Official website, Media en PR

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie

De nieuwe clubsite is

Een hele verbetering
7
32%
Beter geworden
9
41%
Minder geworden
2
9%
Een complete ramp
2
9%
Een kwestie van wennen
2
9%
 
Totaal aantal stemmen: 22

Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

geert. schreef:lijkt wel een ouwe-oma site.... wat traag..
Misschien moet je dat stuk touw vervangen voor een internet kabel :lol:
Gebruikersavatar
Willyfean
Invaller
Berichten: 493
Lid geworden op: 03-01-2008 19:46
Locatie: Sneek

Bericht door Willyfean »

Mooie site, gedurft anders. Is duidelijk in het verlengde van de nieuwe spelersbus... Even wennen inderdaad maar goed, heb de site snel te pakken. Eindelijk eens vernieuwing! Goed visitekaartje voor de club.
visje
Invaller
Berichten: 424
Lid geworden op: 16-01-2006 23:28
Locatie: Heerenveen

Bericht door visje »

wat een kut site is dat geworden van heerenveen

- site werkt traag
- is niet meer normaal te bekijken via mobiel
- on overzichtelijk
- slechtleesbaar door alle drukke plaatjes er omheen
- als ik snel wil kijken of nieuws is wil ik niet eerst een menu hoeven open te klikken en vervolgens nog 3x te moeten klikken om ergens een overzicht van het nieuws te krijgen..
- geen twitter
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Toch blijft het wel lachen. Elke keer denk je weer dat de club het op welk vlak dan ook niet gekker of onduidelijker kan maken. Wordt je toch weer verrast :mrgreen:
Corruption is everywhere, fight it!
Fean Fan Drachten
Selectiespeler
Berichten: 554
Lid geworden op: 08-12-2002 00:56

Bericht door Fean Fan Drachten »

geert. schreef:doet het inmiddels weer. Ik mis weer 1 ding, net zoals op de vorige site: een zoekfunctie. Slordig.
Op de vorige site zat wel degelijk een zoekfunctie, maar deze werd niet of nauwelijks gebruikt. Daarom is het nu weggelaten. Maar geef je suggestie door zou ik zeggen...

Gisteravond waren er wat performance-problemen, dat was laat in de avond opgelost. Oorzaak wordt nog onderzocht.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Eerste indruk: drama! Ik hoop dat ik mijn mening kan bijstellen na ervaring te hebben opgedaan maar deze kermis spreekt me niet aan.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Fean Fan Drachten schreef:
Op de vorige site zat wel degelijk een zoekfunctie, maar deze werd niet of nauwelijks gebruikt. Daarom is het nu weggelaten. Maar geef je suggestie door zou ik zeggen...
Staat ook al eerder in dit topic, maar die zoekfunctie werkte niet. Een goedwerkende zoekfunctie zou natuurlijk zeer welkom zijn...
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Pffff....ik weet het niet. Ik moet zeggen het ziet er wel zeeer gewaagd uit, maar tegelijk is het een rommeltje.
Wat ik nu al wel zeer irritant en raar vind, overal die feanshop dingen. Zoals bij de spelers. Als het dan nog een artikel was wat betrekking had op die speler, ok, dan zeg ik ja handig, maar nu? Nee dat stoort.
Op de nieuws pagina kan ik overal scrollen...maar bij de stand zijn ze dat weer vergeten, dat ik als default Heerenveen zie, dat is logisch, maar ik wil als voetballiefhebber ook de rest even kunnen bekijken.

Ik denk wel dat ik na een poosje gewend ben en de site dan wel ok vind, maar meer ook niet.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
visje
Invaller
Berichten: 424
Lid geworden op: 16-01-2006 23:28
Locatie: Heerenveen

Bericht door visje »

Ze passen de site zeker aan, aan het seizoen waar we inzitten een DRAMA seizoen kwa voetbal en nu ook een DRAMA website..

de mensen van tres hebben de mensen van heerenveen helemaal ingepakt van moet je kijken wat voor moois we hebben gemaakt..
HVNFL
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 16-02-2010 16:48

Bericht door HVNFL »

Pff moet je in selectie's eens van Smarason naar Elm gaan, duurt eerst 20 seconden :o
Freeze
Selectiespeler
Berichten: 626
Lid geworden op: 15-05-2005 15:57
Locatie: Leiden

Bericht door Freeze »

Wat mij betreft slaat de club de plank helemaal mis. We hadden een van de meest simpele websites van de Eredivisie maar dit is het andere uiterste. Het ziet er wel aardig uit maar is extreem onoverzichtelijk. Gelukkig gebruikte ik die site toch al zelden :lol:
Üvverall jitt et Fans vom FC Kölle
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Is de site op een mobiele telefoon te bekijken?
Fean Fan Drachten
Selectiespeler
Berichten: 554
Lid geworden op: 08-12-2002 00:56

Bericht door Fean Fan Drachten »

Venderwel schreef: Op de nieuws pagina kan ik overal scrollen...maar bij de stand zijn ze dat weer vergeten, dat ik als default Heerenveen zie, dat is logisch, maar ik wil als voetballiefhebber ook de rest even kunnen bekijken.
Je kunt de stand wel degelijk helemaal bekijken, er staat duidelijk een link 'complete stand' onder... Zo ook bij de jeugdteams. De spelersinfo is nu ook (eindelijk) up-to-date voor wat betreft interlands e.d. Dat was op de oude site dankzij VI allerbelabberst.

Niets ten nadele van hoe jullie het ervaren, maar opmerkingen als
Het ziet er wel aardig uit maar is extreem onoverzichtelijk.
begrijp ik niet helemaal. Met één muisklik heb je het menu open en daar staat alles helder in kaart... De site wijkt inderdaad behoorlijk af van wat gangbaar is, met een menutje links of bovenaan de pagina en zo, maar ik vind het niet ten koste gaan van de overzichtelijkheid. Integendeel, bepaalde informatie op de oude site was heel erg gedateerd en dat kwam gewoon omdat niemand meer wist waar die pagina's stonden...
Bij mij is het een kwestie van gewenning.
Sa is't mar krekt! 8)

De site is nog niet op een telefoon te bekijken, dat komt t.z.t. nog.
Laatst gewijzigd door Fean Fan Drachten op 26-02-2010 11:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Ane Lenstra schreef: Alleen de foto. De data van Elm heb je vrijwel direct
Nou, dat zou ik maar niet te hard roepen. Heb bij meerdere spelers in zowel IE8, Firefox als Opera toch een behoorlijke periode moeten wachten op het verschijnen van data en foto. Bij Beerens-Haglund heb ik even zitten te tellen totdat er iets verscheen: vijftien seconden... En dan te bedenken dat de hoeveelheid informatie ook nog eens zéér beperkt is.
Fean Fan Drachten
Selectiespeler
Berichten: 554
Lid geworden op: 08-12-2002 00:56

Bericht door Fean Fan Drachten »

Superfries88' schreef:En dan te bedenken dat de hoeveelheid informatie ook nog eens zéér beperkt is.
Het is al uitgebreider dan op de oude site (in ieder geval up-to-date), maar bepaalde elementen missen idd nog. De positie van een speler is bijvoorbeeld niet onbelangrijk om te vermelden... Ook dit komt nog. Welke info zou je nog meer willen zien?
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Fean Fan Drachten schreef:Welke info zou je nog meer willen zien?
Relevante informatie over de speler. Je noemt positie al, die hoort er zeker bij. Verder denk ik aan zaken als lengte, gewicht, contract tot, nationaliteit, geboorteplaats en dat soort informatie. Niet dat ik heel geïnteresseerd ben in het gewicht van een speler of waar iemand geboren is overigens, maar er zal best een groep zijn die het wel graag wil weten. Lijkt me dan goed om te vermelden. Het zou tenslotte toch wel een beetje treurig zijn als je voor relevante informatie elders dan de clubsite moet zoeken.
visje
Invaller
Berichten: 424
Lid geworden op: 16-01-2006 23:28
Locatie: Heerenveen

Bericht door visje »

Jeroen schreef:Is de site op een mobiele telefoon te bekijken?
wel als jij de nieuwste iphone 99GS hebt die in 2050 uit komt.. mijn htc diamond 2 heeft er wel problemen mee in opera hij vind al die bewegende dingen niet zo leuk..
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

TRES is erg creatief geweest. Zo'n site heeft werkelijk niemand en daarvoor verdienen ze een groot compliment. Nationaal en internationaal geeft Heerenveen op deze manier een behoorlijk visitekaartje af.

Maar als supporter die vaker op de site kijkt vind ik het niks! Waarom snappen designers (website, shirts) nooit dat eenvoudig soms gewoon beter is? Ik wil overzicht, snelheid en goede teksten. Wellicht is deze site de natte droom van webdesigners, maar ik hoef niet te zien wat TRES allemaal in zijn mars heeft.

Deze site is meer naar buiten gericht (kijk ons eens professioneel zijn!) dan naar binnen (voor ons als supporters).
Argu
Jeugdspeler
Berichten: 3
Lid geworden op: 26-02-2010 11:06

Bericht door Argu »

visje schreef: wel als jij de nieuwste iphone 99GS hebt die in 2050 uit komt.. mijn htc diamond 2 heeft er wel problemen mee in opera hij vind al die bewegende dingen niet zo leuk..
Helaas gaat Apple (iPhone en iPad) niet over op flash dus je kan wachten wat je wil, flash zal nooit werken op een iPhone ;)
HTML5 wordt de vervanging van flash
Een mobiele site hoort ook niet in flash maar de mobiele versie komt nog lees ik net
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

jeezus wat denken ze tegenwoordig wel niet bij heerenveen, wat een klote site , alsof ik in een video spel ben beland of iets dergelijks. Echt het begint met het shirt, dan de website en whats next...... bah bah bah bah

Ik wil geinformeerd worden en niet tig keer hoeven te klikken en te zoeken wat ik moet doen, wat een doolhof.

Een kut site
Hier heb ik geen woorden voor
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Ook nog eens: fotografie van vorig seizoen. Misschien wel omdat men de shirts nu toch inderdaad niet mooi vindt.... :wink:
Ik snap wel iets van de filosofie en de vormpjes doen denken aan de vlakken van een bal maar doe dan gewoon vierkantjes. Dit is zo onrusitig. IK vind het hobbygepruts dei thuis hoort bij een amateutclub, niet bij een professioneel voetbalbedrijf. Uitdaging: wat vinden wij wel goede clubsites qua ontwerp?
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Vanochtend bezocht ik de officiële site om wat kaarten te kopen. Ik schrok me een ongeluk en kon niets vinden. Gelukkig werd ik gerustgesteld door onderstaand bericht: :lol:
De nieuwe website van sc Heerenveen kan Michael Dingsdag wel bekoren. “Ik heb de vernieuwde site gezien en het zag er goed uit. Het is een stuk overzichtelijker dan de oude website.” Philip Haglund is het eens met Dingsdag: “Het ziet er heel goed en modern uit”.
Hoewel ik de opmaak rommelig vind, wil ik het niet direct afschieten. Het duurt altijd even voordat ik aan een vernieuwde website gewend ben. Misschien komt het nog.
AMF
Bankzitter
Berichten: 190
Lid geworden op: 05-10-2009 17:05
Locatie: Utrecht

Bericht door AMF »

De website komt speels over. Iets wat bij een kinderdagverblijf past. Totaal geen professionele uitstraling heeft deze website.
@Gekko, de sites van de ploegen in de Jupiler League. Die zijn helder, duidelijk en stralen rust uit. Het compleet tegenovergestelde van de meuk die voor onze club gemaakt is.
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

AMF schreef:De website komt speels over. Iets wat bij een kinderdagverblijf past. Totaal geen professionele uitstraling heeft deze website.
Inderdaad en vergeet de basisscholen niet, ik heb voor mijn werk veel van deze sites bezocht en deze past er prima tussen.

Ik ben iets minder genuanceerd dan Hielke :wink: , ik vind het helemaal niks.

Simpel houden, werkt mijn inziens veruit het beste.
Laatst gewijzigd door Squerrel op 26-02-2010 12:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Bedankt Torcida:-)
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Gekko schreef:Uitdaging: wat vinden wij wel goede clubsites qua ontwerp?
Hier is niet zoveel mis mee: http://www.feanonline.nl/. Natuurlijk, het is zo links en rechts wat eenvoudig. Als zo'n bedrijf als TRES een dergelijke site als uitgangspunt neemt en dat helemaal opwaardeert naar moderne maatstaven, heb je volgens mij een uitstekende site.

Men heeft een halfjaar over de ontwikkeling gedaan. Wat zal het een geld hebben gekost...
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Ga maar uit van een bedrag met 5 nullen inderdaad.
visje
Invaller
Berichten: 424
Lid geworden op: 16-01-2006 23:28
Locatie: Heerenveen

Bericht door visje »

hmm zou ik in de feansjop ook een nieuwe muis kunnen bestellen.. want als ik in teksten naar benden wil scrollen moet ik 20x aan mijn scrollwiel draaien.. om 5 regels naar beneden te gaan..
Gebruikersavatar
jeewee
Selectiespeler
Berichten: 721
Lid geworden op: 27-03-2009 23:56
Locatie: Aldeboarn

Bericht door jeewee »

.-
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Ik heb helemaal niks met die club, maar de site van Ajax is 1 van de betere sites uit het Nederlandse voetbal.
Dieder

Bericht door Dieder »

Ik denk dat de meeste mensen gewoon moeten wennen. Ik vind het echt een hele toffe site geworden, alle andere clubs hebben allemaal sites die erg op elkaar lijken en wij hebben nu iets unieks. Ik vind het bovendien een veel groter plezier op deze site te kijken dan op al die andere rechttoe, recht-aan sites van Ajax enzo.
Plaats reactie