Politie-inzet rondom wedstrijden SC Heerenveen

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Onnodige politiekosten rondom wedstrijd SC Heerenveen

Berichtdoor Flying Tilster » 22-02-2012 02:31

Fanatic 4-ever schreef:Ik vind de gemeente trouwens sowieso slecht bezig.


Ik woon niet in de gemeente Heerenveen, maar in de gemeente waar Van der Zwan hiervoor Burgemeester was.
Volgens mij laat hij zich teveel leiden door de "Jan Kraaks".. Wil het graag goed doen, maar is het niet gewend een "grote" gemeente te leiden. Bij ons (Achtkarspelen) had hij alleen dorpjes onder zijn hoede.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Politie-inzet rondom wedstrijden SC Heerenveen

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 22-02-2012 11:51

Ik snap natuurlijk ook wel dat hij zich laat adviseren, maar zoals ik al aangaf moet je altijd kritisch kijken naar alle informatie die je krijgt. Die is namelijk altijd gekleurd en de mensen die je adviseren hebben een bepaald doel. Het is immers niet voor niets dat de politie slechts controlerende taken heeft, dat moet je ook zo houden. Als ze ook regelgeving direct mogen bepalen zou het een mooie boel worden.

Maar al met al is het gewoon zonde dat de gemeente zo aan het afglijden is of het vlak van gastvrijheid en evenementen. Men was net weer op de goede weg, ik snap echt totaal niet waarom men deze weg weer inslaat.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Politie-inzet rondom wedstrijden SC Heerenveen

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 22-02-2012 18:11

Dat stelt niet zo heel veel voor, wat ik begrijp is dat het allemaal weer opzijgeschoven wordt en dat het landelijk geregeld moet worden. Maar landelijk zegt men weer dat het zaak is voor de lokale autoriteiten, het bekende verhaal.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Politie-inzet rondom wedstrijden SC Heerenveen

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 22-03-2012 14:10

Een schandalige vertoning gisteren tegen PSV en de laatste thuiswedstrijd tegen Excelsior. Ergens anders plaatste ik al eens dat de politiekosten fors omlaag kunnen, maar volgens mij hanteren ze in Heerenveen een anti-cyclisch beleid. Dat kan ook niet anders trouwens, als de mensen die belang bij werk hebben min of meer een vrijbrief hebben met de bepaling van de inzet. Dit gezien de burgemeester volgens mij totaal niet kritisch kijkt naar de informatie/'adviezen' die hij (op voetbalgebied) binnenkrijgt.

Voorbeeldje? Tegen Excelsior waren er wel 20(!) uitsupporters bij de wedstrijd. Dat moet met twee 'undercover' agenten makkelijk te reguleren zijn lijkt mij, gezien die bij dreiging altijd extra collega's op kunnen roepen. Blijkbaar dacht men er bij de politie anders over, en moesten er misschien wat mensen nog extra uurtjes hebben voor de zomervakantie. Drie busjes van de mobiele eenheid, de hondenbrigade, de collega's van de Mobiele Eenheid uit Drenthe (die kwamen weer even op de koffie), en twee knollen (die uit Zwolle of Groningen moeten komen) hebben een massale veldslag voorkomen... Onvoorstelbaar dat er zo met gemeenschapsgeld om wordt gegaan.

Dan gisteren. PSV-supporters hadden 'vrij vervoer', maar men mocht niet in het centrum komen (dan is het dus geen vrij vervoer meer), en moest dus maar zien waar men de levensbehoeften als eten, drinken etc zou nuttigen. Niet in het gastvrije Heerenveen in ieder geval. Om ervoor te zorgen dat er geen PSV-supporters (behalve sponsoren natuurlijk, die zijn gewoon welkom) in het centrum zouden komen, waren er twee undercover-agenten uit Eindhoven meegereisd. Samen met nog vier agenten verkleed als mens uit Heerenveen zouden ze er volgens mij wel voor kunnen zorgen dat alles in goede banen geleid wordt.

