Corner "De krant van Heerenveen"

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

Binnenkort zijn de mooiste stukje uit de Corner te bewonderen op forzaheerenveen.nl. Nog heel even wachten dus.
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

Willyfean schreef:Misschien een idee om naar de club te mailen?
Heb ik gedaan (voor het weekend nog) maar nog altijd geen reactie
Gebruikersavatar
Willyfean
Invaller
Berichten: 493
Lid geworden op: 03-01-2008 19:46
Locatie: Sneek

Bericht door Willyfean »

forca hveen schreef: Heb ik gedaan (voor het weekend nog) maar nog altijd geen reactie
De corner staat onder "multimedia" op de site als pdf document. Is dus voor een ieder inzichtelijk. Overigens blijft het leuker om de krant op de deurmat te zien! :D
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

onder dat kopje staat alleen editie 1, 2 en 6.
Deze zijn echter "oud" volgens mij.
Dus is hij niet voor iedereen beschikbaar en niet consequent online gezet
Gebruikersavatar
Willyfean
Invaller
Berichten: 493
Lid geworden op: 03-01-2008 19:46
Locatie: Sneek

Bericht door Willyfean »

Heb nummer 8 zojuist ontvangen op de deurmat. Interviews met Svec, Vandenbussche en Viktor Elm.
diny777
Selectiespeler
Berichten: 534
Lid geworden op: 19-11-2008 11:18
Locatie: Bunschoten-Spakenburg

Bericht door diny777 »

Als je "De Corner" wil ontvangen , als je buiten Friesland woont, dan moet je een mailtje met je adres sturen. Alleen weet ik niet waar naar toe. De Corner is een uitgave van sc Heerenveen en sportstad Heerenveen dus ik veronderstel dat je naar een van de twee je aanvraag kunt opsturen.
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

diny777 schreef:Als je "De Corner" wil ontvangen , als je buiten Friesland woont, dan moet je een mailtje met je adres sturen. Alleen weet ik niet waar naar toe. De Corner is een uitgave van sc Heerenveen en sportstad Heerenveen dus ik veronderstel dat je naar een van de twee je aanvraag kunt opsturen.
Dit heb ik na de eerste uitgave gedaan. Maar het valt me een beetje tegen dat je vervolgens bij de tweede niks ontvangt. Ga niet elke keer opnieuw een mail sturen.
Plaats reactie