Open Dag/Persdag-topic

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

boy waterman
Selectiespeler
Berichten: 737
Lid geworden op: 01-06-2004 12:37
Locatie: drachten

persdag 2006/2007

Bericht door boy waterman »

weet iemand hier ook wanneer de persdag is van scheerenveen voor het seizoen 2006/2007?
-wel nieuwsgierig hoeveel seizoenkaarten verkocht zijn voor dit seizoen
-wat de begroting is voor komend seizoen
-kan ik ook rekening houden met beelden op omrop fryslan en misschien studio sport.
Gebruikersavatar
oetse
Jeugdspeler
Berichten: 20
Lid geworden op: 01-10-2005 22:03
Locatie: sneek
Contacteer:

Bericht door oetse »

Ik zou het niet weten Boy

Ben der self ook zeer benieuwd naar
:roll:
Gebruikersavatar
Korneev
Selectiespeler
Berichten: 522
Lid geworden op: 25-02-2006 16:32
Locatie: Damwâld
Contacteer:

Bericht door Korneev »

persdag is komende maandag (24-06)
Een goeie De Haan kraait twee keer!!
Ago
Selectiespeler
Berichten: 746
Lid geworden op: 12-08-2005 23:07

Bericht door Ago »

24-07.
Kaz_SCH
Wereldspeler
Berichten: 1368
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

boy waterman schreef:weet iemand hier ook wanneer de persdag is van scheerenveen voor het seizoen 2006/2007?
-wel nieuwsgierig hoeveel seizoenkaarten verkocht zijn voor dit seizoen
-wat de begroting is voor komend seizoen
-kan ik ook rekening houden met beelden op omrop fryslan en misschien studio sport.
Er is nog een wachtlijst voor 500 seizoenskaarten, ze hebben dus het maximale verkocht, op de losse plaatsen en het uitvak na.

De begroting is 23 miljoen.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Weer opvallend weinig te zien op de TV over onze club. De Omrop was er ook niet bij. Of komt het er vandaag in.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Frisian Viking schreef:Weer opvallend weinig te zien op de TV over onze club. De Omrop was er ook niet bij. Of komt het er vandaag in.
Stond vanmorgen een opvallend groot stuk over Heerenveen in de Volkskrant. Daar lijken ze het inmiddels wel begrepen te hebben.
Onedayflyer
Basisspeler
Berichten: 858
Lid geworden op: 06-09-2005 21:43

Bericht door Onedayflyer »

In de Telegraaf stond ook een redelijk stukje. Geen opvallend nieuws verder.

Ik hoop wel dat het voetbal aantrekkelijker wordt dan dit seizoen, want vorig seizoen zouden we ook al enorm aantrekkelijk gaan spelen, vooral thuis.
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
Gebruikersavatar
hansrob
Basisspeler
Berichten: 871
Lid geworden op: 16-06-2005 23:04

Bericht door hansrob »

Onedayflyer schreef:In de Telegraaf stond ook een redelijk stukje. Geen opvallend nieuws verder.

Ik hoop wel dat het voetbal aantrekkelijker wordt dan dit seizoen, want vorig seizoen zouden we ook al enorm aantrekkelijk gaan spelen, vooral thuis.
Dat hebben zowel Riemer als Gertjan uitdrukkelijk beloofd. Wat ervan terecht zal komen.........? Ik hoop er het beste van en heb er eigenlijk ook wel vertrouwen in.
iedere dag dronken is ook een geregeld leven
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Je kan wel meer verwachten. 1 basisspeler weg en 4 nieuwe basisspelers erbij. Heb er veel vertrouwen in.
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

ALS 26.000 schreef: 1 basisspeler weg
Oh? En Huntelaar en Samaras tellen niet mee?
Graaijax Hamsterdam!!
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Poenkt schreef: Oh? En Huntelaar en Samaras tellen niet mee?
Inderdaad poenkt, want die waren al halverwege het seizoen weg!
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Venderwel schreef:Inderdaad poenkt, want die waren al halverwege het seizoen weg!
En voor die 2 werden direct 2 goede opvolgers aangetrokken. :wink:
Graaijax Hamsterdam!!
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Poenkt schreef: En voor die 2 werden direct 2 goede opvolgers aangetrokken. :wink:
Dat heb je mij niet horen zeggen...
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
schfries1989
Selectiespeler
Berichten: 719
Lid geworden op: 07-12-2005 10:00
Locatie: heerenveen

Bericht door schfries1989 »

Venderwel schreef: Dat heb je mij niet horen zeggen...

Huntelaar en Samaras is verleden tijd, We hebben nu Alves en Friend is het heden. Je kunt die niet met elkaar vergelijk omdat ze beiden in ander systeem spelen, en ik heb idee heb dat Friend en Alves elkaar nog wel eens aardig kunnen gaan vinden, en ik denk dat we nu nog wel eens sterker kunnen zijn, want we hebben nu meerdere spelers die een goal kunnen maken, en vorig seizoen was het toch vaaks steeds huntelaar
Superfriezen!!!!
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Venderwel schreef: Dat heb je mij niet horen zeggen...
Nee, maar ALS 26.000 denkt daar blijkbaar anders over.
Graaijax Hamsterdam!!
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Weer opvallend weinig te zien op de TV over onze club. De Omrop was er ook niet bij. Of komt het er vandaag in.
Het valt mij al tijden op dat Omrop Fryslan (erg) veel bij cambuur reportages maakt. Ik heb dan ook altijd het gevoel dat Omrop Fryslan meer met cambuur heeft dan met ons.
SCH
Gebruikersavatar
frysfamke
Invaller
Berichten: 255
Lid geworden op: 15-07-2005 11:05

Bericht door frysfamke »

Frisian Viking schreef:Weer opvallend weinig te zien op de TV over onze club. De Omrop was er ook niet bij. Of komt het er vandaag in.
Er was vanavond niets in het nieuws op omrop fryslan :(
Gebruikersavatar
mechielz
Basisspeler
Berichten: 902
Lid geworden op: 08-09-2003 19:08
Contacteer:

Bericht door mechielz »

En bij Cambuur vinden ze weer het tegenovergestelde... daar is Omrop Fryslân omgetoverd tot Omrop Abe.
Wat denk ik wel meespeelt is dat ze bij Cambuur wat relaxter met de media omgaan. Gert Jan heeft nog wel eens van die rare uitspattingen, ook praat hij bijvoorbeeld niet meer met de Leeuwarder Courant. Dat is bij Wesseling en co. wel anders, de bijdrages van Bovar Karim zijn daar een mooi voorbeeld van.
boy waterman
Selectiespeler
Berichten: 737
Lid geworden op: 01-06-2004 12:37
Locatie: drachten

Bericht door boy waterman »

boy waterman schreef:weet iemand hier ook wanneer de persdag is van scheerenveen voor het seizoen 2006/2007?
-wel nieuwsgierig hoeveel seizoenkaarten verkocht zijn voor dit seizoen
-wat de begroting is voor komend seizoen
-kan ik ook rekening houden met beelden op omrop fryslan en misschien studio sport.
beetje weinig op tv helaas!
dat zelfs omrop fryslan geen aandacht aan besteedt is wel wat teleurstellend.
helemaal omdat je weet dat het de laatste x was van riemer.
in kranten(fd,leeuwarder courant,telegraaf,volkskrant,ad)gelukkig wel genoeg aandacht maar had toch liever wat op tv gezien...
Gebruikersavatar
Edmanian Devil
Basisspeler
Berichten: 868
Lid geworden op: 02-12-2002 19:42
Locatie: Zwolle

Bericht door Edmanian Devil »

Onedayflyer schreef:In de Telegraaf stond ook een redelijk stukje.
SC Heerenveen schroeft begroting op tot 23 miljoen euro

WIND IN DE ZEILEN

HEERENVEEN, dinsdag - Riemer van der Velde kan de voorzittershamer van Heerenveen begin oktober met een gerust hart overdragen aan Koos Formsma. De scheidende preses maakte gisteren op de persdag van de Friezen op niet mis te verstane wijze duidelijk dat het zijn club voor de wind gaat. „We werken komend seizoen met een begroting van 23 miljoen euro. Ik weet nog dat Michael van Praag jaren terug zei dat Ajax ooit een begroting van – toen nog – vijftig miljoen gulden zou hebben en ik dacht: ’Die man is gek.’ Maar nu is Heerenveen ook zover, terwijl we in de UEFA Cup en de nationale beker maar één ronde hebben ingecalculeerd. Prachtig toch?”

Zoals alle cijfers de toehoorders als muziek in de oren klonken. ,,Zónder de transfers mee te rekenen hadden we voor de belastingen een brutoresultaat van drie miljoen euro.” De verkoop van de topspitsen Klaas-Jan Huntelaar (Ajax) en Georgios Samaras (Manchester City) zorgde voor een nog rooskleuriger financieel plaatje. „Netto hielden we daar dertien miljoen aan over”, aldus Van der Velde. ,,Daar stonden voor tien miljoen euro aan investeringen tegenover.”

Voor dat geld trokken de Friezen tien nieuwe spelers aan, van wie de Braziliaanse spits Alfonso Alves (Malmö FF), jeugdinternational Gianni Zuiverloon (Feyenoord), oud-Real Madrid-speler Gozalo Garcia-Garcia (AGOVV) en de gelouterde verdediger Michael Dingsdag (Vitesse) de meest aansprekende aankopen waren. De tijd van vrijblijvendheid is wat de voorzitter betreft voorbij. „We mogen niet, nee, we móéten bij de eerste zes eindigen. Daarnaast moeten we als kerels voetballen, aansprekend en met flair. En we moeten baas in eigen huis zijn.”

Na de uitbreiding van het Abe Lenstra Stadion worden de Friezen in die thuisduels gesteund door 26 duizend fans. Althans bijna. „Zoals u ziet, is het uitvak erg groot”, gaf de preses een voorzet op zichzelf. „Veel te groot als je het mij vraagt. Maar dat moet in Nederland. Er zijn regels dat een bepaald percentage van het aantal beschikbare kaarten naar de uitclub gaat. Eén keer per jaar zit het vak helemaal vol. Verder hebben we er alleen maar ellende van. Ik zou het vak liever volstoppen met Heerenveen-supporters. De wachtlijst voor seizoenskaarten is bijna opgeschoond, maar er staan nog altijd vijfhonderd mensen op.”

