HULDIGING!

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

moet er een huldiging komen?

Poll eindigt op

ja
61
76%
nee
19
24%
 
Totaal aantal stemmen : 80

Berichtdoor Poke » 23-05-2005 22:33

In dit geval was de Koemarkt denk ik een goede optie maar wanneer er wat meer te vieren valt, dus het nog eens behalen v/d champions-leage of eindelijk eens die Amstel-Cup winnen dan denk ik dat het echt te klein is!!!
Eens een Feanfan,.......,Altijd een Feanfan
Poke
Selectiespeler
 
Berichten: 415
Geregistreerd op: 29-08-2004 14:51
Woonplaats: Assen

Berichtdoor KSI » 25-05-2005 16:08

Het plan was eerst om alleen in de FFP en op het veld een kleine huldiging en afscheid te houden. Dit plan is verandert omdat de horeca te Heerenveen weer liep te zeuren, door de komst van de FFP hebben die arme mensen het ook zo zwaar gekregen :crying:
Om de horeca Heerenveen toch wat tegemoed te komen heeft het bestuur van Heerenveen toen maar besloten om een huldiging op de oude koemarkt te organiseren.
KSI
Selectiespeler
 
Berichten: 210
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:23

Berichtdoor Skip » 26-05-2005 16:13

Even iets genuanceerder over de Heerenveense horeca graag! Natuurlijk balen ze gigantisch van het FFP. Er vallen heel veel inkomsten weg, zeker op de zaterdag. Anderszijds is het FFP een heel slimme zet van SCH, sterker nog, het is eigenlijk dom dat er niet eerder een FFP is gekomen. Het FFP is een doorslaand succes. De Heerenveense horeca kan daar echter niet meer over zeggen dan dat ze het erg jammer vinden dat het FFP is gekomen. Ze zouden er eerder blij om moeten zijn dat er niet al eerder een FFP was.
Het idee van de horeca om voortaan de wedstrijden op zondag te laten spelen vanwege het gevaar voor rellen op de zaterdag was natuurlijk dikke nonsens en erg flauw, dat hadden ze niet moeten voorstellen.

Wat betreft de huldiging is het een heel ander verhaal. Ik ben van mening dat een huldiging eerst op het veld moet, en daarna in de stad. Dit omdat in de stad ook mensen die geen kaartje voor de wedstrijd hebben (kunnen bemachtigen) er dan ook bij kunnen zijn, het in de stad veel sfeervoller is (mooiere omgeving, ambiance, veel kroegjes, meer sfeermogelijkheden >verlichting, vlaggen, vuurwerk,enz<) en er veel meer ruimte is.
Het idee voor een huldiging in het FFP was louter en alleen uit commerciele overwegingen, en ik vond het geen succes vanwege het ontbreken van de juist genoemde factoren.

Kortom, horeca moet niet zeuren over FFP, maar huldigingen eerst op het veld en dan in de stad!
Skip
Selectiespeler
 
Berichten: 266
Geregistreerd op: 03-05-2004 14:28

Berichtdoor Jurruh » 26-05-2005 17:18

En daar kan ik het alleen maar mee eens zijn!
Jurruh
Basisspeler
 
Berichten: 934
Geregistreerd op: 21-02-2005 20:25
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor Jeroen » 26-05-2005 17:45

De Horeca Heerenveen mag dan wel zeuren over het FFP, maar ze hebben zelf nooit iets ondernomen om commercieel iets te doen met de Heerenveensupporters. Alleen bij een huldiging en dan moest het vaak ook nog met pijn en moeite georganiseerd worden. Alleen als er eens een terrasje gesloopt werd (1 in 10 jaar ofzo) staan ze gelijk te zeuren, terwijl als je bij elke thuiswedstrijd iets organiseert een topomzet kan draaien.

Met zo'n instelling van de horeca heerenveen vind ik het niet vreemd dat er in het stadion wat gedaan wordt. Gezien het doorslaande succes was de potentie zeker aanwezig. Gemiste kans dus voor de horeca!
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor Eastermar » 26-05-2005 18:29

Een huldiging in het FFP en in het centrum is voor alle betrokken partijen een zeer goede bron van inkomsten. Volgens mij was het nog nooit zo druk (lees: nog nooit zoveel gezopen) in het FFP als na afloop van de wedstrijd sc Heerenveen - NEC.

Ik verwacht komend seizoen nog wel het één en ander van de uitbaters van FFP. Dit was natuurlijk het eerste jaar. Een jaar waar, voor zover ik dat natuurlijk kan inschatten, veel is gepionierd. Het kan volgend jaar alleen nog maar beter worden. Ik heb er in iedergeval alle vertrouwen in.
Avatar gebruiker
Eastermar
Wereldspeler
 
Berichten: 1415
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:53
Woonplaats: Heerenveen-centrum

Berichtdoor Roelof » 26-05-2005 18:53

Ik kan me wel vinden in de woorden van Skippy; de huldiging in het FFP had niet echt een meerwaarde. Voor de club zal het wel wat opleveren, maar datgene wat in het FFP werd gedaan, deden ze nog eens op de Koemarkt. Ik heb me prima vermaakt, maar alleen in de stad was ook prima geweest.
Roelof
Wereldspeler
 
Berichten: 1436
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:16

Berichtdoor chrissie » 26-05-2005 21:22

In het FFP had voor mij wel meerwaarde, daar ik, en velen met mij, niet in de stad ben geweest. Ik denk dat er nu een hele grote groep bereikt is. Op de Oude Koemarkt zullen toch ook veel mensen geweest zijn die niet in het stadion waren. Ik vond het top in FFP en de foto's wijzen uit dat het ook in de stad feest was!
De reactie van Hestad vond ik geweldig en Nielsh, chapeau voor je toespraak, ik zou daar niet zo gauw gaan staan, boodschap kwam in Engels/Nederlands goed over!
chrissie
Basisspeler
 
Berichten: 998
Geregistreerd op: 17-09-2004 22:11
Woonplaats: sneek

Berichtdoor rolandos » 26-05-2005 21:27

chrissie schreef:De reactie van Hestad vond ik geweldig en Nielsh, chapeau voor je toespraak, ik zou daar niet zo gauw gaan staan, boodschap kwam in Engels/Nederlands goed over!

uehm volgens mij was roelof de vries die die toespraak deed.
Nieuw Noord
Avatar gebruiker
rolandos
Selectiespeler
 
Berichten: 488
Geregistreerd op: 25-01-2005 18:02
Woonplaats: akkrum

Berichtdoor chrissie » 26-05-2005 21:38

Ja, sorry :oops: Nielsh was met Martsje achter de schermen toppie in organisatie :)
chrissie
Basisspeler
 
Berichten: 998
Geregistreerd op: 17-09-2004 22:11
Woonplaats: sneek

Berichtdoor Eastermar » 27-05-2005 06:08

FFP is sinds kort ook op internet te vinden:

http://www.fryslanfunplaza.nl/

De site is nog niet echt actueel.
Avatar gebruiker
Eastermar
Wereldspeler
 
Berichten: 1415
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:53
Woonplaats: Heerenveen-centrum

Vorige

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten

cron