Open Dag/Persdag-topic

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
mart761
Basisspeler
Berichten: 985
Lid geworden op: 02-01-2006 21:52
Contacteer:

Bericht door mart761 »

:lol: hahah die miste ik idd ook al
FORZA SC HEERENVEEN
sonnema
Selectiespeler
Berichten: 740
Lid geworden op: 04-06-2003 10:19

Bericht door sonnema »

Alleen jammer dat op de foto in de LC weer zo'n jammer joch in een Ajax shirt staat.
Kwestie van opvoeding, die van mij zijn tenminste wel goed gehersenspoeld.
Zolang ze thuis wonen komen er geen attributen van andere (nederlandse) clubs in
frisianbadboy
Wereldspeler
Berichten: 1380
Lid geworden op: 22-07-2008 19:11

Bericht door frisianbadboy »

Ik zag dat er nog geen onderwerp was over deze twee zaken dus heb ik een nieuw topic geopend.

Zijn er mensen die weten wanneer de persdag van onze SCH precies is. En er eventueel al informatie over hebben. Ditzelfde geldt voor de open dag van 16 augustus.
Gebruikersavatar
NN4ever
Selectiespeler
Berichten: 508
Lid geworden op: 10-10-2006 18:48
Locatie: Sneek

Bericht door NN4ever »

hier staat informatie over de opendag: http://www.sc-heerenveen.nl/web/show/id=165362
1. Heerenveen
2. Familie
Gebruikersavatar
hansrob
Basisspeler
Berichten: 871
Lid geworden op: 16-06-2005 23:04

Bericht door hansrob »

frisianbadboy schreef:Ik zag dat er nog geen onderwerp was over deze twee zaken dus heb ik een nieuw topic geopend.

Zijn er mensen die weten wanneer de persdag van onze SCH precies is. En er eventueel al informatie over hebben. Ditzelfde geldt voor de open dag van 16 augustus.
De persdag is zoals het er nu naar uitziet op donderdag 21 augustus. Aan wat voor informatie je verder precies denkt weet ik niet. Wat ik je wel kan vertellen is dat de teamfoto al is gemaakt en waarschijnlijk wel overnieuw zal moeten. Het voordeel is dan weer wel dat die nu als vanouds in het stadion gemaakt kan worden.
iedere dag dronken is ook een geregeld leven
bdb
Selectiespeler
Berichten: 727
Lid geworden op: 22-12-2007 13:30

Bericht door bdb »

Kwa muziek wel ja... :lol:
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

Ane Lenstra schreef:Optreden Syb van der Ploeg tijdens open dag sc Heerenveen

,,Dit is totaal iets anders dan een normaal optreden. Ik hoop dat ik het de fans in het stadion enthousiast kan krijgen.’’
Er is toch niets in het stadion ? Ivm het veld ?
Gebruikersavatar
massan
Selectiespeler
Berichten: 534
Lid geworden op: 21-09-2007 09:36

Bericht door massan »

sch4-live schreef:Er is toch niets in het stadion ? Ivm het veld ?
Volgens mij is het wel gewoon in het stadion, en dus niet op dat veldje achter de Noordzijde.
Gebruikersavatar
hansrob
Basisspeler
Berichten: 871
Lid geworden op: 16-06-2005 23:04

Bericht door hansrob »

massan schreef:Volgens mij is het wel gewoon in het stadion, en dus niet op dat veldje achter de Noordzijde.
Neen, er wordt niet in het stadion getraind er zijn in het stadion geen activiteiten op het veld.
iedere dag dronken is ook een geregeld leven
Gebruikersavatar
massan
Selectiespeler
Berichten: 534
Lid geworden op: 21-09-2007 09:36

Bericht door massan »

hansrob schreef: Neen, er wordt niet in het stadion getraind er zijn in het stadion geen activiteiten op het veld.
Er wordt ook niet getraind, alleen de spelers worden gepresenteerd en Syb zingt wat liedjes.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Website: spelerspresentatie in stadion (hoofdveld) om 12.15 uur.
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

Wat gebeurt er allemaal op het supporters plein ?
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Je kan helpen banners schilderen met Nieuw Noord. :stan:
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Oei, daar moet ik niet aan meedoen. Tekenen (en schilderen) was altijd mijn slechtste vak op school :mrgreen:
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

Blizzard schreef:Oei, daar moet ik niet aan meedoen. Tekenen (en schilderen) was altijd mijn slechtste vak op school :mrgreen:
Ze hebben vast wel een beamer, Hmm maar oude kleren aan dan :stan:
Gerrits
Selectiespeler
Berichten: 687
Lid geworden op: 14-04-2003 12:46
Locatie: Axel

Bericht door Gerrits »

Wat me opvalt is dat de NOS niks uitzend van de opendag van Heerenveen, helemaal niks. Niet op de radio, en niet op de tv. Waarom dan niet? Is het soms te ver weg? Hebben ze geen zin om de afsluitdijk over te rijden, zitten ze met de kilometerheffing, of denken ze dat er te weinig mensen interesse voor hebben?

Als je dan bedenkt dat de Open Dag van Ajax live werd uitgezonden op SBS6, ze vandaag wel in eindhoven zijn voor de open dag, Feyenoord ook belangstelling krijgt, vind ik sit wel diep triest. :cry:
Nu zijn de niet-Friezen, afhankelijk van Omrop Fryslan, waar ze weinig van verstaan, of van de eigen website, erg jammer dit...
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Boeie, ga je toch zelf naar de opendagen, Feyenoord en Ajax hebben door het land wel ietsjes meer fans dan Heerenveen.
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Johan Derksen zei onlangs: "Alleen Ajax, PSV en Feyenoord verkopen." Logisch, dat zijn de grootste clubs. Maar dan lijkt het me juist de taak van de publieke (lees: niet commerciële) omroep om ook clubs als Heerenveen aandacht te geven, waar toch heel veel mensen, ook niet-Heerenveen-supporters, interesse in hebben. Maar de NOS denkt kennelijk te volstaan met het lullige itempje over de eerste training.
SUPER FRIES 23
Invaller
Berichten: 335
Lid geworden op: 05-06-2006 13:39

Bericht door SUPER FRIES 23 »

SCH017 schreef:Johan Derksen zei onlangs: "Alleen Ajax, PSV en Feyenoord verkopen." Logisch, dat zijn de grootste clubs. Maar dan lijkt het me juist de taak van de publieke (lees: niet commerciële) omroep om ook clubs als Heerenveen aandacht te geven, waar toch heel veel mensen, ook niet-Heerenveen-supporters, interesse in hebben. Maar de NOS denkt kennelijk te volstaan met het lullige itempje over de eerste training.
Hij zei dat Ajax en Feyenoord op de cover goed verkochten! PSV minder, PSV was gelijk aan Heerenveen !
Gerrits
Selectiespeler
Berichten: 687
Lid geworden op: 14-04-2003 12:46
Locatie: Axel

Bericht door Gerrits »

SUPER FRIES 23 schreef:Hij zei dat Ajax en Feyenoord op de cover goed verkochten! PSV minder, PSV was gelijk aan Heerenveen !
Dat heeft allemaal niks te maken met de NOs. Dat is een publieke omroep, een omroep van het volk, en dan vind ik persoonlijk, dat je ook de wat minder grote clubs, in de kijker mag zetten. Daar betaalt de Nederlandse burger toch ook belasting voor?
En ik vind het bullshit, wat Derksen zegt. Er heeft in de VI nb een raport gestaan, dat Heerenveen het best scoorde kwa uitstraling etc.....

Als je dan ook nagaat, dat de uitzendrechten van Ajax, Twente en PSV en Feyenoord al verkocht zijn, maar de uitzendrechten van Heerenveen en NEC niet, voor de uefa cup he. Dat valt me gewoon erg tegen, en daarom ben ik bang dat de NOS alleen Feyenoord, PSV en Ajax als stokpaardjes heeft. Terwijl bij Talpa en RTL dat anders lag.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Omroepen moeten keuze’s maken en helaas is Heerenveen dan niet zo interessant. Zeker nu ook de Olympische Spelen bezig zijn. Ik kan me best voorstellen dat ze er geen aandacht voor hebben, hoe jammer dat voor ons ook is.

Open dag is bezocht door 10 tot 12.000 toeschouwers, hoorde ik. Was behoorlijk druk (en warm) in ieder geval. Desondanks een mooie dag gehad :).
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Ik heb voor FeanOnline vandaag wat plaatjes geschoten rondom het stadion. Het stadion ben ik maar niet in geweest, de wachtrij was me wat te lang.. :shock: Foto's zijn hier te bekijken.
Wiggs
Wereldspeler
Berichten: 1315
Lid geworden op: 03-12-2006 17:24

Bericht door Wiggs »

Heb met m`n kinderen een uur in de rij gestaan eer we in het stadion waren
Het was de moeite waard,spelers namen echt de tijd,waardoor de kinderen zeer voldaan uit stadion kwamen
Wil Heerenveen complimenteren met de geslaagde en gezellige dag
Ook de supportersclubs waren zeer duidelijk aanwezig,chappoo
Muck
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 09-07-2007 21:28
Locatie: Heerenveen

Bericht door Muck »

Opvallend bij de spelerspresentatie:

1) Vooraf werd de afwezigheid gemeld van de 3 olympiers: Jong-a-Pin, Beerens en Sibon.
2) Rest van de complete selectie, op de 2 'mystery guests' na.
3) Mystery Guests: Kalou en Janmaat.

Mijn vraag achteraf: In welk rijtje hoort Bradley?
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Blijkbaar zijn ze Bradley dan al vergeten. Die is vanuit Peking gelijk doorgegaan naar Amerika voor een WK Kwalificatieduel. Vreemd dat ze Bradley niet noemen bij de afwezigen, er werd ook niet gerept over Beda?
Op naar het volgende seizoen....
Muck
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 09-07-2007 21:28
Locatie: Heerenveen

Bericht door Muck »

Nee, volgens mij hebben ze hem inderdaad ook niet genoemd....
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Was er ook niet een persconferentie op deze dag waarin de doelstelling, begroting en dergelijke bekend worden gemaakt?
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Nee die is altijd op een andere dag, voornamelijk voor sponsors en journalisten.
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Muck schreef:Opvallend bij de spelerspresentatie:

1) Vooraf werd de afwezigheid gemeld van de 3 olympiers: Jong-a-Pin, Beerens en Sibon.
2) Rest van de complete selectie, op de 2 'mystery guests' na.
3) Mystery Guests: Kalou en Janmaat.

Mijn vraag achteraf: In welk rijtje hoort Bradley?
Is niet helemaal juist. Hij werd wel even kort genoemd nadat er over de 3 Nederlandse OS-ers was gesproken. Het was echter niet al te beste te verstaan allemaal. Over Beda heb ik overigens zelf ook helemaal niets gehoord. Maar mischien lag dat ook aan het geluid! :mrgreen:

Persoonlijk vond ik de gehele presentatie inclusief open dag niet geweldig. Rommelige presentatie, rommelig stadion, slecht geluid, warrig verloop, etc. Bovendien erg commercieel geworden. Ook de starttijd van 12.15 vind ik niet erg prettig.

Maar goed, met 12.000 toeschouwers en mooi weer toch een redelijk succes gebleken.
Muck
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 09-07-2007 21:28
Locatie: Heerenveen

Bericht door Muck »

abegoal schreef:Is niet helemaal juist. Hij werd wel even kort genoemd nadat er over de 3 Nederlandse OS-ers was gesproken. .
Excuses, heb ik niet gehoord. Geluid was inderdaad niet echt denderend....
Plaats reactie