen aan jouw vakkennis...
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Parkeren tijdens thuiswedstrijden

Berichtdoor abegoal » 24-08-2015 21:46

Ja lekker, begin even opnieuw.... :?
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Parkeren tijdens thuiswedstrijden

Berichtdoor Lipton » 26-08-2015 13:20

Is parkeren in een wijk rond het stadion een probleem?

Nee want het mag gewoon. Men moet natuurlijk gewoon netjes parkeren en zich aan de regels houden als die er zijn.

Voor de rest heeft niemand hier last van, ook de de omwonenden niet. Want die kunnen gewoon ergens anders parkeren.
Het is natuurlijk best vervelend als je even ergens anders moet parkeren als omwonende.
Maar dat is ook direct het gevolg van het wonen naast een stadion.

De discusse die omwonende aan het voeren is lijkt een beetje op de discussie die mensen hebben die naast een vliegveld wonen, of naast een boerderij, of naast een Moskee.
Je weet van te voren waar je aan gaat beginnen, je weet dat als je naast een stadion gaat wonen dat er mensen kunnen parkeren voor je huis, en dat er mensen voor je raam gaan langs lopen.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Vorige

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten