van station naar stadion

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
rebekka
Jeugdspeler
Berichten: 8
Lid geworden op: 08-11-2005 09:05
Contacteer:

van station naar stadion

Bericht door rebekka »

Weten jullie hoever/lang het lopen is van station Heerenveen naar het abe lensta stadion?
hoe kun je lopen?

Ik zag ook dat er een bus gaat maar als je makkelijk kunt lopen vind ik het toch ook wel iets :D

Groetjes,
Rebekka
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Ik heb het nog nooit gelopen, maar ik schat dat je het in ongeveer 15 minuten kunt lopen.
Anti anti. :)
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

15 minuten lopen, gewoon door het centrum.
Laatst gewijzigd door Squerrel op 08-11-2005 10:21, 2 keer totaal gewijzigd.
Fotze
Superster
Berichten: 2729
Lid geworden op: 02-12-2002 19:58

Bericht door Fotze »

Doe eens een keer normaal Squerrel (schrijf je dat echt zo??).

Rebekka vraagt op een doodnormale manier iets... Je maakt de club en Rebekka kapot met je opmerking.

Misschien wil ze wel voor die tijd in de hoeksteen een drankje drinken en jij jaagt haar al van het forum af voordat ze zelfs 2 posts heeft gedaan...

Hulde Squerrel
Wie moet er kapot?
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

--
Laatst gewijzigd door Squerrel op 08-11-2005 10:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Heerenfan
Selectiespeler
Berichten: 537
Lid geworden op: 30-08-2005 14:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door Heerenfan »

rebekka schreef:Weten jullie hoever/lang het lopen is van station Heerenveen naar het abe lensta stadion?
hoe kun je lopen?

Ik zag ook dat er een bus gaat maar als je makkelijk kunt lopen vind ik het toch ook wel iets :D

Groetjes,
Rebekka
Rebekka; het is best te lopen en zoals Freezeman al zei, het is ongeveer 20 min vanaf het station (door de winkelstraat is het kortste). Een bus is misschien wel de lekkerste optie aangezien de meeste langs & bij het stadion stoppen :)
Laatst gewijzigd door Heerenfan op 08-11-2005 10:35, 1 keer totaal gewijzigd.
FCUK de godenzonen...........Super Friezen Forever!
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Ik heb het al aangepast aangezien ik niemand voor het hoofd wil stoten.

Respect heerefan? Kan me je avatars (op org en nn) nog herinneren, dus kom niet aan met het tonen van respect voor ongeacht wie.
Gebruikersavatar
Heerenfan
Selectiespeler
Berichten: 537
Lid geworden op: 30-08-2005 14:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door Heerenfan »

Ok Squerrel, ik had misschien iets langer over mijn txt moeten nadenken (maar ik had ook niet verwacht dat er nog iemand was die zich dat herinderde :? ).
En omdat jij je txt netjes hebt aangepast, heb ik dat ook maar gedaan!
FCUK de godenzonen...........Super Friezen Forever!
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Geen punt, vriendjes? :mrgreen:
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Station, brug over, bij de snackbar naar rechts, langs de cafe`s lopen, en dan zie je meestal al wel memsen in Heerenveenshirts naar het stadion lopen. En anders is het door de winkelstraat lopen en dan aan het einde linksaf. 15-20 minuten inderdaad.
rebekka
Jeugdspeler
Berichten: 8
Lid geworden op: 08-11-2005 09:05
Contacteer:

Bericht door rebekka »

dank jullie wel voor de reacties.

Ik wist wel dat Friezen goed zijn :wink: :D
rebekka
Jeugdspeler
Berichten: 8
Lid geworden op: 08-11-2005 09:05
Contacteer:

Bericht door rebekka »

Nog even een vraagje:
Hoe kun je naar het trainingsveld Skoatterwâld? ik las dat het nabij het stadion is... is het dus net zo lopen als je naar het abe lenstra stadion loopt en heb je ook dezelfde bus naar dat sportpark?
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Naar het stadion, onder de snelweg door, rechtsaf en dan ben je er.
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Helaas, die vlieger gaat niet op! SKW is niet te bereiken per bus. Maar als je er toch heen wilt moet je de volgende route lopen:

Startpunt Abe-standbeeld voor hoofdingang --> naar rechts lopen(voorbij nieuwbouw sporthal e.d.) --> rood fietspad --> linksaf onder snelweg door --> rechts en dan fietspad aflopen tot je bij rotonde komt --> linksaf en dan is de ingang van SKW net voorbij de basisschool aan de linkerhand.

Moet zo lukken dacht ik!
Poke
Invaller
Berichten: 415
Lid geworden op: 29-08-2004 15:51
Locatie: Assen

Bericht door Poke »

Rebekka, ik heb zo'n flauw vermoeden dat je voor jong oranje komt en niet voor een match v/d "mooiste" club van Nederland echter, ik hoop dat je na dit bezoek ook eens bij de "aardige Friezen" langs komt! Je weet dan in ieder geval al de weg! :wink:

Anyway, het is idd goed te lopen en dat is misschien ook nog wel zo gezellig!
Laatst gewijzigd door Poke op 10-11-2005 23:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Eens een Feanfan,.......,Altijd een Feanfan
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
Berichten: 1176
Lid geworden op: 27-03-2005 16:23
Locatie: Norg

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

Als je onder de snelweg door bent gelopen, zie je vanzelf wel het trainingsveld.
Een onderschrift: wat is dat?
Atom
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 02-12-2002 12:40
Locatie: Grunn

Bericht door Atom »

rebekka schreef:Nog even een vraagje:
Hoe kun je naar het trainingsveld Skoatterwâld? ik las dat het nabij het stadion is... is het dus net zo lopen als je naar het abe lenstra stadion loopt en heb je ook dezelfde bus naar dat sportpark?
Zoveel moeite om een training van vv Heerenveen 5 bij te wonen, ik krijg er bijna tranen van in mijn ogen :wink:

We trainen op vrijdagavond van 19:30-21:00. Na de training is er de mogelijkheid voor het nemen van een biertje. Misschien kun je meerijden met één van de vele andere vrouwen die wekelijks onze training bezoeken :mrgreen:
Poke
Invaller
Berichten: 415
Lid geworden op: 29-08-2004 15:51
Locatie: Assen

Bericht door Poke »

Hmmm, Atom, klinkt goed! Wil me met een klein jaartje gaan zettelen in Heerenveen! Alvast prettig om te weten bij welke vereniging ik moet gaan voetballen, hahaha...
Is er een wachtlijst voor het 5de? Zo ja, dan wil ik me bij deze alvast aanmelden, voetbal nu in het 3de van K.S.C. te Schoonoord! 8)
Eens een Feanfan,.......,Altijd een Feanfan
rebekka
Jeugdspeler
Berichten: 8
Lid geworden op: 08-11-2005 09:05
Contacteer:

Bericht door rebekka »

dank jullie wel weer... en voor jong oranje maar ik ga zeker een keer kijken bij sc heerenveen... welke wedstrijd weet ik nog niet :roll: maar Heerenveen is een mooie club ja :D
rebekka
Jeugdspeler
Berichten: 8
Lid geworden op: 08-11-2005 09:05
Contacteer:

Bericht door rebekka »

Als de wedstrijd woensdag is afgelopen gaan er toch geen bussen meer naar station heerenveen?
Dus wordt het lopen...misschien doe ik dat al op de heenweg maar wel balen dat ze geen extra bus inzetten.
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Die rijden er nooit, ook niet bij wedstrijden van SC Heerenveen. Niet zo heel raar dus. Bovendien komen die echt nooit door die drukte heen. Lopen is dan net zo snel!
rebekka
Jeugdspeler
Berichten: 8
Lid geworden op: 08-11-2005 09:05
Contacteer:

Bericht door rebekka »

Satyricon schreef:Station, brug over, bij de snackbar naar rechts, langs de cafe`s lopen, en dan zie je meestal al wel memsen in Heerenveenshirts naar het stadion lopen. En anders is het door de winkelstraat lopen en dan aan het einde linksaf. 15-20 minuten inderdaad.
hoort de zin van: door de winkelstraat lopen en dan aan het einde linksaf bij de hele route die je daarvoor typte? of is dat een andere mogelijkheid?
Jurruh
Basisspeler
Berichten: 934
Lid geworden op: 21-02-2005 20:25
Locatie: Groningen

Bericht door Jurruh »

rebekka schreef:[quote="Satyricon ]Station, brug over, bij de snackbar naar rechts, langs de cafe`s lopen, en dan zie je meestal al wel memsen in Heerenveenshirts naar het stadion lnpen. En anders is het door de winkelstraat lopen en dan aan het einde linksaf. 15-20 minuten inderdaad.
hoort de zin van: door de winkelstraat lopen en dan aan het einde linksaf bij de hele route die je daarvoor typte? of is dat een andere mogelijkheid?[/quote]
:
Hoort bij de route..
Plaats reactie