Politie-inzet rondom wedstrijden SC Heerenveen

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Politie-inzet rondom wedstrijden SC Heerenveen

Berichtdoor Calimero » 12-11-2013 18:48

Superfries1996 schreef:Nee, dat zijn aannames. Maar ik wel degelijk hoe dat in het algemeen in zijn werk gaat. De politie-inzet hier is natuurlijk ontzettend overdreven en het kwam er misschien niet helemaal lekker uit, maar wat ik bedoel is dat je zelf toch ook wel kan bedenken dat dit niet handig is? Als ik agent was had ik die jongens ook op hun gedrag aangesproken, op zijn minst.

Doe met een uitgaansavond hetzelfde en we zullen zien hoe het dan eindigt. Dan worden die jongens echt niet aangesproken en zeker niet zo behandeld. Waarom anders doen bij voetbal?
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Politie-inzet rondom wedstrijden SC Heerenveen

Berichtdoor Superfries1996 » 12-11-2013 19:48

Calimero schreef:Doe met een uitgaansavond hetzelfde en we zullen zien hoe het dan eindigt. Dan worden die jongens echt niet aangesproken en zeker niet zo behandeld. Waarom anders doen bij voetbal?


Ik zeg toch dat ik het een goede actie vind?
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Politie-inzet rondom wedstrijden SC Heerenveen

Berichtdoor Calimero » 13-11-2013 13:45

Ik zie niks goeds zien in de actie van deze 'agenten'. Maar dat zul je nog wel leren. ;)
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Politie-inzet rondom wedstrijden SC Heerenveen

Berichtdoor Wizard » 13-11-2013 16:59

Voorafgaand aan de wedstrijd Madrid - Juve mochten de Juve supporters ook in grote getallen door de stad marcheren en luidkeels Juve liederen zingen. OK, er werd geen kapotte fiets meegesleurd of vuurwerk afgestoken, maar de situatie zou als veel dreigender kunnen worden opgevat. Echter, de politie hield het in de gaten en er was ME inzetbaar (getuige 3 busjes); er werd alleen niks gedaan en de supporters konden vrolijk doorgaan met gekke poses maken rondom Madrid standbeelden en het zingen van Juve liederen. Prachtig gebaar van beide partijen.. zo hoort 't.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Politie-inzet rondom wedstrijden SC Heerenveen

Berichtdoor baasje » 14-11-2013 21:02

Onnodig veel uren door politie Heerenveen. Komend seizoen zal nog vele malen hoger uitvallen i.v.m. Dkv thuis. http://derekenkamer.kro.nl/seizoenen/se ... _jouw_club
Realiteit is een illusie die ontstaat bij gebrek aan alcohol.
baasje
Selectiespeler
 
Berichten: 372
Geregistreerd op: 09-03-2009 17:29
Woonplaats: Amsterdam

Vorige

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten