Standaard Brief/ongenoegen

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Korneev
Selectiespeler
Berichten: 522
Lid geworden op: 25-02-2006 16:32
Locatie: Damwâld
Contacteer:

Bericht door Korneev »

@Ebiede
Wat wil je hier nu mee bereiken?
Wacht eerst het einde van het seizoen even af zou ik zeggen....
Een goeie De Haan kraait twee keer!!
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Korneev schreef:@Ebiede
Wat wil je hier nu mee bereiken?
Wacht eerst het einde van het seizoen even af zou ik zeggen....
Wat ik wil bereiken is eerlijkheid en openheid richting de fans..
Bedrijfsmatig zijn wij de klanten waar zij van leven.. dus mogen ze ook weleens openheid van zaken geven..

Volgens mij vraag ik niets abnormaals.. en heb ik in mijn tweede brief concreet gevraagd wat de definitie van attractief voetbal is..
Kijken als ze hier nu een eerlijk antwoord opgeven. Echter ga er vanuit dat ze weer een mooi nietszeggend antwoord geven..

Los daarvan vind ik het een mooi spel om te spelen.. daarbij geef je wel een signaal af richting bestuur.
Spijt heb je morgen maar!
feanfanhannes
Basisspeler
Berichten: 832
Lid geworden op: 13-02-2007 19:50
Locatie: balk
Contacteer:

Bericht door feanfanhannes »

ik hoop egt dat als we de laatste wedstrijd moeten spelen tegen feyenoord thuis dat we dan 1 punt achter hun staan om de strijd voor het 5e plekje dan door een super mooie vrije trap van alves winnen met 1-0 ik blessure tijd dat is een droomwedstrijd. :lol:






PS: ALLEMAAL NAAR SPARTA MORGEN KAARTEN HALEN ALS 1 MAN ACHTER HEERENVEEN!!!!!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Ebiede schreef:Is het een idee dat we hier een standaard brief gaan opstellen waar we ons ongenoegen kunnen uiten over de gang van zaken op het veld en het gedrag van de trainer naar de pers en arbitrage toe. Mijn idee is om dat vooral te gaan richten op de doelstellingen van de trainer die hij aan het begin van de competitie heeft geformuleerd. Vermaken van het pubkliek.

Als er een standaard brief gemaakt wordt dan kan iedereen deze op eigen titel naar de club sturen.
Ebiede, heb je hier later nog eens wat van gehoord? Volgens mij had je een keer antwoord gehad...en toen?
Miereneukert!
Plaats reactie