Sportstad Heerenveen

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor Cross79 » 11-04-2003 16:27

We kunnen wel even een topic openen met een pol, wie allemaal open staan voor een reisje naar Brussel, kunnen wel vredelievend demonstreren.
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Fatih » 11-04-2003 23:09

JeroenB schreef:
Fatih schreef:
Heert-Jan schreef:Heerenveen wil voor 1 mei antwoord hebben... Dat moet gebeuren met 1 :!: handtekening

Je moet in dit land eerst bijna failliet zijn voordat je steun krijgt.


Vind je het normaal ofzo dat overheden steeds over de brug moeten komen, als een sportclub zijn zaken niet op orde heeft??


Het gaat hier GVD om een club waar de zaken goed voor elkaar zijn! Er is dus een een meer dan goede kans dat de investering gewoon terugverdiend wordt!

Dus jij vind het wel normaal dat noodlijdende clubs miljoenen na miljoenen krijgen, en goed draaiende clubs niet??? :x


Trots mag je zijn dat Heerenveen zo goed beleid voert maar ik ben gewoon persoonlijk pertinent tegen zo'n omvangrijke overheidssteun bij een BVO of welke andere organisatie. Het staat niet in verhouding met andere uitgaven of bezuinigingen.
Prestige, geen prestatie!
Bush-wanker
Avatar gebruiker
Fatih
Nieuw talent
 
Berichten: 53
Geregistreerd op: 12-12-2002 18:23
Woonplaats: Droog

Berichtdoor Heert-Jan » 12-04-2003 09:40

Scheelt weer een aktie.... 8)

Heien met die palen!
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Avatar gebruiker
Heert-Jan
Basisspeler
 
Berichten: 791
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:10
Woonplaats: Jentsjemar

Berichtdoor Noord » 12-04-2003 10:23

Dit is de zoveelste keer dat er gezegd wordt dat er niets meer in de weg ligt, laat het nu een keertje waar zijn!! :twisted:
Avatar gebruiker
Noord
Selectiespeler
 
Berichten: 235
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:44
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor the rockII » 12-04-2003 13:45

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

GEWELDIG!!! iedereen die er bij betrokken is werd steeds iets minder optimistisch en ik zag het ook slecht in. GEWELDIG NIEUWS!! voor de club, de supporters en zeker ook voor Nieuw Noord.

WE KUNNEN LOS!!!!!!

(...zul je zien dat die andere noordelijke provincies nog ff dwars gaan zitten :? )

Btw. valt me op dat hier nog zo weinig reacties op zijn gekomen.
Avatar gebruiker
the rockII
Basisspeler
 
Berichten: 606
Geregistreerd op: 17-12-2002 12:08
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor Marça » 12-04-2003 19:18

the rockII schreef::D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

GEWELDIG!!! iedereen die er bij betrokken is werd steeds iets minder optimistisch en ik zag het ook slecht in. GEWELDIG NIEUWS!! voor de club, de supporters en zeker ook voor Nieuw Noord.

WE KUNNEN LOS!!!!!!

(...zul je zien dat die andere noordelijke provincies nog ff dwars gaan zitten :? )

Btw. valt me op dat hier nog zo weinig reacties op zijn gekomen.


Er zijn al 6 pagina's aan besteed, ik denk dat we er al genoeg over geluld is, en dat er maar wat es moet gaan gebeuren.. :|
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Berichtdoor Cult » 01-05-2003 17:05

Zoals het nu staat heeft de aannemer binnen nu en 2 weken de opdracht binnen. Er zijn reeds veel voorbereidende werkzaamheden gedaan, dus er zal wel snel gestart worden met de bouw. De vele partijen die gaan meewerken staan in de startblokken. We gaan er iets moois van maken!!!!
Cult
Nieuw talent
 
Berichten: 145
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:47

Berichtdoor Booijstra » 01-05-2003 17:38

Cult schreef:

Zoals het nu staat heeft de aannemer binnen nu en 2 weken de opdracht binnen. Er zijn reeds veel voorbereidende werkzaamheden gedaan, dus er zal wel snel gestart worden met de bouw. De vele partijen die gaan meewerken staan in de startblokken. We gaan er iets moois van maken!!!!