Maar ook hier werd grof materieel gebruikt. Wederom vier ME-busjes, de hondenbrigade, de knollenbrigade en voor de zekerheid nog maar twee 'gewone' eenheden erbij. Dit alles terwijl er geen supporters van PSV in het centrum mochten komen. Om die inzet toch maar te verantwoorden, werd er uiteraard weer wat geprovoceerd, in de hoop dat de supporters van Heerenveen zouden reageren. Wat je hier onder kunt verstaan? Personen die in het centrum lopen om alle gegevens vragen, iemand die iets te ver buiten het terras staat met zijn biertje gelijk de gehele inhoud over zijn kleding gooien. Ook na de wedstrijd was men met grof geschut en in grote getale aanwezig, terwijl er geen enkele vorm van dreiging was.

Ik kan er echt totaal niet bij dat er bij de (lokale) overheid helemaal niemand is die in staat is kritisch naar de inzet van de politie bij wedstrijden van Heerenveen te kijken. Het is te gek voor woorden.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Politie-inzet rondom wedstrijden SC Heerenveen

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 26-03-2012 19:38

Eerlijk is eerlijk: Tegen VVV was er voor de 18 supporters weinig inzet. Ik vraag me alleen af waarom altijd de Mobiele Eenheid aanwezig moet zijn als er toch geen supporters van de tegenpartij in het centrum mogen komen. Achteraf was het wel handig: Twee vrij massale knokpartijen: Eentje bij Thialf en eentje later in de avond bij het Holland House op Gemeenteplein waarbij de boel een poosje is afgezet een diverse arrestaties zijn geweest. Toch raar dat je daar niets van in de media terugleest.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Politie-inzet rondom wedstrijden SC Heerenveen

Berichtdoor Cyclia » 21-04-2012 22:55

Vandaag weer erg veel politie. Vooral bij ingang NN vak. Specifieke reden daarvoor?
Cyclia
Nieuw talent
 
Berichten: 56
Geregistreerd op: 21-09-2011 16:36
Woonplaats: Steenwijk

Re: Politie-inzet rondom wedstrijden SC Heerenveen

Berichtdoor Bouwe666 » 22-04-2012 00:51

Gaat nergens over,die gasten zijn gewoon op schoolreisje,bij het uitvak ook weer een busje ME,voor 30 Vite$$e bezoekers,kapitaal verkrachten is het!
Avatar gebruiker
Bouwe666
Selectiespeler
 
Berichten: 381
Geregistreerd op: 24-01-2010 02:21
Woonplaats: 0594

Re: Politie-inzet rondom wedstrijden SC Heerenveen

Berichtdoor Freezeman » 22-04-2012 08:33

Maar goed dat paarden politie voor de ingang stond en dat er een helikopter rond vloog anders had het weer finaal uit de hand gelopen. :wink:
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

Re: Politie-inzet rondom wedstrijden SC Heerenveen

Berichtdoor abegoal » 22-04-2012 10:42

Ik hoorde wel dat een van de ingangen kort is afgesloten. Er zou iemand van NN met het nodige geweld door de ME aangehouden zijn. Verdere info heb ik niet, maar het is wel de sfeer van de laatste weken (mijn mening). Het lijkt erop dat een deel van de aanhang erg teleurgesteld is in de resultaten van de laatste weken en eigenlijk al rekening hield met een kampioenschap.

Neemt niet weg dat het voor een dergelijke wedstrijd inderdaad buiten proportioneel veel ordebewaking is.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Politie-inzet rondom wedstrijden SC Heerenveen

Berichtdoor Cyclia » 22-04-2012 11:00

De helikopter was volgens mij een traumahelikopter, dus dat valt dan weer mee. Voor hoever het mee kan vallen.
Cyclia
Nieuw talent
 
Berichten: 56
Geregistreerd op: 21-09-2011 16:36
Woonplaats: Steenwijk

Re: Politie-inzet rondom wedstrijden SC Heerenveen

Berichtdoor sch4-live » 22-04-2012 12:44

Gister heeft de politie weer totaal krankzinnig gehandeld...
sch4-live
Superster
 
Berichten: 2120
Geregistreerd op: 28-12-2005 11:22

Re: Politie-inzet rondom wedstrijden SC Heerenveen

Berichtdoor davp » 22-04-2012 15:54

Er is gister inderdaad iemand van NN aangehouden met de nodige bombarie. Weer een stukje onnodig machtsvertoon.
Avatar gebruiker
davp
Superster
 
Berichten: 1589
Geregistreerd op: 22-06-2005 10:36
Woonplaats: De Knipe

Re: Politie-inzet rondom wedstrijden SC Heerenveen

Berichtdoor xander » 22-04-2012 16:08

Een persoon? Lijkt me wel erg raar voor één persoon zo'n opzet als je iemand wilt hebben, welke Zwartjens bedenkt zoiets? Paarden voor de ingang, ME busjes voor de ingang en een stuk of 10 agenten voor de ingang en als klap op de vuurpijl een stuk of 20 agenten gereed staande met wapenstokken na de controle om vervolgens een persoon aanhouden??

Lachwekkend, de politie Heerenveen doet aan flinke afbruik van de goede en vriendelijke sfeer rond het Abe Lenstra Stadion stadion de laatste periode. Ik ga er dan ook vanuit dat sc Heerenveen dit gedrag van de politie niet toloreert in het stadion.

Mijn kleine neefje had ik gisteren mee en die was aardig bang geworden van de Flex ME en durfde niet eens het stadion meer in. De volgende keer moet ik helaas mijn neefje maar thuis laten. Jammer dat je ook al bij sc Heerenveen niet meer met kinderen naar het stadion kan en wel door de politie.
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: Politie-inzet rondom wedstrijden SC Heerenveen

Berichtdoor xander » 23-04-2012 14:25

Publiek SC Heerenveen scherp in de gaten gehouden

HEERENVEEN - Vier mensen houden via 26 camera's 25.000 toeschouwers in de gaten in het Abe Lenstrastation in Heerenveen.

De modale toeschouwer heeft er geen erg in, maar boven de hoofden hangen systematisch verspreid videocamera's. Vanuit een met glas afgeschermde loge bovenin vak 23 kunnen de lenzen worden bediend.

Ook de catacomben, de pleinen, de grasvelden en de parkeerplaatsen worden op die manier in het oog gehouden.

De LC nam zaterdag tijdens Heerenveen-Vitesse een kijkje in de controlekamer. Bekijk de video en lees het artikel over ‘crowd management' in de LC van maandag.

http://www.lc.nl/friesland/regio/articl ... n-gehouden
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: Politie-inzet rondom wedstrijden SC Heerenveen

Berichtdoor montana » 23-04-2012 15:07

Er stond vandaag ook kort een video van de LC op youtube waarbij men een kijkje kreeg in de meldkamer (hoorde waarschijnlijk bij dit artikel). Deze is inmiddels weggehaald van Youtube. Je zag hierbij duidelijk dat deze persoon buiten het stadion werd gevolgd vanuit de meldkamer. Daarna waren er beelden waarbij hij blijkbaar werd aangehouden. Opmerkelijk was dat ze letterlijk de naam noemden van degene die de boel daar aan het sussen was.
Avatar gebruiker
montana
Selectiespeler
 
Berichten: 477
Geregistreerd op: 03-05-2003 16:46
Woonplaats: 015

Re: Politie-inzet rondom wedstrijden SC Heerenveen

Berichtdoor ProudFrisian! » 23-04-2012 16:18

montana schreef:. Je zag hierbij duidelijk dat deze persoon buiten het stadion werd gevolgd vanuit de meldkamer. Daarna waren er beelden waarbij hij blijkbaar werd aangehouden. .


