Sportstad Heerenveen

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor paparazzi » 12-10-2005 19:07

Waar ik ook aan twijvel is dat de rest van Nederland inderdaad niet weet wat sportstad daadwerkelijk is maar sportstad word in Heerenveen gebouwd dus daar heeft de rest van nederland daar ook weinig oog voor denk ik.
[/quote]

Maar met Sportstad Heerenveen willen ze nu juist die landelijk uitstraling bewerkstelligen. Dus is het van uiterste belang dat hier in Nederland (of daarbuiten) juist een grote goede promo wordt neergezet! toch?

Als ik hier in Maastricht aan een willekeurig iemand zou vragen of hij weet wat sportstad Heerenveen is zal hij/zij mij misschien verbaasd aankijken. Vraag je aan een willekeurig iemand in Friesland of ze weleens van het MECC in Maastricht hebben gehoord zullen hoogstwaarschijnlijk bevestigend op die vraag antwoordden." ..Dus daarin zit m o.a. het verschil al..
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Frisian » 13-10-2005 15:53

Ik ben bang dat hier in Friesland heel weinig mensen weten wat het MECC in Maastricht is.

Tuurlijk wil Sportstad een landelijke bekendheid krijgen maar dat krijg je niet van de ene op de andere dag, daar moet je wat voor doen, wedstrijden en toernooien organiseren.
Die uitstraling krijg je ook niet alleen van een website, moet je ook andere dingen doen, adverteren bijvoorbeeld.
Maar zit jij in het zuiden te wachten op een evenement of toernooi in Friesland, alleen als je daadwerkelijk iets met die sport hebt kan ik het voorstellen.
Ik blijf vinden dat de website er goed uitziet en genoeg mensen goed informeerd.
Alleen ze mogen van mij wel wat vaker foto's maken (maar daar zal wel een reden voor zijn, niet genoeg grote veranderingen)
supporter: in voor en tegenspoed
Avatar gebruiker
Frisian
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 10-07-2004 11:43

Berichtdoor ALS 26.000 » 13-10-2005 18:48

Het gaat niet zozeer om de naam Sportstad Heerenveen, maar meer om wat er te vinden is. Het gaat om sc Heerenveen, het gaat om het CIOS, het gaat om WIKFTCF en misschien straks/ooit wel om Thialf.
ALS 26.000
Superster
 
Berichten: 4357
Geregistreerd op: 17-12-2002 16:30
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Frisian » 13-10-2005 22:21

Inderdaad daar gaat het om, om de hele stad (dorp) Heerenveen en de sporten die daar zijn.
Dus ook Thialf.
supporter: in voor en tegenspoed
Avatar gebruiker
Frisian
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 10-07-2004 11:43

Berichtdoor Onedayflyer » 13-10-2005 22:34

En denk ook niet echt dat je het kunt promoten wanneer het nog niet eens af is. Laat het eerst maar af zijn, de publiciteit komt wel.
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
Avatar gebruiker
Onedayflyer
Basisspeler
 
Berichten: 858
Geregistreerd op: 06-09-2005 20:43

Vorige

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten