Seizoen 2004-2005: Een terugblik

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Seizoen 2004-2005: Een terugblik

Bericht door Jeroen »

Seizoen 2004-2005: Een terugblik.

Afgelopen seizoen kreeg sc Heerenveen te maken met veel veranderingen. Een nieuwe trainer, veel nieuwe spelers en een groter stadion. Ondanks deze vernieuwingen werd voor het eerst Europees overwinterd, en plaatste de club zich wederom voor het UEFA Cup toermooi. Een terugblik.

De Trainer
In augustus 2004 begon sc Heerenveen aan het eerste seizoen ‘na Foppe’. Tijdens de openingswedstrijd in Alkmaar bewijst Gertjan Verbeek meteen waar hij voor staat. Hij wordt naar de tribune gestuurd nadat hij de scheidsrechter verbaal aanpakt. Meteen de eerste positieve verrassing van het afgelopen seizoen. Een nieuwe trainer die recht voor zijn raap is, kiest voor een aanvallende speelstijl en die jonge talenten voor de leeuwen durft te gooien. In principe niet heel verschillend van Foppe, zo lijkt het, maar de praktijk bewijst anders. Gertjan heeft lef, durft te wisselen op belangrijke momenten in de wedstrijd en lijkt de ploeg mentaal sterker te maken dan Foppe. De wedstrijd in Zagreb bewijst dit. De ploeg stond 75 minuten lang onder zware druk en voetbalde dramatisch, maar kon het toch opbrengen om vanuit een kansloze positie terug te vechten tot 2-2, waarmee Europees overwinteren vrijwel zeker was.

De Talenten
De selectie werd afgelopen zomer flink aangevuld met talenten uit de Gouden Gids Divisie (GGD). Klaas Jan Huntelaar, Yuri Rose en Michel Breuer waren de nummer één tot en met drie op de lijst van beste spelers. De eerste speelde een ijzersterke eerste seizoenshelft, de laatste twee moesten genoegen nemen met enkele invalbeurten en konden pas hele wedstrijden spelen bij blessures of schorsingen van concurrenten. Verder haalde sc Heerenveen UgurYildirim ook nog uit de kweekvijver die de GGD zo graag wil zijn. Zijn vrije trappen en assists waren een regelrechte sensatie, vooral voor de winterstop. Hij werd er in de winterstop wereldkampioen vrije trappen mee, en staat bovenaan in het klassement met de meeste assists. Brian Vandenbussche verdient ook een eervolle vermelding. Hij werd als reservekeeper van Sparta geacht op de bank plaats te nemen achter Boy Waterman, maar toen die geblesseerd raakte bleek Brian een meer dan adequate vervanger, en zorgde er bijna persoonlijk voor dat de thuiswedstrijd tegen VfB Stuttgart gewonnen werd. Maar ook in de competitie liet hij zien dat hij een prima keeper is. Wie heeft het nog over Hans Vonk?

Het Team
Afgelopen seizoen bleven de belangrijkste steunpilaren de club trouw. Radomski kon naar Griekenland, maar bleef. Vayrynen wilde eigenlijk naar Italië, maar geen club werd concreet. En wat betreft Petter Hansson blijft het verbazingwekkend dat er in al die jaren geen serieuze transfergeruchten zijn geweest. Rondom deze drie sleutelspelers werden de eerdergenoemde talenten ingepast en dat werkte uitstekend. De doelstelling was het behalen van Europees voetbal, en dat is na een spannend slot van de competitie behaald. Gezien de historie is dat in een seizoen waarin de club ook Europees speelt een uitstekende prestatie. Natuurlijk werd er vooral in het eigen Abe Lenstra Stadion wisselvallig gespeeld. Zes verliespartijen is in vergelijking met eerdere seizoenen teveel. Dit is echter wel het gevolg van de gekozen strategie: het inpassen van talenten, gecombineerd met aanvallend voetbal. Dan krijg je wel eens een draai om de oren. Roda JC en Vitesse thuis zijn hiervan mooie voorbeelden. Gertjan Verbeek zei dat de ploeg het met name moeilijk heeft tegen ploegen die zich ingraven, maar de verliespartijen werden voornamelijk tegen directe concurrenten geleden, en van ploegen in de onderste regionen werd toch gewonnen, hoewel soms moeizaam. Daar staat tegenover dat er uitwedstrijden werden gewonnen die voorheen altijd verloren gingen. De overwinningen in Amsterdam en Rotterdam waren heel erg goed, en ook Vitesse uit was een cruciale overwinning.

Conclusie

Wat betreft de prestaties van de club kunnen de supporters zeer tevreden zijn. Europees boven verwachting gepresteerd met het overleven van de pouleronde, en in de competitie voldeed men aan de verwachting door zich weer te plaatsen voor het UEFA Cup toernooi. Dat Riemer van der Velde bij het afscheid na de wedstrijd tegen NEC zei dat er nog te weinig spektakel werd geboden, benadrukt de ambitie die nu eindelijk uitgesproken durft te worden binnen en buiten de club. Het vrijblijvende is er af, er mogen prestaties verwacht worden. Ook komend seizoen.

Spelersbeoordelingen
Hieronder heb ik de spelers die dit seizoen het meest regelmatig gespeeld hebben kort beoordeeld.

Brian Vandenbussche - 8
Wat mij betreft dé verrassing. Werkte zich van onbekende keeper van Sparta op tot volwaardige eredivisiekeeper, won wedstrijden voor zijn club en werd publiekslieveling.

Said Bakkati – 6
Kende een moeilijk seizoen, gekenmerkt door slepende blessures. Hierdoor kon hij zijn sterke punten, zijn agressiviteit en snelheid niet voldoende uitbuiten.

Petter Hansson
– 7
Voor de derde maal speler van het jaar, maar wel met zijn minste seizoen. Oogde vooral in het begin van het seizoen onzeker en maakte voor zijn doen veel foutjes.

Marcel Seip – 7
Speelde zijn beste seizoen in dienst van sc Heerenveen. Schakelde op het oog op een nonchalante manier Europese topspitsen uit en bemoeide zich ook meer met de opbouw.

Tomasz Rsaza – 5
Werd gehaald voor de ervaring. Maar wat heb je daaraan als je steeds aan de verkeerde kant staat te dekken? Is van nature geen verdediger en dat werd soms pijnlijk duidelijk.

Arek Radomski – 7
Bewijst keer op keer onmisbaar te zijn voor het team. Is ideaal als rustpunt op het middenveld voor de verdediging. Zodra hij niet speelt merk je dat gelijk aan het paniekvoetbal achterin.

Mika Vayrynen – 6,5
Laat zich te weinig zien in de ‘kleine’ wedstrijden. Tegen Feyenoord en Ajax is hij op het briljante af, maar tegen pakweg RKC of Den Bosch zie je hem nauwelijks.

Daniel Berg Hestad – 7,5
Speelde zich in het elftal ten koste van Bruggink en Hersi. Terecht, want ondanks dat hij niet de techniek van die twee heeft, werkt hij zich wel een slag in de rondte is op die manier enorm belangrijk voor het team.

Ugur Yildirim – 7
Ugur heeft ontegenzeggelijk een enorm aandeel in de prestaties van het team gehad met zijn vrije trappen en assists, maar voetballend kan en moet het nog beter. Kende een flinke dip na de winterstop.

Klaas Jan Huntelaar – 7,5
Ondanks dat Huntelaar net als Yildirim een dip kende na de winterstop heeft hij zich bewezen als een volwaardige eredivisiespits, met groeimogelijkheden. 17 doelpunten in zijn eerste seizoen op het hoogste niveau is gewoon klasse.

Giorgios Samaras – 8,5
Bewees zich in eerste instantie als supersub, maar later ook als basisspeler. 11 doelpunten in de weinige minuten die hij kreeg dit seizoen is gewoonweg klasse.

Arnold Bruggink
– 5
Bruggink werd vlak voor het seizoen nog uit de hoge hoed van Riemer getoverd, maar kon helaas niet aan de hoge verwachtingen voldoen, mede door blessures.

Lars Nilsson
– 7
Kwam in de winterstop pas bij de club maar speelde zich in de tweede seizoenshelft langzaamaan in de basis, mede door blessures van een tegenvallende Sikora. Bewijst nu al zijn waarde met zijn doelpunten en flitsende acties aan de linkerkant.

Wat vonden jullie van het afgelopen seizoen, en hoe zouden jullie de spelers beoordelen?
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Hierbij mijn bevindingen, met alle respect voor jouw uitgebreidde samenvatting op het afgelopen seizoen.

Brian Vandenbussche - 6.5
Heeft het knap gedaan.

Said Bakkati – 6
Mee eens.

Petter Hansson
– 7
Mee eens.

Marcel Seip – 5.5
Niet mee eens, ik vind hem vaak onzeker ogen bij uitzondering in enkele wedstrijden.

Tomasz Rsaza – 5
Mee eens.

Arek Radomski – 7
Helemaal mee eens! Schat `m zelf nog een puntje hoger in omdat hij vaak niet opvalt maar derhalve ontzettend belangrijk is voor het team.

Mika Vayrynen – 8
Niet mee eens. Mika is een speler waarvoor je naar het stadion komt en alleen al om hem te zien spelen wat een lust is voor `t oog wil ik hem nog wel een paar seizoenen bij SCH zien spelen!

Daniel Berg Hestad – 7,5
Mee eens.

Ugur Yildirim – 7
Mee eens.

Klaas Jan Huntelaar – 7,5
Mee eens.

Giorgios Samaras – 7
Niet helemaal mee eens. hij mist toch nog teveel (belangrijke doelrijke) kansen.

Arnold Bruggink
– 5
Mee eens.

Lars Nilsson
– 7
Helemaal mee eens.

Wat vonden jullie van het afgelopen seizoen, en hoe zouden jullie de spelers beoordelen?[/quote]
Miereneukert!
KingFoppe
Nieuw talent
Berichten: 109
Lid geworden op: 14-05-2003 09:06
Locatie: Utrecht

Bericht door KingFoppe »

Ik denk dat paparazzi er iets meer kijk op heeft, zijn cijfers zijn iets minder gekleurd

Wat Seip betreft moet het maar eens over zijn met die lage waardering
Voetballend niet OK, das duidelijk, maar verdedigend een rots en alleen daarom al minimaal een 6,5
No retreat, No surrender!
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

Ik vind het cijfer van bruggink ook wat laag. Okay hij heeft niet veel doelpunten gemaakt. Maar hij zette wel mensen op hun plek en door zijn loopacties trok hij vaak gaten voor een ander. Misschien is hij wel een 5 maar dan moet Raza toch nog minder dan een 5 krijgen ik vond bruggink beter spelen dan raza.

En ik wil ook nog ff toevoegen.

Jeroen Drost 7

Zo jong en dan al zo goed spelen op het hoogste nivo. Maakte wel eens een foutje. Maar vooral de laatste wedstrijden ijzersterk en hij durft te voetballen.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2547
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Ik vind Nilsson wat hoog gewaardeerd.

Beetje type Samaras: Soms geniaal, soms AAARRRGGGHHHH.

Maar oké, het is ook maar een half seizoen.
Joho
Selectiespeler
Berichten: 661
Lid geworden op: 22-12-2004 20:52

Bericht door Joho »

Brian Vandenbussche - 6.5
Is uit het niets gekomen en heeft het uit dat oogpunt goed gedaan. Wegschieten van terugspeelballen is gewoon slecht ook laat hij te vaak ballen los.

Said Bakkati – 5
Is populair geworden door inzet en mooi loopje, maar komt tekort voor het niveau Heerenveen.

Petter Hansson – 7
Kan beter.

Marcel Seip – 6
Moet zich beperken tot verdedigen en geen rare dingen in zijn hoofd halen.

Tomasz Rsaza – 5.5
Verdedigend erg matig, aanvallend net voldoende.

Arek Radomski – 7
Goed

Mika Vayrynen – 6,5
Qua talent de beste. Ik twijvel aan zijn mentaliteit en denk niet dat hij de top gaat halen.

Daniel Berg Hestad – 7
Nuttige voetballer

Ugur Yildirim – 7.5
Van grote waarde geweest dit jaar.

Klaas Jan Huntelaar – 6.5
Al met al goed gedaan. Hij mist de actie en dat is jammer.

Giorgios Samaras – 8
Briljante momenten afgewisseld met knullige acties.

Arnold Bruggink – 6
Kan en moet beter volgend seizoen.

Lars Nilsson – 7
Talentje. Kunnen we veel plezier aan gaan beleven.
NNfanatic
Invaller
Berichten: 337
Lid geworden op: 16-02-2005 15:31

Bericht door NNfanatic »

Satyricon schreef:Ik vind Nilsson wat hoog gewaardeerd.

Beetje type Samaras: Soms geniaal, soms AAARRRGGGHHHH.

Maar oké, het is ook maar een half seizoen.
Maar Lasse Nilsson is er nog niet zo lang en dan heeft hij al best wat laten zien en zich direct goed aangepast aan het team! dus ik vind die waardering terecht! Kunnen we het komende seizoen van genieten van zijn snelle acties!
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Brian Vandenbussche - 6.5
Heeft een knap 1e jaar gedraaid. had even een erg slechte periode, waarin wij ook veel verloren waar hij veel ballen losliet, trap is ook erg matig, maar voor rest goed debuut.

Said Bakkati – 5,5
Veel geblesseerd en dit seizoen geen moment op subtop niveau

Petter Hansson – 7.5
Rots in de branding

Marcel Seip – 6.5
Draaide met name laatste wedstrijden steeds beter, groeit nog wel degelijk.

Tomasz Rsaza – 5.5
Aardige jongen, maar inderdaad mist hij snelheid en de echte verdedigerscapaciteiten


Arek Radomski – 6.5
1e seizoenhelft sterk, 2e een stuk minder. Misschien zou het beter zijn als hij vertrekt en Prager hem vervangt...

Mika Vayrynen – 6,5
Soms geniaal, soms onzichtbaar. Gaat het redden onder Hiddink, die kan hem optimaal motiveren. Gaat het ook goed doen in Arek/Bogel-rol, doet dat bij Finland ook super

Daniel Berg Hestad – 7
Nuttige, vaak onzichtbare speler. Jammer dat hij 'moet' vertrekken

Ugur Yildirim – 7
Voor rendement verdient hij eigenlijk wel een 9, maar voetballend komt hij nog tekort. VBen erg benieuwd naar zijn vervolg komend jaar. Vocht zich de laatste 2/3 maanden weer in vorm

Klaas Jan Huntelaar – 7
Groot talent, 21 jaar en dan al 17 goals op hoogste niveau, ondanks mindere periode. Wordt absoluut een grote en zal Oranje wel halen. Hoop dat hij nog een jaar blijft, gaat, mits hij fit blijft, meer dan 20 goals maken

Giorgios Samaras – 7.5
Was geniale invaller, is beresterk en komend seizoen basisspeler, denk ik. Gaat ook meer dan 20 goals maken en hij mag van mij wel eens een kans missen, hij creeërt ze namelijk ook vaak zelf. Heerlijke voetballer met veel dreiging.

Arnold Bruggink – 6
Waarschijnlijk nuttig voor het team en ik geloof nog steeds in hem. Hoop dat hij fysiek er bij komt in de komende voorbereiding dan kan het nog steeds

Lars Nilsson – 7-
Heeft al veel meer gespeeld dan de bedoeling was, wordt steeds sterker en wordt de revelatie van komend seizoen.

Jeroen Drost 7.5

Supertalent op links, het is wachten op zijn broertje op rechts. Over 2 jaar kunnen ze dan mooi centraal de dienst uitmaken, als we ze zo lang kunnen houden. Zit goede kop op, komen er wel!

Michel Breuer 6.5

Goede 2e seizoenshelft, komt steeds dichter bij de basis, zeker gezien zijn scorende vermogen ook. Kan Arek ook prima vervangen als het moet.
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
Jurruh
Basisspeler
Berichten: 934
Lid geworden op: 21-02-2005 20:25
Locatie: Groningen

Bericht door Jurruh »

Ik zal ook even mijn beoordeling erop los laten:
Brian Vandenbussche - 7,5
Goed debuutjaar..Hield Heerenveen in de race tegen Stuttgart, had nog vele topwedstrijden, moest aan het eind helaas even een stapje achteruit..

Said Bakkati – 5,5
Te vaak afwezig en niet controlerend genoeg.

Petter Hansson – 7.5
Is perfect voor het niveau van Heerenveen.

Marcel Seip – 6.5
Verdedigend af en toe instabiel, maar kan meekomen.

Tomasz Rsaza – 4.5
Tsjaa..

Arek Radomski – 7
Kan nog steeds erg belangrijk zijn, maar haalde het niveau van de afgelopen jaren niet. Prager zou uitstekende vervanger zijn.

Mika Vayrynen – 7,5
Had wel eens wedstrijden waarin hij te weinig aanwezig was, maar maakte dat volledig goed met andere wedstrijden. Om een echte topper te worden moet ie stabieler worden.

Daniel Berg Hestad – 8
Kon vaak het verschil maken.

Ugur Yildirim – 7,5
Begon super, maar in de tijd dat hij werd geselecteerd voor Oranje liet hij het afweten. Vocht zich afgelopen tijd weer terug. Supertrap, voetballend matig.

Klaas Jan Huntelaar – 7,5
Speelde een super-eerste seizoenshelft, waarin hij zich bijna alle wedstrijden wel liet zien. Net zoals meer spelers werd het de tweede helft minder. Aan deze 21 jarige jongen kan Heerenveen nog veel hebben de komende jaren.

Giorgios Samaras – 7
Maakte erg veel doelpunten als je naar zijn speeltijd kijkt, maar mist teveel kansen en is te ego. Wil ook vaak voor de mooie manier kiezen, terwijl de makkelijke meestal beter is. Als er nog wat geslepen wordt aan deze jongen, kan het een hele grote worden!

Arnold Bruggink – 6,5
Tevaak onzichtbaar, potentiele aanvoerder.

Lars Nilsson – 7,5
Speelde vaak super, maar nog net iets te slordig.

Jeroen Drost - 7
Voor zo'n jonge knul maakte hij een geweldig seizoen mee. Kan Heerenveen nog erg van dienst zijn. Hopen dat de verdediging de komende jaren - met het andere broertje - wat beter wordt!

Michel Breuer -- 6,5
Uitstekende kopper, verdedigend nog tekort
Gebruikersavatar
Jazzy F.
Invaller
Berichten: 299
Lid geworden op: 30-01-2005 17:05

Bericht door Jazzy F. »

Brian Vandenbussche - 7
Is een goede vervanger van Waterman

Said Bakkati – 5
Niet op het niveau wat we van hem gewend zijn

Petter Hansson – 8
Speler van het Jaar

Marcel Seip – 6,5
Constant seizoen gedraaid

Michel Breuer - 6
Doet het goed in z'n debuut jaar voor Heerenveen

Tomasz Rsaza – 5
Matig seizoen

Jeroen Drost 6,5
Linksback van de toekomst

Arek Radomski – 6,5
Na de winterstop onder z'n niveau

Mika Vayrynen – 7,5
Verdiend transfer

Daniel Berg Hestad – 7
Harde werker, greep z'n kans

Ugur Yildirim – 7,5
Haalde Oranje, maar kwam daarna in een serieuze dip

Klaas-Jan Huntelaar – 7,5
Tijdje droog gestaan, maar toch 17 doelpunten

Georgios Samaras – 7
Supersub verdient basisplaats

Arnold Bruggink – 6,5
Volgend seizoen komt ie los, jammer van die blessures

Lasse Nilsson – 7
Goede aankoop van Riemer
Laatst gewijzigd door Jazzy F. op 26-05-2005 17:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Fladian
Invaller
Berichten: 432
Lid geworden op: 15-07-2004 12:34
Locatie: Arnhem

Bericht door Fladian »

Uiteraard, het was een prachtig seizoen, en het eerste seizoen dat ik van begin tot eind heb mee gemaakt, hoewel ik jammer genoeg geen wedstrijd kon mee pikken. Maar ik kan tenminste wel een (redelijke) beoordeling geven.

Brian Vandenbussche --- 7
Hoewel hij als reserve keeper was gehaald, heeft hij toch een mooi debuut jaar gehad. Veel mensen hadden juist verwacht dat er niet veel bijzonders van de drie (Boy Waterman, Brian Vandenbussche, Sven Tabarima) keepers zou komen, maar nu Brian (bijna) een vol jaar heeft gekeept, is de naam "Hans Vonk" maar weinig aan te pas gekomen.
Ook al heeft Brian wel meerdere fouten gemaakt, vergeet niet dat hij ook nog een jonge keeper is, en niet de ervaring heeft als Vonk of Gentenaar. Hij heeft ook (nog) niet de kwaliteiten als de twee keepers die ik net noemde. Dat komt nog wel. Sowiezo, haast niemand heeft op zijn best kunnen presteren - misschien alleen Seip. Zelfs Hansson en Radomski kwamen niet tot hun aard.

Said Bakkati --- 6
Vanwege blessures heeft hij niet helemaal zijn ritme kunnen oppikken - blijkbaar - en maakte daarom (waarschijnlijk) ook veel fouten, waaronder fatale. Het zou ook goed mogelijk zijn dat Bakkati niet helemaal tot zijn recht kwam vanwege onder andere Hansson die niet op zijn best speelde en Seip dat ineens dingen uitprobeerde - wat uiteindelijk ook lukte. Waarschijnlijk heeft dat net een groot genoeg gaatje in de verdediging gemaakt wat Said dacht op te vullen.

Petter Hansson --- 8
Zoals altijd, fantastische centraal achterin. Hij had blijkbaar wel een minder seizoen, maar zeg eens eerlijk, wie had dat niet van de wat meer ervaren spelers? Misschien was het door de ineense wisseling van keepers - geen Hans Vonk - of door de ineense selectie van jonge spelers. Er zijn genoeg mogelijkheden, maar hij heeft nog wel laten zien waarom hij weer speler van het jaar is.

Marcel Seip --- 6,5
Zoals ik eerder zei, dit is de eerste keer dat ik een seizoen van begin tot einde heb gevolgd, en belangrijker, ook tot de details op inging. Maar volgens zeggen, Seip heeft dus een van zijn beste seizoenen mee gemaakt. Dat kan ik me enigzinds wel voorstellen ja.
Het was tot zekere wijze wel wat spijtig dat hij op de Rechts Back positie kwam, op een gegeven moment. Seip is echt op z'n best centraal achterin, naast Hansson. Het is wel een feit dat hij des tijd Kalou kon tegen houden tegen Feyenoord, en dat zei Verbeek ook op DIPO.tv. Maar ik zie liever Seip centraal, en persoonlijk, denk ik dat hij ook nog wel flink zal groeien, net zoals de broertjes Drost.

Hannu Haarala --- Geen cijfer
Ik weet haast niets over Haarala, en dat is jammer, vanwege hij al vertrokken is. Maar er is ook niemand hier die iets over hem zei, dat is op zich nog best jammer vanwege hij het niet eens zo slecht heeft gedaan. Ik las af en toe zelfs dat Haarala Bakkati moest vervangen als rechts back. Dus om nou te zeggen dat hij het dus echt erg slecht heeft gedaan is nou ook weer niet waar.
Hoewel hij wel van een aanvallende positie ineens naar de rechts back positie moest kan je niet zeggen dat hij het nou echt zo vreselijk heeft gedaan. Hij heeft tenslotte toch nog een paar goede wedstrijden gespeeld.

Thomasz Rzasa --- 4,5
Zoals andere al zeiden, Rzasa was niet echt de beste keus ooit. Hoewel hij was gekomen als een snelle opvanger voor Edman die hals over kop vertrok uit Heerenveen, waren de meeste hier op 't forum al niet zo positief over Rzasa. Met namen zoals "die traage pool" of "de mislukte pool" was dat wel helder voor me :P
Rzasa was sowiezo maar even de eerste de beste dat we konden vinden omdat Drost het waarschijnlijk van het begin niet aan kon, en niemand anders daar kon spelen. Hij liet al duidelijk zien dat hij het niveau als links back op subtop niveau niet aan kon, en daarom ben ik ook maar al te blij dat Derveld er bij komt en Drost liet zien dat hij al beter is dan Rzasa.

Arek Radomski --- 7
Radomski had blijkbaar een van zijn mindere seizoen, net zoals Hansson en speelde onder zijn niveau. Betekent dat dat Radomski ineens iets mist? Dat hij de (mogelijke) hulp van Hansson - die weer de hulp van Vonk mist - mist? Of komt het doordat de (meeste) van de groep weinig ervaring hadden. Ik ga uit van de laatste. Maar ik ben tenminste nog wel heel blij met Radomski.

Mika Vayrynen --- 6,5
Het grote probleem that Vayrynen had was dat hij niet goed presteerde tegen de kleinere clubs en dat hij er ook niet werd uitgehaald als hij echt dramatisch speelde. Maar zoals andere ook al zeiden, Vayrynen moet stabieler worden maar daarom gaat hij nu ook naar het grote PSV. Uiteindelijk zal Mika het wel halen, daar zet ik weinig twijfel aan... of er moet wel iets heel ergs misgaan bij PSV.

Daniel Berg Hestad --- 8
Aangezien we, of althans, ik, niet weet wat het beste van Hestad was in totaal, kan ik ook niet zeggen of hij boven, of onder zijn niveau speelde dit seizoen. Hij was wel een fantastische versterking op het middenveld en ik baal er nog steeds van dat hij noodgedwongen terug moest naar Noorwegen. Met de hoop dat Bosvelt net zo sterk - of hopelijk, sterker - is op het middenveld als Hestad kijk ik met plezier naar volgend seizoen.

Michel Breuer --- 6,5
Een speler met de omschrijving van 'net goed genoeg', althans, vind ik. Ik zie Breuer niet zo snel in de basis beginnen zonder blessures of schorsingen van andere spelers, en ik ga ervan uit dat Seip beter word dan Breuer.
Hij heeft wel mooie vervang periodes gehad en kon van tijd tot tijd toch Hansson, Radomski en/of Seip vervangen mocht dat nodig zijn. Hoewel ik blij met zijn twee doelpunten tegen Willem II ben ;)

Arnold Bruggink --- 6
Tja... ik volgde voetbal nog niet zo enthioust als nu toen Bruggink bij PSV speelde, dus ik heb niet veel van hem mee gemaakt. Maar net zoals Sikora - wiens top seizoen ik ook niet heb meegemaakt - weet ik ook niet hoe Bruggink speelde toen hij op zijn best was. Blij aan toe, weet ik tenminste van Bruggink dat hij een top speler is/was, en duidelijk onder zijn niveau presteerde, hoewel hij toch een goeie wedstrijd speelde met een vrije rol op links.
Bruggink heeft veel als een captain, als niet play-maker gewerkt dit seizoen aangezien hij een van de ervaren spelers was... erg ervaren speler. Ik ga ervan uit dat Bruggink wel iets meer zal mee brengen volgend seizoen.

Ugur Yildirim --- 7,5
Prachtige vrije trap, prachtige voorzet, maar jammer genoeg is daar ook alles mee gezegd. In vrijwel alle andere dingen is Ugur maar matig in en haald daarin bij verre mate niet het subtop niveau. "Maar dat is ook niet nodig met zijn voorzet", dat zeiden mensen. Dat kan ik me voorstellen, maar ik vind dat Ugur toch nog iets erbij zou moeten leren om echt tot de top te kunnen behoren.
Ugur had een dipje nadat hij geselecteerd werd voor Oranje. Dat was ontzettend jammer maar alsnog brak hij het record van voorzetten hier, laat staan als hij het hele seizoen op het zelfde niveau zou spelen. Zodra de combinatie van Yildirim, Nilsson en Huntelaar/Samaras allemaal in vorm blijven tijdens het seizoen - of althans, niet zo'n grote dip krijgen als wat Huntelaar had na de winterstop en Yildirim na zijn Oranje oproep beurt - dan kijk ik met plezier naar het volgend seizoen.

Lasse Nilsson --- 8
Aan wat ik zag van Nilsson, dan zag ik precies wat Heerenveen tekort kwam. Creativiteit. Eigen kansen maken en daarmee nieuwe acties maken. Er was niemand in het team dat dat kan, en hij kan dat. Daarom, een grote hulp kwam ineens binnen terwijl weinig dat verwachte.
Hoewel Nilsson maar weinig heeft gespeeld in totaal, heeft hij heel goed gespeeld in de tijd dat hij wel speelde, en ik denk dat hij ook een flink grote speler kan worden als het mee zit.

Klaas-Jan Huntelaar (of Huntalaar zoals 't op teletekst stond ;))
Fantastische eerste helft van het seizoen. Gigantische dip in de tweede helft en dat was ontzettend jammer aangezien hij toch een pracht van een seizoen had in het eerste gedeelte en ook ontzettend belangrijk was in Europese wedstrijden.
Na zijn blessure (Newcastle) vroeg ik me wel eens af of dat de reden was van zijn dip. Hij zou eigenlijk langer geblesseerd zijn dat dat hij was. Hij kwam veel te vroeg in actie, en dat zou zijn tol hebben geist. Althans, dat denk ik. Daarom vond ik 't ook goed dat iemand op 't forum zei: "Hij is op, geeft hem een tijdje rust", en daar ga ik ook volledig mee akkoord.

Giorgios Samaras - 8
Maakt veel doelpunten ook al waren het meerendeels inval beurten. Of hij als basis speler het ook goed gaat doen valt nog te bezien, maar dat merken we volgend seizoen wel. Hij heeft al laten zien dat hij het perfect doet met Huntelaar naast zich in de spits en dat er dan zeker gescoord word (RBC).
Samaras speelt jammer genoeg te egoisitisch en probeert alles zelf, en dat is ontzettend jammer. Als hij meer zou afspelen op andere, dan zou het alleen maar mooier worden. Maar ik denk dat hij dat zelf wel leert op loop van de tijd.

Victor Sikora --- 5
Als iemand de naam 'Victor Sikora' zei, dan wordt je vrij wel uitgelachen voordat hij naar Heerenveen werd gehaald. Hij heeft weinig kunnen spelen vanwege blessures maar gaf wel een hoop inzet (of zoals iemand het zei, "Sikora gaf altijd 110%") en dat miste sommige spelers hier wel. Jammer genoeg kon hij zijn naam niet waar maken, net zoals Bruggink en speelde bij verre matte onder zijn oude niveau.
Ik zie Sikora nog best wel naar Heerenveen gaan als zijn contract af loopt, en dat hij weer kan proberen zijn oude vorm weer op te bouwen.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Interresant om te lezen dat de laagste cijfers toch meer naar de verdedigers toe gaan, op Hansson na dan.
Ik ben derhalve dan ook van mening dat er in dat opzicht wel wat versterking bij mag komen in de verdedigende linie`s.

Iemand nog een goeie nieuwe back (s) op `t oog? Uit de jeugd misschien?
Miereneukert!
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Fladian schreef: hoewel ik jammer genoeg geen wedstrijd kon mee pikken. Maar ik kan tenminste wel een (redelijke) beoordeling geven.
En op basis waarvan denk jij dat te kunnen dan?
toni
Bankzitter
Berichten: 163
Lid geworden op: 23-10-2003 10:22
Locatie: Heerenveen

Bericht door toni »

KingFoppe schreef:Ik denk dat paparazzi er iets meer kijk op heeft, zijn cijfers zijn iets minder gekleurd

Wat Seip betreft moet het maar eens over zijn met die lage waardering
Voetballend niet OK, das duidelijk, maar verdedigend een rots en alleen daarom al minimaal een 6,5
misschien ben ik niet helemaal objectief maar wat Seip betreft vind ik dat hij dit seizoen een enorme progressie heeft gemaakt. Hij heeft veel opgeknapt wat Mika vaak liet lopen. Misschien is dat ook zijn taak maar het geeft extra risico op zijn eigen positie welke hij naar mijn idee tot een minimum heeft kunnen beperken. Wat mij betreft verdiend Seip dit jaar zeker een dikke voldoende en het vertrouwen van het publiek. Wanneer je gesteund wordt lijkt het me stukken eenvoudiger spelen dan wanneer je allerlei verwensingen vanaf de tribune naar je hoofd krijgt. Wat natuurlijk niet betekent dat je nooit kritiek op een speler mag hebben.
Gebruikersavatar
Fladian
Invaller
Berichten: 432
Lid geworden op: 15-07-2004 12:34
Locatie: Arnhem

Bericht door Fladian »

Squerrel schreef: En op basis waarvan denk jij dat te kunnen dan?
Informatie van wat ik hoor en lees.
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Fladian schreef: Informatie van wat ik hoor en lees.
Als je dit serieus bedoeld neem ik jou niet serieus. :grmbl:
Jurruh
Basisspeler
Berichten: 934
Lid geworden op: 21-02-2005 20:25
Locatie: Groningen

Bericht door Jurruh »

Fladian schreef: Informatie van wat ik hoor en lees.
Dan is het dus geen redelijke beoordeling, maar een baggerbeoordeling..Je basseert je mening op wat anderen zeggen..Slecht..
Gebruikersavatar
Fladian
Invaller
Berichten: 432
Lid geworden op: 15-07-2004 12:34
Locatie: Arnhem

Bericht door Fladian »

In 't algemeen, eerder een conclusie van alles bij elkaar.

Hoe dan ook, terug on-topic hier.
scheerenveen_meid
Jeugdspeler
Berichten: 42
Lid geworden op: 08-05-2005 15:32
Locatie: burgum

Bericht door scheerenveen_meid »

Brian Vandenbussche - 7.5
Goeie keeper.

Said Bakkati – 6
Mee eens.

Petter Hansson
– 7.5
Kijk eens naar een wedstryd als tegen willem 2.. De tank was er niet.. En het was meteen 2-0 achter..;)

Marcel Seip – 6.5
Toch wel goed seizoen gehad
.

Tomasz Rsaza – 5
Mee eens.// Hij heeft ook niet echt de kans gekregen..

Arek Radomski – 7.5
Erg belangrijk


Mika Vayrynen – 8
Hij had een erg goed seizoen.. Mooi voor hem dattie naar een grote club gaat..
Kan ik ook nog een jaartje genieten van hem.

Daniel Berg Hestad – 7,5
Mee eens. Speelde een goed seizoen

Ugur Yildirim – 7,5
Knap gedaan

Klaas Jan Huntelaar – 7,5
Mee eens.

Giorgios Samaras – 7,5
Erg moeilijke kansen scoort ie.. En makkelijke niet .. Toch goed seizoen

Arnold Bruggink
– 6
Mee eens. Toch maar ff wedstrijd tegen beveren beslist

Lars Nilsson
– 7,5
Hij is er nog maar net.. en meteen een basisplek.. Knap
Gebruikersavatar
Viking woman
Bankzitter
Berichten: 217
Lid geworden op: 08-04-2005 20:50

Bericht door Viking woman »

Een aantal spelers 'beoordeeld':

Brian - 7,5
Ik vind hem constanter keepen dan Boy, Brian heeft terecht een basisplaats verdiend.

Hansson - 7,5
Is niet voor niks vor derde keer op rij speler van het jaar geworden.

Seip - 6
Eerlijk is eerlijk, heb veel twijfels over hem gehad en me regelmatig afgevraagd wat hij in het veld had te zoeken... maar vind dat hij het de laatste wedstrijden wel goed heeft gedaan.

Daniel - 7,5
Geweldig om te zien hoe hij zich heeft ontwikkeld tot een geweldige speler. Jammer dat hij nu weg is, maar het komt helemaal goed met hem en wens hem bij deze dan ook veel succes!

Rzasa - 4,5
Is hij nog niet afgeschreven? In ieder geval is hij zijn basisplaats kwijt. Vast een aardige jongen, maar nee... voetballend niet mijn favoriet.

Drost - 7,5
Verdiend de basisplaats, meer dan verdiend!! Heeft laten zien dat hij op jonge leeftijd een topper is, komt er wel.

Nilsson - 6,5
Heeft leuke acties en is een vechtertje. Moet alleen lichamelijk nog wat sterker worden, maar kunnen we nog enorm van gaan genieten.
GW
Bankzitter
Berichten: 169
Lid geworden op: 02-02-2005 13:14

Bericht door GW »

Brian Vandenbussche - 7
goed seizoen gedraaid

Said Bakkati – 6
matige voetballer, maar zijn snelheid en inzet compenseerd het.

Petter Hansson – 7
Nog altijd onmisbaar, alleen was het dit seizoen iets minder

Marcel Seip – 7
Een goed seizoen gedraaid en word steeds beter. Inzet altijd top. Alleen moet hij die rare acties achterwege laten en niet te veel met de bal gaan lopen.

Rsaza - 5,5
Verdedigend erg matig, maar deed wel veel mee in de aanval en dat hadden we ook wel nodig aangezien we voor de komst van Nilsson nog geen echt linkerbuitenspeler hadden en we van die kant voor weinig gevaar konden zorgen.

Arek Radomski – 6,5
Beetje de vogel van PSV. Wel belangrijk, maar speelt wel heel veel op safe in balbezit. Vooral tegen ingravende ploegen hadden er wel wat meer creaviteit mogen zijn.

Mika Vayrynen – 8,0
Kan verruit de beste speler zijn, maar zijn inzet kon volgens mij wel is beter. Vooral aan het begin van het seizoen niet zo best. Misschien was hij wat teleurgesteld dat geen (top)transfer had gemaakt. Toch in veel wedstrijden geniaal.

Daniel Berg Hestad – 7,0
Was een belangrijke speler met veel inzet. Alleen net als radomski weinig verrassing in zijn aanvallende spel. Doordat hij samen met radomski voor weinig creaviteit zorgde was dat in mijn ogen de grootste oorzaak dat het thuis niet zo wil lopen tegen "ingravende" tegenstanders.

Ugur Yildirim – 6,5
Een super traptechniek, maar voetballend erg matig. Hij word nog wel beter.

Klaas Jan Huntelaar – 7,0
17 doelpunten in je eerste seizoen op het hoogste seizoen is knap. Wat wel opvallend is dat hij tegen de ploegen uit de top 7 die streden om europees voetbal (psv, ajax, az, feyenoord, vitesse, twente,) maar 1 doelpunt (az uit) heeft gemaakt.

Giorgios Samaras – 7,0
supersub en misschien in een 2 spitsen systeem ook wel goed als basisspeler. Misschien moet verbeek vaker in thuis wedstrijden in een 3-3-4 systeem voetballen. Vooral tegen de mindere ploegen die steeds met 10 man voor het doel hangt.

Arnold Bruggink – 6
Weinig laten zien, maar je kunt zien dat hij het spelletje wel goed ziet.

Lars Nilsson – 7,5
Eindelijk weer eens een linksbuiten die acties durft te maken en de achterlijn op zoekt. Al jaren misten we een echte linksbuiten.
Ik val onder klapvee!!
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Ik kan me vergissen, maar het de terugblik op de officiele site lijkt verdomd veel op de mijne... :roll:

http://www.sc-heerenveen.nl/web/show/id ... entid=1979
Gebruikersavatar
FryslanFoppe
Invaller
Berichten: 306
Lid geworden op: 02-05-2005 01:14
Locatie: Zuid-Limburg

Bericht door FryslanFoppe »

Vandenbussche - 6,5
Goed gedaan, maar toch te veel slippertjes (wel wereldpartij tegen Stuttgart uiteraard)

Said Bakkati – 6
Geen sterk seizoen, maar het blijft een nuttige speler

Petter Hansson – 8
Leider achterin, onmisbaar, sterk aan de bal, ijzersterk in de lucht, topverdediger

Marcel Seip – 7
Verrassend goed gepresteerd

Rsaza - 6
Jammer, had ik meer van verwacht, maar speelde ook goede wedstrijden

Arek Radomski – 6,5
Niet echt constant dit seizoen, maar toch nog altijd een belangrijke speler.

Mika Vayrynen – 7,5
Wisselde superwedstrijden af met matige, maar heeft zijn transfer naar PSV zeker verdiend, want Vayrynen heeft techniek, loopvermogen en inzicht en scoort ook nog eens. Besliste genoeg wedstrijden en wat een passing!

Daniel Berg Hestad – 7,0
Goeie fysieke sterke middenvelder en een harde werker. Technisch niet uitstekend, maar hij stond altijd zn mannetje.

Ugur Yildirim – 8
Zelden zo'n technische voetballer in Heerenveen gezien, gigantisch belangrijk geweest dit seizoen en hij liet zich Europees van zijn beste kant zien en sleepte Heerenveen zo'n beetje door de 2e ronde. Natuurlijk moet hij nog veel verbeteren, maar Verbeek vertrouw ik daar volledig in. Ondanks zijn dipje halverwege het seizoen een 8.

Klaas Jan Huntelaar – 7,0
Sterk debuut voor Huntelaar, maar had nog meer moeten scoren en kende ook een antal zwakke wedstrijden, doordat verdedigers hem steeds beter in de gaten gingen houden. Scoorde wel de belangrijkste penalty in zijn loopbaan (Zagreb-uit, 89e minuut), maar had, net als Ugur een dip (leg de link!)

Giorgios Samaras – 7,5
Basisplaats: 6,5
Supersub:8,5
Gemiddeld: 7,5
Fysiek een van de sterkste in Nederland, maar heeft ook moeite met een tegenstander die voor de pot hangt. Levensgevaarlijk op de counter, dus geef hem de ruimte niet. Volgend seizoen samen met Klaas in de spits!

Arnold Bruggink – 5,5
Teleurgesteld, weinig van (aanwijsbare) betekenis geweest en ook wat fysieke probleempjes, volgend seizoen de echte Bruggink!

Lars Nilsson – 7,0
Deze jongen komt er wel

Ook het vermelden waard: Jeroen Drost - 7,0
Basisplaats aan het einde van het seizoen en back voor de toekomst. Zit bij de slectie van Jong Oranje voor het komende WK.
Petter Hansson, Rots van het Noorden
devito
Nieuw talent
Berichten: 60
Lid geworden op: 11-04-2003 16:32
Locatie: Gorredijk

Bericht door devito »

Vandenbussche: 6
Ondanks enkele fantastische wedstrijden heeft hij toch behoorlijk wat foutjes gemaakt. Maar naar zijn mogelijkheden heeft hij misschien wel optimaal gepresteerd.

Waterman: 5
In de weinige wedstrijden die hij speelde, heeft hij niet kunnen overtuigen. Vooraf waren de verwachtingen toch hoog van de keeper van jong oranje. Hopelijk laat hij komend seizoen zien echte talent zien.

Bakkati: 5
Te weinig goede wedstrijden gespeeld, mede vanwege blessures. Is zelfs zijn plek kwijt geraakt aan Haarala en Seip. Zal komend seizoen topfit moeten blijven om mee te kunnen op het niveau van Heerenveen.

Haarala: 5
Voor de winterstop zijn kans gehad op rechtsback. Blijkt het niveau Heerenveen niet aan te kunnen en is inmiddels vertrokken.

Seip: 6
Heeft zich dit seizoen toch weer ontwikkeld. Zal nooit het Nederlands elftal halen (alhoewel je dat met Bassie nooit met zekerheid kunt zeggen), maar op een aantal wedstrijden na (met name ADO thuis), is hij toch redelijk betrouwbaar gebleken.

Hansson: 7,5
Wederom de rots in de branding. Waar zouden we toch zijn zonder de witte tornado? Ben nog steeds blij dat Edman vertrok en Hansson niet.

Rzasa: 5
Leek toch vaker op een onzekere nieuweling, dan een ervaren back. Kan komend seizoen de bank warm houden hoop ik.

Drost: 6,5
De linksback van de toekomst. Ging nog een aantal keer de fout in met zijn jeugdige onbezonnenheid, maar lijkt komend seizoen al basisspeler te worden. Eerst nog succes op het WK -20.

Breuer: 6
In eerste instantie niet meer dan een reserverol, maar heeft zich toch ook goed ontwikkeld. Brengt rust in het spel achterin en kan opbouwen. Moet nog beter worden voor een basisplaats, maar ik heb wel vertrouwen in hem.

Radomski: 7
Voor de winterstop fantastisch, na de winterstop minder op dreef. Ik zou hem nog graag een seizoen in Heerenveen zien voetballen met Bosvelt naast hem, lijkt me een leuk koppel.

Vayrynen: 6-
Iemand met zijn mogelijkheden moet veel meer laten zien over een heel jaar. De competitie bestaat uit 34 wedstrijden en zeker 20 waren ver ondermaats. Alleen tegen de topclubs liet hij zien wat hij kan. Is misschien toch een seizoen te lang in Heerenveen gebleven. Zal volgend jaar bij PSV wekelijks moeten presteren naar zijn vermogen, anders gaat hij niet slagen.

Hestad: 7
Beste en meest constante speler na de winterstop. Heeft laten zien waarom hij door Foppe is gehaald. Zeer spijtig dat we hem moeten missen volgend jaar.

Prager: -
Man van de toekomst. Kan nog niet beoordeeld worden op de enkele keer dat hij meedeed.

Hersi: 4,5
Miskoop, had nooit gehaald moeten worden omdat hij toevallig een paar keer tegen Heerenveen scoorde. Youssouf Netni was al bankzitter bij NEC, toen bij Heerenveen en is nu bankzitter bij Vitesse.

Rose: 5
Mocht zelden in de basis starten en moest het dus hebben van invalbeurten. Heeft nog niet kunnen overtuigen ondanks de goaltjes die hij meepikte. Heeft zich van de toto-divisiespelers het minste ontwikkeld. Krijgt hij nog een kans komend seizoen?

Selakovic: 5
Eindelijk vertrokken. Een grote ergernis minder.

Bruggink: 4,5
Heeft nog niet zijn talent (kunnen) laten zien. Moet eerst volledig fit worden en dan laten zien wat hij waard is.

Sikora: 4,5
Van een godenzoon verwacht je meer dan een hardloper, doodloper. Heeft niet laten zien over enige techniek te beschikken.

Yildirim: 7
Genoeg besproken

Huntelaar: 7
Genoeg besproken

Samaras: 6,5
Niet overdrijven, heeft ook erg veel slechte wedstrijden gespeeld. Laatste deel van de competitie echter goed op dreef. Moet zich volgend jaar in de basis spelen.

Nilsson: 6,5
Mogen we eigenlijk komend seizoen pas beoordelen. Heeft toch al wat aardige acties laten zien.

Calincov: -
Gewogen in het tweede en te licht bevonden

Vd Berg: -
Komend seizoen?

[/i]
Gebruikersavatar
Mika_Ugur 4-ever..
Nieuw talent
Berichten: 54
Lid geworden op: 09-06-2005 14:11
Locatie: Fryslan..

Bericht door Mika_Ugur 4-ever.. »

Vandenbussche: 7
Goeie keeper geworden.
Behoorlijk veel goeds laten zien..

Waterman: 5,5
Jammer voor zijn blessures, maar in die wedstrijden die hij speelde, overtuigde hij niet.

Bakkati: 5,5
Het hele seizoen niet zo goed gespeelt, maar de laatste wedstrijden opzich wel goed

Seip: 6,5
Dit seizoen toch wel wat goeds laten zien..
Kvind dat hij wel wat heeft.

Hansson: 7,5
Gewoon de beste verdediger..
Heb erg van hem genoten, Hij kan verdedigen, EN aanvallen.

Rzasa: 5
Niet vaak gespeelt.

Drost: 6,5
Na de winterstop is hij toch wel DE verassing.

Breuer: 6
Goede voetballer, maar moet meer laten zien.
Toch in de wedstrijden tegen Willem11 & NEC winnende Goal(s) Gemaakt

Radomski: 7,5
Belangrijk voor het team, maar voor de winterstop beter dan erna.

Vayrynen: 8
Ik vind hem echt de topper!!
Volgend jaar naar PSv

Hestad: 7
Jammer dat hij weggaat..
Sinds Rbc-heerenveen Pas in de basis..

Sikora: 5,5
Erg z`n best gedaan voor het team, maar het mocht niet baten.
Ik hoop tenminste dat hij het volgend jaar weer mag proberen.

Yildirim: 7,5
Die vrije trappen, Onverwoestbaar!!


Huntelaar: 7
Tsja, Goeie spits, Voor de winterstop was hij erg goed, maar na de winterstop steeds minder :(

Samaras: 6,
Supersub.. (zegt genoeg)
Maar heeft toch ook behoorlijk wat kansen gemist hoor
|-->Mika Vayrynen & Ugur Yildirim<--|
Sc Heerenveen 4-life..
Joho
Selectiespeler
Berichten: 661
Lid geworden op: 22-12-2004 20:52

Bericht door Joho »

Hoezo Rzasa niet veel gespeeld. Volgens mij heeft hij wel een wedstrijd of 30 meegedaan.
Gebruikersavatar
kukkel
Basisspeler
Berichten: 786
Lid geworden op: 08-10-2004 13:25

Bericht door kukkel »

kruk: 7

glazen: 5

bier:7

bereikbaarheid wc:8

nasi met sate :7

zitten in skutsje:6

groot scherm:10
 con·ti·nu·ï·teit de; v onafgebroken duur
NNfanatic
Invaller
Berichten: 337
Lid geworden op: 16-02-2005 15:31

Bericht door NNfanatic »

Mika_Ugur 4-ever.. schreef:Rzasa: 5
Niet vaak gespeelt.
Hij heeft niet voor niets nog een jaar contract gekregen omdat hij zoveel gespeeld heeft. Als hij een bepaald percentage speelde dan kreeg hij er nog een jaarcontract bij en dan wil jij beweren dat hij niet vaak heeft gespeeld
Gebruikersavatar
Mika_Ugur 4-ever..
Nieuw talent
Berichten: 54
Lid geworden op: 09-06-2005 14:11
Locatie: Fryslan..

Bericht door Mika_Ugur 4-ever.. »

NNfanatic schreef: Hij heeft niet voor niets nog een jaar contract gekregen omdat hij zoveel gespeeld heeft. Als hij een bepaald percentage speelde dan kreeg hij er nog een jaarcontract bij en dan wil jij beweren dat hij niet vaak heeft gespeeld

Vind jij dan wel dat hij wel veel heeft gespeelt?
Ik vind het dus echt niet.. :?
In de competitie maar 13x hoor.
|-->Mika Vayrynen & Ugur Yildirim<--|
Sc Heerenveen 4-life..
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Naam:
Rzasa

Wedstrijden:
22

Goals:
0

Geel:
3

Rood (2x geel):
1

Rood (direct):
0

bron:
http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/view= ... /sc=b7c807
Plaats reactie