Uitkaarten

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
frysk.info
Jeugdspeler
Berichten: 4
Lid geworden op: 08-01-2007 19:38
Contacteer:

Uitkaarten

Bericht door frysk.info »

Beste supporters!

Sinds 2 jaar ben ik trouw bezoeker en seizoenskaarthouder van SCH en we, paps en ik, vrijdag 2 feb naar SCH-Grun.. We hebben al wel die uitwedstrijden registratie form ingevuld en opgestuurd, maar hoe nu verder?

We wonen vlakbij Assen, dus is het het handigst om met eigen vervoer te gaan, maar hoe komen we dan bij het uitvak?

Kaarten kunnen we gewoon bij Ticketbox kopen? Of moet dat bij het stadion en wanneer begint de voorverkoop?

(Ik kon geen passend forum vinden, dus doe het hier maar :), verplaats bitte als hij verkeerd staat!)

Groet,

Chris
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Die registratie komt wel in orde wanneer je dat al hebt opgestuurd en als je er zeker van wilt zijn dat je aanvraag is verwerkt kun je dat checken op de officiële site.

Voorverkoop zal inmiddels wel gestart zijn, en tickets kun je kopen bij de ticketbox. Vorig jaar was het een zootje bij het uitvak, ik weet niet hoe het daar nu is maar ik zou mijn auto elders gaan parkeren.
frysk.info
Jeugdspeler
Berichten: 4
Lid geworden op: 08-01-2007 19:38
Contacteer:

Bericht door frysk.info »

Maar kunnen we er gewoon heel lopen dan vanaf het station (oid) of moeten we een speciale ingang hebben of weet iemand dat? :D

Alvast bedankt 8)
sf-NN
Selectiespeler
Berichten: 519
Lid geworden op: 11-03-2006 14:58

Bericht door sf-NN »

frysk.info schreef:Maar kunnen we er gewoon heel lopen dan vanaf het station (oid) of moeten we een speciale ingang hebben of weet iemand dat? :D

Alvast bedankt 8)
Je zult vast bij het stadion een andere ingang moeten nemen ja maar dat kun je daar altijd aan een steward vragen.

De voorverkoop start zaterdag trouwens!!
frysk.info
Jeugdspeler
Berichten: 4
Lid geworden op: 08-01-2007 19:38
Contacteer:

Bericht door frysk.info »

Ok bedankt :D

Dan gaan we zaterdag direct heen!! :heart:
Patrick
Invaller
Berichten: 265
Lid geworden op: 10-12-2002 13:42
Locatie: Steenwijk
Contacteer:

Bericht door Patrick »

frysk.info schreef:Maar kunnen we er gewoon heel lopen dan vanaf het station (oid) of moeten we een speciale ingang hebben of weet iemand dat? :D

Alvast bedankt 8)
Gewoon naar de Euroborg rijden met de auto. Vlakbij Euroborg worden de parkeerplaatsen aangegeven. Je volgt de bordjes met parkeren bezoekers(allerachterste afslag) en klaar. Vergeet niet eventuele Heerenveen-spullen van de achterbank te halen, dat heeft ons vorig jaar een achterruit gekost..
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

sf-NN schreef: De voorverkoop start zaterdag trouwens!!
Waar haal je dat precies vandaan? Zowel op de site van Heerenveen, supportersclub als Ticketbox kan ik niets vinden over de kaartverkoop voor Groningen-uit. Ik geloof je best hoor, maargoed. Weet je verder ook de prijzen?
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Superfries88' schreef: Waar haal je dat precies vandaan? Zowel op de site van Heerenveen, supportersclub als Ticketbox kan ik niets vinden over de kaartverkoop voor Groningen-uit. Ik geloof je best hoor, maargoed. Weet je verder ook de prijzen?
Ik denk dat hij de info hier vandaan heeft:
De mogelijke verkoopdata van tickets..
http://www.sc-heerenveen.nl/web/show/id ... entid=3779

De info over de prijzen zal denk ik in de loop van de week wel op de site komen. Maar de prijzen zullen vast niet duur zijn..
Alle ballen op Henkie!
sf-NN
Selectiespeler
Berichten: 519
Lid geworden op: 11-03-2006 14:58

Bericht door sf-NN »

Superfries88' schreef: Waar haal je dat precies vandaan? Zowel op de site van Heerenveen, supportersclub als Ticketbox kan ik niets vinden over de kaartverkoop voor Groningen-uit. Ik geloof je best hoor, maargoed. Weet je verder ook de prijzen?
Tarieven: buscombi: € 22,85 en eigen vervoer: € 19,50
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
Berichten: 1176
Lid geworden op: 27-03-2005 16:23
Locatie: Norg

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

Auto kun je gewoon parkeren in de nabijheid van het uitvak kun je best doen je auto wordt echt niet kapot geslagen ofzo :wink: je kunt hem denk ik niet op het voor uitsupporters gereserveerde terein neer zetten, want dat wordt altijd gevuld met supportersbussen.
Een onderschrift: wat is dat?
Nillos
Jeugdspeler
Berichten: 30
Lid geworden op: 12-01-2007 18:12
Locatie: Leeuwarden

Bericht door Nillos »

hallo, ik had even 2 vragen :
Moet je je identificeren als je een kaart koopt bij de Primera bij jou in de buurt ?
Als je je hebt aangemeld voor een clubkaart, hoelang duurt het dan voordat je hem bezorgt krijgt ?
Theo
Wereldspeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 07-05-2006 12:28

Bericht door Theo »

Nillos schreef:hallo, ik had even 2 vragen :
Moet je je identificeren als je een kaart koopt bij de Primera bij jou in de buurt ?
Als je je hebt aangemeld voor een clubkaart, hoelang duurt het dan voordat je hem bezorgt krijgt ?
1. Ik heb me nog nooit moeten identificeren bij de koop van kaartjes, bij koop van uitkaarten ook niet, maar zo vaak koop ik die kaarten niet.
2. 2 weken ongeveer.
schfries1989
Selectiespeler
Berichten: 719
Lid geworden op: 07-12-2005 10:00
Locatie: heerenveen

Bericht door schfries1989 »

Theo schreef:


Je hoeft je bij zowel thuis als uitkaarten nooit te indentificeren bij primera. Ik ga bijna elke uitwedstrijd en dit is dus niet het geval :wink:
Superfriezen!!!!
Gebruikersavatar
Mika Sverige
Nieuw talent
Berichten: 52
Lid geworden op: 07-06-2006 16:39
Locatie: Groningen

Bericht door Mika Sverige »

Hej, ik had ook nog een vraagje over het verkrijgen van uitkaarten. Ik heb nu zelf een kaartje Eigen Vervoer voor de uitwedstrijd tegen Groningen. Maar een vriend die mee gaat / mee wil, heeft nog geen kaartje, maar heeft het bij 3 verschillende tickutbox geprobeerd, maar alle 3 geven ze aan dat EV niet in de computer staat. Kan hij dan een buscombi kaart kopen en dan op eigen vervoer en dan het omwisselbiljet omwisselen voor een toegangskaartje? Zijn er meer die te horen krijgen dat EV tegen Groningen er niet in staat?
Heja Sverige! Heja Europa!
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

Een buskaartje kopen en met eigen vervoer afreizen is in ieder geval geen optie omdat de buskaarten in de bus al gescant worden, en ik kan me ook niet voorstellen dat het uitverkocht is.

Ik zou maandag met de club bellen, of bij een andere ticketbox proberen.
Gebruikersavatar
Mika Sverige
Nieuw talent
Berichten: 52
Lid geworden op: 07-06-2006 16:39
Locatie: Groningen

Bericht door Mika Sverige »

Oké.
Ik heb vandaag al gebeld, en ze kon me niet vertellen of t uitverkocht was, alleen dat de verkoop zaterdag was begonnen. Maar dan proberen we het weer bij een andere ticketbox.
Heja Sverige! Heja Europa!
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Ik heb vandaag nog een kaartje EV gekocht, dus ze zijn er nog wel. Vraag naar een omwisselbiljet, en pas dan kan er gekozen worden voor bus of EV.
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

Ben sinds vandaag ook officieel geregistreerd( waar ik echt op tegen ben) maar het is niet anders.

Wat blijkt Heerenveen vertelt precies (oficele site) hoe je dat moet doen om te zien of je in hun uit registratie bestand zit.

Afbeelding

Wat blijkt als je dit download en opent met excel en vervolgens een aantal nummers van je kaart in toetst, komt er te staan dat je geregistreerd bent in het SMOELENBOEK VAN HEERENVEEN. (zie afbeelding)

Afbeelding

Beetje aparte benaming voor je klanten!!!! maar het zal wel zo moeten.
Wij zijn Heerenveen.
bollebert
Basisspeler
Berichten: 837
Lid geworden op: 01-08-2005 12:19

Bericht door bollebert »

haha kun je ook jezelf opzoeken?
ben benieuwd welke foto ze van mij hebben.... 8)
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

bollebert schreef:haha kun je ook jezelf opzoeken?
ben benieuwd welke foto ze van mij hebben.... 8)
Uiteraard alleen als je in bezit bent van een uitregistratie, helaas kun je je eigen foto niet zien.
Ps je weet toch wel welke foto je hebt opgestuurd van jezelf :roll:
Wij zijn Heerenveen.
Loco16
Jeugdspeler
Berichten: 1
Lid geworden op: 27-01-2007 16:41

Bericht door Loco16 »

Hallo iedereen,

Zou 1 van jullie mij aub kunnen helpen!. ik ben al lange tijd aan het zoeken hoe het nou zit met het uitregistreren. Op de site verwijzen ze je naar het invullen van het formulier, maar ze geven geen link ofzo naar welk formulier. De links die naar EEN formulier ging, was naar het verkrijgen van een seizoen/club-kaart. Alleen heb ik al een seizoenskaart. Ik wil me graag zo snel mogelijk kunnen uitregistreren zodat ik probleemloos naar de uitwedstrijd FCG-SCH kan. Ik hoop dat 1 van jullie mij stap voor stap kan uitleggen hoe het moet..
Alvast bedankt!
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

1 Download dit formulier

2 print het formulier uit

3 vul het formulier in

4 stop het ingevulde formulier in een envelop

5 frankeer de envelop

6 addresseer de envelop

7 loop naar een brievenbus

8 gooi de enveloppe in de brievenbus

9 controleer vlak voor de wedstrijd je uitregistratie op de site van SCH

10 Wanneer je er niet tussen zit bel even met de afdeling ticketing of je al bent geregistreerd
Nillos
Jeugdspeler
Berichten: 30
Lid geworden op: 12-01-2007 18:12
Locatie: Leeuwarden

Bericht door Nillos »

Ik heb een Clubkaart met recht op uitwedstrijden, maar moet ik me dan ook uitregistreren ?
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
Berichten: 1176
Lid geworden op: 27-03-2005 16:23
Locatie: Norg

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

Nee dat moet je dan niet. Je uitregistratie is dan al in orde.
Een onderschrift: wat is dat?
Nielz
Jeugdspeler
Berichten: 20
Lid geworden op: 30-12-2006 17:58

Bericht door Nielz »

Hallo hallo,

2 jaar geleden ben ik een keer naar een uitwedstrijd in Twente geweest, en ik wilde dit jaar eigenlijk wat meer wedstrijden uit bezoeken (bijv. Groningen) moet ik dit nu opnieuw aanvragen? En waar kan ik die uitkaarten halen/bestellen?

Modbreak: berichten samengevoegd met oud topic.
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Bel even met het stadion dan weet je het zeker, het zou namelijk nog gewoon geldig moeten zijn, daarnaast staat er een lijst op de site waar je het ook moet kunnen zien.
http://www.sc-heerenveen.nl/web/show/id=71453

Op zich zou je voor elke vraag vaak eerst even de clubsite kunnen bekijken, daar staat best wel wat op namelijk.
Maar goed, altijd handig als anderen die moeite voor je doen.... :twisted:
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Plaats reactie