Standaard Brief/ongenoegen

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6245
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Standaard Brief/ongenoegen

Bericht door Ebiede »

Is het een idee dat we hier een standaard brief gaan opstellen waar we ons ongenoegen kunnen uiten over de gang van zaken op het veld en het gedrag van de trainer naar de pers en arbitrage toe. Mijn idee is om dat vooral te gaan richten op de doelstellingen van de trainer die hij aan het begin van de competitie heeft geformuleerd. Vermaken van het pubkliek.

Als er een standaard brief gemaakt wordt dan kan iedereen deze op eigen titel naar de club sturen.
Spijt heb je morgen maar!
Forza
Wereldspeler
Berichten: 1205
Lid geworden op: 02-12-2002 15:44

Bericht door Forza »

Lijkt me een prima idee, al hangt het er wel vanaf wat er in komt te staan en luistert de formulering ook nogal nauw. Wat zijn jouw ideeën daar dan over?
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Ik heb liever een brief over de behandeling van de eigen supporters tov de uitsupporters die bij ons in de vakken zitten. Zeker na het incident van zaterdag weer. Het ongenoegen ten aanzien van de trainer zouden we met een spandoek kunnen regelen lijkt me?
Op naar het volgende seizoen....
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2867
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Buiten dat ik het zo wie zo al niet zie zitten, is het ook niet een erg kinderachtig om een "standaard brief" te sturen?
Als je het ergens niet mee eens bent mag ik toch hopen dat je mans genoeg bent om zelf een brief te tikken om die vervolgens op te sturen.
Zodra een ontvanger 2 of meerdere exact de zelfde brieven ontvangt leest hij de rest toch niet meer, gaat meteen de prullenbak in.
Anti anti. :)
sf-NN
Selectiespeler
Berichten: 519
Lid geworden op: 11-03-2006 14:58

Bericht door sf-NN »

Freezeman schreef: Zodra een ontvanger 2 of meerdere exact de zelfde brieven ontvangt leest hij de rest toch niet meer, gaat meteen de prullenbak in.
Nou en dan weten ze wel dat meerdere mensen het niet met de gang van zaken eens zijn, ipv die 2 en daar gaat het om.
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2867
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Meen je dat nou echt sf-NN?
Zo’n brief kan je toch niet serieus nemen?
Denk je echt dat de club op zoiets in gaat?
Het komt niet verder dan de eerste tiep miep (niet generaliserend bedoeld)
Maar jullie moeten vooral doen wat jullie denken dat jullie moeten doen.
Laat je door mij niet tegenhouden.
Anti anti. :)
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Maak dan een brief en haal veel handtekeningen / namen op, dat maakt veel meer indruk :wink:
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Freezeman schreef:Meen je dat nou echt sf-NN?
Zo’n brief kan je toch niet serieus nemen?
Denk je echt dat de club op zoiets in gaat?
Het komt niet verder dan de eerste tiep miep (niet generaliserend bedoeld)
Maar jullie moeten vooral doen wat jullie denken dat jullie moeten doen.
Laat je door mij niet tegenhouden.
Als dat gebeurt bevestigd dat alleen maar weer de regel over hoe de club over ons denkt. Denk dat er echt wel een reactie op komt wanneer er een paar duizend brieven in de bus van het ALS vallen. Spandoek met de tekst. "Het voetbal is niet om aan te zien, verbeek weg misschien?"
Op naar het volgende seizoen....
Dieder

Bericht door Dieder »

Ik vindt het wel een goed idee, laat ze maar eens lezen hoe we over de gang van zaken denken....
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ik vind dat we als fans zeker ons ongenoegen mogen uiten over hoe het loopt momenteel. Over beter gezegd hoe het niet loopt............
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6245
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Ik wil eerst kijken of er animo voor is om deze brief te schrijven. Daarna kunnnen we gaan kijken welk ongenoegen er speelt bij de fans. Dan moet het mij toch wel lukken misschien met de hulp van 2 a 3 anderen om een fatsoenlijke brief te kunnen opstellen.

Persoonlijk denk dat we als hoofdpunten moeten aanhouden het matige presteren en geen vooruitgang in het voetbal en het supportersbeleid.
Laatst gewijzigd door Ebiede op 30-10-2006 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Spijt heb je morgen maar!
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Blij ben ik echt niet hoe het nu gaat, maar voor het zelfde geld dan winnen we de komende weken "gewoon" en is er ineens niks aan de hand.

Volgens mij moet je je pas zorgen gaan maken als we nog steeds ZEER wisselvallig zijn rond de winterstop.
Gebruikersavatar
Criz
Wereldspeler
Berichten: 1071
Lid geworden op: 09-08-2004 14:01

Bericht door Criz »

Als Heerenveen nou op een nacompetitieplaats stond vond ik het geen gek idee, maar om nu (al) een brief te sturen vind ik persoonlijk ietswat overdreven.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Goed idee! Een supporter moet op elk moment kenbaar kunnen maken dat ze het niet eens zijn met de stand van zaken binnen de club. Ik vrees echter dat je er weinig mee opschiet. Waarom ? omdat de doorsnee gemiddelde Heerenveen supporter doorgaans alles slikt!
Miereneukert!
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Op dit moment speelt het team nog te wisselvallig. In mijn beleving ligt dat meer aan de trainer dan de spelers.
De 3 die nu voorin staan, gedijen volgens mij beter in een 4-4-2 systeem. Terwijl onze Gert-Jan driftig vasthoudt aan 4-3-3.
Als ik zie hoe Ajax zondag speelde, dan kan 4-4-2 ook heel erg aantrekkelijk voetbal opleveren.

Nu zou ik nog geen brief schrijven. Een groot spandoek zou "meer" doen denk ik. Ook omdat Talpa hier altijd wel oog voor heeft :upto:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
SCHZwolle
Nieuw talent
Berichten: 55
Lid geworden op: 01-10-2006 10:58
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door SCHZwolle »

Ik denk dat we GJV ook best even het forum kunnen laten lezen. En ook de voorzitter, anders gebeurd er niks :)
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

Dit forum wordt echt wel gelezen door enkele medewerkers/spelers/trainers van Heerenveen!
Net fan dat benaude!
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Het machtigste drukmiddel is: de media. Kijk maar naar zo'n actie rondom de training laatst.
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

KingBee schreef:Dit forum wordt echt wel gelezen door enkele medewerkers/spelers/trainers van Heerenveen!
Dit soort fora worden door mensen binnen de clubs en de locale driehoek gelezen dat wij denken. En meestal weet ook nog wei wie is. :?
Graaijax Hamsterdam!!
Il prima Capo!
Invaller
Berichten: 425
Lid geworden op: 06-02-2006 17:14

Bericht door Il prima Capo! »

Dat klopt. Al denk ik niet dat Verbeek dit forum leest. Daar is ie te simpel voor.
Gebruikersavatar
Korneev
Selectiespeler
Berichten: 522
Lid geworden op: 25-02-2006 16:32
Locatie: Damwâld
Contacteer:

Bericht door Korneev »

Waardeloos initiatief! Ik denk dat we als SCH supporters een beetje teveel verwend worden... Acties tijdens trainingen van de a-selectie, brieven sturen... Het valt dit seizoen iets tegen met de prestaties, maar we zijn nog niet eens op een derde van de competitie... Kwaliteit komt ALTIJD bovendrijven, dus het komt wel goed zo. En dit soort initiatieven helpt daar niet bij...
Een goeie De Haan kraait twee keer!!
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Korneev schreef:Waardeloos initiatief! Ik denk dat we als SCH supporters een beetje teveel verwend worden... Acties tijdens trainingen van de a-selectie, brieven sturen... Het valt dit seizoen iets tegen met de prestaties, maar we zijn nog niet eens op een derde van de competitie... Kwaliteit komt ALTIJD bovendrijven, dus het komt wel goed zo. En dit soort initiatieven helpt daar niet bij...
Kwaliteit moet benut worden, je moet niet gaan wachten tot het boven komt drijven. Op dit moment wordt de kwaliteit gewoon teweinig benut en dat mag meneer de trainer zich zeker aanrekenen. We zakken af naar een bedenkelijk niveau. Waarom moeten we nu eerst weer het kalf laten verdrinken?
Op naar het volgende seizoen....
Forza
Wereldspeler
Berichten: 1205
Lid geworden op: 02-12-2002 15:44

Bericht door Forza »

Kwaliteit komt ALTIJD bovendrijven, dus het komt wel goed zo.
Op zich eens, maar wat gebeurt er als de trainer die kwaliteit niet heeft?
DE ZUID
Basisspeler
Berichten: 996
Lid geworden op: 02-12-2002 17:12
Locatie: 24 km van DKV

Bericht door DE ZUID »

Het valt dit seizoen iets tegen met de prestaties, maar we zijn nog niet eens op een derde van de competitie...
Vergeet je de tweede helft van de vorige competitie niet mee te rekenen???
dat was op laatst ook vies afbraak voetbal met alles drop en dran.Op de counter spelen voor eigen publiek. Het valt dit seizoen inderdaad heel erg tegen, maar het is wel een vervolg van het vorige seizoen........
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
Gebruikersavatar
FRL
Jeugdspeler
Berichten: 15
Lid geworden op: 01-11-2006 16:27
Locatie: Ingelum
Contacteer:

Bericht door FRL »

Korneev schreef:Waardeloos initiatief! Ik denk dat we als SCH supporters een beetje teveel verwend worden... Acties tijdens trainingen van de a-selectie, brieven sturen... Het valt dit seizoen iets tegen met de prestaties, maar we zijn nog niet eens op een derde van de competitie... Kwaliteit komt ALTIJD bovendrijven, dus het komt wel goed zo. En dit soort initiatieven helpt daar niet bij...
Inderdaad, helemaal mee eens, de prestaties vallen dan wel wat tegen, maar om Heerenveen er weer bovenop te helpen kunnen we beter als één man achter Heerenveen gaan staan, dan zulk soort initiatieven te ondernemen..
sc Heerenveen Fanzone: http://www.sc-heerenveen.co.nr
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6245
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Korneev schreef:Kwaliteit komt ALTIJD bovendrijven, dus het komt wel goed zo. En dit soort initiatieven helpt daar niet bij...
Goed komt het niet.. dit idee toch maar weer nieuw leven inblazen..
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

Gewoon uitzoeken waar ze a.s maandag trainen en dan maandag ochtend een spandoek ophangen dat ze moeten werken voor hun geld of vragen doch wel vriedelijk verzoeken dat GJV opstapt.

Die man kan van deze jongens geen collectief maken hij moddert maar wat aan, enals de journalistiek hem iets vraagt komt er een onbeholpen en lomp antwoord in half fries/nederlands. hij is een schande voor de club die GJV een trainer voor een jupiler league club, maar niet voor onze trots.
Wij zijn Heerenveen.
schfries1989
Selectiespeler
Berichten: 719
Lid geworden op: 07-12-2005 10:00
Locatie: heerenveen

Bericht door schfries1989 »

Gewoon uitzoeken waar ze a.s maandag trainen en dan maandag ochtend een spandoek ophangen dat ze moeten werken voor hun geld of vragen doch wel vriedelijk verzoeken dat GJV opstapt.
10:15 uur; Sportpark Skoatterwâld
training 1e selectie
Superfriezen!!!!
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Werken? Dat is juist het probleem! Verbeek brengt werkvoetbal en wij zijn in Heerenveen attractief voetbal gewend..... Werken doen ze wel.
Plaats reactie