Een typefoutje kan voorkomen , maar als we met zulke topics over de plan komen , kan er ook wel een topic gemaakt worden van wie de meeste gele kaarten gaat pakken ,
GeorGios Samaras 20 schreef:Een typefoutje kan voorkomen , maar als we met zulke topics over de plan komen , kan er ook wel een topic gemaakt worden van wie de meeste gele kaarten gaat pakken ,
Ach je moet toch wat als er verder weinig is om over te praten...
Ik heb het volste vertrouwen in Afonso Alves, hij gaat hopelijk zn woorden waar maken.
Heb ook Friend gestemt omdat hij de echte spits is. Toch verwacht ik ook dat Alves veel zal gaan scoren. Moet nog maar kijken wie er bij mijn de LC coach selectie komt.
Nee, zonder gekheid. Hier valt weinig over te zeggen. Ik heb gestemd op Nilsson, maar kan net zo goed Friend als Alves worden. Ik moet het team eerst in de competitie een paar keer zien voordat ik een oordeel kan maken.
Heb op Alves gestemd. Denk dat Friend misschien eerst nog moet wennen aan zijn positie binnen Heerenveen, en dat Alves meer de kans krijgt doordat hij een vrij rol heeft. Maar misschien vindt Friend (laten we het hopen) ook al snel het net en wordt hij topscorer
Hmm, bijzonder. Op een of andere manier lijkt het me gewoon een zekerheidje dat Alves dat wordt en Friend meer als aangever. Nilsson wordt het zeker niet.
Uhhm ja , lijkt me beetje voorbarig en doelloos topic , waar het nivea van dit Forum wel erg mee verlaagd wordt
ach kom op, het is komkommertijd en het is leuk speculeren. We hebben flink geinvesteerd en ik verwacht er dan ook heel wat van. Alves en Friend moet het nieuwe superduo van ons SCH worden.
(btw, iemand die doelloos bezig is wordt nooit topscorer! )
Tarva hoort zeker in het rijtje thuis.
Want hij gaat dit seizoen met regelmaat scoren, let maar op......
Dus ff de poll aanpassen graag......................
Tarva hoort zeker in het rijtje thuis.
Want hij gaat dit seizoen met regelmaat scoren, let maar op......
Dus ff de poll aanpassen graag......................
sf-NN schreef:Mischien omdat er verwacht word dat Tarva niet in de basis speelt.
En nu maar weer on topic.
In het begin misschien niet, maar ik denk dat ie zich wel in de basis weet te spelen. Of Friend moet echt beter zijn en die indruk heb ik niet. Tarvajärvi scoort verdomd makkelijk! Let maar op de beste ontdekking van dit seizoen wordt een speler die we al een jaar hebben.