Dan klopt het toch sowieso al niet? ze hebben net zolang gewacht tot hij in het stadion was om hem vervolgens aan te houden? Waarom doen ze dit niet eerder op een andere manier? Lijkt wel alsof ze uit waren op escalatie als je het op deze manier wil oplossen...
ProudFrisian!
Selectiespeler
 
Berichten: 278
Geregistreerd op: 05-04-2009 15:35
Woonplaats: Harlingen

Re: Politie-inzet rondom wedstrijden SC Heerenveen

Berichtdoor Janstra » 23-04-2012 16:36

xander schreef:Mijn kleine neefje had ik gisteren mee en die was aardig bang geworden van de Flex ME en durfde niet eens het stadion meer in. De volgende keer moet ik helaas mijn neefje maar thuis laten. Jammer dat je ook al bij sc Heerenveen niet meer met kinderen naar het stadion kan en wel door de politie.

Ik heb er zelf helemaal niks van gezien zaterdag. Maar waarom is je neefje bang voor de ME? Waarom je neefje thuis laten? Beetje vreemde reactie dit....
Janstra
Basisspeler
 
Berichten: 697
Geregistreerd op: 28-10-2011 11:30

Re: Politie-inzet rondom wedstrijden SC Heerenveen

Berichtdoor sch4-live » 23-04-2012 17:41

Janstra schreef:
xander schreef:Mijn kleine neefje had ik gisteren mee en die was aardig bang geworden van de Flex ME en durfde niet eens het stadion meer in. De volgende keer moet ik helaas mijn neefje maar thuis laten. Jammer dat je ook al bij sc Heerenveen niet meer met kinderen naar het stadion kan en wel door de politie.

Ik heb er zelf helemaal niks van gezien zaterdag. Maar waarom is je neefje bang voor de ME? Waarom je neefje thuis laten? Beetje vreemde reactie dit....


Ik kan me ook nog wel wedstrijden herinneren waar ik erg ben geschrokken van de ME, maakt best wel wat indruk op je wanneer je een klein jochie bent en een me'er in actie ziet :stan:
sch4-live
Superster
 
Berichten: 2120
Geregistreerd op: 28-12-2005 11:22

Re: Politie-inzet rondom wedstrijden SC Heerenveen

Berichtdoor TORCIDA » 24-04-2012 09:52

Ik heb er zelf helemaal niks van gezien zaterdag. Maar waarom is je neefje bang voor de ME? Waarom je neefje thuis laten? Beetje vreemde reactie dit....


waarom, je was er zelf niet bij, dus je hebt niets gezien, kent het neefje niet en hebt niet gezien wat er gebeurde, dus waarom zou zo'n neefje niet bang en onder de indruk kunnen zijn. Je ziet toch ineens de politie met stokken slaan als kind.

De ME was duidelijk uit op provocatie, van wat ik begrepen heb, hadden ze de supporter ook smiddags kunnen oppakken, toen er schijnbaar aanleiding voor was. Ze hebben hier bewust mee gewacht tot de hele groep arriveerde en toen de man er tussenuit gevist.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Politie-inzet rondom wedstrijden SC Heerenveen

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 24-04-2012 10:07

TORCIDA schreef:De ME was duidelijk uit op provocatie, van wat ik begrepen heb, hadden ze de supporter ook smiddags kunnen oppakken, toen er schijnbaar aanleiding voor was. Ze hebben hier bewust mee gewacht tot de hele groep arriveerde en toen de man er tussenuit gevist.


Gaat dan nog gezellig worden tegen Feyenoord. Raar dat dat filmpje waarin mensen bij naam genoemd werden zomaar gepubliceerd werd, en nog raarder dat je voor blijkbaar een persoon zo'n poppenkast maakt op het moment dat de meeste mensen het stadion betreden. Moedwillig een beeld schetsen?
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Politie-inzet rondom wedstrijden SC Heerenveen

Berichtdoor Janstra » 24-04-2012 13:52

TORCIDA schreef:waarom, je was er zelf niet bij, dus je hebt niets gezien, kent het neefje niet en hebt niet gezien wat er gebeurde, dus waarom zou zo'n neefje niet bang en onder de indruk kunnen zijn. Je ziet toch ineens de politie met stokken slaan als kind.

