Kaarten playoffs

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie

Vindt je dat we extra moeten betalen voor de playoffs?

Ja
6
15%
Nee
18
44%
Nee, maar kom toch wel
17
41%
 
Totaal aantal stemmen: 41

Gurbe
Invaller
Berichten: 286
Lid geworden op: 03-12-2002 16:04
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Kaarten playoffs

Bericht door Gurbe »

In de telegraaf van vandaag staat te lezen dat er bij veel clubs extra betaald moet worden voor de wedstrijden van de playoffs. Dus de seizoenkaart is dit seizoen niet toereikend.
Alleen PSV is op dit moment een uitzondering, daar hoeven de supporters niet voor de playoffs te betalen.Supporterts van Ajax, Feyenoord, AZ en Heerenveen moeten wel betalen voor de 'extra' wedstrijden.

De SOVS had aangegeven dat de supporters niet moesten opdraaien voor de nieuwe competitie opzet maar het lijkt er dus op dat we wel weer de beurs moeten trekken.

Wat vinden jullie ervan dat er extra betaald moet worden voor de playoffs?
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Dat was denk ik de hele opzet van de clubs, wat extra euries in de beurs. Ronduit belachelijke zaak, die play offs zijn al zwaar naadje maar dat we er ook nog extra voor moeten betalen met de huidige prijzen vind ik knap waardeloos. Hebben wij hierom gevraagd?
Ik vind dat de "supportersclub" en NN hier nog maar een hartig woordje over moeten gaan voeren met de directie.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

NN is vanaf het begin al tegen de playoffs. Maar het is voor een supportersvereniging niet zo simpel om een plan te voorkomen waar bijna alle clubs voor zijn.

En natuurlijk is het klote om extra te betalen, maar als vantevoren duidelijk is dat dit iets is om de beurs van de clubs te spekken dan moet je er niet raar vanop kijken dat je extra moet betalen.

Als ik me niet vergis was PSV de enige club die tegen de playoffs was. Erg sympathiek van die gasten dat de supporters dan niet extra hoeven te betalen! Grote klasse. (maar ze worden toch kampioen... :wink: )
Gebruikersavatar
Sahu
Selectiespeler
Berichten: 531
Lid geworden op: 02-12-2002 13:15
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Sahu »

Ik ben er (vanzelfsprekend) ook geen voorstander van.
Een seizoenkaart is voor veel mensen al een behoorlijke uitgave en om nu ook nog geld te vragen voor de extra play-off wedstrijden vind ik puur commercieel denken van de club (i.p.v.denken aan de supporters).

Juist omdat er zoveel op het spel staat in die wedstrijden (zeg maar gerust alles) weten ze dat het toch wel vol komt te zitten.
De club krijgt ook wel via andere kanalen extra inkomsten binnen (tv-gelden,OSSH).
Laat de seizoenkaarthouders dan voor niets (of voor weinig) naar binnen.

Ben benieuwd wat er voor zo'n wedstrijd gevraagd wordt (hier en bij andere clubs).
http://www.3-angle.nl
Voor de leukste banen in Friesland..
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Ik bedoel dat jullie als bestuur toch nog moeten proberen om de extra kosten in ieder geval zo laag mogelijk te houden. Net als met de beker, als de mensen in heerenveen extra moeten betalen laten ze het vaak afweten.
Ik weet en snap wel dat je zoiets niet kan tegenhouden als de knvb en het gros der clubs dit door wil drukken maar een inzet van beide supporters verenigingen is denk ik wel gewenst.

Ik denk trouwens ook dat PSV een van de weinige fatsoenlijke clubs is in het betaalde voetbal qua supporters.

Edit: Ik denk gewoon het volle pond sahu en misschien (omdat er meer op het spel staat) nog wel wat meer, zal mij niet verbazen in ieder geval. Wat dat betreft vind ik Heerenveen (en uiteraard andere clubs) niet echt sociaal t.o.v. zijn supporters.
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

De directie van Heerenveen heeft altijd gezegt dat je met je seizoenkaart niet wedstrijden tijdens de playoffs kunt bezoeken. Je zult dus losse kaartjes moeten kopen. Echter zal de directie wel rekening gaan houden met het prijsniveau van de kaartjes. Liever volle stadions en iets goedkopere kaartjes dan halfvolle stadions en dure kaartjes, aldus de directie.

Ook ik ben geen voorstander van die %#$%@#$@ playoffs. Maar ik ben wel benieuwd hoe het dit jaar gaat uitpakken.

Er kan heel veel bij Heerenveen Sqeurrel. We kunnen zonder problemen tifoacties organiseren. Als ik dan hoor wat supporters bij andere clubs moeten doen om het één en ander voor elkaar te krijgen dan mogen wij van geluk spreken. En wat betreft het prijsniveau van kaartjes hebben wij zeker niet te klagen. Het gras is absoluut niet groener bij de buurman.

Het enige waar Heerenveen tekort inschiet is dat het geen budget beschikbaar stelt voor sfeeracties. Als ik hoor wat die gasten van 410 van Ajax krijgen :angry:
Gebruikersavatar
wald pyk
Wereldspeler
Berichten: 1771
Lid geworden op: 21-05-2003 21:57
Locatie: boelenslaan

Bericht door wald pyk »

De mensen komen toch wel,ongeacht de prijsen.Bij dure kaarten stadion halfvol,bij goed kopere kaarten misschien volle bak.Laten we eerst maar eens kijken wat Heerenveen voor de playoffs vraagt. Ze moeten natuurlijk geen 20 euro vragen voor een kaart.Deze playoffs maken het voetbal nog comecieler en zo gaat in mijn ogen het voetbal stuk.
Het is straks niet meer tebetalen voor de gewone man.Misschien kunnen we als supporters algemeen de playoffs boycoten,zodat de knvb er weer van af ziet.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

ik weet het niet eens maar wat kost een los kaartje bij Heerenveen? op zuid en op oost?
Gebruikersavatar
wald pyk
Wereldspeler
Berichten: 1771
Lid geworden op: 21-05-2003 21:57
Locatie: boelenslaan

Bericht door wald pyk »

Volgens de side van Heerenveen kosten losse kaarten op noord en zuid 18 euro en op west tussen de 21 en 26 en op oost 21 euro.
Dan moeten wij misschien voor de playoff 15 euro betalen,net als bij beker en uefa cup.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Dat is 40 piek voor een wedstrijd, ik stond vroeger voor 3 gulden achter de reclameborden op noord-west...nu weet ik wel dat tijden veranderen (nu ik dit zeg voel ik me bijna net zo oud als Arnoud :mrgreen: ) maar ik vind 40 piek voor een voetbalwedstrijd gewoon duur, wat het bij andere clubs ook moge kosten.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

in die tijd stond je ook naar dramatisch eerstedivisievoetbal te kijken.. :wink:

De faciliteiten en de kwaliteit van het voetbal (in principe) zijn natuurlijk beter geworden, en ja, daar moet je dan ook meer voor betalen.
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Snap ik heel goed...maar het gaat er gewoon om dat je 40 piek voor 1,5 voetbal betaald. Dat is gewoon schrikbarend duur afgezien van eredivie en betere faciliteiten!

Maar goed, gelukkig zijn de prijzen nog niet op engels niveau.
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Ik vind het jammer, ik betaal € 225,- om weer of geen weer naar het stadion te gaan en dan op het moment supreme, waarop de beslissing valt DAN vragen ze je om nog een keer je beurs open te trekken.

Ik ga toch ook niet naar de bioscoop en op het moment dat de film op gang komt gaan de lichten aan en moet ik bijbetalen om de rest van de film te zien. Ik heb betaald voor een SEIZOENSkaart, de playoffs horen bij het SEIZOEN ... dus daar wil ik met mijn SEIZOENSkaar naar toe. Straks krijgen we ook nog het geneuzel dat ik geen kaarten kan krijgen omdat de wedstrijden uitverkocht zijn voordat ik tijd heb gehad om een kaartje te halen.
Het is maar een spelletje
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Ik vind het jammer, ik betaal € 225
Erg jammer idd dat je geen seizoenkaart hebt voor vak 10. Voor €140 was je klaar geweest. En met het geld wat je had overgehouden had je mooi de wedstrijden voor de playoffs kunnen betalen.
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Ik kan het best betalen, daar gaat het niet om ... maar voetbal kijken wordt een steeds duurdere hobby
Het is maar een spelletje
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2456
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Die play-offs worden steeds leuker .... :urgs:
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Eastermar schreef: Erg jammer idd dat je geen seizoenkaart hebt voor vak 10. Voor €140 was je klaar geweest. En met het geld wat je had overgehouden had je mooi de wedstrijden voor de playoffs kunnen betalen.
niet bagatalliseren eastermar, voor veel mensen kan dit best een probleem zijn.
Gebruikersavatar
wald pyk
Wereldspeler
Berichten: 1771
Lid geworden op: 21-05-2003 21:57
Locatie: boelenslaan

Bericht door wald pyk »

Voor veel mensen is 140 euro een flinke smak geld en als dan ook kaartjes moet kopen voor de playoffs.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Gebruikersavatar
Kaka
Selectiespeler
Berichten: 508
Lid geworden op: 03-08-2005 17:06

Bericht door Kaka »

jah maar t zou wel logisch zijn als het duurder wordt, zijn ook meer wedstrijden dus..
Freeze
Selectiespeler
Berichten: 626
Lid geworden op: 15-05-2005 15:57
Locatie: Leiden

Bericht door Freeze »

Och.. misschien komt er op de lange termijn wel een soort 'all-inclusive' seizoenkaart. Dat heb ik bij mijn favoriete (Duitse) ijshockeyclub ook zien gebeuren en het werd uiteindelijk een groot succes (het is een rare vergelijking, maar toch...)

Stel je voor: een ietwat duurdere Seizoenkaart (het moet wel rendabel zijn) maar wel met een vaste plaats bij alle reguliere wedstrijden, evt bekerwedstrijden én alle mogelijke play-off wedstrijden.

Dat zou denk ik een hoop boze/teleurgestelde gezichten schelen
Üvverall jitt et Fans vom FC Kölle
Gebruikersavatar
Damaster
Invaller
Berichten: 261
Lid geworden op: 02-12-2002 19:30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Damaster »

Ze maken er maar een symbolisch bedrag van 1 euro voor de seizoen kaarthouders.
Belachelijk dat je dan ook nog extra moet betalen, je hebt dan vast wel een optie op jouw plaats, kost je wel mooi weer 21 euries per wedstrijd.
Al zal ik er wel zitten helaas, kan het niet missen.................... :D

We zullen zien wat het wordt, eerst die pokke playoffs maar eens halen.
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2867
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Mijn advies: Gewoon kampioen worden, hebben we niks te maken met plee offs of wat dan ook. :D
Anti anti. :)
Plaats reactie