Het oude 'Gooaaal' vond ik wel stoer. Deze ziet er wel modern en flitsend uit, maar de print had inderdaad wel mooier gekund. Ik denk dat ie vooral van binnen heel mooi is...
Van binnen is ie ook niet zo mooi hoor! Wat ik tenminste van een afstandje heb mogen bekijken!
Ik vind de look van deze bus toch net iets te rustig en te sober!Maarja das Heerenveen!
Ik vind de spelersbus wel stoer, alleen toch wat gewoontjes, weet niet, beetje saai. Het blauw is wel mooi blauw! Eh...dat staat ook vaag haha, maar jullie snappen het wel denk ik.
Wat ik triest vind, is dat de namen SC Heerenveen en Univé er zo vanaf kunnen worden gehaald. Die staan namelijk op borden die uit een houder kunnen worden gehaald. Die bus is toch voor de club, of niet dan!?!
En wat een degelijk saai ding verder. Nergens een groot SC Heerenveen logo. Laat maar zien wie je bent.
Verder schijnt 'ie echt gaaf te zijn, met binnen aansluitingen voor laptops, zodat spelers (of staf) het net op kunnen gaan. Daarom zit er ook zo'n bol bovenop (voor), voor de satelietverbinding.
Vincent schreef:Of het forum na te speuren voor de eerste reacties na de wedstrijd..
Als ze via de digitale snelweg het forum nog weten te vinden natuurlijk. Ik hou het voorlopig maar op http://www.viezeplaatjes.nl, want na een hele week hard trainen willen onze boys natuurlijk ook wel eens naar andere ballen kijken
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Volgens mij is er niet zoveel mis met die bus. Ik hou niet zo van dat overdreven gedoe. Een spelersbus moet herkenbaar zijn en verder niet te opportunistisch.
Kortom: Doch mar gewoan, dan dochst al gek genôch.
Hij is gewoon zo geverfd omdat ze die Galg-hooligans voorbij wilden rijden.
En dat is gelukt, die Groningers stonden al de hele ochtend te wachten om Foppe te laten weten wat ze van m dachten, toen de spelersbus voorbij reed hadden ze het amper in de gaten, de schatten.
Gelukkig reden die oude frambussen niet zo hard anders waren ze helemaal voor niets gekomen!
Ik vindt hem wel mooi. alleen had het logo er vavn mij ook wel op mogen staan. Wat dei borden betreft die je er zo af kan halen, dat vindt ik maar vaag. Waarvoor dat zou zijn?
Ik hoop voor de spelers dat ze genoeg voetenruimte hebben zodat ze niet met stijve voeten uit de bus hoeven te stappen.
Blue white billy schreef:Ik vindt hem wel mooi. alleen had het logo er vavn mij ook wel op mogen staan. Wat dei borden betreft die je er zo af kan halen, dat vindt ik maar vaag. Waarvoor dat zou zijn?
Ik hoop voor de spelers dat ze genoeg voetenruimte hebben zodat ze niet met stijve voeten uit de bus hoeven te stappen.
Die borden kunnen eraf zodat ze de bus ook voor andere doeleinden gebruikt kan worden denk ik.
Ik dacht dat het volgens Riemer (kijk eens wat een sfeer) een bus ging worden waarvan de tegenstander "bang" zou worden. Dat lijkt me niet. Toch ziet de bus er wel aardig uit.
Tsjonge jonge, wat een stampij om zo'n bus, het gaat er toch om dat ie er een beetje professioneel uitziet en dat ie rijd toch?? nou volgens mij doet ie dat, daarmee is het toch klaar!!!