Beach Soccer Toernooi in Heerenveen

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Holland Beach Soccer
Jeugdspeler
Berichten: 2
Lid geworden op: 11-06-2007 10:14

Beach Soccer Toernooi in Heerenveen

Bericht door Holland Beach Soccer »

Maandag 18 juni
Dinsdag 19 juni en
Woendag 20 juni

organiseert Stichting Holland Beach Soccer in samenwerking met de gemeente Heerenveen en Sportstad Heerenveen een spetterend Beach Soccer Toernooi op het Gemeenteplein in Heerenveen!

De toernooien van Maandag en dinsdag beginnen om 18.00 s'avonds! Iedereen kan zich dus inschrijven!!! Het toernooi van woensdag staat gepland voor de middag!

Er worden verschillende toernooien gespeeld voor zowel heren, dames en kids!!

Beach Soccer staat bekend om zijn spektaculaire acties, bicycle kicks en omhalen!
Geef jou team van minimaal 5 mensen op via http://www.hollandbeachsoccer.com

Kijk voor meer informatie op [url]http://www.hollandbeachsoccer.com![/url]
schfries1989
Selectiespeler
Berichten: 719
Lid geworden op: 07-12-2005 10:00
Locatie: heerenveen

Bericht door schfries1989 »

99,00 euro aan inschrijfgeld???
Superfriezen!!!!
Gebruikersavatar
Feanfan
Selectiespeler
Berichten: 585
Lid geworden op: 30-08-2003 11:47
Locatie: Gorredijk/Boxtel

Bericht door Feanfan »

Erg duur, maar dat zal wel komen mede doordat er een hoop zand gestort moet worden! Ik kom niet, ook niet om even te kijken aangezien ik daar te ver voor moet reizen!
De vader, de zoon en de heilige geest: Abe
schfries1989
Selectiespeler
Berichten: 719
Lid geworden op: 07-12-2005 10:00
Locatie: heerenveen

Bericht door schfries1989 »

Had het dan op de heide gedaan, zand genoeg 8)
Superfriezen!!!!
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Alleen geen publiek...

Leuk initiatief. Alleen had het voor mijn gevoel logischer geweest om op andere dagen te spelen. Woensdag tot en met vrijdag bijvoorbeeld.
pes5
Beheerder
Berichten: 2983
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Het is inmiddels gratis dankzij Sportstad en Gemeente Heerenveen. Ik doe ook mee met een team. Maandag 18 en dinsdag 19 juni zijn de nieuwe data.
Holland Beach Soccer
Jeugdspeler
Berichten: 2
Lid geworden op: 11-06-2007 10:14

Bericht door Holland Beach Soccer »

Het klopt dat het inderdaad gratis is nu!!

Allemaal dankzij de Gemeente Heerenveen en Sportstad Heerenveen!!

Het nieuwsitem op de website van Holland Beach Soccer is als volgt gepresenteerd!

GRATIS DEELNAME HEERENVEEN
Teams die zich inschrijven voor 18 t/m 20 juni in Heerenveen kunnen gratis deelnemen aan weer een voorronde van de Holland Beach Soccer League 2007.
Dankzij de samenwerking met de Gemeente en Sportstad Heerenveen heeft de organisatie besloten de teams gratis te laten meedoen.

Rondom de halve finale van het EK-21 organiseert Holland Beach Soccer op het Gemeenteplein in het centrum van Heerenveen drie dagen lang Beach Soccer.

Op maandag-(18 juni) en dinsdagavond (19 juni) vinden twee voorrondes plaats voor de finale op de Dam in Amsterdam. De dagwinnaars mogen het op 29 juli 2007 voor het Paleis opnemen tegen de overige stadwinnaars van de Holland Beach Soccer League 2007.

Dinsdag 19 juni vanaf 18.00 uur zal er een promotiewedstrijd worden gespeeld door het Hollands Beach Soccer Artiesten Team. In dit team zal o.a. Sascha Visser zijn kunsten vertonen. Overdag is er ruimte voor de (basis)scholen. Voor hen wordt een scholentoernooi georganiseerd.

Woensdagmiddag 20 juni spelen bekende voetballers een promotiewedstrijd. Spelers als Fred Grim, Bryan Roy, Peter van Vossen, Leeroy Echteld en Marc van Hintum zullen ook de kinderen de fijne kneepjes bijleren.

Komt allen kijken of probeer je nog op te geven.
Toegang en inschrijving is gratis! Vol is Vol!




WAT LAAT JE DAN NU NOG OM NIET DEEL TE NEMEN???

MAAK GEBRUIK VAN DEZE UNIEKE MOGELIJKHEID EN SCHRIJF JE IN!!!!
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Prachtige locatie voor een beachvoetbaltoernooi. Redelijk wat publiek, mede door Sascha Visser. Kan wat mij betreft wel vaker. Kan alles vanuit mijn woonkamer volgen :P
Plaats reactie