Omdat ik het niet weet vraag ik er ook naar. Maar als je als kind politie in dit geval ME iemand ziet slaan dan weet je toch dat die persoon fout is en hoef je er zelf niet bang voor te zijn? Of je kan hem duidelijk maken dat je daar niet bang voor hoeft te zijn.
Janstra
Basisspeler
 
Berichten: 697
Geregistreerd op: 28-10-2011 11:30

Re: Politie-inzet rondom wedstrijden SC Heerenveen

Berichtdoor Squerrel » 24-04-2012 14:01

Janstra schreef:Maar als je als kind politie in dit geval ME iemand ziet slaan dan weet je toch dat die persoon fout is


Die Me'er of de persoon die geslagen wordt?
Bedankt Torcida:-)
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Re: Politie-inzet rondom wedstrijden SC Heerenveen

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 24-04-2012 14:09

Janstra schreef:Omdat ik het niet weet vraag ik er ook naar. Maar als je als kind politie in dit geval ME iemand ziet slaan dan weet je toch dat die persoon fout is en hoef je er zelf niet bang voor te zijn? Of je kan hem duidelijk maken dat je daar
niet bang voor hoeft te zijn.


Volgens mij gaat het daar helemaal niet om, het maakt gewoon indruk op jonge mensen of dat nu goed of fout is. Dat kun je niet zomaar even uitleggen en dan is alles 'koek en ei'. Het punt is dat het geel ziet van de ME, paarden en die busjes. Veel mensen zullen dan denken dat het 'niet meer veilig is bij Heerenveen'. Maar wellicht is dat ook een doel van de instanties, dat weet ik niet.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Politie-inzet rondom wedstrijden SC Heerenveen

Berichtdoor Janstra » 24-04-2012 14:44

Fanatic 4-ever schreef:Volgens mij gaat het daar helemaal niet om, het maakt gewoon indruk op jonge mensen of dat nu goed of fout is. Dat kun je niet zomaar even uitleggen en dan is alles 'koek en ei'. Het punt is dat het geel ziet van de ME, paarden en die busjes. Veel mensen zullen dan denken dat het 'niet meer veilig is bij Heerenveen'. Maar wellicht is dat ook een doel van de instanties, dat weet ik niet.

Volgens jou, maar daarom vraag ik ernaar.Jij weet het ook niet. Het kan indruk maken maar daarom hoef je niet bang te zijn. Ik heb het als kleine jongen ook allemaal mee gemaakt en was er niet bang voor. Daarom ben ik nieuwsgierig waarom dat neefje bang is, omdat ik dat zelf niet had en niet echt snap.
Janstra
Basisspeler
 
Berichten: 697
Geregistreerd op: 28-10-2011 11:30

Re: Politie-inzet rondom wedstrijden SC Heerenveen

Berichtdoor Calimero » 24-04-2012 19:30

Janstra schreef:Volgens jou, maar daarom vraag ik ernaar.Jij weet het ook niet. Het kan indruk maken maar daarom hoef je niet bang te zijn. Ik heb het als kleine jongen ook allemaal mee gemaakt en was er niet bang voor. Daarom ben ik nieuwsgierig waarom dat neefje bang is, omdat ik dat zelf niet had en niet echt snap.

Zeg jij nou niet precies hetzelfde? Volgens jouw beleving was het juist niet angstaanjagend. Ik kan me voorstellen dat het voor kinderen echt een ingrijpende actie is, waardoor ze zich allerminst prettig voelen. Als klein kind leer je toch vooral dat de politie hele slechte mensen aanpakt, dat ze pistolen hebben en dat ze geweld gebruiken. Was dat nou echt het geval dan? Lijkt me meer een actie om angst op te wekken en te provoceren, als ik dit zo lees.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Politie-inzet rondom wedstrijden SC Heerenveen

Berichtdoor Arnoud » 25-04-2012 15:22

Calimero schreef:
Als klein kind leer je toch vooral dat de politie hele slechte mensen aanpakt, dat ze pistolen hebben en dat ze geweld gebruiken

Ik weet niet waar jij opgegroeid bent en waar ze je dit soort zaken aanleerden, maar toen ik kind was leerde je dat de politie er was om je te helpen, je te beschermen tegen slechte mensen en dat de politie je beste kameraad was. Toen ik kind was.
Helaas werd ik volwassen :mrgreen:
Avatar gebruiker
Arnoud
Superster
 
Berichten: 1660
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:04
Woonplaats: aan De Fluezen

Re: Politie-inzet rondom wedstrijden SC Heerenveen

Berichtdoor Squerrel » 07-05-2012 13:05

Politie inzet was gister niet noemenswaardig. Weinig extra kosten gemaakt dus!
Bedankt Torcida:-)
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Re: Politie-inzet rondom wedstrijden SC Heerenveen

Berichtdoor davp » 07-05-2012 13:41

Zaterdagavond werden er nog regelrechte razzia's gehouden in het centrum en kroegen van Heerenveen. Zowat iedere bezoeker moest z'n ID kaart laten zien en kwam je niet uit de regio dan kon je vertrekken.
Avatar gebruiker
davp
Superster
 
Berichten: 1589
Geregistreerd op: 22-06-2005 10:36
Woonplaats: De Knipe

Re: Politie-inzet rondom wedstrijden SC Heerenveen

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 08-05-2012 12:38

Ik vind dat best zorgelijk, en snap niet dat mensen het nog logisch en rechtvaardig vinden ook. Je ziet nu bijvoorbeeld al dat winkeliers in den lande het recht in eigen hand gaan nemen en foto's van mensen die volgens hen verdacht zijn op gaan hangen, 'omdat de politie dat ook met hooligans doet'. Als dit zo doorgaat mag je straks dus iedereen die je niet zint op basis van een noodverordening ergens weren. Ik denk niet dat ik uit hoef te leggen wat voor gevolgen dit kan hebben als er een of andere malloot aan de macht komt. Om er maar even een quote van Martin Luther King bij te halen: 'Vergeet niet dat alles wat Hitler in Duitsland deed volgens de wet volkomen legaal was.

Maar wat ik nog wel raar vind, als je alles rechtvaardig vind om van Heerenveen een vesting te maken en alles wat iets met Feyenoord te maken zou kunnen hebben (gehandicapten in een rolstoel die kaart bij stadion af moeten halen niet de gemeente in laten omdat ze geen kaart bij zich hebben bijvoorbeeld), snap ik dat je zoveel politie nodig bent op de toegangswegen. Maar waarom moet je dan ook nog eens in het centrum van Heerenveen een enorme overmacht aan inzet hebben? De supporters van Feyenoord konden daar toch helemaal niet komen? Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat de mogelijkheid aangegrepen werd om ook op de Nieuwstraat enorm veel inzet te hebben, en met die videobus (die er normaal nooit is) alles en iedereen te registreren. Waar is dat in Godsnaam goed voor?

Voor iedereen die geinteresseerd is hoeveel politie er op de toegangswegen rond Heerenveen stond, hier een fotoverslagje van Feyenoordkant: http://www.fr12.nl/?p=fotoverslagen&album_id=370
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Politie-inzet rondom wedstrijden SC Heerenveen

Berichtdoor Calimero » 08-05-2012 17:47

Huh? Afgelopen weekend heb ik geen agent in Heerenveen gezien hoor. Echt niet. Ik had ook vooral niet het idee dat mijn belastingcenten op sommige momenten iets teveel uitgegeven worden aan slechte zaken, echt niet.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

VorigeVolgende

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten

cron