Site

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Theo
Wereldspeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 07-05-2006 12:28

Site

Bericht door Theo »

Knip
Laatst gewijzigd door Theo op 13-02-2009 14:19, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Niklas Tarvajärvi
Bankzitter
Berichten: 175
Lid geworden op: 01-12-2006 15:22
Locatie: Burgum

Bericht door Niklas Tarvajärvi »

Er zijn volgens mij al een aantal fansites over heerenveen (feanfan(s).nl, abelenstra.com, heerenveen.org) Is er wel behoefte aan nog een site? Waarin onderscheidt feanonline zich dan van voornoemde sites??
Niklasse spits!
Theo
Wereldspeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 07-05-2006 12:28

Bericht door Theo »

Niklas Tarvajärvi schreef:Er zijn volgens mij al een aantal fansites over heerenveen (feanfan(s).nl, abelenstra.com, heerenveen.org) Is er wel behoefte aan nog een site? Waarin onderscheidt feanonline zich dan van voornoemde sites??
knip
Laatst gewijzigd door Theo op 13-02-2009 14:18, 1 keer totaal gewijzigd.
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

Kost het geld ?
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Stelletje mieren-neukers! :mrgreen:

Een nieuwe fansite is altijd leuk, maar dan moet de site wel een toegevoegde waarde hebben.

Laatste tijd heb ik wel meer sites gezien van Heerenveen, allemaal leuk bedacht maar dat was weinig bijzonders. Wedstrijdverslagen die van andere sites worden geplukt en ook foto's werden gejat, wat niet de bedoeling is natuurlijk.

Zoals Theo zijn site omschrijft zou het een prima site kunnen worden. Vooral historisch materiaal en achtergrond-verhalen zijn leuk.
Onedayflyer
Basisspeler
Berichten: 858
Lid geworden op: 06-09-2005 21:43

Bericht door Onedayflyer »

sch4-live schreef:Kost het geld ?
Je kunt beter vragen wat het oplevert :mrgreen:
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
Force
Wereldspeler
Berichten: 1317
Lid geworden op: 31-10-2005 18:54

Bericht door Force »

Er zijn veel van die jongens van rond de 13á 14 jaar, die een Heerenveen-site beginnen met inderdaad gejatte verslagen en foto's die niet door henzelf zijn gemaakt. Een eigen mening hebben ze niet, en bij wedstrijden komen ze zelden.
Dan nog een tekst in BreeZaHtaaltje en je hebt een voorbeeld van een klote heerenveen-site

Zolang het maar een eigen site wordt, met normaal tekstgebruik en zelfgemaakte verslagen ga ik deze site zeker bezoeken. Zoals je het hier vermeld, lijkt het me een leuk initiatief.
kaaskop
Verified
Bankzitter
Berichten: 198
Lid geworden op: 18-07-2005 09:59
Locatie: Kollum

Bericht door kaaskop »

Als het onderschrift van Theo de trend gaat worden van deze site, dan heb ik geen belangstelling.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Feanonline was een prima website en heeft absoluut mogelijkheden. Ik heb me wel eens afgevraagd waarom die nieuwe layout zolang op zich liet wachen, maar de reden is mij nu bekend. Ik denk (en hoop) dat een aantal personen hier iets mee doen. Net zoals Heerenveen.org dat verdient in mijn ogen.

Lichtelijk offtopic; zelf ben ik ook bezig met een eigen fansite. Wil het gewoon gebruiken om af en toe een verhaaltje te kunnen plaatsen en van alle bezochte duels zelfgemaakte foto’s te maken. Uiteindelijk heb je dan een mooi aantal fansites van de club. Hoe meer, hoe beter wat mij betreft.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Ohhh, beste Theo jongen. Ik heb slechts een goede tip; Begin er niet aan! :mrgreen:
Miereneukert!
Gebruikersavatar
Ruud Huntbäck
Basisspeler
Berichten: 805
Lid geworden op: 18-01-2006 13:51
Locatie: Heerenveen

Bericht door Ruud Huntbäck »

paparazzi schreef:Ohhh, beste Theo jongen. Ik heb slechts een goede tip; Begin er niet aan! :mrgreen:
Een beter advies kun je helaas niet krijgen.

En als je het al gaat doen, kleine tip: ga eerst een half jaar alleen online voor vrienden en bekenden, verwerk hun kritiek en bekijk of je het nog steeds leuk vindt om te doen of dat je nog steeds bezig bent om die "shit" in te voeren. Bij het laatste, meteen kappen. Bij het eerste, maak je www-adres bekend op dit forum.

Mijn eerste reactie naar aanleiding van je onderschrift was ook: geen interesse.
Theo
Wereldspeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 07-05-2006 12:28

Bericht door Theo »

knip
Laatst gewijzigd door Theo op 13-02-2009 14:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2867
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Volgens mij vraagt Theo niet of jullie het goed vinden dat hij een website begint, maar vraagt hij om mensen die er aan mee willen werken.
Als een website goed is dan trekt het vanzelf zijn bezoekers en als het goed blijft, komen de bezoekers ook weer terug.
Is het niks dan blijven de bezoekers weg en dat is meestal het einde van de inspanning.
Ik zou zeggen maken die hap.
En nee ik help niet. :D
Anti anti. :)
Gebruikersavatar
Sito
Bankzitter
Berichten: 205
Lid geworden op: 07-11-2005 08:30

Bericht door Sito »

Misschien dat een centrale foto-afdeling ook een idee is. Laat iedereen zijn/haar foto's daar naar toe sturen (gmail-account oid). Dan weet ik waar ik terrecht kan. Nu zoek ik, bij belangstelling, een stuk of wat sites af. Gemak hoort mij namelijk ook te dienen. Ik ben mensch.
Ik lach om mijn 'avatar'...
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

Jongens het is toch goed dat die het hier vraagt ! niet meteen iedereen afzeiken ! Ben net begonnen om forza-heerenveen.co.nr update te houden en dat doe ik met alle plezier :P:D ! En ik ben 12 jaar en maak zelf de foto's :P

Feanonline succes !
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Sito schreef:Misschien dat een centrale foto-afdeling ook een idee is. Laat iedereen zijn/haar foto's daar naar toe sturen (gmail-account oid). Dan weet ik waar ik terrecht kan. Nu zoek ik, bij belangstelling, een stuk of wat sites af. Gemak hoort mij namelijk ook te dienen. Ik ben mensch.

Dit is inderdaad een goeie tip voor Theo!
[off topic] Ik ben op zoek naar foto`s van de destijds afgebroken hoofdtribune van het oude stadion. Is er iemand die weet waar die is gebleven? Naar mijn weten is die destijds 'cadeau gedaan' aan een of andere club in Roemenie. Weet iemand waar die nu staat??
Miereneukert!
Theo
Wereldspeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 07-05-2006 12:28

Bericht door Theo »

paparazzi schreef:Dit is inderdaad een goeie tip voor Theo!
[off topic] Ik ben op zoek naar foto`s van de destijds afgebroken hoofdtribune van het oude stadion. Is er iemand die weet waar die is gebleven? Naar mijn weten is die destijds 'cadeau gedaan' aan een of andere club in Roemenie. Weet iemand waar die nu staat??
Tribune is opnieuw gebouwd in Suriname. Op stadionwelt.de staan enkele foto's, maar hiervoor moet je momenteel betalen.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Dank je wel Theo, we gaan eens proberen om die foto daar weg te krijgen! :wink:
Miereneukert!
Gebruikersavatar
NN4ever
Selectiespeler
Berichten: 508
Lid geworden op: 10-10-2006 18:48
Locatie: Sneek

Bericht door NN4ever »

Er zijn veel van die jongens van rond de 13á 14 jaar, die een Heerenveen-site beginnen met inderdaad gejatte verslagen en foto's die niet door henzelf zijn gemaakt. Een eigen mening hebben ze niet, en bij wedstrijden komen ze zelden.


ik weet een fcg fansite waar ze foto's van elke wedstrijd opzetten ook uitwedstrijden...die jongens die de site maken zijn respectievelijk 14,16 en 17 jaar...

http://www.warffumontour.nl
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2038
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

FeanOnline gaat online wanneer de voorbereiding op het nieuwe seizoen weer begint, zo ongeveer rond juli 2007.

Als voorproefje van deze nieuwe site kunnen jullie alvast het komende filmpje gaan bekijken. Het is een korte samenvatting van de wedstrijd SC Heerenveen - Roda JC (5-1) uit het seizoen 1999-2000. Het ligt in de planning dat er meer van dit soort beelden online komen te staan. Als 'bijlage' bij voorbeschouwingen en als toevoeging aan wedstrijdverslagenarchief.

Download hier.
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Ik wens jullie succes met de site en vind het een goed idee, de meestte Heerenveen-sites kunnen me nog niet echt boeien. (al heb ik ze allemaal ook nog niet ontdekt) :wink:
scheerenveen.supporterswereld.nl
scheerenveen05
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 04-08-2005 21:11
Locatie: zwolle
Contacteer:

Bericht door scheerenveen05 »

Als ik het zo zie, en er komen veel archiefbeelden op de site denk ik dat het wel een prima site gaat worden. Ik persoonlijk vind het altijd wel leuk om wedstrijden van een paar jaar terug weer eens te zien(vooral wedstrijden zoals tegen ajax 5-1 8) etc.) in ieder geval heel veel succes met de site.
scheerenveen
Plaats reactie