Hij sloot af met goed nieuws. Na te hebben verteld dat oud-speler Ronnie Venema het commerciële team versterkt, meldde hij trots dat hoofdsponsor Univé het tot 2007 lopende contract heeft verlengd tot en met 2010. „Er is hier namelijk duidelijk sprake van een win-winsituatie.”
All clubs are equal, but some are more equal than others :-(
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Wat me opviel was dat Alves niet op de foto stond met de nieuwelingen binnen de selectie. Iemand enig idee?
SCH
SCH_'05
Invaller
Berichten: 304
Lid geworden op: 24-04-2006 09:43

Bericht door SCH_'05 »

Hij zat in Zweden voor een verblijfsvergunning/werkvergunning volgens mij! Had zoiets gelezen in het FD!
Gebruikersavatar
Sikke
Bankzitter
Berichten: 221
Lid geworden op: 03-12-2002 20:59

Bericht door Sikke »

Súrhusterfeanfans schreef:
Het valt mij al tijden op dat Omrop Fryslan (erg) veel bij cambuur reportages maakt. Ik heb dan ook altijd het gevoel dat Omrop Fryslan meer met cambuur heeft dan met ons.
Negatief nieuws verkoop nu eenmaal beter.

Overigens kruipt de commerciele afdeling wel erg in het defensief met Hansma en Venema. Kun je daar niet beter aanvallers hebben zitten?

Sikke
God made a few sexy men
And put some hair on the others
Gebruikersavatar
frysfamke
Invaller
Berichten: 255
Lid geworden op: 15-07-2005 11:05

Bericht door frysfamke »

Ik heb een emailtje gestuurd naar Omrop fryslan om te vragen waarom ze niks uitzonden.

Beste Linda,

Omdat de persdag verschoven is van 15.00 naar 17.00 (vanwege de warmte) was het voor ons helaas niet mogelijk om er iets voor de televisie van te maken. Oorspronkelijk was het wel de bedoeling om er heen te gaan, zodat er 's avonds nog een reportage in Boppeslach zou komen. Door de verschuiving van de tijd was dit niet meer te realiseren. Ik hoop je hierbij voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groeten,

Jan Vincent van Zuiden
sportredaksje Omrop Fryslân
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Súrhusterfeanfans schreef:Wat me opviel was dat Alves niet op de foto stond met de nieuwelingen binnen de selectie. Iemand enig idee?
Sneu voor hem. Nou wordt 'ie straks op het lichaam van Yildirim gefotoshopt.
Gebruikersavatar
wald pyk
Wereldspeler
Berichten: 1771
Lid geworden op: 21-05-2003 21:57
Locatie: boelenslaan

Bericht door wald pyk »

Dat vind ik nu een onzin verhaal van omrop fryslan.Je kan het ook opnemen en de volgende dag uitzenden.

Het valt mij inderdaat op dat er op het ogenblik zo weinig word uitgezonden over heerenveen.Geen oefen wedstrijden.Ja die van cambuur tegen een team uit den helder.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
schfries1989
Selectiespeler
Berichten: 719
Lid geworden op: 07-12-2005 10:00
Locatie: heerenveen

Bericht door schfries1989 »

frysfamke schreef:Ik heb een emailtje gestuurd naar Omrop fryslan om te vragen waarom ze niks uitzonden.

Beste Linda,

Omdat de persdag verschoven is van 15.00 naar 17.00 (vanwege de warmte) was het voor ons helaas niet mogelijk om er iets voor de televisie van te maken. Oorspronkelijk was het wel de bedoeling om er heen te gaan, zodat er 's avonds nog een reportage in Boppeslach zou komen. Door de verschuiving van de tijd was dit niet meer te realiseren. Ik hoop je hierbij voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groeten,

Jan Vincent van Zuiden
sportredaksje Omrop Fryslân

En dan kan het de volgende dags niet even in Hjoed(het nieuws) komen blijkbaar :?
Superfriezen!!!!
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

wald pyk schreef:Dat vind ik nu een onzin verhaal van omrop fryslan.Je kan het ook opnemen en de volgende dag uitzenden.

Het valt mij inderdaat op dat er op het ogenblik zo weinig word uitgezonden over heerenveen.Geen oefen wedstrijden.Ja die van cambuur tegen een team uit den helder.
Omrop Fryslan is ook maar een relatief klein bedrijf dat al de handen vol heeft aan alle zomersportevenementen in de vakantietijd.
Gebruikersavatar
wald pyk
Wereldspeler
Berichten: 1771
Lid geworden op: 21-05-2003 21:57
Locatie: boelenslaan

Bericht door wald pyk »

Voor cambuur hebben ze wel alle ruimte.Zoveel zomer sporten zijn er nu ook weer niet.
Ze kunnen wel ruimte maken voor wout zijlstra.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Plaats reactie