De VI- 'kenners'

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

De VI- 'kenners'

Bericht door ALS 26.000 »

Ik las dat in de VI-bijlage van deze week weer de voorspellingen van de 'kenners' staan. Ik neem aan dat de 'kenners' ons allemaal bij de 1e 5 hebben, maar heb de bijlage nog niet kunnen zien, wie brengt me even op de hoogte.
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
Gebruikersavatar
Frisian
Wereldspeler
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10-07-2004 12:43

Bericht door Frisian »

Achter de namen staat wat ze denken wat Heerenveen gaat eindigen
J. van Gelder: 5
E. van Cuilenborg:9
M. Verkammen: 4
F.van den Nieuwenhof: 5
H. Borst: 6
L. Driesen: 3
W. Genee: 4
J. de Groot: 6
P.Onkenhout: 9
J. Derksen: 4
supporter: in voor en tegenspoed
dutchproud
Invaller
Berichten: 334
Lid geworden op: 07-12-2004 17:58
Locatie: It ' Hearrenfean
Contacteer:

Bericht door dutchproud »

edward van C. die heeft er toch geen verstand van laat die nou maar lekker over de 1ste divisie lullen :mrgreen:

Wilfred G. en Johan D. , die hebben er juist verstand van 8)
Never Change a Winning Team !!
tiewenvisser
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 28-06-2005 22:26
Locatie: Sliedrecht

Bericht door tiewenvisser »

L Driesen heeft Heerenveen op 3 :P
Gebruikersavatar
Frisian
Wereldspeler
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10-07-2004 12:43

Bericht door Frisian »

Volgens mij heeft Hugo Borst wel een beetje verstand van voetbal.
Als ik me niet vergis kon hij de afgelopen jaren als beste inschatten waar de clubs eindigden.
supporter: in voor en tegenspoed
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Ach, je moet reëel kijken naar aantal factoren:

- Hoe deed het team het afgelopen jaar
- Wie zijn er weggegaan en gekomen?
- Wie is er trainer?
- Hoe is de structuur van de club en dan bedoel ik, bij een club als Heerenveen blijft het rustig ondanks enkele nederlagen op rij, op de langere termijn geeft dat betere resultaten. Neem dan een aantal concurrenten:

Feyenoord (zie ik eerder als concurrent voor ons dan de topclubs:

Afgelopen jaar was wisselvallig, Kuyt en Kalou hebben de club nog naar 3e plaats gebracht. Met name verdediging was barslecht. Die hebben ze nu verbeterd met Greene en ook Snoyl lijkt basisspeler te worden. Basisspelers zijn ze niet kwijt in de verdedigiong dus meer mogelijkheden.

Kalou en Kuyt staan beide flink in belangstelling en zeker Kalou lijkt weg te gaan. Goor is weg, belangrijke speler voor Feyenoord en daarvoor is nog geen vervanger gehaald. Castelen mist begin competitie, dus Feyenoord lijkt op middenveld en aanvallend toch verzwakt.

Trainer Koeman, rustige man, doet niet snel gekke dingen, maar is hij de man voor een topclub? Dat moet blijken.
Ik denk dat Feyenoord Koeman wel een tijdje de kans geeft. Gullit kreeg ook veel crediet.


NAC:

Draaide dramatisch seizoen, heeft veel spelers gehaald waarvan we weten dat een aantal nooit goed genoeg zouden zijn voor Heerenveen zoals van Gessel en ik denk ook jongens als Elshot. Hoe komt Zwaanswijk uit Japan terug. Is wel een beetje te vergelijken met iemand als Penders. Van Hooijdonk en Volanthen lijken me de grootste aanwinsten. Boussabon en Lurling zijn weg, maar de vervangers lijken beter, maar hoe fit is Pierre?? Pierre is wel echte winnaar dus er kan iets sluipen in NAC dat ook een jaar eerder in Vitesse sloop; trainer heb ik niet heel hoog zitten, anders word je geen 14ed of 15e met NAC. Bestuur liet hem wel zitten, dus rust.


Twente: Goede 2e seizoenshelft, kunnen ze dat doortrekken. Zijn Cziommer kwijt en Touma is geblesseerd, belangrijke spelers. Hebben een speler aangetrokken waar H'bveen vroeger belangstelling voor had; Kennedy Bak..... is denk ik wel een versterking. Goede trainer zo lijkt het en rustige org. nu. Twente is gevaarlijke outsider.

Vitesse: Schaars kwijt, maar had geen basisplaats. Vd Schaaf terug. Dus lijkt Vitesse sterker, maar kan Vitesse resultaat vorig seizoen herhalen, ik denk het niet. Trainer heb ik niet echt hoog zitten, categorie Kruys. Vitesse houden we zeker onder ons.

Roda JC: Selectie is nauwelijks veranderd, maar hebben wel een veel betere trainer gekregen, een winnaar, daar zit de nieuwe kracht in van Roda en natuurlijk in Koné en wellicht een sterker geworden Cissé. Roda kan verrassen.

Heerenveen: Sterk middenveld kwijtgeraakt, maar Pranjic en Bosvelt lijken sowieso al goede vervangers. Daarnaast draait Bruggink een hele goede voorbereiding en is de verdediging sterker geworden met een gegroeide Breuer, Derveld en een steeds beter wordende Jeroen Drost zijn er meer mogelijkheden. Ook is de aanval natuurlijk weer een jaartje ouder en met spitsen als Samaras, Huntelaar en vleugels als Ylidirim en Nilsson en straks Steur kan je toch gerust van een hele dreigende voorhoede spreken die alle tegenstanders angst in kan boezemen.Vervelend; blessures van Norregaard, Hanssen en kleine blessures van Ugur, Nilsson en Bosvelt.

Grootste punt is; kan Verbeek de juiste balans vinden in dit elftal; aanvallend/verdedigend

Utrecht; zie ik niet als concurrent dit jaar, hoewel ze met hun werklust en fanatieke publiek weer kunnen verrassen.

AZ, PSV en Ajax eindigen op 1,2 en 3
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
Arjanz
Bankzitter
Berichten: 215
Lid geworden op: 07-12-2002 11:56
Locatie: Franeker

Bericht door Arjanz »

ALS 26.000 schreef:
Daarnaast draait Bruggink een hele goede voorbereiding
Volgens mij was Verbeek niet zo tevreden over hoe hij de laatste oefenwedstrijden heeft gespeeld...ook gezien de aanvaring van de wedstrijd tegen Arminia Bielefeld
Gerrits
Selectiespeler
Berichten: 687
Lid geworden op: 14-04-2003 12:46
Locatie: Axel

Bericht door Gerrits »

AZ, PSV en Ajax eindigen op 1,2 en 3
Dat lijkt me niet.Az stelt me teleur in de voorbereiding.Ik denk dat Az gewoon 5e word en wij 4e.Net als 2 seizoenen geleden.Az is geen topploeg zoals iedereen wil geloven.Ik kan me nog herinneren toen wij tweede werden(dat is lang geleden ;)) toen werden we ook niet meteen een topploeg genoemd.En terecht zo bleek een seizoen later.
Jammer voor Az maar voetbal is hard.

Mijn rijtje:

1.Ajax
2.Psv
3.Feyenoord
4.Heerenveen
5.Az
6.NAC
7.Vitesse
8.Roda
9.Twente
10.Utrecht
11.WillemII
12.Groningen
13.RKC
14.NEC
15.Ado
16.Sparta
17.RBC
18.Heracles
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2547
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

1. PSV

2 t/m 9 (random order, sorry, het kan echt alle kanten op)

- Ajax
- Feyenoord
- Twente
- Heerenveen
- Nac
- AZ
- Utrecht
- Roda

10 t/m 13 (random order)

- Heracles
- Grins
- RKC
- Willem II

14 t/m 18 (random order)

- ADO
- NEC
- Sparta
- RBC
- Vitesse
Gebruikersavatar
Kaka
Selectiespeler
Berichten: 508
Lid geworden op: 03-08-2005 17:06

Bericht door Kaka »

vitesse komt denk wel in het linkerrijtje....
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2547
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Kaka schreef:vitesse komt denk wel in het linkerrijtje....
Vitesse is de enige ploeg die in subjectief benaderd heb.

Dat wil zeggen: Ik heb een hekel aan dat ploegje met die veel te dure ballenbak en die eigenlijk al lang en breed failliet had moeten zijn.
Plaats reactie