Geen politie meer in stadions maar stewards

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

TORCIDA schreef: volgens mij stel je de vraag aan de verkeerde personen
Wrom?
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

TORCIDA schreef:ik quote maar geen gebrekkig nederlands maar waarom ???

nou wellicht dat hier op het forum de fanatiekere supporter actief is en dus simpelweg niet eerder weggaat, dus ook geen antwoord kan geven.


aangezien je op bovenstaande manier je vraag stelt !
Nou uit de posts te lezen is dat mensen zich dood ergeren om in de 'file' te staan na de wedstrijd. Dus vraag ik: Waar moete jullie zo snel heen dan?
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Venderwel schreef:
Nou uit de posts te lezen is dat mensen zich dood ergeren om in de 'file' te staan na de wedstrijd. Dus vraag ik: Waar moete jullie zo snel heen dan?
Ook als ik nergens snel heen hoef is een file irritant.
Gebruikersavatar
Edmanian Devil
Basisspeler
Berichten: 868
Lid geworden op: 02-12-2002 19:42
Locatie: Zwolle

Bericht door Edmanian Devil »

30plus schreef:tijdelijke verkeerschaos na afloop van de wedstrijden zou wellicht wat minder worden als men wat meer structuur bracht in de afvoerroutes vanuit het centrum en de pakeerterreinen rondom het stadion.
Nu kan men elke willekeurige route nemen waardoor het o.a. bij de mc.donalds al snel vastloopt. Ik ga zelf al vele jaren na de TT en ook daar sta je na afloop een tijd in de file maar er zit wel enige structuur in de afvoer van de parkeertereinen.
Voor de situatie in Heerenveen zou mijn voorstel zijn om:
parkeertereinen rondom het stadion verplicht richting de rottumerweg te laten rijden, bij afslag Oranjewoud kunnen ze daar de snelweg op, auto's uit het centrum via de KR Poststraat naar de snelweg laten rijden en daar kan men dan in beide richtingen de snelweg op. Vanaf P7 en het industrieterrein De Kavels de auto's bij afslag Tjalleberd de snelweg op laten rijden.
Een verbinding tussen P7 en Skoatterwald zou misschien ook verlichting kunnen bieden.
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Venderwel schreef:Nog steeds heb ik geen antwoord op de vraag: Waar moeten jullie zo snel heen dat je niet even een poosje in de rij kan staan wachten???

En inderdaad na de tijd even een drankje halen is en goed idee...wij waren tegen stuutgart om 3 uur 's nachts de laatsten die uit het supportershome kwamen, was geen file meer t bekennen! Al hoeft van mij niet iedereen na te blijven in het home, dan is het daar zo druk!
1 - Ik rij met mn ouders mee en die gaan direct na de wedstrijd weer weg
2 - Meestal ga ik met mijn vrienden nog even een biertje happen en aangezien mn vrienden geen voetbalfans zijn is dat niet in het stadion
3 - wat gaat het jou in hemelsnaam aan?
Gebruikersavatar
UK
Bankzitter
Berichten: 167
Lid geworden op: 31-12-2004 16:31

Bericht door UK »

De discussie gaat zoals zo vaak weer de verkeerde kant op.
Begonnen we met minder politie in de stadions, maar vragen we ons eigenlijk we af wat de achtergrond en de gevolgen hiervan zijn?

De achtergrond is, dat de politie niet meer (of zelfs minder) personeel wil inzetten bij voetbalwedstrijden, gerekend over een heel seizoen dus.
En dat terwijl de club bonzen (ook de onze) een plannetje bedacht hebben om meer geld te verdienen over de ruggen van de supporters. Namelijk een nieuwe competitie opzet met meer wedstrijden.
De gevolgen zullen voor de supporters niet mals zijn.
Meer combi's ,helaas ook voor ons schat ik in omdat de gastgemeente ook minder politie inzet.
Strenger regels voor het bezoeken van wedstrijden en nog meer stewards die denken dat ze nu politie moeten gaan spelen

In dit verdand is het misschien handig om de site van de SOVS (overkoepelende supportersorganisatie eens te bezoeken en het rapport van de KNVB door te nemen wat daar op staat. zie http://www.sovs.nl

UK
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Gezien de altijd soepele en correcte houding van de stewards, moet dit wel een succes worden!
Plaats reactie