En toch moet het weer 2 weken langer duren...bureaucratie ten top! :evil:
Avatar gebruiker
Booijstra
Wereldspeler
 
Berichten: 1124
Geregistreerd op: 06-02-2003 15:59
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Cult » 01-05-2003 17:54

Booijstra schreef:En toch moet het weer 2 weken langer duren...bureaucratie ten top! :evil:


:? Dit heeft niets met bureaucratie te maken, maar puur met het feit dat de aannemer een handtekening onder zijn contract wil hebben. Zoals je wellicht weet staat de provincie niet garant voor de Europese gelden, en de aannemer begint niet zelf aan een dergelijk avontuur. Lijkt me logisch!
Cult
Nieuw talent
 
Berichten: 145
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:47

Berichtdoor Booijstra » 01-05-2003 19:22

Cult schreef:

Dit heeft niets met bureaucratie te maken, maar puur met het feit dat de aannemer een handtekening onder zijn contract wil hebben. Zoals je wellicht weet staat de provincie niet garant voor de Europese gelden, en de aannemer begint niet zelf aan een dergelijk avontuur. Lijkt me logisch!


Allemaal leuk en aardig, maar in de tijd dat men wist dat Sportstad een feit zou worden, na mijn inziens al bijna 2 maanden een feit, had men toch allang een handtekening en eventuele ondernemers bij elkaar kunnen roepen...
Avatar gebruiker
Booijstra
Wereldspeler
 
Berichten: 1124
Geregistreerd op: 06-02-2003 15:59
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Booijstra » 21-05-2003 16:15

Toen ik vanmiddag, onderweg naar mijn examen, langs het stadion fietste viel mij op dat men is begonnen met de werkzaamheden rond het stadion!
Volgens mij, weet het alleen niet zeker, is de beplanting onder de oosttribune verwijderd. Er zijn ook diverse bouwketen geplaatst en de weg langs de oosttribune is afgezet...het lijkt er dus op dat de eerste paal spoedig de grond in gaat! :D
Avatar gebruiker
Booijstra
Wereldspeler
 
Berichten: 1124
Geregistreerd op: 06-02-2003 15:59
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor michel » 21-05-2003 16:22

Zei Riemer niet dat ze in juni zouden beginnen?
Zou de eerste keer zijn dat ie de juiste datum heeft gemeld.

Zijn er meer mensen die dit is opgevallen?
Avatar gebruiker
michel
Superster
 
Berichten: 1937
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:48
Woonplaats: DKV

Sportstad

Berichtdoor Richard » 21-05-2003 17:11

De eerste paal wordt geslagen op donderdag 19 juni a.s.
Dit werd bevestigd door de mensen die bij het stadion bezig zijn. :D
Richard
Nieuw talent
 
Berichten: 115
Geregistreerd op: 02-12-2002 18:39

Berichtdoor Caspar » 22-05-2003 14:17

het klopt inderdaad, toen ik er vanochtend langsging, waren ze bezig de begroeing weg te halen.... eindelijk...
Ladies and gentleman: We've got him!
Avatar gebruiker
Caspar
Superster
 
Berichten: 4630
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:28
Woonplaats: Enschede

Berichtdoor Cross79 » 23-05-2003 11:05

'Sportstad geen risico Heerenveen'
HEERENVEEN - Het financieel risico van Sportstad voor de gemeente Heerenveen is feitelijk nul. Omdat het project is ondergebracht in een bv zal de gemeente nooit worden benadeeld, mocht de Europese Commissie achteraf subsidiegelden terugvorderen.

,,Dan gaat de boel gewoon failliet'', aldus wethouder financiën Roel Kaastra (VVD) gisteren tijdens de raadscommissie algemene zaken. ,,En het bouwwerk staat er dan al.''

