Wachtlijsten voor seizoenskaart

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Hannus21
Jeugdspeler
Berichten: 27
Lid geworden op: 31-01-2006 13:50

Bericht door Hannus21 »

ik weet het de bron is voetbalprimeur maar toch

SC Heerenveen wil opnieuw uitbreiden

11 januari 2007, 10:39
Door: Ernst-Willem Slagter
Het Abe Lenstra Stadion blijft maar groeien. Na enkele verbouwingen kan de thuishaven van SC Heerenveen momenteel 25.600 supporters herbergen, maar er liggen plannen om tafel om opnieuw uit te breiden.
Voorzitter Koos Formsma liet dit doorschemeren in zijn eerste Nieuwjaarsreceptie na het aftreden van Riemer van der Velde. "Want als het WK van 2018 in Nederland wordt gehouden, moet er ook in Heerenveen worden gespeeld", klonk Formsma optimistisch.

Momenteel bestaat er alweer een wachtlijst voor een zitplaats in het altijd bomvolle stadion. Tweeduizend supporters hebben zich ingeschreven, maar nog geen plaats toebedeeld gekregen. Eerder liet Formsma al weten dat hij, mocht het WK 2018 in Nederland plaatsvinden, zelfs een extra ring wil bijbouwen. Dan zou de capaciteit om en nabij de 40.000 fans komen.

WK voetbal in Heerenveen is een droom opzich
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Discussie loopt hier ook al

viewtopic.php?t=3040&start=150
Gebruikersavatar
Willyfean
Invaller
Berichten: 493
Lid geworden op: 03-01-2008 19:46
Locatie: Sneek

Bericht door Willyfean »

Collega sch-fans,

Een vraagje. Heeft iemand enig idee (evt via via) hoe lang de wachtlijst is voor een seizoenskaart? In ons geval twee...?
Nog een vraagje, weet iemand wat de doorloopsnelheid is van kaarten? Ofwel hoeveel opzeggingen zijn er per seizoen?
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Kan je niet beter even bellen met de club?
Op naar het volgende seizoen....
Gebruikersavatar
JayT
Wereldspeler
Berichten: 1155
Lid geworden op: 22-06-2007 20:46

Bericht door JayT »

dat zijn wel een paar duizend, echter de club plant een verbouwing, waardoor de wachtlijst 'ingekort' wordt.
Zoals gezegd kun je beter met de club bellen of evt. mailen. Op dergelijke vragen geven ze wel antwoord...

Meanwhile kun je natuurlijk een clubcard nemen.
No offense, but....Defense! Defense!
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Nou je hoeft voorlopig niet te rekenen op een seizoenskaart want er is een wachtlijst van ongeveer 5000 tot 8000 mensen. je zult moeten wachten tot ze het stadion tot 45000+ gaan uitbreiden :wink:
frisian-viking
Nieuw talent
Berichten: 148
Lid geworden op: 19-09-2006 21:04
Locatie: Engelum
Contacteer:

Bericht door frisian-viking »

Daarbij komt nog eens dat er maar erg weinig verloop van seizoenskaarten is. Ik heb nu voor het tweede seizoen een seizoenskaart. Met voltooing van zuidtribune 1 weten te bemachtigen en inmiddels naar NieuwNoord overgestapt maar toen heb ik gehoord dater een verloop van 1 à 2% dus dat zijn nog geen 300 seizoenskaarten per seizoen wat er aan verloop is daarbij komt nog dat mensen de seizoenskaarten vaak direct overzetten op een andere naam waardoor het nog minder zal zijn.
Gebruikersavatar
Willyfean
Invaller
Berichten: 493
Lid geworden op: 03-01-2008 19:46
Locatie: Sneek

Bericht door Willyfean »

Oké dan... dat gaat dus nog wel even duren. Bel morgen sowieso nog even met de club. In ieder geval bedankt voor de reacties. Pffff, 5000.................. :cry:
Zal mijn zoon doorgeven dat we nog wel even moeten wachten dus.
kaaskop
Bankzitter
Berichten: 198
Lid geworden op: 18-07-2005 09:59
Locatie: Kollum

Bericht door kaaskop »

Tip: voor bijna alle wedstrijden zijn via ticket box (of via internet) kaartjes te koop als je er op tijd bij bent.
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Voor de mensen die op de wachtlijst staan of nooit kaartjes kunnen bemachtigen, dan kan je toch naar alle uitwedstrijden gaan?
Alle ballen op Henkie!
Gebruikersavatar
Willyfean
Invaller
Berichten: 493
Lid geworden op: 03-01-2008 19:46
Locatie: Sneek

Bericht door Willyfean »

Nou, ik heb zojuist even gebeld. Er schijnt niemand te zijn die informatie over de lengte van de wachtlijst heeft. Heb aangegeven dat er verhalen gaan van een vijf- tot achtduizend, maar dit werd noch bevestigd, noch ontkend. Ook over mogelijke doorstroom was niets bekend. Weinig info dus... :(
Dus, officieel niets bekend, officieus lang wachten.

t.a.v. de tip van kaaskop, erg lastig bij de "topwedstrijden"... maar probeer het.
t.a.v. de tip van xander, is een optie maar is lastig om het land door te vliegen hiervoor. Zal het eens proberen!
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
Berichten: 1176
Lid geworden op: 27-03-2005 16:23
Locatie: Norg

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

Mijn broertje kreeg vorige week een brief dat hij op de wachtlijst was gezet. Zijn nummer: 6350.
Een onderschrift: wat is dat?
SCH-P.O.T.N.
Invaller
Berichten: 338
Lid geworden op: 12-01-2006 18:09

Bericht door SCH-P.O.T.N. »

Ja ik heb dat ook gehad, ik was nummer 5800 ofzo.
Maar ik heb in het begin van het seizoen een brief gekregen dat er nog enkele plaatsen over waren.
Toen heb ik een brief gestuurd en nu heb ik ook een SK.
Zegt niet zo veel dus die getallen.
boy waterman
Selectiespeler
Berichten: 737
Lid geworden op: 01-06-2004 12:37
Locatie: drachten

Bericht door boy waterman »

Bij mij in de familie hebben 4 personen hun op gegeven voor een seizoenkaart en dat is zo 5 maanden geleden gebeurt en toen hoorde ik van hun dat er rond de 3800 mensen op een wachtlijst stonden.

Denk niet dat er in 5 maanden zoveel ineens bij komen is maar ik kan me vergissen natuurlijk...
nooit tevreden met 1 punt uit breda!
West indische buurt 18
Jeugdspeler
Berichten: 10
Lid geworden op: 10-10-2007 16:18

Bericht door West indische buurt 18 »

Wanneer je één kaart besteld heb je 'm veel sneller, maar de meeste mensen bestellen natuurlijk meerdere en willen dan bij elkaar zitten.
Gebruikersavatar
Willyfean
Invaller
Berichten: 493
Lid geworden op: 03-01-2008 19:46
Locatie: Sneek

Bericht door Willyfean »

SCH-P.O.T.N. schreef:Ja ik heb dat ook gehad, ik was nummer 5800 ofzo.
Maar ik heb in het begin van het seizoen een brief gekregen dat er nog enkele plaatsen over waren.
Toen heb ik een brief gestuurd en nu heb ik ook een SK.
Zegt niet zo veel dus die getallen.
Mmm, dan zeggen die nummers niet alles dus. Wanneer had je een kaart aangevraagd dan want ik denk niet dat iedereen deze brief dan krijgt. Wij staan sinds mei 2007 op de wachtlijst.
SCH-P.O.T.N.
Invaller
Berichten: 338
Lid geworden op: 12-01-2006 18:09

Bericht door SCH-P.O.T.N. »

Ik ook zoiets, half jaar terug ofzo.
Volgens mij hebben toen alle mensen die op de wachtlijst stonden een brief gekregen waarin stond dat er nog plek was.
Gebruikersavatar
NN4ever
Selectiespeler
Berichten: 508
Lid geworden op: 10-10-2006 18:48
Locatie: Sneek

Bericht door NN4ever »

Wat je ook kan proberen is een berichtje plaatsen op marktplaats, hierdoor ben ik aan mijn seizoenkaart gekomen.
1. Heerenveen
2. Familie
Gebruikersavatar
ouwe seun
Invaller
Berichten: 322
Lid geworden op: 05-01-2008 20:35
Locatie: Harlingen

Bericht door ouwe seun »

weet iemand ook hoeveel vrije verkoop er per wedstrijd is ?
Mij is het namelijk altijd nog gelukt een kaartje te kopen op zaterdag bij ticketbox.
Maar welke vakken hebben de meeste vrije verkoopplekken ?
18e plaats? Voor mij blijft sc Heerenveen de nummer 1
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Willyfean schreef: Mmm, dan zeggen die nummers niet alles dus. Wanneer had je een kaart aangevraagd dan want ik denk niet dat iedereen deze brief dan krijgt. Wij staan sinds mei 2007 op de wachtlijst.
Ik stond vanaf maart-april 2007 op de wachtlijst. Ik heb nu ook SK vanaf dit seizoen. Ik kreeg ook een brief over enkele plaatsen. nog geen half jaar op de lijst gestaan.
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Het verschil zit hem waarschijnlijk in het 'Wij'. Individuen hebben sneller een plek dan mensen die met een groepje op de lijst staan. Als het jullie dus nu nog niet uitmaakt of je bij elkaar zit, zou ik me appart inschrijven en als je dan 1 keer in het stadion zit, overplaatsing aanvragen zodat je uiteindelijk wel een keer bij elkaar komt te zitten, maar dat kan dan wel een paar jaar duren.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

De wachtlijst is hooguit een 3000 namen lang. De nummers zeggen niets over het totale aantal.
LindaSCH
Nieuw talent
Berichten: 89
Lid geworden op: 14-04-2008 11:31
Locatie: Dokkum

Bericht door LindaSCH »

Weet iemand ook hoe groot de wachtlijst (ongeveer) is voor Nieuw Noord? (voor 1 seizoenskaart)
We'll singing all the time, for Sc Heerenveen..!
feanfanhannes
Basisspeler
Berichten: 832
Lid geworden op: 13-02-2007 19:50
Locatie: balk
Contacteer:

Bericht door feanfanhannes »

moet je even bellen naar ticketing van Heerenveen
Gebruikersavatar
heerenveenfan1000
Selectiespeler
Berichten: 589
Lid geworden op: 20-02-2005 11:37
Locatie: Arnhem

Bericht door heerenveenfan1000 »

Ik heb even een lange mail gestuurd naar de het normale email adress van de club met de aanvraag van 3 seizoenskaarten. Ik zit momenteel in het buitenland en het gezorgd dat het packet met de aanvraag voor seizoenskaarten per DHL zo snel mogelijk naar de club wordt gestuurd.
Hopelijk maakt het bij hun een beetje indruk.....
Anders wachten we wel een seizoen of twee.
Supporter ben je in goede en slechte tijden
feanfanhannes
Basisspeler
Berichten: 832
Lid geworden op: 13-02-2007 19:50
Locatie: balk
Contacteer:

Bericht door feanfanhannes »

ik denk ook zeker dat je 2 jaar moet wachten. ook al kom je uit mexico city :wink:
visje
Invaller
Berichten: 424
Lid geworden op: 16-01-2006 23:28
Locatie: Heerenveen

Bericht door visje »

je moet denk ik nog wel een paar seizoenen wachten.. want er komt na de zomer een paar honderd plaatsen bij.. maar dat zorgt er niet echt voor dat de lijst lekker opgeruimt word..
hgveener
Jeugdspeler
Berichten: 11
Lid geworden op: 14-05-2008 22:19

Bericht door hgveener »

hee,
ik heb kennissen die om de 2 weken naar heerenveen maart zij hebben er ongeveer 2 'a 3 jaar op moeten wachten. :?
maar wie weet,
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Zinnen sluiten we af met een punt. En probeer alle woorden die je in een zin nodig hebt er ook in te stoppen.
Ok er zijn ook anderen die er meer in stoppen dan nodig is, maar dat is weer een ander uiterste.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Venderwel schreef:Zinnen sluiten we af met een punt. En probeer alle woorden die je in een zin nodig hebt er ook in te stoppen.
Het kan inderdaad nooit kwaad even je tekst door te lezen voor je op 'Bevestig' drukt. Dat maakt het er voor de anderen misschien ook wat leesbaarder op.
Plaats reactie