Binnenkort weer een oude foto die niemand nog gezien heeft. Ik werk bij een onderneming die grondonderzoek doet t.b.v. de bouw. Een collega stond met een sondeerrups op het speelveld nadat het stadion gesloten was. Hij moest voortmaken aangezien de elftalfoto voor het seizoen 1994/1995 nog in het oude stadion werd geschoten.
En nog wat shots uit de oude doos:

Het huidige stadion. Intussen ook al bijna onherkenbaar van zijn oorsprong....

En dit is ook al een aantal matten geleden.

En wat glommen de stoeltjes toen.

Het heeft me altijd dwars gezeten waarom ik hier niet bij ben geweest. Achteraf heb je altijd spijt van dingen die je niet meer terug kunt draaien. Hier het afscheid.

Al kon niet iedereen afscheid nemen....

Nog zo'n vervloekt object. Het bestaat nog steeds, op een andere plek weliswaar, en in een ander kleurtje....

Zo ongeveer de laatste foto vanuit een intact oud stadion.

Een goedlachse Prince Polley op de puinhopen van het oude stadion.

Op de achtergrond rechts, daar waar vroeger een lichtmast stond, waaronder een groen transformator hokje, dat was mijn plekje. Met wat klimwerk en het risico je schoenen open te halen aan de scherpe punten rond de voet van de lichtmast, had je een magnefiek uitzicht op het veld. Ik was een van de eersten die op die manier naar de wedstrijd keek. Meer mensen kwamen op het idee hetzelfde te doen en weldra moest ik me haasten om op tijd te komen om nog een plekje te krijgen op die trafo. Goeie oude tijd....
Meer oude doos.
Vincent blaast de oude site op. 1998. Wat me te denken geeft. Ik moet zo ongeveer ook al 12 jaar op het forum, met al zijn voorgangers, actief zijn.

En zo begon het forum!!
Drie onderdelen. Ongelogen, ik was hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor "Off-topics", hahahahaa!!!!!!

De usual suspects zijn er nu nog steeds. Hier staan nog een hoop bekende namen bij!

Er stond ook ene Sammygoal tussen. Wie was dat ook alweer??