vooral voor iemand die het stadion nooit echt heeft meegemaakt (zoals ik zelf helaas

Moderators: Beheerders, Fanmasters
Een foto die ik nog op mijn computer had staan, genomen in 1951 na de 11-3 overwinning op Leeuwarden waarop goed zichtbaar is dat die Oostribune toen nog geeneens de hele breedte van het veld besloeg. Ik vraag me af wanneer het moment kwam dat het veld z.g.a. geïsoleerd kwam te liggen tussen de tribunes, zoals dit het geval was in de laatste jaren van het sportpark. Zijn er mensen die weten na welke verbouwing (jaar) dit wél zo was?mitrita schreef: De laatste van vandaag uit 1956 met opnieuw de oude oosttribune met het scorebord
Het Opa vertel eens...topic houden we voor mooie anekdotes die onze ouderen van dagen hier op het forum te binnen schieten. Dit meesterwerkje van Beetle verdient in onze ogen een eigen plekkie.paparazzi schreef:Mijn instemming heb je!
Prachtig die oude foto`s allemaal. Pure nostalgie!
Er is nog zo`n soort topic. Opa vertel eens...
Kunnen deze twee topics misschien samengevoegd worden?
Beetle succes!
Kickie begon dat seizoen heel enthousiast voor Noord langs de hekken te lopen. Wij kochten altijd zakjes 'Kokindjes'. Altijd bedoeld om op te eten / uit te delen. Vanaf dat seizoen om Kickie te raken en vooral om die in zijn mond te gooien. Duurde maar een paar wedstrijden, toen durfde hij niet meer in de buurt van Noord te komen.....Beetle schreef:Niet slim om een mascotte te kiezen met een naam die rijmt op flikker. Ik dacht dat hij niet eens een seizoen volmaakte.)
Supporters van FC Groningen bij SC Heerenveen in 1991.
Superfries1983 schreef:uhmm..er staat toch gewoon bij van welk jaar het is: