Populariteitsonderzoek Eredivisie 2007/2008

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Populariteitsonderzoek Eredivisie 2007/2008

Bericht door Flying Frisian »

In het topic "SC Heerenveen in de media" werd een populariteitsonderzoek op het PSV-forum aangehaald.

Ik zou graag willen weten wat die SC Heerenveen-fans van de andere Erdivisieclubs vinden. Waardeer de clubs van 10 (fantastisch) tot 0 (dramatisch), ter aanvulling zou ik jullie willen vragen jullie keuze toe te lichten. Om zo nu en dan een tussenstand te kunnen geven zou ik jullie tevens willen verzoeken onderstaande volgorde aan te houden.

Ajax
AZ
Excelsior
Feyenoord
de Graafschap
FC Groningen
Heracles Almelo
NAC Breda
N.E.C.
PSV
Roda JC
Sparta Rotterdam
FC Twente
FC Utrecht
Vitesse
VVV-Venlo
Willem II
Theo
Wereldspeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 07-05-2006 12:28

Bericht door Theo »

Ajax 0, arrogante club
AZ 1, nepclub.. enige positieve is dat ze zo nu en dan eens wat punten halen voor Nederland
Excelsior 2, horen niet thuis in de Eredivisie
Feyenoord 3, -
de Graafschap 7, leuke club
FC Groningen 1, heb niks met die club
Heracles Almelo 5, -
NAC Breda 5, -
N.E.C. 3, -
PSV 7, topclub dat tenminste iets presteert in Europa
Roda JC 2, kan wel meedoen in België
Sparta Rotterdam 3, -
FC Twente 4, -
FC Utrecht 2, -
Vitesse 2, lelijk stadion
VVV-Venlo 5, op zich wel een leuke club jammer dat ze weer terug gaan naar de Eerste divisie
Willem II 2, te veel clubs uit Brabant.
Gebruikersavatar
appelscha
Invaller
Berichten: 418
Lid geworden op: 16-10-2007 01:03
Locatie: Appelscha

Bericht door appelscha »

Ajax 0 Niks aan
AZ 0, nep
Excelsior 0
Feyenoord 5, mooiste stadion
de Graafschap 7, leuke club
FC Groningen 6, mooie club en stadion, alleen sommige supporters.........
Heracles Almelo 0
NAC Breda 2
N.E.C. 2
PSV 8, kampioen van nederland,hopelijk dit jaar weer
Roda JC 4
Sparta Rotterdam 7, de club van rotterdam
FC Twente 6
FC Utrecht 5
Vitesse - 7 tog wel mooi
VVV-Venlo - 0 Terug naar eerste divisie
Willem II - 2, niet zo veel mee ;)
Laatst gewijzigd door appelscha op 10-11-2007 00:33, 1 keer totaal gewijzigd.
APPELSCHA
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

Ajax 1, alleen maar arrogantie
AZ 1, gemaakt clubje, bah
Excelsior 1, saai en sfeerloos. Nog niet eens Hoofdklasse waardig.
Feyenoord 4, leuke volksclub waar het voetbal leeft.
de Graafschap 7, leuke club!
FC Groningen 1, :angry:
Heracles Almelo 3, Zeer matig voetbal, geen Eredivisie waardig.
NAC Breda 6, Leuk voetbal en goede sfeer in Breda.
N.E.C. 4, Slecht voetbal en sfeerloos. club blijft hangen onderin de middenmoot
PSV 7, zie Theo
Roda JC 6, leuk club,
Sparta Rotterdam 5, heb er niks mee.
FC Twente 7, goede sfeer, leuke club.
FC Utrecht 3, anti voetbal.
Vitesse 2, anti voetbal, voetballen in gymzaal...
VVV-Venlo 6, leuk clubje, alleen tis voor 1 jaartje.
Willem II 4, heb weinig met deze club. Draait al jaren niet lekker in Tilburg.
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Ajax, 1 de meest sneue supporters van Nederland
AZ, 0 zijn in mijn ogen ajax al voorbijgestreeft als meest arrogante club.
Excelsior, 1 donkergrijze muis in de eredivisie.
Feyenoord, 6 Mooiste stadion van Nederland.
de Graafschap, 7 prima aanhang en leuk voetballende club.
FC Groningen, 5 blijft toch de enige rivaal in het noorden.
Heracles Almelo, 6 niks bijzonders
NAC Breda, 7 het avondje NAC blijft mooi.
N.E.C., 5 voegt niks toe aan de eredivisie
PSV, 8 Brabanders lijken wel wat op friezen.
Roda JC, 4 heb ik niks mee komt misschien omdat het zo ver weg is.
Sparta Rotterdam, 8 mooi stadion en altijd goed voor een mooi tripje
FC Twente, 6 niet mijn club.
FC Utrecht, 7 Na feyenoord de mooiste volksclub.
Vitesse, 3 lelijk stadion en rare vogel als trainer.
VVV-Venlo, 4 grappig stadion maar niet eredivisie waardig.
Willem II, 6 hoort wel in eredivisie maar is op het moment niks
Op naar het volgende seizoen....
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Ajax: heb geen enorme hekel aan Ajax, maar ik stoor me wel veelvuldig aan die arrogantie. In een mindere periode is daar echt alles slecht. Als ze daar winnen hoor je alweer nummers als “Adrie, we worden kampioen”. En zelfs dan hebben ze nog veel te zeiken. Derhalve een 3.

AZ: was een mooi clubje, met een fantastisch stadion. Ze krijgen het daar alleen veel te hoog in de bol. Het bestuur is verschrikkelijk, Van Gaal heb ik altijd al een nare man gevonden (zijn kwaliteiten staan niet ter discussie) en ook de supporters beginnen daar Ajax-trekjes te krijgen. Gewoon een 1 dus. Al zou een 0 ook niet onterecht zijn.

Excelsior: sympathieke club. Geen club dat jarenlang in de Eredivisie kan blijven, mede door de stadsgenoten. Een 6.

Feyenoord: mooie club, met een fantastisch stadion. Een 7.

De Graafschap: echte volksclub, waar de supporters echt achter de club staan en strijd voorop staat. Ook een prachtig stadion. Een 9.

FC Groningen: ik moet soms hard lachen om enkele reacties uit Groningen over ons. Maargoed, verder een prima volksclub en een dito aanhang. Een 7.

Heracles Almelo: één van de clubs waar ik veel sympathie voor heb. Goede aanhang daar in Almelo. Een 8.

NAC Breda: mooie club, niets meer en niets minder. Een 6.

NEC: mooi stadion en best een mooi clubje, maar meer zal het niet worden. Een 5.

PSV: redelijke club, dat altijd als provincieclubje gezien zal worden. Jammer dat ze alleen zo jaarlijks kampioens-onwaardig voetballen. Daarom een 6.

Roda JC: heb ik niets mee, maar ook niets tegen. Een 4.

Sparta: mooie volksclub en ook een mooi stadion. Ademt echt voetbal uit daar. Een 7.

FC Twente: mooie sfeer daar, maar verder heb ik niets met Twente. Een 5.

FC Utrecht: subtopper in Nederland, maar ik blijf het een vage club vinden. Een 4.

Vitesse: net iets minder dan Roda, mede door het soort voetbal en het stadion. Een 3.

VVV-Venlo: mooie club en een prachtig stadion, dus een 7.

Willem II: net als Roda heb ik er niets mee, maar ook niets tegen. Een 4.
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Ajax = 8
Ik ben uit 1987 en het de laatste glorietijd van de Amsterdammers nog meegemaakt en heb daardoor nog steeds wel een zwak voor Ajax. Dit komt met name door mijn jeugdidool Jari Litmanen, die gezien zijn persoonlijkheid beter in Eindhoven pastte dan in het koudere Amsterdam.

AZ = 4
Hoewel ik veel respect heb voor wat meneer Scheringa in Alkmaar opgebouwd heeft, heb ik toch iets van een afkeer voor deze club. Misschien heeft dit te maken met het "dubbeltje-eerste rang"-beleid van de technische staf en voorzitter van AZ.

Excelsior = 3
De enige Rotterdamse club zonder historie, eigen identiteit en persoonlijkheid.

Feyenoord = 7
Club met historie, een trouwe achterban en een fantastisch stadion, hoewel ik Sparta-fan ben, vind ik Feyenoord ook een hele mooie club en ik vind het leuk dat "de club uit Zuid" weer meedoet om de prijzen.

de Graafschap = 7
De Doetinchemmers hebben een fantastische club met dito aanhang, ook kan ik hun strijd erg waarderen.

FC Groningen = 6
De Groningers hebben een mooi stadion, fantastische aanhang en een aimabele trainer. Het zou mooi zijn als ze definitief aan kunnen haken bij de subtop, dit zal het Nederlandse voetbal ten goede komen.

Heracles Almelo = 5
Gezien het feit dat ze op kuntsgras spelen, wil ik hier verder geen woorden aan vuil maken.

NAC Breda = 5
De Bredanaars hebben een goede aanhang en een leuk stadion, maar daar houdt het voor mij bij op.

N.E.C. = 5
Sinds het één-na-laatste jaar van Johan Neeskens hebben ze geen stap vooruit kunnen maken. Deze club wordt geregeerd door mannetjes met veel geld, in tegenstelling tot AZ zonder resultaten.

PSV = 5
De Eindhovenaren zijn qua persoonlijkheid vergelijkbaar met SC Heerenveen, het is er allemaal heel rustiek en gemoedelijk, maar ik irriteer me mateloos aan dat wij-tegen-zij gedrag van de technische staf en de supporters. Als er Europees voetbal met PSV is, heb ik niet echt de drang om te moeten kijken, ik heb niks met die club.

Roda JC = 5
Hoewel ze het leuk doen en een trainer hebben die veel bravoure in zijn spelopvatting en handelen heeft, heb ik niks met de mannen uit Kerkrade.

Sparta Rotterdam = 9
In mijn ogen "De Club van Rotterdam", ze zijn de oudste club van ons land, een mooie historie, dito uitstraling en persoonlijkheid. Door de vergane glorie in Rotterdam-West heb ik een zwak gekregen voor de Spartanen, net als de nog steeds chique uitstraling die de club heeft.

FC Twente = 7
De Tukkers hebben een geweldige aanhang en een leuke trainer (maar voor hoe lang nog?). Ik ben blij dat ze de weg naar boven weer gevonden hebben.

FC Utrecht = 4
In mijn ogen is en blijft FC Utrecht een schopploeg en met dat soort ploegen heb ik niks. Willem van Hanegem wil voetbal in de ploeg brengen, maar de supporters van de Domstedelingen willen bloed, zweet en tranen zien.

Vitesse = 4
Ik heb geen gevoel bij deze club, zeker tijdens de Karel Aalbers-affaire heeft de club zich groter gewaand dan het was.

VVV-Venlo = 4
Ze zijn geen aanvulling voor de Eredivisie, maar dat had iedereen wel verwacht, net als Excelsior geen meerwaarde. Dan liever een club met historie zoals Go Ahead Eagles in de hoogste afdeling.

Willem II = 3
De Tilburgers, en dan specifiek het management, zijn bij mij in waarde gedaald. Je kunt een trainer niets verwijten op het moment dat je zijn 2 smaakmakers op de laatste dag van de transferperiode van de hand doet. Het is een inwisselbaar ploegje dat geen ambitie lijkt te hebben.
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Ajax: kil, arrogant: 2
AZ: zeer snel in aanzien gedaald, asociale nepvereniging: 3
Excelsior: sympathiek maar tegelijk ook weinig zeggend: 6
Feyenoord: zo'n club, stadion en trainer moet Nederland koesteren: 8
de Graafschap: helemaal goed: 8
FC Groningen: zie dit niet als een 'vijand', leuke club, leuke trainer: 7
Heracles Almelo: leuk publiek, maar dat kunstgras...: 6
NAC Breda: op zich mooie volksclub, niet geheel mijn stijl: 7
N.E.C.: sympathieke vereniging met een fantastische trainer: 7
PSV: aardig stadion, vriendelijk publiek maar te veel een carnavalsclub: 4
Roda JC: ligt te ver weg om te beoordelen: 3
Sparta Rotterdam: of je in Engeland bent beland zo mooi: Het Kasteel!, wel te tam publiek: 8
FC Twente: zie NAC Breda: 6
FC Utrecht: 'papa, mag ik die meneer een schop geven?', vroeg een klein jongetje aan zijn vader toen hij mijn Heerenveen-sjaal zag, eerder al bespuugd onder het uitvak, parkeren veel te ver weg, een uitvak dat bijna in het kantoorgebouw ernaast zit, wel mooi in eerbetonen, zoals DiTomasso: 4
Vitesse: succes is niet te koop, meneer Aalbers: 3
VVV-Venlo: onlangs bezocht, zulke clubs en stadions zouden er meer moeten zijn: 7
Willem II: voor mijn part degraderen ze: 3
Laatst gewijzigd door Hielke op 10-11-2007 10:56, 1 keer totaal gewijzigd.
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

Ajax = 3, te weinig realisme, te veel leven op je verleden. Hoogmoed zelfs na val op val (Kopenhagen, Slavia )
AZ = 2 Jarenlang teren op centen van Scheringa, en nog steeds. de club is NEP en dat stadion komt alleen vol als t goed gaat
Excelsior = 3 Geen uitstraling, geen identiteit, geen kwaliteit
Feyenoord = 5 Mooi stadion, trouwe legioen, wel sloebers 1e klas
de Graafschap = 8 Nuchtere club met mooie uitstraling, blijft er voorlopig hopelijk weer in
FC Groningen = 5 Stadion en spelers worden betaal door externe geldbronnen, hierdoor wel enige concurrent in de regio
Heracles Almelo = 6 Aardig clubje, aardig stadion, aardige voorzitter, ku(ns)tgrasveld
NAC Breda = 5 Goede sfeervolle club, voetballend nooit echt geweldig
N.E.C. = 4 brengt voor mij niks bij, toch vaak uitverkocht huis
PSV = 6 Europees belangrijk voor Nederland, straalt verder niet uit dat het de beste van Nederland is afgelopen jaren
Roda JC = 3 Ver weg en heb der helemaal niks mee
Sparta Rotterdam = 5 Club met traditie, tegenwoordig niet meer dan opvulling van de eredivisie
FC Twente = 6 Leuk stadion met aardige aanhang, beetje overdreven zelfbeeld laatste jaren
FC Utrecht = 5 presteert in de competitie niet veel, wil wel eens stunten in de beker
Vitesse 4 = Stadion ademt geen voetbal, bij normale financiële bedrijfsvoering maar een middelmatig clubje
VVV-Venlo = 5 aardig clubje met leuk stadion, maar niet eredivisie waardig
Willem II = 4 Snel gekomen onder co en nog sneller afgezakt naar bedenkelijk niveau
Frisian4life
Wereldspeler
Berichten: 1165
Lid geworden op: 17-09-2006 17:16

Bericht door Frisian4life »

Ajax, 2 - Arrogante supporters, kutuitvak, grote mond, geen prestaties laatste jaren enz.
AZ, 1 - Illegale handelspraktijken, nog meer arrogantie dan Ajax terwijl ze niet(s) (veel) gepresteert hebben.
Excelsior, 4 - Heb ik verder niks mee, maar omdat ze AZ niet kampioen lieten worden krijgen ze 4 punten.
Feyenoord, 3 - Vorig seizoen stonden ze op de rand van de afgrond, en nu gaat het wat beter en ze krijgen weer een grote mond.
de Graafschap, 7 - Mooie volksclub, met een goede trainer.
FC Groningen, 4 - Ik vind Groningen niet een domme club ofzo maar door hun geweldig orginele teksten als ''Heerenveen'' (En dan de eerste E een O, ik zie dat dat verandert wordt?) hebben ze bij mij niet veel krediet.
Heracles Almelo, 6 - Leuke club die na hun promotie een aantal seizoenen geleden zich redelijk makkelijk handhaafd dankzij de fanatieke aanhang.
NAC Breda, 7 - Luidruchtigste supporters van de Eredivisie volgens mij, blijven vaak achter hun club staan, massaal.
N.E.C., 6 - Heb ik niks mee, elk seizoen een middenmoter.
PSV, 8 - Mooie club met een - op Lazovic na - goede selectie, laat ze maar weer kampioen worden.
Roda JC, 3 - Ligt een eind weg en heeft volgens mij elke wedstrijd meer dan 8 buitenlanders in de basis.
Sparta Rotterdam, 7 - Leuke club met een mooi stadion, jammer dat het nu wat minder gaat.
FC Twente, 7 - Heeft 1 leuk seizoen gedraait met mooi voetbal heeft ook fanatieke supporters.
FC Utrecht, 5 - Niks bijzonders, leuke middenmoter.
Vitesse, 3 - Lelijk stadion, lelijk voetbal.
VVV-Venlo, 7 - Mooie club met mooie voetballers (o.a Amrabat).
Willem II, 6 - Club die gewoon in de eredivisie thuishoort, heb er verder niks mee.
Laatst gewijzigd door Frisian4life op 10-11-2007 15:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Ajax 0 Heb een hekel aan die club
AZ 0 Uitleg overbodig lijkt me? Alles is daar nep
Excelsior 5 eigenlijk horen ze niet in de eredivisie, maar verder geen hekel aan ze
Feyenoord 7 geen rare club, mooi stadion
de Graafschap 8 leuke club, lijkt wat op SCH
FC Groningen 6,5 ondanks dat ze een rivaal zijn heb ik geen hekel aan Grunn
Heracles Almelo 7 koffie en broodjes
NAC Breda 6 mooie sfeer daar
N.E.C. 4 heb ik niets mee
PSV 7 mogen van mij weer kampioen worden
Roda JC 2 Kah
Sparta Rotterdam 7 treinreisjes naar Sparta
FC Twente 7 fantastische tifo, goed voetbal
FC Utrecht 3 vervelend team
Vitesse 2 eind jaren '90 zelfde verhaal als AZ, nu anti-voetbal
VVV-Venlo 6 geinig stadion
Willem II 4 heb ik niet zoveel mee
Laatst gewijzigd door Riverside op 10-11-2007 10:53, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
AldeboarNN Fans
Basisspeler
Berichten: 795
Lid geworden op: 20-12-2004 18:08
Locatie: Aldeboarn

Bericht door AldeboarNN Fans »

Ajax 1, Slecht beleid, Graftombe als stadion (vaak grafstemming), Negatief publiek, arrogant (ons aller Ajax, bah)
AZ 3, FC Scheringa, grote plannen, Netjes stadion, alleen jammer van de nepsfeer, eikel als coach
Excelsior 6, Gemoedelijk clubje, zal altijd tussen ere en eerste divisie zweven.
Feyenoord 7, Grootste achterban, die in goede tijden voor sfeer kan zorgen, mooiste stadion van NL, Goede trainer
de Graafschap 8, Wordt de kopie van ons, regionaal goed gezicht, beleid eindelijk op poten, Jan de Jonge SuperFries
FC Groningen 7, Mooi dat ze aanhaken bij de subtop, jammer van de betonbak, van binnen ademt het voetbal, dicht op veld
Heracles Almelo 7, Mooi knus stadion, goede sfeer, ontvangst altijd geweldig (koffie en broodjes) Jammer van het kunstgras
NAC Breda 6, Fanatieke aanhang, prachtige sfeer, kunnen alleen de stap niet maken naar de echte subtop
N.E.C. 6, NEC uit, altijd lastig. Vaak leuke spelers, vaak te hoge verwachtingen, zal een middenmoter blijven.
PSV 7, Ze kunnen net als Hveen vaak de boel rustig en stil houden. Was de enige ploeg die mee kon komen in Europa
Roda JC 4, Heb ik niks mee, verwegistan, te veel buitenlanders. De nieuwe 6-5 regel kan wel eens moeilijk voor ze worden
Sparta Rotterdam 7, De oudste club, vriendelijk volkje, altijd leuke uitwedstrijd, nooit problemen, missen strijd op t veld.
FC Twente 8, Altijd leuke wedstrijd, erg fanatieke aanhang, momenteel goed voetbal, en een uitstekend beleid.
FC Utrecht 3, 1 groot tochthok, voelen zich groter dan ze zijn, een trainer die geen persconferenties doet :?
Vitesse 5, Raar stadion met die dichte hoeken, in uitwedstrijden sterker dan thuis, wel vechtmentaliteit
VVV-Venlo 6, Leuk clubje, mooi oud stadion, vriendelijke supporters, zullen het op dit moment niet redden in de eredivisie
Willem II 6, te weinig kwaliteit, de vernieling in geholpen door az, zullen er wel bovenop komen, positief blijven
Ken-nie Steppe, wel keepen
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Ajax 1
Naast de genoemde arrogantie is het ook het Calimero-gevoel. Ajax is nu eenmaal één van de besten in NL en daarom vinden we het automatisch leuk als ze verliezen. Daarnaast vind ik dat opportunisme ook waardeloos. Mensen als Van Geel, die met een masker op zitten te lullen zoals ze het 't best uitkomt.
AZ 1
Onder Co Adriaanse was ik voor AZ. Leuk stadion, héérlijk voetbal. Nu vind ik het een beetje gemaakt. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de échte AZ-fans, die zowat geboren zijn in de Alkmaarderhout, weemoed hebben naar vroeger. Dan maar geen topclub-ambities.
Excelsior 4
Heb ik niks mee.
Feyenoord 2
Iets minder erg dan Ajax, maar ik blijf het triest vinden dat de supporters daar garant staan voor opstootjes en ellende. Nu staan ze weer braaf te juichen omdat het goed gaat.
de Graafschap 8
Provinciaaltjes, Jan de Jonge.
FC Groningen 8
Mede-noorderlingen. Groningen biedt ons Friezen toch maar mooi de mogelijkheid te studeren e.d.
Heracles Almelo 7
Gertjan's oud-club.
NAC Breda 3
Heb ik helemaal niks mee.
N.E.C. 3
Zie NAC.
PSV 7
Sympathiekste club uit de top. Toch heb ik geen medelijden met ze nu.
Roda JC 4
Vreemdelingenlegioen. Een elftal vol import.
Sparta Rotterdam 7
Leuk, traditie.
FC Twente 7
Tukkers! Nuchtere lui. Altijd goed.
FC Utrecht 4
Ik kan me niet voorstellen dat je blij bent met Van Hanegem als coach.
Vitesse 3
Heb ik niks mee. Blij dat wij Verbeek hebben en niet zo'n omhooggevallen zelfverklaarde 'topcoach' als de Mos.
VVV-Venlo 6
Geinig, klein ploegje.
Willem II 6
Ik heb met ze te doen: leeggekocht door AZ.
Gebruikersavatar
JayT
Wereldspeler
Berichten: 1155
Lid geworden op: 22-06-2007 20:46

Bericht door JayT »

Ajax - zoals gezegd: arrogantie ten top. De meest vage supporters. 1
AZ - Zie Ajax. Dat ze nog trots zijn op die klappers ook! 1
Excelsior - Toch een vreemde club. Eerstedivisie past toch beter bij hun. 2
Feyenoord - Mooi stadion, leuk dat ze der weer bovenop komen. Wel mooiweer-supporters en relnichten. 3
de Graafschap - Leuk dat ze terug zijn op het hoogste niveau en ze doet het niet eens zo gek. Goed no-nonsense clubje. 7
FC Groningen - Oke, er is een vete met de andere noordelijke club, maar ze hebben een leuke, charismatische trainer en het spel is ook vrij goed. Supporters zijn vaag en deel (dat ik persoonlijk ken) meet zich met het Ajax en AZ-publiek (zeer jammer). 6
Heracles Almelo - Die 9-0 zegt genoeg. Zelfde verhaal als Excelsior, maar toch een fractie betere selectie (potentieel). 4
NAC Breda - Weinig op aan te merken eigenlijk. Speelt sinds enkele jaren in de schaduw van de subtop, maar komt er eigenlijk niet tussen. 5
N.E.C. - Beetje hetzelfde verhaal als NAC, maar minder. Dat ze het stadion uit willen breiden....4
PSV - Wel de topploeg op moment in Nederland (nouja....nu iets minder). Op zich een club met weinig gezeik en redelijk professioneel, behalve de administratie. 7
Roda JC - Heb ik weinig mee. Misschien moeten ze als club een paar kilometer verhuizen. Kunnen ze in Belgie meedoen. 4
Sparta Rotterdam - Leuke club, tegenvallende resultaten. In de persoon van Blind denk ik ook wel een goede man op de juiste plaats. 7
FC Twente - Al eerder aangehaald. Op zich leuke club, goede trainer. Stabiele subtopper in wording, voor zover twente het al niet is. Serieuze bedreiging SCH. Wel lekker nuchter. 7
FC Utrecht - Volksclub, maar voor de rest heb ik er niks mee. Leuk dat ze WvH hebben weten te strikken, maar of die de boel op de rails krijgt....6
Vitesse - Vage club, vage trainer, vaag stadion. 3x6=18, 18 + 17=35, 35 punten = 9. Uhuw...3
VVV-Venlo - Loon naar werken van vorig jaar, maar te licht voor eredivisie op moment. Voor de rest leuke club. 5
Willem II - Flink terug gevallen en moet vechten tegen degradatie. Ok, WillemII is niet eerstedivisiewaardig wat naam enzo betreft, maar ok. Management is slecht en ze verliezen 2 belangrijkste spelers daardoor. 3
No offense, but....Defense! Defense!
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
Berichten: 1176
Lid geworden op: 27-03-2005 16:23
Locatie: Norg

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

Ajax - arogantie maar presteren ho maar 1
AZ -jezelf afzetten van ajax, maar de supporters zijn dezelfde als jaren terug in de arena zaten, en ook nog klappers 2
Excelsior - Hoort absoluut niet in de eredivisie, mag van mij weer degraderen. wel mooi dat ze AZ van het kampioenschap afhielden 4
Feyenoord - Heb ik toch meer mee dan Ajax. Mooi stadion en bij vlagen een goede sfeer 6
Graafschap- Sympathieke club, beetje als Heerenveen 8.
FC Groningen - De rivaal, voelen zich 100x beter dan Heerenveen. Wel een gemaakt boeren imago. 4
Heracles Almelo - Aardige club, mogen van mij wel in de eredivisie blijven 5
NAC Breda - Gezellige club, en een luidruchtige achterban 6
N.E.C. - Tis net niks daar altijd, saaie club 5
PSV - De topclub van Nederland, alleen dan zonder de arogantie van Ajax en Az. 6
Roda JC - Groot vreemdelingenlegioen, kunnen ze beter bij de Duitse compititie aansluiten 3
FC Twente - Mooie volksclub met dito sfeer en mooie tifo acties 7
FC Utrecht -Paupersclub bij uitstek, en ook nog altijd anti voetbal. heb weinig met die lui 3
Vitesse - Lelijk stadion, verder heb ik er niks op tegen 5
VVV-Venlo - Leuke club niet eredivisiewaardig, wel mooi stadion 4
Willem II -Heb er wel medelijden mee helemaal leeg gekocht door AZ. 4
Een onderschrift: wat is dat?
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Ajax: 3; Ze zijn er.
AZ: 1; FC DSB, geef mij Volendam maar.
Excelsior: 1; Niet Eredivisie-waardig. Geef me dan MVV, Go Ahead of Cambuur maar.
Feyenoord: 1; Tsjah, heb gewoon een hekel aan ze.
de Graafschap: 6; Club van Jan de Jonge en enkele oud-Heerenveners, dan doen ze het altijd goed bij mij. Buiten dat is het gewoon een leuke club die me veel aan Heerenveen doet denken.
FC Groningen: 3: Doe mij Cambuur maar.
Heracles Almelo: 5; Sinds de periode Verbeek toch wel een leuk clubje. Ook Smit is een beste kerel.
NAC Breda: 3; Leuk dat ze er zijn, verder ook niet.
N.E.C.: 3; Zie NAC.
PSV: 5; Van de top3 mogen ze van mij wel kampioen worden.
Roda JC: 2; Roda is voor mij een zwarte vlek op de voetbalkaart. Heb helemaal niks met deze club.
Sparta Rotterdam: 4: Leuk clubje
FC Twente: 4; Heb er niets mee, maar heb er ook niks tegen.
FC Utrecht: 2; Tsjah.
Vitesse: 0; Schijtclub. Liever vandaag dan morgen failliet. Leuk de reacties ook van de andere supporters over Vitesse. Toch altijd wel een mooie wedstrijd tegen deze club. De meeste supporters hebben gewoon een hekel aan ze.
VVV-Venlo: 5; Leuk stadion, en tenslotte heeft een mens altijd een zwak voor de underdog.
Willem II: 2; Heb helemaal niks met Willem II, wat mij betreft degraderen ze.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2046
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Ajax 5 Mooi verleden, daar parasiteren ze nog steeds op, helaas...
AZ 5 Mooi voetbal, maar teveel praatjes...
Excelsior 3 Club zonder uitstraling..
Feyenoord 7 De Kuip straalt voetbal uit en sinds dit seizoen wordt er ook weer echt gevoetbald..
de Graafschap 9 Echte volksclub in mijn ogen, lijkt veel op Heerenveen..
FC Groningen 7 Sinds ze naar Euroborg zijn verhuist zijn ze bij mij in aanzien gestegen. Ron Jans heeft daar ook aan bijgedragen..
Heracles Almelo 4 Heracles zegt me niet zo veel en van dat kunstgras wordt ik al niet veel blijer..
NAC Breda 6 NAC hoort erbij in de Eredivisie, heeft een positieve uitstraling..
N.E.C. 5 Was vroeger in mijn ogen vooral een vechtclub (de Gier, Hristov, Pothuizen)..
PSV 8 Momenteel de 'grootste' club in Nederland, maar zo gedragen ze zich niet..
Roda JC 4 Echte identiteit heeft Roda in mijn ogen niet, komt vooral door die vele buitenlanders..
Sparta Rotterdam 8 Mooie club, alleen de shirts zijn de afgelopen jaren steeds 'goedkoper' geworden..
FC Twente 7 Warme volksclub, die ook aantrekkelijk voetbal willen spelen..
FC Utrecht 5 Utrecht begint een beetje anti-voetbal te worden..
Vitesse 5 Grootpraat, grootse aankopen (?!) zoals Espinoza, Junker maar weinig prestaties..
VVV-Venlo 7 Horen toch niet echt thuis in de Eredivisie, maar hebben een mooi stadion en goede (jonge) spelers..
Willem II 5 De Kingside probeert het te veranderen maar ik vind Willem II nog steeds niks..
FC Drogeham
Basisspeler
Berichten: 800
Lid geworden op: 20-07-2003 17:49
Locatie: Drogeham

Bericht door FC Drogeham »

Ajax 0 Vreselijke club, stelselmatig niet presteren en toch blijven roepen dat je de beste bent
AZ 0 Nep, poerenig en arrogant
Excelsior 1 Sfeerloos, een club zonder supporters
Feyenoord 6 Mooi stadion, fanatieke supporters die soms wat te agressief zijn
de Graafschap 7 Prachtig stadion, mooie shirts, fanatieke supporters, voetballen met het hart
FC Groningen 5 Vechtvoetbal spreekt me op zich wel aan, jammer van sommige supporters
Heracles Almelo 6 Sympathieke uitstraling, wel beetje klein stadion
NAC Breda 6 Fanatieke achterban, verder weinig bijzonders
N.E.C. 4 Heb er niet zoveel mee..
PSV 4 Lelijk voetbal, trieste supporters, maar wel prestaties zonder arrogant te doen
Roda JC 2 Duitse club...
Sparta Rotterdam 7 Club met traditie, mooi stadion, mooie shirts.
FC Twente 5
FC Utrecht 4
Vitesse 1 Poenerige club, lelijk stadion, lelijk shirt, lelijk voetbal, arrogant.
VVV-Venlo 4 Te slecht voor de eredivisie
Willem II 4 Club zonder gezicht.
Gebruikersavatar
Gurbe2000
Nieuw talent
Berichten: 58
Lid geworden op: 23-08-2007 11:39

Bericht door Gurbe2000 »

Ajax: 7, meer vanwege de historie dan de recente resultaten (onder Van Gaal was het likkebaarden)
AZ: 2, arrogant, bestaat bij de gratie van suikeroom Scheringa
Excelsior: 4, Zegt me niets, om de zoveel tijd een seizoen in de Eredivisie, dan er weer uit.
Feyenoord: 7, Weer helemaal terug, mooie tradities, sympathieke trainer.
de Graafschap: 8, Mooi stadion en de mooiste bijnaam van Nederland: Superboeren.
FC Groningen: 8, ik heb die anti-Groningen sfeer op dit forum nooit gesnapt, mooi stadion, fantastisch nuchtere trainer.
Heracles Almelo: 7, sympathieke club, presteerde de afgelopen jaren boven verwachting.
NAC Breda: 5, Een net-niet club, met maar weinig echte clubmensen, wat is nou een echte Nac-er?
N.E.C.: 3, Lelijk shirt, lelijk stadion, totaal geen uitstraling dus.
PSV: 5, meest succesvolle club, maar ik krijg het er nooit warm van.
Roda JC: 5, Te veel buitenlanders, een ploeg zonder karakter en duidelijk profiel.
Sparta Rotterdam: 6, Mooiste stadion van Nederland, mooie historie, alleen hun selectie is om te huilen.
FC Twente: 7, Heeft altijd mooi voetbal gespeeld met karaktervolle voetballers (Vennegoor, Mulder, Engelaar)
FC Utrecht: 4, weinig sympathieke club, met droogkloot Van Hanegem wordt het er niet beter op.
Vitesse: 4, halfleeg stadion, kunnen hun veel te hoge ambities nooit waarmaken.
VVV-Venlo: 7, de underdog verdient altijd mijn sympathie.
Willem II: 5, kwakkelen als jaren met een slechte selectie, mogen degraderen.

Ps, Misschien over een aantal dagen een tussenstand?
Eén Pompeblêd maakt nog geen zomer!
sonnema
Selectiespeler
Berichten: 740
Lid geworden op: 04-06-2003 10:19

Bericht door sonnema »

Ajax 0 in alle opzichten vreselijk
AZ 0 en maar tegen Ajax aan blijven schoppen, terwijl ze het spiegelbeeld van deze club zijn geworden
Excelsior 4 Niks mee, geen toegevoegde waarde
Feyenoord 6 Geen praatjes, mooi tenue en stadion, alleen dat hand in hand....100 x per wedstrijd.
de Graafschap 7 Superboeren, nuchter, mouwen opstreupen.
FC Groningen 7 Heb toch meer met noordelijke clubs, gun ze alles, zolang wij maar boven hun staan
Heracles Almelo 6 Kleinduimpje uut het oosten, wel mooie historie
NAC Breda 7 Vroeger in 1e divisie toch wel een rivaal.
N.E.C. 4 beetje kleurloos
PSV 7 Laatste jaren europees het gezicht van de nederlandse competitie.
Roda JC 3 Ver van mijn bed
Sparta Rotterdam 7 Rood en wit gaat nooit verloren
FC Twente 7 Mooie club, fantieke aanhang, no nonsense mentaliteit.
FC Utrecht 3 tja dat voetbal ziet er niet uit
Vitesse 4 Op monnikehuize was het nog leuk.
VVV-Venlo 4 lees excelsior
Willem II 6 Verdienen dit niet, paar jaar terug ging iedereen nog met knikkende knieen naar Tilburg
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Ajax = 5. Topclub zonder hart
AZ = 6 Wil met Scheringa miljoenen topclub worden, maar weet ook veel goede jonge spelers te halen
Excelsior = 3 Geen uitstraling, geen identiteit, geen kwaliteit
Feyenoord = 6 Grootste club van Nederland, moooiste stadion, jammer dat er zoveel randdebielen op tribune zitten
de Graafschap = 7 Club spreekt altijd al aan, maar zeker nu met hoog Heerenveen-gehalte.
FC Groningen = 6 tsja, ben niet bepaald fan, maar ze doen het aardig laatste 3 jaren. Ron Jans is oke.
Heracles Almelo = 6 deze club gaat nog groeien komende jaren
NAC Breda = 5 Sfeervol publiek, ondanks matige teams al jaren
N.E.C. = 4 tsja wat moet je van deze club denken?
PSV = 7. Veruit beste club van Nederland afgelopen decennia
Roda JC = 4 Club heeft weinig uitstraling, veel lege plekken op tribune, weinig aan
Sparta Rotterdam = 6 heb ik wel een zwak voor, maar natuurlijk matige ploeg
FC Twente = 6 Mooie club, heeft wel iets van Heerenveen, maar dan nog wat kleiner
FC Utrecht = 4 Ploeg met harde werkers en matige voetballers al jaren en een enorm schreeuwpubliek in negatieve zin
Vitesse 4 = Matig team, schreeuwerd van een trainer, maar wel 1 hele aardige supporter :lol:
VVV-Venlo = 4 heb ik niks mee.
Willem II = 5 in principe mooie club, maar voeren al jaren wanbeleid.
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Ajax 4, wat een zuig club. Teren te lang op de successen die ze hebben gehad. Of willen daar in elk geval nog rechten aan ontleden, wat nergens op slaat natuurlijk.
AZ3, Mooi club, leuke supporters, spelen goed voetbal!! Tot men 1-2 jaar geleden werd waar ze Ajax al jaren voor uit maakten. Of erger nog, volgens mij zijn ze Ajax daarin gepasseerd.
Excelsior 5, Is wat het altijd zal moeten blijven een leuk klein clubje heen en weer tussen Eerste en Eredivisie
Feyenoord 7, Gewoon goede en mooie club. Goede mentaiteit, daar kunnen ze bij Ajax nog wat van leren. Van de andere kant moet Feyenoord misschien op les bij Ajax om te kijken hoe het financieel moet. Het ene jaar een klote jaar vanwege geldzaken he volgende jaar staat er een team waarvan je denkt..."What the f??" Of eerder "How the f??"
de Graafschap 6, leuk team en wordt misschien nog wel wat, provincieclubs zijn hot.
FC Groningen 9, Er vanuitgaande dat Heerenveen een 10 krijgt, geeft ik Groningen een 9. Maar het is toch onze grootste concurrent/rivaal/hoe je het ook wilt noemen? Yep, juist daarom. Groningen doet het goed, van de binnenkant wel een mooi nieuw stadion (moet er de 20ste nog zijn voor een open dag van mijn werk!), goede en leuke trainer. Maar bovenal...ze houden Heerenveen scherp!
Heracles Almelo 6, zie de Graafschap
NAC Breda 5, Heb ik niks mee....
N.E.C. 4, Heb ik nog minder mee....
PSV 8, Degelijke maar goede club. Weet te presteren zonder een grote bek. Wat mij betreft van de grote 3 op dit moment de grootste en zal door de Brabantse nuchterheid dat ook wel blijven voorlopig denk ik. Wat ik zeg...provincieclubs zijn het gewoon...
Roda JC 6, Vraag me niet wat, maar het het wat...iets wat Vitesse weer niet heeft.
Sparta Rotterdam 4, Has been....wel leuk voor die Deelder dat ie een eigen Kasteel heeft.
FC Twente 8, zie ook groningen. Maar een lager cijfer omdat de rivaliteit iets minder is. Wel hebben ze erg lekkere broodjes achterham!
FC Utrecht 5, Tsja....sommige provincieclubs hebben het niet, de uitzondering op de regel.
Vitesse 5, zie Roda JC
VVV-Venlo 5, Heb ik het minst mee van alle clubs, maar aangezien ze nog niet stijf onderaan staan, kan ik dat wel waarderen.
Willem II 2, Het Cambuur van Brabant, het nooit wat weest (alhoewel...) maar het sill nooit (meer) wat wudde. Ast in Tilburg geboren bist, kast ut wel skudde.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Gebruikersavatar
SpongeBob
Wereldspeler
Berichten: 1089
Lid geworden op: 26-10-2005 09:31
Locatie: Sneek
Contacteer:

Bericht door SpongeBob »

Ajax - 1 Kleurloze saaie club
AZ - 0 Bleeeeeeeehh.. nepper dan nep. Gekochte plastic bende en dito supporters..
Excelsior - 3 club zonder uitstraling
Feyenoord - 6 Leuke club met zijn pieken en dalen...
de Graafschap - 8 Leuke nieuwkomer met aantrekkelijk voetbal. Ook door JdeJ natuurlijk..
FC Groningen - 2 Hebben het meteen hoog in de bol als het even goed met ze gaat
Heracles Almelo - 3 Sfeerloze club (behalve als ze tegen Twente spelen), heb ik niets mee..
NAC Breda - 6 Leuk stadion, fanatieke aanhang, heb er verder niet zoveel mee
N.E.C. 4 - Heb ik totaal niets mee
PSV 8 - Leuke club (nu wat mindere tijden) maar heb nooit een probleem met ze gehad. Gun ze het succes wel
Roda JC - 6 Ook weer zo'n pieken en dalen club
Sparta Rotterdam - 5 Rijke historie, maar is toch allemaal net nix
FC Twente - 6 Hier is altijd sfeer. Leuke wedstrijden om als uitsupporter heen te gaan.
FC Utrecht - 7 Voor mij de volksclub van NL. Fanatieke aanhang
Vitesse - 2 Altijd die houthakkers achterin. En anti voetbal de laaste jaren
VVV-Venlo - 4 Leuk dat ze er ff bij zijn, maar volgend jaar gewoon weer naar Leeuwarden
Willem II - 6 Hebben het vroeger leuk gedaan, maar glijden laatste jaren toch wat af...
Ik heb geen onderschrift nodig...
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

SpongeBob schreef: Heracles Almelo - 3 Sfeerloze club
:| . Je kunt veel over Heracles zeggen, maar sfeerloos? Absoluut niet.
Predatorfish
Invaller
Berichten: 455
Lid geworden op: 27-08-2007 13:13
Locatie: Amsterdam

Bericht door Predatorfish »

Ajax 1, Ik heb echt een oprechte hekel aan deze club die nog elke week erger wordt. Club doordrongen van misplaatste arrogantie (wat hebben ze nu de laatste jaren echt gepresteerd), vol met mensen die enkel voor hun eigen suc6 daar zitten. Ergste supporters van nl, lelijkste stadion.
AZ 4, Goed voetbal, goede trainer. Aan de andere kant: afhankelijk van 1 geldschieter, gloryhunters en echte ratten als het om transfers gaat.
Excelsior 2, Feyenoord 2. Kan beter tegen Jong Heerenveen spelen.
Feyenoord 7, Leukste club uit de top 3. Prachtig stadion, behalve een paar gekken ook super supporters. Voetbal is vaak echter niet om aan te zien, maar dat geldt voor alle top 3 clubs.
De Graafschap 7, Jan de Jonge doet het boven verwachting, al zal de Graafschap niet in het linkerrijtje eindigen.
FC Groningen 8, Na Heerenveen de leukste club van NL alleen de trots......dat dacht ik niet!. Moeten het meer van strijd dan van mooi voetbal hebben. Stabiel en goed bestuur.
Heracles Almelo 3, wordt nix
NAC Breda 5, Lekker opportunistisch voetbal, goede sfeer in het stadion.
N.E.C. 4, Been is het enige lichtpuntje..
PSV 7, Door goed beleid en goede bestuurders al jaren de beste club van NL
Roda JC 3, Sfeerloze club met de smerigste voetballer aller tijden als trainer
Sparta Rotterdam 6, Veel historie en een mooi clublied. Helaas zijn de prestaties de laatste jaren niet al te best.
FC Twente 8, Mooie club, stabiele subtopper.
FC Utrecht 6, Veel sfeer in de Galgenwaard, ook veel matig voetbal.
Vitesse 2, Padjakkerclub met dito supporters: kopen alleen maar spelers met een strafblad die vooral goed kunnen schoppen en niet kunnen voetballen. Spelers rijden allemaal Merc. 190d met stacaravan van de club.
VVV-Venlo 6, Realistische club die speelt naar zijn mogelijkheden en niet in paniek raakt van de lage klassering.
Willem II 3, Slecht bestuur, slecht beleid (beste spelers net voor de comp. start verkopen).
FeanFanForLife
Wereldspeler
Berichten: 1204
Lid geworden op: 02-02-2005 17:41
Locatie: Fryslân

Bericht door FeanFanForLife »

Ajax 3, apart stadion, arrogante spelers ( wil niet generaliseren, maar over het algemeen zijn het niet de meest sympathieke mensen daar).
AZ 4, heb respect voor wat ze kunnen, maar die Scheringa en van Gaal verknallen het voor mij. Zij zijn haast heilig, nou mooi niet voor mij!
Excelsior4, snap niet wat ze in de eredivisie te zoeken hebben, geen leuk voetbal.
Feyenoord 5, mooi stadion, mooie historie.
de Graafschap7, leuke club, krijg hier een beetje het Heerenveen gevoel bij
FC Groningen 4, Tja, daar hoef ik niet over uit te wijdden.
Heracles Almelo6, gezellig daar in Almelo.
NAC Breda6, opportunistisch voetbal, leuk om te zien.
N.E.C.5, wel een mooi stadion maar het is allemaal nèt niet.
PSV8, mooi stadion, leuke club,leuke supporters.
Roda JC4, Heeft zo z'n ups and downs
Sparta Rotterdam5, mooi stadion het Kasteel, prima uitvak. Gezelligheid troef over het algemeen.
FC Twente7, leuke club, goede trainer. Aantrekkelijk voetbal.
FC Utrecht 6, sfeer is goed.
Vitesse3, wat een sporthal daar. Smerige voetballers en dito trainer.
VVV-Venlo5, leuke nieuwkomer, hebben het niet te hoog in de bol, zijn realistisch.
Willem II3, dramatisch!
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Tussen standje....met (als ik zo vrij mag zijn) het verzoek om onderstaande notite te gebruiken, voor mensen die hem nog in gaan vullen. Dus naam, spatie cijfer komma en dan je reden.....dit doet wat makkelijker en sneller in excel importeren! ;-)

Ajax 53, gem. 2,21
AZ 45, gem. 1,88
de-Graafschap 178, gem. 7,42
Excelsior 77, gem. 3,21
FC-Groningen 132, gem. 5,50
FC-Twente 155, gem. 6,46
FC-Utrecht 104, gem. 4,33
Feyenoord 131, gem. 5,46
Heracles-Almelo 127, gem. 5,29
N.E.C. 103, gem. 4,29
NAC-Breda 130, gem. 5,42
PSV 160, gem. 6,67
Roda-JC 90, gem. 3,75
Sparta-Rotterdam 152, gem. 6,33
Vitesse 79, gem. 3,29
VVV-Venlo 123, gem. 5,13
Willem-II 100, gem. 4,17

1 de-Graafschap 178
2 PSV 160
3 FC-Twente 155
4 Sparta-Rotterdam 152
5 FC-Groningen 132
6 Feyenoord 131
7 NAC-Breda 130
8 Heracles-Almelo 127
9 VVV-Venlo 123
10 FC-Utrecht 104
11 N.E.C. 103
12 Willem-II 100
13 Roda-JC 90
14 Vitesse 79
15 Excelsior 77
16 Ajax 53
17 AZ 45
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Gebruikersavatar
Rednax
Wereldspeler
Berichten: 1146
Lid geworden op: 02-10-2006 11:45
Locatie: It Hearrenfean

Bericht door Rednax »

Ajax 2
Vroegah was ik nogal pro Ajax, maar de laatste jaren nogal arrogant geworden, ieder jaar schreeuwen ze het hardste van kampioen, meedoen in Europa, world champion etc.. Jongens teren op successen van inmiddels meer dan 20 jaar geleden hoeft nu niet meer.

AZ 2
Gloryhunters, kutklappers, Scheringa en Van Gaal zum kotzen

Excelsior 4
Ach laat ze leuk meeballen. 6 punten per seizoen van deze gasten pakken en verder niet teveel aandacht aan besteden

Feyenoord 8
Mooiste club van de top 3 (en geen top 4 Dirk !). Mooi stadion, goede trainer en dit jaar een goede selectie.

de Graafschap 8
Horen in de eredivisie thuis. Technisch beleid met Berger en De Jonge goed op de rails.

FC Groningen 5
Leuke trainer, bekwame voorzitter. Lelijk stadion. Supporters doen hun best om zo neerbuigend mogelijk te doen over Heerenveen maar hebben ondertussen wel respect voor de stappen die Heerenveen heeft gezet.

Heracles Almelo 5
Knap dat ze zich weten te handhaven in de eredivisie. Jammer van het kunstgras.

NAC Breda 3
Heb er helemaal niks mee, Brands is wel een leuk man.

N.E.C. 5
Een 5 omdat ze een hekel aan Vitesse hebben.

PSV 7
Bewijst al jaren dat rust en organisatie tot topprestaties leiden. Hopen dat dat zo blijft.

Roda JC 1
Naar de bundesliga aub.

Sparta Rotterdam 6
Historie en goed technisch beleid gaan helaas dit seizoen niet goed samen. Leuke club.

FC Twente 2
Kutsupporters, Liverpool stelers. Alleen om de trainer een 2.

FC Utrecht 3
Heb er weinig mee. Leuk dat van Hanegem daar trainer is, hou dan ook 's op met dat anti voetbal.

Vitesse 0
Kutclub, kutsupporters, kutstadion. Volkomen kut dus.

VVV-Venlo 3
Zie excelsior

Willem II 1
Stilburg, Stillem II. Mag van mij degraderen.
Gebruikt u plastabletten ? Of bent u van nature zo'n zeikerd ?
BlueWhiteDynamite
Bankzitter
Berichten: 207
Lid geworden op: 23-09-2007 21:23

Bericht door BlueWhiteDynamite »

Ajax: 0 arrogantie ten top
AZ: 0 ja word steeds meer ajakkes achtigger
Excelsior: 5 heb er niks tegen en niks mee
Feyenoord: 5 intreseerd me niet
de Graafschap: 8 mooie club (volksclub)
FC Groningen: 2 algemeen bekend
Heracles Almelo: 4 saaie club
NAC Breda: 3 blijf een (kleine) concurent
N.E.C.:3 houd niet zo van afkortingen
PSV: 7 ondanks een afkorting tog een prachtigge club
Roda JC: 4 tsja...
Sparta Rotterdam: 6 wel leuke club
FC Twente: 6 ook leuke club ;)
FC Utrecht: 3 geen woorden voor
Vitesse: 2 klote sfeer, stadion, en supporters
VVV-Venlo: 7 wel leuk
Willem II: 4 boeit me niks
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

Ajax: laatste tijd wat minder maar wel mijn favoriet in de top 3: 8
AZ: Nepclub, twee jaar geleden vond ik ze nog wel wat hebben met Adriaanse en co, nu niet meer: 2
Excelsior: club van niks, Feyenoord II in principe: 2
Feyenoord: Mooie club met traditie en mooi stadion: 7
de Graafschap: het kleine Heerenveen: 8
FC Groningen: Club met weinig franje, grijze middenmooit: 5
Heracles Almelo: Kunstgras.... en eigenlijk een 1e divisie clug: 4
NAC Breda: Leuke middenmoter: 6
N.E.C.: idem als NAC: 6
PSV: Mooi stadion en de laatste jaren de enige club die nog wat in Europa presteert: 7
Roda JC: Weinig over te zeggen eigenlijk: 5
Sparta Rotterdam: Historie, mooi stadion, mooie club: 8
FC Twente: doet eh tnu goed maar voor de rest niks bijzonders aan de club: 6
FC Utrecht: Lelijk stadion voor de rest wel een mooie volksclub: 6
Vitesse: Voetballen in een sporthal: 3
VVV-Venlo: Klein duimpje, maar het heeft wel eens wat dat zo'n club in de eredivisie speelt: 6
Willem II: Hadden wat mij betreft wat hoger mogen staan: 6
Net fan dat benaude!
Plaats reactie