Wanneer geeft 6e plaats recht op Europees voetbal?

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Nee jullie hebben het niet verdiend. Als je ternauwernoord kunt winnen van Veendam en GA Eagles, wint van Den Bosch en ontzettend gelukkig wint van Ajax, dan heb je het niet verdiend. Het blijft wel de schoonheid van de AC, maar verdiend, nee.
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Toch staat WII in de bekerfinale tegen de landskampioen en dat hoor je niet alleen te verdienen, daar heb je ook een portie geluk voor nodig. Dat is gewoon voetbal....en volgend seizoen heb je nog zo'n rad van fortuin erbij. :oops:
Graaijax Hamsterdam!!
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Poenkt schreef:Toch staat WII in de bekerfinale tegen de landskampioen en dat hoor je niet alleen te verdienen, daar heb je ook een portie geluk voor nodig. Dat is gewoon voetbal....en volgend seizoen heb je nog zo'n rad van fortuin erbij. :oops:
Het is gewoon allemaal via de regels en heeft helemaal niks met rad van fortuin te maken! Willem2 heeft het gewoon verdient!
Dat wij daar in heerenveen op dit moment even iets minder blij mee zijn moeten ze in Tilburg toch begrijpen. Maar als wij volgende week in Groningen gewoon de 5e plek zeker hebben gesteld, zal ik de eerste zijn om Willem2 er hartelijk mee te feliciteren!! :mrgreen:
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Ach kom op mensen! Ajax speelde Willem 2 toch helemaal weg? Ze maakten alleen de kansen niet. Het Nederlands voetbal staat volgend seizoen echt voor schut met Willem2 in Europa, tsjonge jonge. Dus zullen we (Nederland) wel minder punten krijgen voor recht op europese plekken.
SCH
Butler
Nieuw talent
Berichten: 88
Lid geworden op: 07-12-2004 16:53

Bericht door Butler »

Iets ander wat ook met doorschuiven van plaatsen te maken heeft.
Stel dat Liverpool de finale wint, normaal krijgt het land van de champions league winnaar er dan een plaats bij.
De UEFA wil niet dat er 5 engelse clubs meedoen aan de CL.
Dus er zou een plaats over moeten zijn.
Gaat dit net als bij de Amstel Cup dan naar de verliezend finalist?

Dit zou Italie zijn, volgens mij hebben die ook 4, dus dat gaat ook niet door.
Dan krijg je een troostfinale tussen de halve finalisten, maar dat is ook niet nodig, want daar zit een engelse club bij.
Dus dat zou betekenen dat PSV een extra plaats voor Nederland verdient en zo geeft plaats 6 toch nog recht op Europees voetbal :P

Naar wie gaat die extra CL plaats dus?
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Venderwel schreef:Het is gewoon allemaal via de regels en heeft helemaal niks met rad van fortuin te maken! Willem2 heeft het gewoon verdient!
Dat wij daar in heerenveen op dit moment even iets minder blij mee zijn moeten ze in Tilburg toch begrijpen. Maar als wij volgende week in Groningen gewoon de 5e plek zeker hebben gesteld, zal ik de eerste zijn om Willem2 er hartelijk mee te feliciteren!! :mrgreen:
Wat ik met het rad van fortuin bedoel is dat de nr. 12 Europees kan spelen en de nr 7. bv niet...En daarvoor heb je ook geluk nodig

Waarom pas Willem II felicteren als je zelf een prijs wint... :oops:
Graaijax Hamsterdam!!
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Poenkt schreef: Wat ik met het rad van fortuin bedoel is dat de nr. 12 Europees kan spelen en de nr 7. bv niet...En daarvoor heb je ook geluk nodig

Waarom pas Willem II felicteren als je zelf een prijs wint... :oops:
Ik snap wel wat je bedoelt, maar het is gewoon volgens de regels, dus voor iedereen gelijk!! Ik wil het wel een kans geven, maar kans zit er wel in dat ik het volgend jaar om deze tijd ook uitspuug dit systeem! :mrgreen:

Omdat als wij 6e worden, ik zo een klote schop ga geven?? :wink:
Plaats reactie