Sportstad Heerenveen

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Sportstad Heerenveen

Berichtdoor Eastermar » 16-12-2002 13:55

Volgens Tjisse Wallendal, in het nieuwe promotiemagazine, gaat de eerste paal voor de bouw van sportstad Heerenveen voor de kerstvakantie 2002 de grond. Wij hebben, als supporter, al heel lang moeten wachten op de uitbreiding. Maar ik denk persoonlijk dat Wallendal wel gelijk heeft (hopelijk). Zodat we in het seizoen 2003-2004 over ons eigen vak kunnen beschikken. Wat denken jullie?
Avatar gebruiker
Eastermar
Wereldspeler
 
Berichten: 1415
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:53
Woonplaats: Heerenveen-centrum

Berichtdoor Roelof » 16-12-2002 14:23

Ik denk, dat het volgens mij nog wel even gaat duren.

Er is zo vaak geroepen, dat ze gaan beginnen, waarom zou dat nu wel zo zijn dan?

en dan beginnen ze dus met de oost tribune toch?
Ook zoiets. Eerst kijken naar datgene wat het meeste geld op levert en dan pas naar de supporters. Als er al wel begonnen wordt met bouwen, dan denk ik dat we voor aanvang van het seizoen 2003-20004 nog niet over een eigen vak beschikken.
Roelof
Wereldspeler
 
Berichten: 1436
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:16

Berichtdoor Blue White Billy » 16-12-2002 15:53

Ook ik heb er op het moment niet zoveel vertrouwen meer in. Ik hoop dat het zo snel mogelijk gebeurt. En vooral dat eiegn vak.
Let's Go Blue White Army!!
Avatar gebruiker
Blue White Billy
Selectiespeler
 
Berichten: 223
Geregistreerd op: 03-12-2002 17:02
Woonplaats: Middle Friesland

Berichtdoor michel » 16-12-2002 16:38

Als ik het nieuws de laatste maanden goed gevolgd heb gaat de eerste paal voor de
oosttribune hoe dan ook 1 dezer weken de grond in. Uitbreiding voor supporters zeer
gering, de heren bobo's mogen eerst lekker gaan zitten (en blijven zitten).
SCH gaat hoe dan ook uitbreiden of sportstad nu doorgaat of niet dus ik verwacht zodra
de grond ontdooit is de machines te zien draaien.
Avatar gebruiker
michel
Superster
 
Berichten: 1937
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:48
Woonplaats: DKV

Berichtdoor Blue White Billy » 16-12-2002 17:16

michel schreef:Als ik het nieuws de laatste maanden goed gevolgd heb gaat de eerste paal voor de
oosttribune hoe dan ook 1 dezer weken de grond in. Uitbreiding voor supporters zeer
gering, de heren bobo's mogen eerst lekker gaan zitten (en blijven zitten).
SCH gaat hoe dan ook uitbreiden of sportstad nu doorgaat of niet dus ik verwacht zodra
de grond ontdooit is de machines te zien draaien.


Als je gelijk hebt dan is dat geweldig nieuws, hier zat ik op te wachten. Maar bouw eerst de zuid- en noordzijde maar...
Let's Go Blue White Army!!
Avatar gebruiker
Blue White Billy
Selectiespeler
 
Berichten: 223
Geregistreerd op: 03-12-2002 17:02
Woonplaats: Middle Friesland

Berichtdoor Caspar » 16-12-2002 18:15

ik hoop ook dat ze binnen kort beginnen met bouwen, desnoods meteen donderdag. Noord en zuid tribune er meteen bij en we hebben ons eigen vak :D
Ladies and gentleman: We've got him!
Avatar gebruiker
Caspar
Superster
 
Berichten: 4630
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:28
Woonplaats: Enschede

Berichtdoor Cult » 16-12-2002 19:05

michel schreef:Uitbreiding voor supporters zeer gering, de heren bobo's mogen eerst lekker gaan zitten (en blijven zitten).


Ik denk dat dat nog wel meevalt Michel. De "bobo`s" oftewel sponsors, (zonder hun kan de club beslist niet met een begroting zoals de onze werken) hebben op de oost straks een zelfde accomodatie als op de west. Deze OSSH leden, die per stoel meer dan het 10 voudige betalen dan de "gewone" supporters, zitten nu in de hoeken en in de vakken 12 en 13. Daar komen straks veel plaatsen vrij.
Cult
Nieuw talent
 
Berichten: 145
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:47

Berichtdoor Caspar » 16-12-2002 19:07

Cult schreef:
michel schreef:Uitbreiding voor supporters zeer gering, de heren bobo's mogen eerst lekker gaan zitten (en blijven zitten).


