Uitbreiding Abe Lenstra Stadion

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Uitbreiden naar 32.000?

Doen!
158
65%
Niet doen!
53
22%
Mwa...
33
14%
 
Totaal aantal stemmen: 244

Otsje P
Verified
Superster
Berichten: 4850
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Stel je voor dat je 2 uurtjes niet kunt bellen, appen, sms'en en internetten. :?

8 jaar terug ging ik ook met veel plezier naar het stadion (misschien wel met meer plezier), en toen heb ik dat gedoe nooit gemist hoor.

Leg je phone eens een weekendje weg. God, wat houdt je een tijd over.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Ach Otsje, tijden veranderen nou eenmaal. Dingen zijn niet meer zoals ze honderd jaar terug zijn. Het is een service die bij deze tijd hoort.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Otsje P schreef:Stel je voor dat je 2 uurtjes niet kunt bellen, appen, sms'en en internetten. :?

8 jaar terug ging ik ook met veel plezier naar het stadion (misschien wel met meer plezier), en toen heb ik dat gedoe nooit gemist hoor.

Leg je phone eens een weekendje weg. God, wat houdt je een tijd over.
Ik ben het met je eens hoor, mensen zijn tegenwoordig veel te verslaafd aan hun telefoon. In een voetbalstadion hoor je je ploeg aan te moedigen, niet naar een telefoonschermpje te staren. Die paar appjes of facebookberichten kunnen ook wel wachten tot je weer thuis bent.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3641
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Maar je hebt ook zaken als elkaar op willen zoeken tijden/rondom de wedstrijd of duizend andere redenen waarom bereikbaarheid gewenst is, ongeacht het feit dat je dit dan volgens jullie niet onder de wedstrijd hoeft te doen. Ik ga bij bereik echt niet constant aan mijn telefoon zitten, maar vind het voor sommige gevallen wel prettig bereik te hebben.
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Dat soort dingen kun je ook vooraf afspreken. Als ik met iemand meerij dan spreek ik altijd na de wedstrijd af bij het standbeeld van Abe of anders in de Skoffel. Wifi in het stadion is wel handig maar ook niet meer dan dat. Het is geen prioriteit in mijn ogen. Als je gewoon 90 minuten je ploeg aanmoedigt dan heb je helemaal geen wifi nodig.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
feanryp23
Wereldspeler
Berichten: 1656
Lid geworden op: 06-09-2013 17:56
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door feanryp23 »

Dat klopt, maar soms heb je wel lastige Cambuursupporters die je maar al te goed op de hoogte houden als het wat slechter gaat met Heerenveen, waar je dan wel even op wil reageren als dan toch een doelpunt valt. :wink:
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen!
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Nogmaals: dat kun je ook na de wedstrijd doen. Het is inderdaad wel leuk om hertjes te pesten maar je kunt je beter bezig houden met het ondersteunen van je eigen ploeg.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Otsje P
Verified
Superster
Berichten: 4850
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Ik speelde ook een beetje advocaat van de duivel hoor. Natuurlijk zou het prettig zijn als dat goed voor elkaar is. Maar als het een boel geld moet kosten, dan heb ik liever dat ze het laten. Gebruik die centen maar voor dingen die echt prioriteit hebben.
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Otsje P schreef:Gebruik die centen maar voor dingen die echt prioriteit hebben.
My point exactly! Op dit moment zijn er andere dingen die belangrijker zijn dan wifi-toegang in het stadion.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3641
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Prima dat jullie die behoefte niet hebben, maar vele wel. En dat de club er aan werkt is als reactie op vele klachten / vragen er over. Dus nuttig besteden is in deze subjectief, net zoals hoe iemand zijn afspraken maakt en/of contacten onderhoudt.
feanryp23
Wereldspeler
Berichten: 1656
Lid geworden op: 06-09-2013 17:56
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door feanryp23 »

Zoiets:

http://www.allesoverdraadloosinternet.n ... alstadion/

Een ZoneFlex 7962 dualband access point kan 500 verbindingen verwerken. Stel je hangt 20 van die dingen op, dan kun je 10.000 mensen van internet voorzien. Een data-abonnement zal voor de club nog wel de grootste zorg zijn. Dat gaat al gauw honderden tot duizenden euro's per maand kosten. En dat kun je denk ik ook beter ergens anders in steken.
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen!
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Je zou ook een kleine toelage bovenop de seizoenskaart kunnen doen voor internettoegang, waarbij mensen dan zelf kunnen kiezen als ze dat wel of niet willen. De mensen die daarvoor betalen geef je dan een inlognaam en een wachtwoord waarmee zij op het netwerk kunnen. Op die manier haal je de kosten er uit.

Ik blijf er echter bij dat onze prioriteiten momenteel elders liggen.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3641
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Oh ja, hoe denk je dat potentiële sponsors het vinden geen bereik te hebben ?
Zakenmensen zullen zeker online en beschikbaar willen zijn, ongeacht of ze er gebruik van maken. Net als de moderne mens. En daarmee vergroot je ook de aantrekkelijkheid voor bezoekers. Zeker wel een prioriteit als je het meeneemt in het binnenhalen van extra sponsors en toeschouwers.
Damaverick
Nieuw talent
Berichten: 147
Lid geworden op: 29-01-2013 12:44

Bericht door Damaverick »

fuotbalgek schreef:Oh ja, hoe denk je dat potentiële sponsors het vinden geen bereik te hebben ?
Zakenmensen zullen zeker online en beschikbaar willen zijn, ongeacht of ze er gebruik van maken. Net als de moderne mens. En daarmee vergroot je ook de aantrekkelijkheid voor bezoekers. Zeker wel een prioriteit als je het meeneemt in het binnenhalen van extra sponsors en toeschouwers.
De sponsoren in de business seats kunnen volgens mij wel op Wifi
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3641
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Misschien wel op WiFi, maar in het ALS valt ook vaak het bereik weg.
visje
Invaller
Berichten: 424
Lid geworden op: 16-01-2006 23:28
Locatie: Heerenveen

Bericht door visje »

Tevens bied de Wifi weer een platform voor sponsoring, als je Wifi in de trein gebruikt kom je eerst ook op een portal uit en deze ruimte kan je weer aan een sponsor verkopen.
feanryp23
Wereldspeler
Berichten: 1656
Lid geworden op: 06-09-2013 17:56
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door feanryp23 »

Ik weet niet meer wie, maar iemand vroeg hier ooit waar je met de rolstoelers naartoe moest als je de Westtribune zou doortrekken tot aan het veld.
Toevallig kwam ik een foto tegen van rolstoelplaatsen bij Peterborough United op de South Stand. Op deze manier zou je het in Heerenveen ook kunnen oplossen, mocht er ooit nog een dergelijke verbouwing plaats gaan vinden. De klapstoelen die je op de foto ziet, zie ik trouwens ook graag in ons stadion. Heeft zo ongelooflijk veel voordelen!

Afbeelding
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen!
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Heerenveen heeft al klapstoelen bij de rolstoelen dus ik snap het nut niet van deze post.
feanryp23
Wereldspeler
Berichten: 1656
Lid geworden op: 06-09-2013 17:56
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door feanryp23 »

Dat klopt inderdaad, maar daar had ik het niet over. Het genoemde probleem was dat de rolstoelplaatsen opgeofferd moesten worden wanneer de Westtribune uitgebreid zou worden tot aan het veld. Dát probleem kun je op de manier die hierboven op de foto te zien is oplossen.
Met de klapstoelen in ons stadion bedoel ik gewoon voor op de tribunes. Ik zou klapstoelen graag ter vervanging zien van de kuipstoeltjes.

Even ter verduidelijking. :wink:
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen!
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Klapstoeltjes zijn duurder en gaan veel minder lang mee en dus sneller kapot. Dat zou pure geldverspilling zijn, want je foto kan ook met gewone kuipstoeltjes.
feanryp23
Wereldspeler
Berichten: 1656
Lid geworden op: 06-09-2013 17:56
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door feanryp23 »

Haha!

Ik vond het eerlijk gezegd een goede stap van FC Groningen om bij het overgaan naar de Euroborg ook klapstoeltjes te nemen. Zó gemakkelijk als iemand wil passeren, zeker als je zo lang bent als ik.. :mrgreen: Bovendien kun je je benen beter kwijt als je buurman er niet is. Persoonlijk vind ik de uitstraling van een stadion ook nog veel mooier met klapstoelen. Maar dat is een persoonlijke kwestie.
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen!
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

http://www.lc.nl/friesland/article16915 ... 0FP53KKA2o

Als je dit eens leest. Waarom nou niet wat miljoenen aan Sc Heerenveen geven om de trainingsfaciliteiten te verbeteren ?
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

BK2007 schreef:http://www.lc.nl/friesland/article16915 ... 0FP53KKA2o

Als je dit eens leest. Waarom nou niet wat miljoenen aan Sc Heerenveen geven om de trainingsfaciliteiten te verbeteren ?
Ik ben bang dat de meeste financiën die nodig zijn om dit plan in leven te houden uit sc.Heerenveen gemolken zal gaan worden. Leuk die luchtkastelen, maar het lijkt me handiger om er eerst voor te zorgen dat je goed uit de economische crisis komt. Te beginnen met een lagere stadionhuur. En naar het schijnt is dat al een bijzonder lastig verhaal
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

BK2007 schreef:http://www.lc.nl/friesland/article16915 ... 0FP53KKA2o

Als je dit eens leest. Waarom nou niet wat miljoenen aan Sc Heerenveen geven om de trainingsfaciliteiten te verbeteren ?

Prietpraat uit de koker van een flutjournalist. En dit is nog wel het voorpaginanieuws van de LC.
Er is een idee gelanceerd door een werkgroepje, gewoon wat schetsen, over alternatieve ontwikkelmogelijkheden en ja hoor de uiterst suggestieve titel Miljoenen voor sportpark Heerenveen staat al groot op de voorpagina. Welke miljoenen dan? Daar lees ik niks over, ook niet in de krant zelf.
Smakeloos suggestief, het niveau daalt snel bij die krant. Net als het aantal abonnees overigens.
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

Uit onderstaand stukje van Van der Wiel afgelopen zaterdag in 'It Pompebledsje' kan ik opmaken dat er we na volgend seizoen een verandering gaan zien in ons Abe Lenstra Stadion? Lijkt mij een goede zet en ben erg benieuwd naar de plannen!

Afbeelding
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Op zijn vroegst dus seizoen 2015/2016. Zou mooi zijn, 10 jaar na het eerste NN vak!
Corruption is everywhere, fight it!
theoneandonlyprideofthenorth
Jeugdspeler
Berichten: 1
Lid geworden op: 15-04-2014 18:05

Bericht door theoneandonlyprideofthenorth »

even een vraagje gaat het plan door op nieuwnoord te verplaatsen naar de onderste ring?
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

Lees even tot twee post boven je?
ArjanSCH
Jeugdspeler
Berichten: 20
Lid geworden op: 15-04-2014 20:02
Locatie: SWH

Bericht door ArjanSCH »

Even over het WiFi. Iedereen is tegenwoordig gehecht aan zijn/haar mobiele telefoon maar volgens mij ben je in het stadion om voetbal te zien en de ploeg te steunen en niet om met je vriendin te whatsappen of te twitteren. Als ze goed WiFi in bijv. De Feanplaza hebben dan snap ik dat nog wel. Of zie ik dit nou verkeerd? :?:
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

ArjanSCH schreef:Even over het WiFi. Iedereen is tegenwoordig gehecht aan zijn/haar mobiele telefoon maar volgens mij ben je in het stadion om voetbal te zien en de ploeg te steunen en niet om met je vriendin te whatsappen of te twitteren. Als ze goed WiFi in bijv. De Feanplaza hebben dan snap ik dat nog wel. Of zie ik dit nou verkeerd? :?:
Ik ben het volledig met je eens. In het Feanplaza of in de skyboxen e.d. is het tot daar aan toe, maar op de tribunes vind ik het gewoon niet nodig om wifi-toegang te hebben. Maar veel mensen zijn verslaafd aan hun telefoon en kunnen niet zonder mobiel internet. Laat je telefoon liever thuis en gebruik je ontwenningsfrustraties om je ploeg naar de overwinning te schreeuwen.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Plaats reactie