(Illegale) kaartverkoop/Uitsupporters

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Je hoeft niet ver te zoeken. Het zijn namelijk de grote sponsors met veel stoelen. Univé is de grootste boosdoener, Essent doet leuk mee (daar kwamen al die Tukkers vandaan vermoed ik), etc. etc.
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Jeroen schreef: Essent doet leuk mee (daar kwamen al die Tukkers vandaan vermoed ik), etc. etc.
Essent doet alleen nog Thialf...haha
Graaijax Hamsterdam!!
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Ah. Wist ik niet.
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Over Univé Twente
Univé Twente is ontstaan uit een aantal fusies van onderlinge verzekeringsmaatschappijen, waarvan de oudste al in 1852 actief was. Naast particulieren heeft Univé Twente ook veel ondernemingen verzekerd. Niet alleen vanwege ons complete verzekeringspakket, maar ook om de deskundigheid van onze medewerkers. Zij vertellen u graag welke schade-, levensverzekering of hypotheek het beste bij u past. Kom eens langs voor een persoonlijk gesprek of bel voor een afspraak bij u thuis of op één van onze kantoren in Almelo, Enschede, Hengelo of Oldenzaal
Denk dat je het hier meer moet gaan zoeken!! En hetzelfde geld voor de wedstrijden tegen FC Groningen. Ook hier in de regio zit Unive en aangezien biede clubs niet ver hoeven te reizen is de animo groot.

Verder heeft Unive door heel NL regiokantoren, behalve in Limburg... http://www.unive.nl/regionaal/zoekkantoor

Trouwens Essent is nooit een sponsor geweest in Heerenveen omdat het in Nuon gebied LAG.
Graaijax Hamsterdam!!
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Poenkt schreef:Verder heeft Unive door heel NL regiokantoren, behalve in Limburg....
Heb vorige week anders nog gebeld met Unive in Valkenswaard, en dat is volgens mij nog steeds in Limburg.
Op naar het volgende seizoen....
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Garcia-Garcia schreef:Heb vorige week anders nog gebeld met Unive in Valkenswaard, en dat is volgens mij nog steeds in Limburg.
Volgens mijn atlas ligt Valkenswaard onder Eindhoven -Noord Brabant. Bijna in Belgie....

Bekend van het circuit!!
Valkenswaard is een plaats en gemeente in de provincie Noord-Brabant.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Valkenswaard
Graaijax Hamsterdam!!
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Poenkt schreef: Volgens mijn atlas ligt Valkenswaard onder Eindhoven -Noord Brabant. Bijna in Belgie....
Ik snap ook niet waarom ik er Valkenswaard neer getypt heb, want ik bedoelde Valkenburg. En dat ligt echt in Limburg. En daar zit dus ook dat Unive Kantoor.
Op naar het volgende seizoen....
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

http://www.unive.nl/regionaal/0980/098002

Klopt, nu komt Roda dus ook al in de thuisvakken zitten :wink:

Misschien dat de Belgische vriend van Papparazzi even zijn verzekeringen moet oversluiten daar in Valkens...eh Valkenburg.
Graaijax Hamsterdam!!
Gebruikersavatar
Rednax
Wereldspeler
Berichten: 1146
Lid geworden op: 02-10-2006 11:45
Locatie: It Hearrenfean

Bericht door Rednax »

Kijk eens aan, Poenkt wordt onderhand Unive deskundige :wink:

Het is inderdaad gebruikelijk dat sponsors bij wedstrijden gasten uitnodigen uit de regio van de tegenstander, het verhaal van Unive Twente zou best eens kunnen klopppen.

Toen Amev nog sponsor van Utrecht was ben ik ook vaak naar wedstrijden geweest tussen Utrecht en Heerenveen omdat wij door Amev werden uitgenodigd. Ook voor wedstrijden Feyenoord-Heerenveen werden wij vaak uitgenodigd omdat Stad Rotterdam daar sponsor van was.

Ander verhaal is of je je dan provocerend moet gedragen richting thuispubliek terwijl je daar tussen zit. Lijkt mij niet zo slim.
Gebruikt u plastabletten ? Of bent u van nature zo'n zeikerd ?
Gebruikersavatar
Bierdop
Jeugdspeler
Berichten: 25
Lid geworden op: 01-03-2007 11:46

Bericht door Bierdop »

ik ben opleiding P-SCW,, en ben ook wel stuward,, ik ken de hoofdstuward,, ik kan best eens een x met die man praten gaan...
als het noodzakelijk is!!
ik vind zelf van wel,, uitsupporters horen in het uitvak!!
Booijstra
Wereldspeler
Berichten: 1124
Lid geworden op: 06-02-2003 15:59
Locatie: Heerenveen

Bericht door Booijstra »

"Stuward" = steward? :wink:
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

Tegen feyenoord werd uit vak 24/424 een feyenoorder van de tribune afgehaald door de strewards, alle feyenoorders die het zagen werden gek begon een tegen de plastic wand op te klimmen

de andere feyenoorders in ons vak, te herkennen aan kale kop, dik postuur en evt. tattoe, verwijderden zichzelf na 70/80 min. :P
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Dat is wel een goed filmpje zeg. Je ziet die gast ook nog vallen die die Israelische vlag naar beneden wil halen. Die lag later op de eerste hulp...
Football4life
Jeugdspeler
Berichten: 3
Lid geworden op: 22-05-2007 11:30

Bericht door Football4life »

Beste Seizoenkaarthouder,

Er gaan in voetballand steeds meer geluiden op dat het zonde is dat er vaak plaatsen van seizoenkaarthouders tijdens de wedstrijd leeg blijven, terwijl het stadion ‘uitverkocht’ is. Ik ben voor mijn scriptie bezig te onderzoeken wat de mogelijkheden zijn om ook deze plaatsen te verkopen. Dit zou niet betekenen dat je daadwerkelijk je seizoenskaart af hoeft te geven, maar dat je als het ware online je unieke streepjescode voor de wedstrijd afmeldt! Hier zou dan ook een financiële compensatie tegenover staan. Je zou me een groot plezier doen als je als seizoenkaarthouder via onderstaande link op een paar vragen antwoord zou kunnen geven. Het kost je nog geen minuut tijd!

http://www.thesistools.com/?qid=32003&ln=ned

Alvast bedankt voor de moeite!

Groeten Lars
Laatst gewijzigd door Football4life op 22-05-2007 11:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Booijstra
Wereldspeler
Berichten: 1124
Lid geworden op: 06-02-2003 15:59
Locatie: Heerenveen

Bericht door Booijstra »

Bij deze gedaan. Succes met je scriptie.
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

Bij deze, leuk idee wel trouwens. Niet dat ik van plan ben wedstrijden te missen maar toch! :wink:
Net fan dat benaude!
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Feyebnoord voert dit volgend jaar in,. Je meldt jezelf electronisch af, jouw plaats wordt voor die ene wedsrijd verkocht en een deel van de opbrengst krijgt de club en een deel de seizoenkaarthouder.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Er zijn stadions waar dit al mogelijk is (o.i.d) als je niet komt opdagen dat die plaats dan verkocht kan worden aan iemand anders.
Succes met je scripie e.d :!:
Football4life
Jeugdspeler
Berichten: 3
Lid geworden op: 22-05-2007 11:30

Bericht door Football4life »

Mensen,

Alvast bedankt voor de vele antwoorden! Begin nu eindelijk inzicht te krijgen in hoeveel wedstrijden de seizoenkaarthouders per jaar missen en of ze bereid zouden zijn hun kaart af te melden. Is nog redelijk wat animo voor, dus ga hier zeker mee door! Supporters die hem nog niet ingvuld hebben, het kan nog steeds via

http://www.thesistools.com/?qid=32003&ln=ned

Bedankt!
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Ook maar even ingevuld... Heb echter niet het laatste gedeelte ingevuld waarbij er om adresgegevens gevraagd worden. Heb niet zoveel zin om bestookt te worden met andere enquetes van studenten...
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
Berichten: 1176
Lid geworden op: 27-03-2005 16:23
Locatie: Norg

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

ingevuld, leuke idee voor eeen scriptie welke studie doe je momenteel?
Een onderschrift: wat is dat?
Football4life
Jeugdspeler
Berichten: 3
Lid geworden op: 22-05-2007 11:30

Bericht door Football4life »

sc heerenveen 4 ever schreef:ingevuld, leuke idee voor eeen scriptie welke studie doe je momenteel?
Bedrijfskunde, en dan als afstudeerrichting Small Business & Entrepreneurship. Ga hier een zeer uitgebreid startersplan voor schrijven, dus wie weet wordt het nog echt ingevoerd ook :)
Gebruikersavatar
Criz
Wereldspeler
Berichten: 1071
Lid geworden op: 09-08-2004 14:01

Bericht door Criz »

Ook ingevuld, veel succes ermee.
Gebruikersavatar
Feanfan
Selectiespeler
Berichten: 585
Lid geworden op: 30-08-2003 11:47
Locatie: Gorredijk/Boxtel

Bericht door Feanfan »

Ik heb hem ook even ingevuld voor je. Meldt je de resultaten/uitslag ook?
De vader, de zoon en de heilige geest: Abe
Gebruikersavatar
blauwekater
Invaller
Berichten: 431
Lid geworden op: 02-12-2002 16:05
Locatie: Emmeloord

Bericht door blauwekater »

heb de vragenlijst ingevuld. Ben erg benieuwd naar de conclusies.

Suc6 met je scriptie
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Flying Tilster schreef:....Heb echter niet het laatste gedeelte ingevuld waarbij er om adresgegevens gevraagd worden.....
Ben ik niet tegen gekomen. Wat doe ik verkeerd. ;)

Ingevuld en succes ermee

Ben ook wel nieuwsschierig naar de uitkomsten, krijgen we dat ooit hier te lezen?
Anti anti. :)
Plaats reactie