Ik denk dat dat nog wel meevalt Michel. De "bobo`s" oftewel sponsors, (zonder hun kan de club beslist niet met een begroting zoals de onze werken) hebben op de oost straks een zelfde accomodatie als op de west. Deze OSSH leden, die per stoel meer dan het 10 voudige betalen dan de "gewone" supporters, zitten nu in de hoeken en in de vakken 12 en 13. Daar komen straks veel plaatsen vrij.


tjsa t is een mooi verhaal, maar hoeveel plaatsen zijn dit?? en worden daarmee ook nog seizoenskaarten verspreid??
Ladies and gentleman: We've got him!
Avatar gebruiker
Caspar
Superster
 
Berichten: 4630
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:28
Woonplaats: Enschede

Berichtdoor Noord » 16-12-2002 20:55

Ik stond vaak in de minderheid als ik zei: Als ze de oost-tribune uitgebreid hebben, dan kunnen ze toch op Noord wel een eigen vak inruimen. Hoe denken jullie daarover? Je hoeft toch niet op Noord en Zuid te wachtten om het eigen vak in gebruik te nemen :angry:
Avatar gebruiker
Noord
Selectiespeler
 
Berichten: 235
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:44
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Caspar » 16-12-2002 20:57

goed punt. het zou inderdaad best kunnen dat ze meteen een verandering doen, alleen ben ik bang dat het niet gebeurd, omdat de tribunes zo blijven en het een hoop extra werk is om alles in te delen.
Ladies and gentleman: We've got him!
Avatar gebruiker
Caspar
Superster
 
Berichten: 4630
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:28
Woonplaats: Enschede

Berichtdoor Noord » 17-12-2002 12:01

ik zeg ook niet dat ik denk dat ze het gaan doen maar er moet toch een mogelijkheid zijn om ze toch zover te krijgen dat ze het meteen na de 1e verbouwing doen? Sfeer=punten, laat dat Riemer ook eens inzien!!
Avatar gebruiker
Noord
Selectiespeler
 
Berichten: 235
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:44
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Cross79 » 17-12-2002 12:39

Heeft Brussel het al goedgekeurd dan?
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Roelof » 17-12-2002 13:03

(zonder hun kan de club beslist niet met een begroting zoals de onze werken)


Ik snap je redenatie Cult. Maar bij de bouw van het stadion werd er al geen rekening gehouden met de supporters, toen was er de keuze "hoofdtribune uitbreiden of extra plaatsen voor de mensen op de enorme wachtlijst". En ook toen werd er gekozen voor de sponsoren, bobo's en dus het geld. En ook nu wordt er weer eerst gekeken naar het kapitaal en dan pas naar de supporters. Ik vind dat een slechte zaak. Maar het lijkt er hier op dat ik zo'n beetje de enige ben en dat iedereen het logisch vind. Bij andere clubs zou zoiets echt niet door de supporters geaccepteerd worden.
Roelof
Wereldspeler
 
Berichten: 1436
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:16

Berichtdoor Noord » 17-12-2002 13:28

roelof de vries schreef:
(zonder hun kan de club beslist niet met een begroting zoals de onze werken)


Ik snap je redenatie Cult. Maar bij de bouw van het stadion werd er al geen rekening gehouden met de supporters, toen was er de keuze "hoofdtribune uitbreiden of extra plaatsen voor de mensen op de enorme wachtlijst". En ook toen werd er gekozen voor de sponsoren, bobo's en dus het geld. En ook nu wordt er weer eerst gekeken naar het kapitaal en dan pas naar de supporters. Ik vind dat een slechte zaak. Maar het lijkt er hier op dat ik zo'n beetje de enige ben en dat iedereen het logisch vind. Bij andere clubs zou zoiets echt niet door de supporters geaccepteerd worden.


Ik ben het in ieder geval wel met Roelof eens, de supporters zijn de mensen waar een club om draait, voor de bobo's is het even een avondje weg. Riemer en co kijk alstjeblieft ook eens naar de wensen van de supporters!!
Avatar gebruiker
Noord
Selectiespeler
 
Berichten: 235
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:44
Woonplaats: Heerenveen

Sportstad

Berichtdoor ALS 26.000 » 17-12-2002 16:33

Jongens, denk nou even verder dan je neus lang is! Je hebt eerst geld nodig voordat je iets kan bouwen........... De sponsors leveren nou eenmaal meer geld op dan wij.
ALS 26.000
Superster
 
Berichten: 4357
Geregistreerd op: 17-12-2002 16:30
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor BWA » 17-12-2002 16:49

Inderdaad Joepjunior. Heerenveen kan nou eenmaal meer met het geld dat ze van die bobo's ontvangen dan met die 150 euro die ze per jaar krijgen van de supporters. Natuurlijk zijn supporters belangrijk, maar tegenwoordig niet meer belangrijker dan de bobo's.
Avatar gebruiker
BWA
Selectiespeler
 
Berichten: 157
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:14
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Roelof » 17-12-2002 16:53

Je zegt het goed BWA. En dat is dus nou juist het trieste hieraan.
Roelof
Wereldspeler
 
Berichten: 1436
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:16

Berichtdoor Damaster » 17-12-2002 17:01

Ze moeten gewoon opschieten met die uitbreiding. Wordt er inmiddels schijt ziek van dat ze nog steeds niet zijn begonnen. Wil ook wel een vast plaatsje in het ALS. STa al veel te lang op die verdomde wachtlijst.

ZO SCH SCHIET NU MAAR EENS OP...!!!
Avatar gebruiker
Damaster
Selectiespeler
 
Berichten: 261
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:30
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Cult » 17-12-2002 17:25

BWA schreef:Natuurlijk zijn supporters belangrijk, maar tegenwoordig niet meer belangrijker dan de bobo's.


Ik heb dit beslist niet bedoeld met mijn reply, maar ze brengen nu een keer meer geld op. BTW, de sponsoren die ik ken zijn op de 1e plaats ook supporter. (al zijn er mensen bij waarvan ik mij afvraag wat ze er doen)
Cult
Nieuw talent
 
Berichten: 145
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:47

Berichtdoor BWA » 17-12-2002 17:32

Was ook niet tegen jou bedoeld hoor Cult, meer in het algemeen!
Avatar gebruiker
BWA
Selectiespeler
 
Berichten: 157
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:14
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor michel » 18-12-2002 23:23

Bobo's zijn ook heel belangrijk om SCH op dit niveau (en gezond) te houden. Als ik in
het bestuur zat had ik waarschijnlijk hetzelfde gedaan. Wat de uitbreiding betreft, deze
levert zo'n 800 plaatsen op voor 'de gewone supporter'. (Is een schatting maar in de
laatste of eennalaatste feanfan stond het aardig op een rijtje, deze heb ik dus niet bij de
hand).
Als dat voorlopig de hele uitbreiding is dan is dat natuurlijk niet genoeg om te gaan
schuiven.
Het is zelfs een compliment voor alles wat SCH is dat er zoveel bobo's willen komen, dit
zegt iets over de uitstraling maar diezelfde uitstraling (lees sfeer) gaat er niet op
vooruit, remember 1997.
Avatar gebruiker
michel
Superster
 
Berichten: 1937
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:48
Woonplaats: DKV

Berichtdoor Roelof » 19-12-2002 14:47

Ik snap dat ook Michel. En het is ook enorm goed dat Heerenveen de grootste zakenclub van Nederland heeft.

Maar toch wordt er nog te weinig gekeken naar de supporters. Zo net hoorde ik Foppe nog op Omrop Fryslan. Met een soort evaluatie van het seizoen totnogtoe. Volgens hem kwam het omslagpunt tijdens de thuiswedstrijd tegen Boekarest. "Toen werd er een speciaal vak ingeruimd voor de fanatieke supporters en die gingen er extra achter staan en hebben ons enorm gesteund. En dat sloeg enorm over op het elftal. Dat zag ik aan de spelers, ook de wedstrijden daarna. Meteen al op de trainingen na die wedstrijd. Hoe de spelers binnen kwamen. Met wat meer vertrouwen", aldus Foppe. alsof ik me zelf hoorde praten; heerlijk!!!

Als dat belang van die supporters achter de club dan zo hoog wordt geacht, waarom dan niet er zo snel mogelijk voor zorgen dat het eigen vak er komt, vraag ik me dan af. Ik verbaas en erger me daar aan. Al begrijp ik het aan de andere kant ook wel.
Roelof
Wereldspeler
 
Berichten: 1436
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:16

Berichtdoor Caspar » 19-12-2002 15:02

Het zou heel erg mooi zijn als we "ons" vak meteen al na de eerste uitbreiding krijgen. heeft NN hier ook contact over met de club??
Ladies and gentleman: We've got him!
Avatar gebruiker
Caspar
Superster
 
Berichten: 4630
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:28
Woonplaats: Enschede

Berichtdoor Fatih » 21-12-2002 00:20

Ben ondanks dat ik supporter ben, nog altijd tegen Sportstad. de club heeft het mooi gedaan, andere mensen laten betalen voor een nieuw stadion. De gemeente heeft dit niet door en vervolgens zijn de consequenties niet te overzien.

Ik sta al jaren op de wachtlijst, maar als het zo moet wacht ik nog wel ff.
Bush-wanker
Avatar gebruiker
Fatih
Nieuw talent
 
Berichten: 53
Geregistreerd op: 12-12-2002 18:23
Woonplaats: Droog

Berichtdoor Sikke » 21-12-2002 11:39

Wanneer ik gisteravond goed heb opgelet, dan komt het verlossende woord 10 januari uit Brussel. Dan gaat 11 januari de eerste paal de grond in (ijs en weder dienende).
Of niet natuurlijk. Maae de club heeft er nog steeds alle vertrouwen in.
God made a few sexy men
And put some hair on the others
Avatar gebruiker
Sikke
Selectiespeler
 
Berichten: 221
Geregistreerd op: 03-12-2002 20:59

Berichtdoor michel » 23-12-2002 01:41

Wat betreft de supporters en het eigen vak....
die supporters zijn supporter van een team dat is opgebouwd met spelers betaald door de bussinessclub maar diezelfde businessclub is er omdat de uitstraling van SCH zo is als dat ie is. De 1 heeft de ander nodig, dus tweeledig uitbreiden, inclusief sfeervak (staan)!

Fatih... Wat betreft de financiele kant, wie betaald alles wat je om je heen ziet? Iedereen, het is maar wat de gek er voor geeft. Je bepaalt zelf waar je wel of niet aan mee doet. (als de meerderheid het wil dan krijgt de minderheid het door de strot geduwd, en dit keer zit ik aan de kant van de meerderheid. Geluk voor mij dus.)
Avatar gebruiker
michel
Superster
 
Berichten: 1937
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:48
Woonplaats: DKV

Berichtdoor BlueWhiteBoy » 24-12-2002 09:06

Brussel zal inderdaad 10 januari een oordeel vellen over het financiele plaatje van de sportstad. In eerste instantie was toegezegd dat dit voor de kerst zou gebeuren.

Vanochtend was onze Riemer nog op de Omrop-radio, waarin hij zei bang te zijn dat Brussel het niet zou goedkeuren, omdat men daar te weinig verstand van zaken zou hebben en geen goed inzicht en overzicht had van de financiele toestand. Hij klonk niet echt hoopvol... :cry:

Maar wat ik van iemand gehoord heb die bij de Betoncentrale Friesland werkt, is dat Van Wijnen de hele planning en tekeningen al klaar heeft en elk moment los kan gaan. Lekker beton storten, z.s.m. a.u.b. :mrgreen:
Avatar gebruiker
BlueWhiteBoy
Bankzitter
 
Berichten: 47
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:55
Woonplaats: HEERENVEEN

Berichtdoor Fatih » 05-01-2003 19:24

Ik moet t nog zien.... misschien is er dan wel een mooie hal voor het NNzaalvoetbaltoernooi????
Bush-wanker
Avatar gebruiker
Fatih
Nieuw talent
 
Berichten: 53
Geregistreerd op: 12-12-2002 18:23
Woonplaats: Droog

Berichtdoor Beetle » 06-01-2003 00:39

Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Berichtdoor Cross79 » 06-01-2003 12:31

Maar wat ik van iemand gehoord heb die bij de Betoncentrale Friesland werkt, is dat Van Wijnen de hele planning en tekeningen al klaar heeft en elk moment los kan gaan. Lekker beton storten, z.s.m. a.u.b.



Vergeet dat maar lekker, het punt dat van wijnen de tekeningen heeft kan wel waar zijn dat weet ik niet.
Maar betoncentrale friesland???
Laat me aub niet lachen.
Alle beton wat naar dat stadion gaat aan tribunes en andere elementen worden hier gemaakt.
En Haitsma heeft nog steeds geen tribune element gestort omdat ze de order nog niet binnen hebben.
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Volgende

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten