Live voetbal

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Live voetbal

Berichtdoor Lord of the Board » 26-09-2009 10:25

Je kunt gewoon weer live voetbal zien op internet :wink:
Streams werken perfect! :D
Lord Of The Board
Lord of the Board
Bankzitter

Berichtdoor ItFean82 » 26-09-2009 11:55

?
Op naar het volgende seizoen....
ItFean82
Superster

Berichtdoor Lord of the Board » 26-09-2009 12:12

Dacht dat het hier ging om live voetbal kijken op tv of internet. Weet niet als je hier links mag plaatsen,
maar voor de zomer kon ik geen voetbal kijken meer via internet, maar heb nu weer een site waar je
gratis streams kan bekijken.
Binnelands en buitenlands voetbal. Zal wel bekend zijn bij iedereen, maar toch! :lol:

nvstreams.com
Lord Of The Board
Lord of the Board
Bankzitter

Berichtdoor Wiggs » 26-09-2009 14:35

Dit is live kijken,dus legaal,Via eredivisielive :wink:
Wiggs
Wereldspeler

Berichtdoor SCH-FAN » 27-09-2009 13:53

Wat een gezeik met die kijkcode die we kregen bij de thuiswedstrijd :x . Aangezien ik wielrennen wil kijken wil ik niet EL kijken via tv maar via internet. Wil ik de code invoeren staat er dat hij onbekent is. Moet je hem eerst activeren en binnen 7 dagen krijg je een kijkcode opgestuurd. Ik denk dus niet dat de code er is voor 14.30 :wink:
Twente heeft een Cheik maar wij hebben de Koning!
SCH-FAN
Wereldspeler

Berichtdoor geert. » 28-09-2009 14:36

Voor mensen met Ziggo zonder een abonnement op EL:

Eredivisie Live is de gehele maand oktober gratis te zien voor mensen met een aansluiting bij kabelmaatschappij Ziggo. De NOS heeft toestemming gegeven voor de actie, waarmee de voetbalzender zijn abonneebestand hoopt te vergroten. De toestemming was nodig, omdat de NOS de samenvattingen van de Eredivisie.
geert.
Beheerder

Berichtdoor Hielke » 27-05-2010 12:04

Vandaag lees ik in VI iets waar mijn broek echt van afzakt. De live-uitzendingen van de Eerste Divisie keren volgend seizoen mogelijk terug op televisie, maar dan bij Eredivisie Live. Die zender wil voorafgaand aan het vrijdagse eredivisieduel om 18:00 (!!) een live wedstrijd uit de Jupiler League gaan coveren.

Maar, zo staat erbij, 'over de vroege aftrap van de vrijdagavondwedstrijd wordt nog met de clubs gesproken; gezien de enorme verkeersdrukte bestaat de vrees dat het stadion half gevuld zal zijn'.

Iedereen weet dat er in de vrijdagavondspits geen doorkomen aan is. Maar de televisieuitzending is schijnbaar belangrijker dan de fans, die nu een vrije middag moeten nemen om hun club te zien. Ik vind Eredivisie Live een goed initiatief vanuit de clubs (waaronder Heerenveen), maar als ze deze ziekelijk commerciële Sky Sports-kant op gaan, zeg ik mijn abonnement liever vandaag dan morgen op.
Hielke
Superster

Berichtdoor Squerrel » 27-05-2010 12:14

Blij dat we net niet zijn gedegradeerd zeg :wink:
Bedankt Torcida:-)
Squerrel
Superster

Berichtdoor Gekko » 27-05-2010 13:12

Halfvolle stadions? Daar zou driekwart van de eerste divisieclubs direct voor tekenen. Het niveau is soms beroerd maar clubs als Go Ahead en Cambuur laten best aardig voetbal zien.
Gekko
Superster

Voetbal volledig achter de decoder: ja of nee?

Berichtdoor ALS 26.000 » 01-06-2010 14:56

Bekerduels gaan nu achter de decoder, naar Eredivisie Live. Naar mijn mening moeten de samenvattingen van de Eredivisie ook achter de decoder om de doodeenvoudige reden dat dan het voetbal in Nederland een flinke impuls zou kunnen krijgen en iets meer zou kunnen betekenen in Europa.
Nu nemen veel mensen geen Eredivisie Live omdat ze een samenvatting om 19 uur wel prima vinden. Als je dat ook naar Eredivisie live doet moeten de mensen wel als ze wat willen zien. Je mag dan, vermoed ik, tussen de 1 en 2 miljoen abbonnees verwachten. Een kleine rekensom, uitgaande van 1,5 miljoen leden x € 10,- per maand is € 15.000.000 per maand en dus € 180.000.000 per jaar. Trek daar € 20.000.000 aan kosten af (ik roep maar wat) en je houdt € 160.000.000 over om te verdelen onder clubs. Heel wat meer dan de huidige, wat is het, € 30.000.000?

Natuurlijk zullen er eerst forse protesten komen, maar dat duurt altijd maar even. Daarnaast valt het uit te leggen en in veel Europese landen is dit al heel normaal.

Wat vinden jullie er van?
ALS 26.000
Superster

Re: Voetbal volledig achter de decoder ja of nee

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 01-06-2010 15:04

Tja, zo verdwijnt voetbal wel steeds meer van de 'gewone man'. Aan de andere kant kan ik me wel vinden in je verhaal, maar ik denk juist dat voetbal zo enorm aan populariteit verliest. Mensen die nu zo'n 10 keer per jaar op zondag kijken (als ze toevallig thuis zijn, ze blijven er niet voort thuis) zullen het voetbal dan 'laten vallen'.
Corruption is everywhere, fight it!
Fanatic 4-ever
Superster

Berichtdoor Gearard » 01-06-2010 15:13

Fanatic 4-ever schreef:Mensen die nu zo'n 10 keer per jaar op zondag kijken (als ze toevallig thuis zijn, ze blijven er niet voort thuis) zullen het voetbal dan 'laten vallen'.

Dat zijn ook de mensen waar niets aan wordt verdiend. Dus in principe zou het afhaken van die mensen het voetbal weinig financiele schade berokkenen.

Fanatic 4-ever schreef:Tja, zo verdwijnt voetbal wel steeds meer van de 'gewone man'.

Definieer de gewone man. Ik denk niet dat het voor de gewone man erg moeilijk is om een Eredivisie Live abonnement aan te schaffen.

Ik ben het eigenlijk wel met ALS 26.000 eens, iets wat niet zo vaak voorkomt. Als we het voetbal gezond willen blijven houden zal er toch geld over de brug moeten komen.
Laatst bijgewerkt door Gearard op 01-06-2010 15:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Gearard
Beheerder

Berichtdoor Hielke » 01-06-2010 15:17

De samenvattingen van de eredivisie mogen niet achter de decoder. Dat is wettelijk vastgelegd en maar goed ook. Voetbal is van ons allemaal, niet alleen van de mensen die een abonnement kunnen betalen.

Om Eredivisie Live interessanter te maken ligt het voor de hand om het heilige huisje van zondagavond 19 uur omver te schoppen en de samenvattingen later op de avond te brengen. Zoals Match of the Day in Engeland, waar het live voetbal achter de decoder ondanks de ruime samenvattingen op het publieke net razend populair is. Daar ontkomen we denk ik niet aan. Maar alle samenvattingen achter de decoder: dat nooit.
Hielke
Superster

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 01-06-2010 15:20

Ja, dat vind ik ook hoor. Maar ik vind het gewoon jammer dat het voetbal steeds meer verdwijnt van waar het voor bedoelt is: mensen vermaken en het verbroederen van mensen. Daar gaat het natuurlijk al lang niet meer om. En juist op deze manier verdwijnt het voetbal van mensen die geen zin hebben om daar voor te betalen. Dat is trouwens wel iets typisch Nederlands, we zijn te dwars om aan veranderingen te wennen.

Met de gewone man bedoel ik iemand die er wel van houdt om een potje voetbal te kijken, maar daar geen extra werk voor wil doen, zoals een decoder aanschaffen. Zo moeilijk is het inderdaad, maar je weet zelf ook wel hoe dat soort mensen kunnen zijn. Het vrijblijvende van 'even een potje voetbal kijken' verdwijnt op deze manier, en dat vind ik gewoon zonde.
Fanatic 4-ever
Superster

Re: Voetbal volledig achter de decoder: ja of nee?

Berichtdoor du longhi » 01-06-2010 15:57

Als we het voetbal gezond willen blijven houden zal er toch geld over de brug moeten komen.

Stel eerst maar eens een salarisplafond in. IPV gemiddeld 325.000 naar gemiddeld 150.000.

We zullen dan niet kunnen concureren met het buitenland. So be it. Voor die 150.000 moet de gemiddelde nederlander 4 jaar werken.

Mourinho gaat nu 40 miljoen op jaarbasis verdienen. Echt ongeloofelijk. Real heeft een schuldenlast van......tig miljoen.
du longhi
Basisspeler

Berichtdoor Ultras'01 » 01-06-2010 16:00

Zijn jullie soms helemaal gek geworden??
Ik heb een sk in NN, ben alle thuiswedstrijden aanwezig, daarnaast ga Ik ook vaak naar uitwedstrijden.

wat Fanatic- 4 ever zegt: die mensen die 10x per jaar naar de samenvatting kijken, daar hoor ik ook bij. Omdat ik de rest van de tijd bij onze SC zit. Ik ga toch geen abonnement nemen van weet ik hoeveel euro om af en toe eens een samenvatting mee te pikken.

P1230965.jpg
Je hebt niet de vereiste permissies om de aan dit bericht toegevoegde bestanden te zien.
Wij zijn HEERENVEEN
Ultras'01
Basisspeler

Berichtdoor JelleV » 01-06-2010 16:05

Ultras'01 schreef:Zijn jullie soms helemaal gek geworden??
Ik heb een sk in NN, ben alle thuiswedstrijden aanwezig, daarnaast ga Ik ook vaak naar uitwedstrijden.

wat Fanatic- 4 ever zegt: die mensen die 10x per jaar naar de samenvatting kijken, daar hoor ik ook bij. Omdat ik de rest van de tijd bij onze SC zit. Ik ga toch geen abonnement nemen van weet ik hoeveel euro om af en toe eens een samenvatting mee te pikken.

P1230965.jpg

Misschien een idee om Eredivsie Live gratis of voor de halve prijs bij een seizoenskaart te leveren dan hebben mensen die in het stadion zitten ook nog de mogelijkheid om de samenvattingen te bekijken.
Hoeveel seizoenskaarthouders hebben alle Eredivisie ploegen bij elkaar eigenlijk?
JelleV
Nieuw talent

Berichtdoor Bubbe » 01-06-2010 16:08

Kleine maandelijkse bijdrage waar je veel voor terug krijgt. Voor de huidige prijs ben ik abonnee. Erg leuke programma's ook op Eredivisie Live, zelfs nu na het seizoen. Ze hebben nu veel top18's, erg leuk om te kijken. :)

Snap dat mensen het niet leuk vinden maar ik heb er persoonlijk geen problemen mee.
Bubbe
Beheerder

Berichtdoor kukkel » 01-06-2010 16:08

Ik moet jullie eerlijk bekennen dat ik de laatste paar jaar bijna geen voetbal meer kijk.Zondags de radio aan en maandag naar OF.De rest lees ik wel in de krant of sneup eens wat op het net.Iig al een hele poos geen bord meer op schoot voor mij.
 con·ti·nu·ï·teit de; v onafgebroken duur
kukkel
Basisspeler

Berichtdoor hilbi » 01-06-2010 16:22

volgens mij is het per wet vastgelegd dat de samenvatting op een openbaar kanaal te zien moet zijn en minimaal 10 minuten per wedstrijd, of iets dergelijks.
hilbi
Selectiespeler

Berichtdoor xander » 01-06-2010 16:41

Ik weet niet of dit hier ook al eens was geplaatst, een bericht van 2 weken terug:

Geen eredivisie voetbal bij regionale omroepen

De regionale omroepen mogen geen flitsen uitzenden van wedstrijden in de edivisie. Dat heeft de rechter bepaald in een kort geding dat de stations waaronder TV West hadden aangespannen tegen de Eredivisie CV. De tv-zenders mogen geen doelpunten en overtredingen uitzenden zonder toestemming van de voetbalclubs die de auteursrechten hebben. De omroepen vonden dat ze vanwege de nieuwswaarde wel recht hadden op de beelden en reageren teleurgesteld.
Alle ballen op Henkie!
xander
Superster

Berichtdoor kukkel » 01-06-2010 16:45

Nou mooi is dat!
 con·ti·nu·ï·teit de; v onafgebroken duur
kukkel
Basisspeler

Berichtdoor Baggerraartje » 01-06-2010 16:53

Ik vind wel raar dat eredivisie live niet eerst zorgt dat het overal toegankelijk is. Via digitennen heb ik nog steeds maar 2 kanalen...! Lullig als Heerenveen dan op nr 3 komt.
Baggerraartje
Superster

Berichtdoor AMF » 01-06-2010 17:18

Ik heb vandaag net mijn Eredivisie Live opgezegd omdat ik fel tegenstander ben van alles achter de decoder. Als ze het ook maar een klein beetje voor elkaar kunnen krijgen zullen ze de zender van de samenvattingen ook nog een beperking opleggen van 90 seconden per duel. We gaan weer lekker terug naar de streams. Die overigens ook van zeer voldoende kwaliteit zijn. Dan voel ik me tenminste ook niet verplicht om voetbal te kijken omdat ik dat abonnement weer heb.
AMF
Selectiespeler

Berichtdoor gerdykster » 01-06-2010 17:29

du longhi schreef:Mourinho gaat nu 40 miljoen op jaarbasis verdienen. Echt ongeloofelijk. Real heeft een schuldenlast van......tig miljoen.

Dit is voor 4 seizoenen.

Ik ga er geen eredivisie live voor aanschaffen. Als ik ongeveer 80% per seizoen van de Heerenveen volg. De samenvatting kijk ik wel in fun plaza na een thuiswedstrijd. Verder blijf ik niet thuis voor een gemiddelde wedstrijd van psv - feyenoord ofzo. Ik kijk liever 's avond naar studio sport voor een samenvatting. Wat erbij trouwens ook bijkomt is dat de meeste oudere mensen nog gewoon met het analoge signaal tv kijken en voor eredivisie live is digitale tv nodig!!
Wanneer krijgen wij weer eens waar voor ons geld?
gerdykster
Wereldspeler

Berichtdoor Ebiede » 01-06-2010 17:39

gerdykster schreef:
du longhi schreef:Mourinho gaat nu 40 miljoen op jaarbasis verdienen. Echt ongeloofelijk. Real heeft een schuldenlast van......tig miljoen.

Dit is voor 4 seizoenen.

ooohh gelukkig dan is het maar 10 miljoen per jaar, dat is wel normaal!
Spijt heb je morgen maar!
Ebiede
Superster

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 01-06-2010 17:42

gerdykster schreef: Wat erbij trouwens ook bijkomt is dat de meeste oudere mensen nog gewoon met het analoge signaal tv kijken en voor eredivisie live is digitale tv nodig!!

Klopt, maar als je tegenwoordig een nieuwe tv aanschaft krijg je vaak digitale tv erbij. Ik verwacht eerlijk gezegd dat met een jaar of 10 bijna iedereen dit 'gewoon' heeft. Net als de meeste mensen tegenwoordig een breedbeeld tv hebben.

Ik heb zelf thuis sport1 en EL, bevalt me prima. Kan heerlijk op zaterdagmiddag een potje Engels of Duits voetbal kijken, 's avonds eredivisie en nog iets later op de avond Primera Division.
Fanatic 4-ever
Superster

Berichtdoor AMF » 01-06-2010 17:58

Het verdwijnt niet helemaal achter de decoder gelukkig.

Veronica zendt de komende drie jaar de voetbalwedstrijden om de KNVB-beker uit. De zender heeft de uitzendrechten verworven voor alle samenvattingen en voor de live-uitzendingen van de belangrijkste speelrondes.

Veronica zendt komend seizoen de kwartfinales, de halve finales en de eindstrijd van de KNVB-beker uit

http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuw ... onica.html
AMF
Selectiespeler

Berichtdoor geert. » 01-06-2010 18:08

In Engeland hebben ze het al eens geprobeerd om de samenvattingen achter de decoder te krijgen. Dat is toen helemaal mislukt, de kijkers haakten massaal af. Nadat de samenvattingen weer naar de BBC teruggingen is het kijkcijfer weer hoog. En nu heb je in Nederland ook de mogelijkheid om samenvattingen te zien van het Engelse voetbal.

Samenvattingen achter de decoder: het is gedoemd om te mislukken.
geert.
Beheerder

Berichtdoor gerdykster » 01-06-2010 19:34

Ebiede schreef:ooohh gelukkig dan is het maar 10 miljoen per jaar, dat is wel normaal!

Dat is ook nog niet normaal, maar voor geld doen mensen gekke dingen. Voor 10 miljoen per jaar had ik ook wel even coach van Real willen zijn, al heb ik helemaal niks met die bijeen gekochte club!
Wanneer krijgen wij weer eens waar voor ons geld?
gerdykster
Wereldspeler

VorigeVolgende

Keer terug naar Algemeen