De gemeente is voor de helft aandeelhouder in de Sportstad- bv, die onder meer gaat over de uitbreiding van het voetbalstadion van SC Heerenveen. En hoogstens die uitbreiding kan later voor problemen zorgen wegens ongeoorloofde staatssteun, aldus wethouder Frans Bouwers.

Het theoretisch risico dat de bv loopt vanwege de stadionuitbreiding is tussen de €8 miljoen en €11 miljoen. Dat is ook de omvang van de subsidie die de provincie verstrekt voor het stadiononderdeel van Sportstad.

Komende maand gaat de eerste paal de grond in en wordt een begin gemaakt met de uitbouw van de tribunes en de bouw van een sportboulevard. Het totale project kost €101 miljoen.

Alleen D66 en Leefbaar Heerenveen bleken gisteravond nog bang voor een financieel debacle. ,,God verhoede dat het misloopt'', verzuchtte Age Hartsuiker van Leefbaar Heerenveen.


Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor BlueWhiteBoy » 23-05-2003 12:31

Heb het ook gezien....

Er staat al een bouwkeet van van Wijnen en de bestrating was er ook al uitgehaald!!! :D
Avatar gebruiker
BlueWhiteBoy
Bankzitter
 
Berichten: 47
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:55
Woonplaats: HEERENVEEN

Sportstad Heerenveen. update: 29 december

Berichtdoor Beetle » 29-05-2003 23:27

Ja. Een nieuw topic begonnen. Het wachten op daden is over. Want voor de afreis naar Amsterdam zag ik dat er aan de lange zijde graafwerkzaamheden bezig zijn. Ze zijn los!

Afbeelding

Edit:
Op verzoek van (Pl)euro de foto in een kleinere uitvoering geplaatst. Voor wie de grote uitvoering wil zien is hier de
link.

De eerste werkzaamheden:
De klinkers van de weg zijn weggehaald.
De riolering is opgegraven en de (regen)afwatering wordt aangelegd.
Alle keten zijn op hun plek gezet.


Dit is voolopig de laatste blik die we krijgen te zien op de tribunes zoals ze er nu bij liggen. Dit hele gebied zal bij aanvang van het nieuw seizoen een totaal andere aanblik krijgen. Ik zal proberen de bouw zo goed en zo kwaad als mogelijk is volgen. Verder zal ik Van Wijnen aanschrijven of zij misschien een webcam willen sponsoren die bijvoorbeeld bovenin de reclamezuil zou kunnen hangen.

Het wachten voorbij.
Laatst bijgewerkt door Beetle op 29-12-2003 20:48, in het totaal 6 keer bewerkt
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Berichtdoor Vrieskist » 29-05-2003 23:34

Mooizo, werd ook wel eens tijd.

Nu maar hopen dat het volraakt, en dat het nieuwe vak met fanatieke aanhang ook echt voor lawaai gaat zorgen (waar ik niet over in zit eigelijk :D)
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Berichtdoor BBB » 29-05-2003 23:40

Volgens mij gaan ze gewoon een nieuwe groenstrook aanplanten... :?
Ik ruik corruptie...
Avatar gebruiker
BBB
Basisspeler
 
Berichten: 643
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:06
Woonplaats: De Jouwer

Berichtdoor Beetle » 30-05-2003 01:31

BBB schreef:Volgens mij gaan ze gewoon een nieuwe groenstrook aanplanten... :?


Tuurlijk. En daarom zetten ze er een paar directieketen van Van Wijnen, een paar zeecontainers van Van der Wiel en een nissenhut (dat halfronde golfplaten hok) neer...

Volgende stap lijkt me Heipalen.
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Berichtdoor SuperFries » 30-05-2003 07:35

Strak plan Beetle

die Webcam in de reclamezuil...

Bij de laatste thuiswedstrijd lagen de klinkers er ook al uit, toen bleven de deuren aan die kant ook gesloten.

Oant sjen
SuperFries
Selectiespeler
 
Berichten: 239
Geregistreerd op: 03-12-2002 06:41
Woonplaats: Drylts

Berichtdoor Caspar » 30-05-2003 08:10

dat van die webcam zou leuk zijn!! maar ben bang dat dat hier weer es niet zou gebeuren.. :?
Ladies and gentleman: We've got him!
Avatar gebruiker
Caspar
Superster
 
Berichten: 4630
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:28
Woonplaats: Enschede

Berichtdoor Jelle E » 30-05-2003 12:46

Ook komen er geen palen meer op oost.
_________________


De goden zij geprezen !!
We're still a bunch of tough bastards.
Avatar gebruiker
Jelle E
Nieuw talent
 
Berichten: 142
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:52
Woonplaats: Nunspeet

Berichtdoor Beetle » 30-05-2003 14:28

Ik heb Van Wijnen inmiddels aangeschreven. Eens kijken wat het antwoord zal zijn.

Als je geluk hebt staat deze in de richting van het stadion gericht. Maar je bent afhankelijk van de windrichting. Hij hangt namelijk in de windmolen van De Wolf Verenigde Bedrijven BV bij Haskerdijken....

http://www.de-wolff.nl/index.html?webcam.html
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Berichtdoor Boegyman (NL) » 30-05-2003 21:08

http://sc.heerenveen.org/forum/viewtopic.php?t=124

De DTP twijfelt aan strafmaatregelen vanwege dit goede nieuws. De DTP controleert de bandenspanning en het Frysk Diploma van Beetle en laat hem gaan met een vette waarschuwing...... 8)

Het mooie van één centraal topic is dat je het allemaal vanaf het begin (de plannen) tot het eind (Boegy met een seizoenskaart) kunt lezen zonder allemaal subtopics te moeten doorpluizen.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Boegyman (NL)
Wereldspeler
 
Berichten: 1332
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:05
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor BWA » 31-05-2003 10:20

Hang niet zo zielig de moderator uit man, voeg wat nuttigs toe, of zeg helemaal niks :evil:

Het zou overigens erg leuk zijn als er een webcam wordt geplaatst, misschien kan je die brief ook wel naar de multimedia afdeling van Heerenveen sturen, wie weet!
Avatar gebruiker
BWA
Selectiespeler
 
Berichten: 157
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:14
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Power » 31-05-2003 12:30

Hey,

Heeft er iemand wat meer informatie over het stadion hoeveel plaatsen er op de oosttribune bijkomen en bij de noord- en zuidtribune? en hoeveel er in totaal komen?
En hoeveel rijen en nu aanwezig zijn op de tribunes?

En als ik goed naar de plaatjes op de officiele site kijk dan zie ik dat er nix in de hoeken bijkomt zou het dan niet leuk zijn om daar screens neer te zetten zoals je bij het stadion van arsenal ziet?

Zijn er nog meer plaatjes te zien dan dat er alleen op de officiele site staan want ik heb het hele internet ff onderzocht maar ik kan helaas nix erover vinden :(

Khoop dat het stadion zo snel mogelijk af is dan kan ik me ook inschrijven voor een seizoenkaart, kom tegenwoordig maar 2, 3 keer peer jaar naar een wedstrijd en ik wil wel elke wedstrijd :)
Avatar gebruiker
Power
Selectiespeler
 
Berichten: 168
Geregistreerd op: 31-05-2003 12:19

Berichtdoor Finuh » 31-05-2003 12:48

Power schreef:Khoop dat het stadion zo snel mogelijk af is dan kan ik me ook inschrijven voor een seizoenkaart, kom tegenwoordig maar 2, 3 keer peer jaar naar een wedstrijd en ik wil wel elke wedstrijd :)


Heb je dat nog niet gedaan dan??
Word wel eens tijd!!
Avatar gebruiker
Finuh
Selectiespeler
 
Berichten: 335
Geregistreerd op: 17-12-2002 18:51
Woonplaats: Sneek

VorigeVolgende

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten