Websites over sc Heerenveen

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

Foto's Willem ll uit staan op http://www.forzaheerenveen.nl
Komt nieuwnoord.org ook met een reportage ?
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

Een paar mensen van http://www.forzaheerenveen.nl kwamen op het idee om een dvd te gaan maken voor eind volgend seizoen. Met sfeer momenten etc de kwaliteit zou dan wel goed zijn en we zullen dan met een video camera gaan filmen. Daarom de volgende vraag : Zouden jullie naast de NN dvd nog een sfeer/rondom de wedstrijd dvd willen zien ?
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Jawel maar dan wel ajaxpride kwaliteit ;)
Alle ballen op Henkie!
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

Heb je een voorbeeld ? En Ajaxpride is zeker alleen uitwedstrijden ?.
Gebruikersavatar
Sneek
Invaller
Berichten: 323
Lid geworden op: 07-03-2004 16:25
Locatie: Sneek

Bericht door Sneek »

sch4-live schreef:Zouden jullie naast de NN dvd nog een sfeer/rondom de wedstrijd dvd willen zien ?
Jazeker, mits de kwaliteit van beeld en geluid goed zijn. Ik vind de duur van de dvd ook belangrijk. De dvd moet niet te kort zijn en niet té veel van het zelfde laten zien. 10x het Fries volkslied zit niemand op te wachten. ;)
feanfanhannes
Basisspeler
Berichten: 832
Lid geworden op: 13-02-2007 19:50
Locatie: balk
Contacteer:

Bericht door feanfanhannes »

De foto's van Sparta-Heerenveen staan online de Filmpjes volgen :wink:

>>>>>>> http://www.forzaheerenveen.nl <<<<<<<
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Ane Lenstra schreef: (hele verhaal)
Ook mooi is reisverslagen van drukbezochte uitwedstrijden, hoe dit verloopt zeg maar. Maar dan word het wel meer een docu ;)
Dan is de komende dvd van Nieuw Noord een aanrader voor jou.
Corruption is everywhere, fight it!
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

http://files.filefront.com/HEEERENVEEN+ ... einfo.html

Film verslag van meer dan 10 minuten,niet goed gemonteerd maar had geen tijd/zin om het te veranderen.
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

Een tip: Als jij beelden van de wedstrijd opneemt, probeer dan de camera wat stiller te houden.
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

Ik zal er op letten maar het is een groot ding dus. Verdere opmerkingen kunnen betere in het topic van algemene websites Heerenveen.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

We gaan niet alleen verder in dit topic, maar ik heb de berichten ook direct even meegenomen. Hier graag de eventuele reacties op het filmverslag van sch4-live.

Zal ik dan maar direct mijn mening geven:
In mijn ogen een geslaagd filmverslag en zeker voor de eerste keer. Het stiller houden van de camera valt wat mij betreft wel mee, het is mij in ieder geval niet echt opgevallen. Alleen dat er af en toe wat onscherpe beelden tussen zaten, waardoor je even moest uitzoomen. Maargoed, dat is eigenlijk het enige.

Misschien voortaan wat extra ‘randzaken’ toevoegen. De sfeer buiten het stadion, de sfeer op de omloop, de warming-up, het gebeuren na de wedstrijd. Dat zie ik persoonlijk nog liever dan veel wedstrijdbeelden, al is dat natuurlijk wel een toegevoegde waarde.
visje
Invaller
Berichten: 424
Lid geworden op: 16-01-2006 23:28
Locatie: Heerenveen

Bericht door visje »

ik heb ook nog even een puntje voor de mensen van forzaheerenveen.nl werk de pagina van radio even bij.. "vrijdag 21 december" is alweer een paar weken geleden..
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

Dit was ook de eerste keer dat ik echt met deze camera heb gefilmd laat staan in een voetbalstadion. Ik kwam dit keer wat laat het stadion in en heb dus niets of nauwelijks van de warming up meegekregen maar als ik weer een ga filmen dan zal ik hier wat meer aan besteden. Ik doe dit niet elke wedstrijd om dat het best wel wat gehannes is en ik wil ook wel eens lekker los gaan in Nieuw Noord.Ik was van plan om ook de sfeer actie te gaan filmen,heb dit niet gedaan maar zal het volgende keer wel doen. Over de radio, zijn er nog mensen die er naar willen luisteren ? Dan gaan we weer draaien anders niet. Ik zal er even voorzorgen dat die wordt bijgewerkt. Ook kunnen we nog wel wat extra hulp voor de website gebruiken voor o.a : Nieuws,voorbeschouwingen,nabeschouwing. Ohja wat vonden jullie van de foto's beter of slechter dan anders ?
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

Een fotoverslag van afgelopen donderdag

http://www.frisianpride.nl/index.php?su ... om=&ucat=&
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Ik mis de optie "de nieuwe landskampioen"! :mrgreen:
Gebruikersavatar
pieterpieter
Selectiespeler
Berichten: 744
Lid geworden op: 19-10-2006 11:35

Bericht door pieterpieter »

Ik mis de optie: Gewoon een goede ploeg (met te weinig stabiliteit achterin) die absoluut niet afhankelijk is van 1 speler. Sulejmani is een leuk voetballertje, maar we moeten niet te ver doorslaan in de Sulejmani-hype. Ik heb er zelf geen problemen mee als Sulejmani deze zomer voor 12-13 miljoen verkocht wordt.
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

pieterpieter schreef:Ik mis de optie: Gewoon een goede ploeg (met te weinig stabiliteit achterin) die absoluut niet afhankelijk is van 1 speler. Sulejmani is een leuk voetballertje, maar we moeten niet te ver doorslaan in de Sulejmani-hype. Ik heb er zelf geen problemen mee als Sulejmani deze zomer voor 12-13 miljoen verkocht wordt.

Ik word zo moe van dit soort reacties!!! Wel klagen over ambitie en slechte resultaten maar, je beste spelers gauw aan de concurent verkopen...heb je lekker veel centjes! Ik heb een euro nog nooit een doelpunt zien maken!!!
Gebruikersavatar
pieterpieter
Selectiespeler
Berichten: 744
Lid geworden op: 19-10-2006 11:35

Bericht door pieterpieter »

Baggerraartje schreef:Ik word zo moe van dit soort reacties!!! Wel klagen over ambitie en slechte resultaten maar, je beste spelers gauw aan de concurent verkopen...heb je lekker veel centjes! Ik heb een euro nog nooit een doelpunt zien maken!!!
Ik geef alleen maar aan dat ik denk dat een Sulejmani niet onmisbaar is. Ik denk dat een Dingsdag, Bak Nielsen of Pranjic veel belangrijker voor ons elftal is dan Sulejmani. Ik wil ook helemaal niet dat Sulejmani aan een concurrent verkocht wordt, dan maar naar het buitenland.
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

Sulejmani is niet onmisbaar, als er een goede vervanger is. Dit geldt in principe voor elke speler, al zijn sommige spelers van exceprioneel goed. Sulejmani is daar, voor Heerenveen begrippen, een van. Als hij niet wordt vervangen door een soort gelijk speler(bedankt Verbeek) dan wordt hij hard gemist.
Gebruikersavatar
pieterpieter
Selectiespeler
Berichten: 744
Lid geworden op: 19-10-2006 11:35

Bericht door pieterpieter »

drika746 schreef:Sulejmani is niet onmisbaar, als er een goede vervanger is. Dit geldt in principe voor elke speler, al zijn sommige spelers van exceprioneel goed. Sulejmani is daar, voor Heerenveen begrippen, een van. Als hij niet wordt vervangen door een soort gelijk speler(bedankt Verbeek) dan wordt hij hard gemist.
Van iedere speler die weggaat wordt vantevoren gedacht dat deze hard gemist gaat worden, echter Heerenveen-kennende nemen andere spelers deze rol vaak moeiteloos over. Uiteraard lever je op korte termijn enige kwaliteit in. Maar we hebben door de Alves-transfer gezien dat Heerenveen ook zonder Alves heel goed kan voetballen. En ik denk dat Alves wel de beste speler is die de laatste jaren in Heerenveen heeft rondgelopen. Mijn punt is dat ik denk dat Sulejmani helemaal (nog) niet zo goed is, waardoor hij wat mij betreft voor een mooi bedrag (naar het buitenland) zou mogen vertrekken. Eerst mag die jongen wel eens wat training voor z'n rechtervoet krijgen trouwens....

Maar weer back ontopic: Websites over sc Heerenveen
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

pieterpieter schreef: Van iedere speler die weggaat wordt vantevoren gedacht dat deze hard gemist gaat worden, echter Heerenveen-kennende nemen andere spelers deze rol vaak moeiteloos over. Uiteraard lever je op korte termijn enige kwaliteit in. Maar we hebben door de Alves-transfer gezien dat Heerenveen ook zonder Alves heel goed kan voetballen. En ik denk dat Alves wel de beste speler is die de laatste jaren in Heerenveen heeft rondgelopen.
Omdat het op door blijft gaan .. Huntelaar > Alves > Sulejmani
Als Sulejmani vertrekt moet daar wel weer een topaankoop tegenover staan, met Sibon red je het niet!
feanfanhannes
Basisspeler
Berichten: 832
Lid geworden op: 13-02-2007 19:50
Locatie: balk
Contacteer:

Bericht door feanfanhannes »

Zoals jullie al een beetje gewend zijn maakt http://www.forzaheerenveen.nl elk jaar aan het einde van het seizoen een Compilatie filmpje van het hele seizoen.
Vorig jaar is er 1 gemaakt en dit jaar dus weer.
Met de dieptepunten (helsingborg uit) en natuurlijk de hoogtepunten (graafschap uit/groningen uit) dus klik snel op onderstaande link en bekijk het filmpje.

sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

Hopelijk met toestemming van Feanfans.nl omdat hij zn foto's er in zitten.
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

Misschien had je dit van te voren even moeten vragen?!
Ladies and gentleman: We've got him!
feanfanhannes
Basisspeler
Berichten: 832
Lid geworden op: 13-02-2007 19:50
Locatie: balk
Contacteer:

Bericht door feanfanhannes »

bij elk filmpje gebruik ik gewoon hun foto's en nog nooit problemen gehad dus waarom nu dan wel?
@ sch4life je gebruikt zelf ook foto's in je filmpjes (van feanfans.nl)dus snap je probleem niet.
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

feanfanhannes schreef:bij elk filmpje gebruik ik gewoon hun foto's en nog nooit problemen gehad dus waarom nu dan wel?
@ sch4life je gebruikt zelf ook foto's in je filmpjes (van feanfans.nl)dus snap je probleem niet.
Heeft niks met problemen te maken, het is gewoon (naar hem toe) netjes om het te vragen.

Overigens mijn complimenten, ziet er mooi uit. Enige jammere is dat er geen beelden met geluid tussen zitten. Maar goed, die zien we op de NN dvd wel weer verschijnen!
Ladies and gentleman: We've got him!
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

feanfanhannes schreef:bij elk filmpje gebruik ik gewoon hun foto's en nog nooit problemen gehad dus waarom nu dan wel?
@ sch4life je gebruikt zelf ook foto's in je filmpjes (van feanfans.nl)dus snap je probleem niet.
Ik vindt het best dat je filmpjes maakt voor ook mijn website van forzaheerenveen maar ik en remco waarschijnlijk ook wisten er niks van. Ik heb 1920 onlangs ook nog gevraagd om een filmpje te gebruiken hij heeft aangegeven welke ik mocht gebruiken en welke niet en volgensmij heb jij net foto's gebruikt die ik dus net niet mocht gebruiken maar dat terzijde. Overleg eerst ook even met anderen het maakt mij niks uit als je foto's jat maar wel als ook mijn website er onder staat vermeld zo krijgt Forza Heerenveen.nl een mindere goeie naam en wordt de hele site zo aangekeken i.p.v jou alleen.
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

Caspar schreef:Misschien had je dit van te voren even moeten vragen?!
Als ik wist dat die een filmpje zou maken wel.
feanfanhannes
Basisspeler
Berichten: 832
Lid geworden op: 13-02-2007 19:50
Locatie: balk
Contacteer:

Bericht door feanfanhannes »

sch4-live schreef: Ik vindt het best dat je filmpjes maakt voor ook mijn website van forzaheerenveen maar ik en remco waarschijnlijk ook wisten er niks van. Ik heb 1920 onlangs ook nog gevraagd om een filmpje te gebruiken hij heeft aangegeven welke ik mocht gebruiken en welke niet en volgensmij heb jij net foto's gebruikt die ik dus net niet mocht gebruiken maar dat terzijde. Overleg eerst ook even met anderen het maakt mij niks uit als je foto's jat maar wel als ook mijn website er onder staat vermeld zo krijgt Forza Heerenveen.nl een mindere goeie naam en wordt de hele site zo aangekeken i.p.v jou alleen.
feanfanhannes schreef:bij elk filmpje gebruik ik gewoon hun foto's en nog nooit problemen gehad dus waarom nu dan wel?
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

Verdere discussie doen we wel op msn.
Plaats reactie