CL-wedstrijden AZ in het Abe Lenstra Stadion

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Oege Yilderim
Nieuw talent
Berichten: 101
Lid geworden op: 23-03-2005 05:50
Locatie: Lemmer

Bericht door Oege Yilderim »

Ja hoor laat maar komen, gaat nog lachen worden dan, dat krijgen ze nooit vol.
To Fast To Furious !!
Gebruikersavatar
Makkum8
Basisspeler
Berichten: 938
Lid geworden op: 11-04-2005 23:11
Locatie: Makkum

Bericht door Makkum8 »

Inderdaad! De huidige prestaties van AZ mogen dan groot zijn maar het is blijft een relatief kleine club (zeker voor een stad als Alkmaar). Persoonlijk gun ik ze het allerbeste maar ik weet zeker dat het Abe Lenstra Stadion nooit helemaal door AZ-supporters gevuld zal gaan worden. Misschien moeten we ze maar een handje helpen.........
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2460
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Makkum8 schreef:Inderdaad! De huidige prestaties van AZ mogen dan groot zijn maar het is blijft een relatief kleine club (zeker voor een stad als Alkmaar). Persoonlijk gun ik ze het allerbeste maar ik weet zeker dat het Abe Lenstra Stadion nooit helemaal door AZ-supporters gevuld zal gaan worden. Misschien moeten we ze maar een handje helpen.........
Denk dat er wel wat neutrale supporters uit de buurt op af zullen komen. MAAR! Dan moet AZ het nog maar halen, in de competitie gaat het niet zo lekker de laatste tijd.
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Is toch logisch dat de fans liever naar Heerenveen gaan?
In de Arena en in Utrecht heb je toch altijd nog kans dar er kwaadwillende supporters van de betreffende clubs langskomen!
Gebruikersavatar
AldeboarNN Fans
Basisspeler
Berichten: 795
Lid geworden op: 20-12-2004 18:08
Locatie: Aldeboarn

Bericht door AldeboarNN Fans »

Ik snap nu waar het omgaat. Ving zaterdag in Arnhem iets op dat AZ de halve finale van de Uefa Cup in Heerenveen wil spelen. Maar het gaat dus om volgend jaar. Als AZ misschien de voorronde van de Champions League haalt. Ik denk persoonlijk dat ze het niet gaan redden, Ajax wordt 2e denk ik. En als ze het wel halen, is dat een goede prestatie. Als zij het halen, en wij halen geen Europees mogen ze de wedstrijden wel bij ons spelen. maar als wij zelf ook Europees actief zijn, (waar ik op hoop) zoeken ze maar een ander onderkomen, anders wordt ons veld helemaal zwaar belast.
Gebruikersavatar
Akkrum fan
Invaller
Berichten: 335
Lid geworden op: 06-01-2005 11:59
Locatie: Akkrum

Bericht door Akkrum fan »

AldeboarNN Fans schreef: Als zij het halen, en wij halen geen Europees mogen ze de wedstrijden wel bij ons spelen. maar als wij zelf ook Europees actief zijn, (waar ik op hoop) zoeken ze maar een ander onderkomen, anders wordt ons veld helemaal zwaar belast.
Ik denk dat, dat wel wat mee valt en anders betaalt AZ maar wat meer dan kun heerenveen ook nog wat geld uitgeven aan het veld om dat er mooi uit te laten zien :wink: Dat zal denk ik wel goed komen tussen de 2 club´s....... mag je hopen!!
Gebruikersavatar
Da Jonge
Jeugdspeler
Berichten: 21
Lid geworden op: 27-12-2004 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door Da Jonge »

Jammer dan dat dit niet doorgaat, AZ kan wel fluite naar de 2e plek als het zo blijft presteren...helaas helaas, ik had het wel gezellig gevonden... :lol:
Up-tempo music only...
Gebruikersavatar
rolandos
Invaller
Berichten: 488
Lid geworden op: 25-01-2005 18:02
Locatie: akkrum

Bericht door rolandos »

Akkrum fan schreef:
Ik denk dat, dat wel wat mee valt en anders betaalt AZ maar wat meer dan kun heerenveen ook nog wat geld uitgeven aan het veld om dat er mooi uit te laten zien :wink: Dat zal denk ik wel goed komen tussen de 2 club´s....... mag je hopen!!
als er 3 keer per week word gespeeld op het veld (competitie,az europa,heerenveen europa) dan kan je wel meer geld vragen voor het opknappen van het veld,maar daar word het niet groener van.
een veld heeft rust nodig om weer te groeien en dus weer groen te worden of je moet AZ het geld in briefjes van 100 euro laten betalen en dat dan weer op het veld neer leggen :mrgreen:
Nieuw Noord
Gebruikersavatar
rottevalle
Wereldspeler
Berichten: 1157
Lid geworden op: 01-09-2003 15:39
Locatie: Rottevalle

Bericht door rottevalle »

Volgens mij zeiden ze in SS laatst dat een delegatie van Sporting Lissabon was komen kijken in de Hout. Ze vonden de voorzieningen niet goed genoeg en hebben bij de Uefa een verzoek ingediend om het duel ergens anders te laten spelen.
Zou dit ook in het ALS zijn?
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

rottevalle schreef:Volgens mij zeiden ze in SS laatst dat een delegatie van Sporting Lissabon was komen kijken in de Hout. Ze vonden de voorzieningen niet goed genoeg en hebben bij de Uefa een verzoek ingediend om het duel ergens anders te laten spelen.
Zou dit ook in het ALS zijn?
Misschien een idee om het gewoon Studio Sport te noemen?
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Joh het wordt op dit forum al jaren afgekort tot SS. Doe niet zo moeilijk.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2547
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Dat heet Koude Oorlog, wat Sporting Lissabon (Ja, ik weet dat het anders heet tegenwoordig) doet. Niet op reageren zou ik zeggen.
Gebruikersavatar
rottevalle
Wereldspeler
Berichten: 1157
Lid geworden op: 01-09-2003 15:39
Locatie: Rottevalle

Bericht door rottevalle »

De UEFA is niet op het voorstel van Sporting ingegaan de return wordt dus gewoon in de hout gespeeld.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

AZ gaat zeer waarschijnlijk niet die 2e plaats halen dit seizoen.
Dus geen CL (voorrondes) wedstrijden voor AZ in het ALS volgend jaar.

Hoe zit dat met het uefa cup toernooi eigenlijk?
Ik zou zeggen, laat maar komen!

Het A L S, Het visitekaartje voor Noord Nederland!
Miereneukert!
Gebruikersavatar
rottevalle
Wereldspeler
Berichten: 1157
Lid geworden op: 01-09-2003 15:39
Locatie: Rottevalle

Bericht door rottevalle »

Als we zelf ook Uefa cup spelen zal dit onmogelijk zijn.
Ik denk trouwens dat AZ dan net als dit jaar gewoon in de hout zal spelen.
Ze hoeven voor de Uefa cup lang niet zo veel buissness seats aan de Uefa te geven.
Gebruikersavatar
sch4life
Bankzitter
Berichten: 159
Lid geworden op: 08-01-2005 16:51
Locatie: ijlst

Bericht door sch4life »

dat zit er allang niet meer in voor AZ ze staan nu stijf 3e, niet meer niet minder.
Plaats reactie