NAC wil enthousiasme bezoekende fans intomen

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Jazzy F.
Invaller
Berichten: 299
Lid geworden op: 30-01-2005 17:05

Bericht door Jazzy F. »

waar is het uitvak voor bestemd? Juist voor uitsupporters! Dan moeten ze daar ook in zitten!
Gebruikersavatar
Makkum8
Basisspeler
Berichten: 938
Lid geworden op: 11-04-2005 23:11
Locatie: Makkum

Bericht door Makkum8 »

het is is niet te hopen maar het is puur een kwestie van tijd voordat er een keer een beste matpartij uitbreekt in het ALS . Als het beleid van onze club niet veranderd ten aanzien van het toelaten van hordes uitsupporters in de thuisvakken zal dit helaas een kwestie van tijd zijn. Persoonlijk heb ik niks tegen een paar supporters in het thuisvak, maar je kunt ook overdrijven....
Een grote groep uitsupporters in het thuisvak zal zich gewoon snel dominant (en vaak irritant) gaan opstellen jegens de thuissuporters. Het is te zot voor woorden dat uitsupporters vlaggen van hun club mogen ophangen buiten het uitvak. Riemer en Co laat je gezonde (friese) boerenverstand werken en laat geen "grote"groepen uitsupporters meer toe in onze vakken, ook niet straks op de noordtribune. :roll:
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Gebruikersavatar
Makkum8
Basisspeler
Berichten: 938
Lid geworden op: 11-04-2005 23:11
Locatie: Makkum

Bericht door Makkum8 »

Overigens wil ik nog even vermelden dat de agressie nooit bij mij zou gaan beginnen. Waar ik "bang" voor ben is het feit ik eventuele agressie sneller van de bezoekers verwacht dan van de Heerenveenfans. Wat zou er gebeurd zijn als Heerenveen in de 92 ste minuut met 1-0 van FC Twente had gewonnen met die horde Twente supporters op Zuid???????? :|
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Plaats reactie