Merchandising [Shirts, Feansjop]

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

friese frankie
Nieuw talent
Berichten: 119
Lid geworden op: 30-04-2004 16:14
Locatie: oldemarkt

Bericht door friese frankie »

Carwood Lipton schreef:Ik heb ook wel eens gehoord dat er nu een heel ander thuis shirt komt maar dat was maar een gerucht...
gewoon hetzelfde doen
Gebruikersavatar
J Stam
Nieuw talent
Berichten: 104
Lid geworden op: 05-02-2004 12:23
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door J Stam »

En?? Inmiddels al meer bekend?
:?: :?: :?:
Ben erg benieuwd...
Bier op z'n Grolsch...
E.D.
Selectiespeler
Berichten: 568
Lid geworden op: 02-12-2002 21:31
Locatie: Mercuriusfontein
Contacteer:

Bericht door E.D. »

Dit wordt op de dag van de eerste uitwedstrijd bekend denk ik. Ze zijn hier altijd dramatisch laat mee.
Sexbierum groet S.C.Heerenveen
André
Wereldspeler
Berichten: 1349
Lid geworden op: 21-02-2003 17:19

Bericht door André »

Ik heb gisteren even navraag gedaan in de Feansjop. De shirts hadden in week 27 al binnen moeten komen, maar zoals elk jaar is er onderweg weer vertraging opgelopen... Zodra ze binnenkomen zal het meteen op de site gemeld worden.

Nog even geduld dus.... 31 oktober zullen ze wel binnen zijn voor de uitwedstrijd tegen Den Bosch :lol:
Gebruikersavatar
Satyr1
Jeugdspeler
Berichten: 45
Lid geworden op: 02-02-2003 19:28
Locatie: IJsselstein

Bericht door Satyr1 »

E.D. schreef:Dit wordt op de dag van de eerste uitwedstrijd bekend denk ik. Ze zijn hier altijd dramatisch laat mee.
Dat word wachten tot De Graafschap uit 8)
DE ZUID
Basisspeler
Berichten: 996
Lid geworden op: 02-12-2002 17:12
Locatie: 24 km van DKV

Bericht door DE ZUID »

Jippie, ga je ook mee, Cross??
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
allback09
Jeugdspeler
Berichten: 21
Lid geworden op: 13-07-2004 19:04
Locatie: Oldeholtpade

Bericht door allback09 »

is het nou al bekend hoe die nieuwe uit shirts gaan zien ? :erm:

:stan:
S.c.h... We allways support them.. in this life and after!
KingFoppe
Nieuw talent
Berichten: 109
Lid geworden op: 14-05-2003 09:06
Locatie: Utrecht

Bericht door KingFoppe »

Het nieuwe uitshirt stond in de VI seizoensgids:

Het is donkerpaars met oranje!! Mooi shirt.

Heeft iemand al een (digitaal) plaatje
No retreat, No surrender!
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Er staat nog geen foto op de website van de feanshop..
Daar kon je wel het shirt voor seizoen 2004/2005 bestellen.
Een shitje met Hestad en 7 kost 69.50 euro..
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

meende dat ik afgelopen week ergens in een krant of sportblad spelers van heerenveen zag in zwarte shirts met rode stukken op de zijkant van het shirt.
Zoiets als de reserve shrits van AC Milaan.

Zach er ongeveer als dit shirt uit meende ik.Afbeelding
Wij zijn Heerenveen.
Robert
Selectiespeler
Berichten: 591
Lid geworden op: 02-12-2002 12:14

Bericht door Robert »

Ik ben er niet kapot van... (het nieuwe uitshirt dus...) :(
Gebruikersavatar
Noukske
Invaller
Berichten: 293
Lid geworden op: 08-09-2003 21:18
Locatie: Amsterdam

Bericht door Noukske »

Ik ben er ook absoluut niet kapot van, dat nieuwe shirt.
De vlakken aan de zijkant zijn trouwens oranje ipv rood.
allback09
Jeugdspeler
Berichten: 21
Lid geworden op: 13-07-2004 19:04
Locatie: Oldeholtpade

Bericht door allback09 »

ik vind het wel mooie shirts 8) in iedergeval beter als dat zwarte want dat vond ik niet mooi :roll:

:stan:
S.c.h... We allways support them.. in this life and after!
Merchandising sc H
Jeugdspeler
Berichten: 30
Lid geworden op: 20-02-2003 14:45
Contacteer:

Bericht door Merchandising sc H »

Het shirt is donkerblauw met oranje en de eerste exemplaren zijn inmiddels over de toonbank gegaan, dus als je echt nieuwsgierig bent; kom kijken in de Feansjop! Overigens zit er ook een oranje broek en oranje sokken bij.
KingFoppe
Nieuw talent
Berichten: 109
Lid geworden op: 14-05-2003 09:06
Locatie: Utrecht

Bericht door KingFoppe »

Merchandising sc H schreef:Het shirt is donkerblauw met oranje en de eerste exemplaren zijn inmiddels over de toonbank gegaan.
Wellicht wordt het tijd om de (digitale) feansjop te updaten met de nieuwe shirts. Daar wachten we al een week of 4 op!!! Kennelijk geen prioriteit

Fean-flop- in plaats van Fean-sjop-
No retreat, No surrender!
Gebruikersavatar
1920
Selectiespeler
Berichten: 730
Lid geworden op: 02-12-2002 18:17
Contacteer:

Bericht door 1920 »

Ik ben gisteren ff langs geweest in de feansjop en ik heb even een foto genomen van het nieuwe uitshirt
Afbeelding

Toen ik hem in de VI zag was ik er ook niet kapot van, maar als je hem van dichtbij ziet dan is hij heel anders! Gewoon een mooie shirt!
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Heb maar even een nieuw topic aangemaakt (mocht deze er al zijn dan kan deze weer weg trouwens, ik kon hem 1,2,3 niet vinden)
Fean Fan Drachten schreef: Jakkes, wat heb jij je oordeel over anderen snel klaar zeg. Dit zegt meer over jou dan over de shopmanager van sc Heerenveen.

Fanshops van Twente en sc Heerenveen vergelijken gaat niet helemaal op. Het stadion van Twente is een stuk jonger dan dat van ons, zij hebben meer ruimte dan het ALS. Ik vermoed dat de Feansjop meer ruimte toebedeeld krijgt in de nieuwe plannen. Meer fysieke ruimte betekent ook meer ruimte voor nieuwe ideeën.
Hoezo gaat dat niet op? Toen de plannen voor de allereerste uitbreiding er waren kon je hier toch ook rekening mee houden? Als je professionaliteit uit wilt stralen zou dat op alle vlakken moeten gelden, en dus ook voor de feansjop. Er is zóveel meer uit te halen dan nu het geval is. Neem nu de beker. Ik zie allerlei dingen van voor de finale, maar nergens sjaals met bekerwinnaar 2009 bijvoorbeeld. Terwijl dat nou juist dingen zijn waar je ernorm trots op bent.

Ik mag hopen dat de feansjop ook uit gaat breiden bij de uitbreiding, maar ik denk dat de prioriteiten liggen bij grotere sponsorruimtes, grotere kantoren etc.
Corruption is everywhere, fight it!
Fean Fan Drachten
Selectiespeler
Berichten: 554
Lid geworden op: 08-12-2002 00:56

Bericht door Fean Fan Drachten »

Er is in de afgelopen 16 jaar overal verbouwd, maar aan de "basis" (begane grond Westtribune) is nauwelijks gesleuteld. Voor zover ik weet zit de huidige Feansjop er al jaren. De online verkoop gaat erg goed, vergeet dat niet. En er zijn natuurlijk heel veel verkooppunten van fanartikelen in de regio.
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Goed, maar dat verandert nog steeds niks aan het, in mijn ogen, slechte assortiment. Loop eens binnen bij fanshops in Engeland of Duitsland en je ziet wat ik bedoel.
Corruption is everywhere, fight it!
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

Fanatic 4-ever schreef:Goed, maar dat verandert nog steeds niks aan het, in mijn ogen, slechte assortiment. Loop eens binnen bij fanshops in Engeland of Duitsland en je ziet wat ik bedoel.

hier ben ik het dus helemaal mee eens. In heerenveen hebben we echt een dramatisch assortiment. En veel van hetzelfde. Portsmouth had echt een geweldige sjop en die was nog niet eens zo heel groot. Herta was ook aardig.
Fean Fan Drachten
Selectiespeler
Berichten: 554
Lid geworden op: 08-12-2002 00:56

Bericht door Fean Fan Drachten »

Fanatic 4-ever schreef:Goed, maar dat verandert nog steeds niks aan het, in mijn ogen, slechte assortiment. Loop eens binnen bij fanshops in Engeland of Duitsland en je ziet wat ik bedoel.
Mee eens, maar kijk dan ook even naar het budget wat clubs in het buitenland voor merchandising hebben. Dat is niet te vergelijken met wat clubs in Nederland voor fanware uitgeven.
Ultras'01
Selectiespeler
Berichten: 702
Lid geworden op: 11-01-2010 19:14
Locatie: lemmer

Bericht door Ultras'01 »

kijk bijvoorbeeld eens naar ajax, daar loopt bijna iedereen rond met kleding van de club. Dat is hier lang niet het geval.

Ik denk dat als de club meer geld gaat investeren in de Merchandise dat dit zich zeker terugbetaald.
Wij zijn HEERENVEEN
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Ik vind het niet meer terug maar ik meen ergens gelezen te hebben dat bij de uitbreiding van de hoofdtribune ook de Feansjop een nieuwe grotere ruimte gaat krijgen. Die grotere ruimte lijkt mij ook een voorwaarde om het assortiment te vergroten. Overigens bedroeg de netto-omzet van de merchandising vorig seizoen € 1.100.000 tegen € 720.000 een seizoen eerder. Wellicht het effect van de bekerfinale.

Wat in het kader van de merchandising best jammer is, is dat men het merk Abe en het bijbehorende logo min of meer stilletjes heeft laten verdwijnen. Zeker voor de vrijetijdskleding is het een pré om niet overal de clubnaam of logo al pontificaal op te hebben staan , het kan juist dan wel wat subtieler. Dat mis ik bijvoorbeeld in die rugbyshirts en jacks die nu in de shop liggen.
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Bij deze is het nieuwe centrale topic over merchandising, shirts, alles wat in de Feansjop ligt en alles wat met de Feansjop te maken heeft. Op 2 mei speelt Heerenveen tegen Feyenoord in de nieuwe uittenues. Die worden hier dus besproken, net zoals de nieuwe shirts voor 2010/2011.

Het topic Shirts 2009/2010 vonden wij, wegens de prachtige scoop van svhielpen en de genadeloze reacties, een verplaatsing naar de Klassieker-sectie waard!
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Jakkes, wat heb jij je oordeel over anderen snel klaar zeg. Dit zegt meer over jou dan over de shopmanager van sc Heerenveen.

Fanshops van Twente en sc Heerenveen vergelijken gaat niet helemaal op. Het stadion van Twente is een stuk jonger dan dat van ons, zij hebben meer ruimte dan het ALS. Ik vermoed dat de Feansjop meer ruimte toebedeeld krijgt in de nieuwe plannen. Meer fysieke ruimte betekent ook meer ruimte voor nieuwe ideeën.
Hoezo wat zegt dit van mij, ipv dat je zelf nu aangeeft wat hij dan wel voor creative inbreng heeft kom je niet verder dan een simpel antwoord als deze. Ik heb het ook alleen over zijn creative inbreng he, niet over wat hij nog meer doet.
Denk nog maar eens na over jouw antwoord en geef een argument waarom hij wel creatief zou zijn.
Hier heb ik geen woorden voor
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Een manager hoeft niet alles zelf te weten. Stel een panel samen van wat mans en vrouwspersonen, diverse generaties en laat die maar eens wat vinden van het eigen assortiment en hoe dit aan te vullen. Simpel en doeltreffend, lijkt me.
Fean Fan Drachten
Selectiespeler
Berichten: 554
Lid geworden op: 08-12-2002 00:56

Bericht door Fean Fan Drachten »

TORCIDA schreef: Hoezo wat zegt dit van mij, ipv dat je zelf nu aangeeft wat hij dan wel voor creative inbreng heeft kom je niet verder dan een simpel antwoord als deze. Ik heb het ook alleen over zijn creative inbreng he, niet over wat hij nog meer doet.
Denk nog maar eens na over jouw antwoord en geef een argument waarom hij wel creatief zou zijn.
Ik was gewoon verbolgen over de manier waarop je de shopmanager onderuit schoffelde met je post, ik vond het niet de moeite waard om er inhoudelijk op in te gaan. Een shopmanager hoeft geen creatief brein te zijn, hij heeft een afdeling te runnen (in zijn geval zelfs twee) en dat doet hij heel aardig. De creatieve impulsen komen van de aan sc Heerenveen verbonden fanware-bedrijven.

Als je vindt dat er best meer verscheidenheid mag komen in het assortiment van de Feansjop, dan kan ik me daar wel in vinden. Maar het gaat te ver om de manager van de Feansjop te verwijten dat hij een gebrek aan creativiteit heeft. Je kunt de bedrijfsleider van een garage er ook niet op aanspreken dat het aanbod van Renault karig is...
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Slechte vergelijking. Die Renault-dealer voert één merk dat van bovenaf vernieuwd wordt van tijd tot tijd. Heerenveen is eigen baas over de eigen merchandising.
Plaats reactie