Feanflits insite

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Boegyman (NL)
Wereldspeler
Berichten: 1332
Lid geworden op: 02-12-2002 13:05
Locatie: Groningen

Bericht door Boegyman (NL) »

Ik ben het ook eens met De Tike. Er wordt mijns inziens wat overtrokken gereageerd. "Dit is Pietje Puk en hij heeft een seizoenskaart bij SCH. Bel hem eens voor de sponsorloterij'. Tja boeiend. Dankzij Airmiles- en Rockskaarten wordt ons koopgedrag al aardig vastgelegd, terwijl bijna iedereen alleen maar denkt aan de gratis cadeautjes.

Volgens mij heeft de sponsorloterij en het callcentre zich geconformeerd aan http://www.infofilter.nl want ik ben dus niet gebeld.
Afbeelding
Gebruikersavatar
De Tike Utd
Invaller
Berichten: 325
Lid geworden op: 22-01-2005 14:50
Locatie: Heerenveen-Oost
Contacteer:

Bericht door De Tike Utd »

Daar heb ik me ooit ook laten registreren. Gevolg: niet gebeld! :crying:
Laatst gewijzigd door De Tike Utd op 25-09-2005 14:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Abe lives on in De Tike!
http://www.feanfan.nl
Gebruikersavatar
Piet
Invaller
Berichten: 441
Lid geworden op: 02-12-2002 15:08
Locatie: Amsterdam (when posting)

Bericht door Piet »

Ik ben wel gebeld en dat neem ik de club kwalijk. Ik ben dit jaar (en volgens mij ook vorig jaar) namelijk door niemand gebeld, aangezien ik altijd aangeef dat ik dit niet wil (en niet aan een derde partij). Ik vind het dan ook een kwalijke zaak dat de club deze mogelijkheid niet biedt, maar tegelijkertijd wel dingen dioet met mijn persoonsgegevens.

Maar als jij een verschil van mening wilt beantwoorden met een rode tong dan vind ik dat best hoor, ga je gang. Daar lig ik niet wakker van.
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Ik denk dat de reactie van de Tike en Boegyman anders was geweest wanneer de gegevens waren verstrekt door een ander bedrijf (ik noem SCH hier een bedrijf omdat het om een zakelijke aangelegenheid gaat tussen een commerciele instelling en een prive persoon). SCH heeft zich zoals elk bedrijf aan bepaalde regels te houden en ik vind het zonder meer terecht dat de hierop worden gewezen.
Het is maar een spelletje
Gebruikersavatar
Boegyman (NL)
Wereldspeler
Berichten: 1332
Lid geworden op: 02-12-2002 13:05
Locatie: Groningen

Bericht door Boegyman (NL) »

Als....als.....als.....

Als Mod bij Hattrick word ik regelmatig om de oren geslagen met citaten uit het BW. Wees dan een kerel en maak er een rechtszaak van is mijn standaardantwoord.
Afbeelding
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Zo fanatiek bij hattrick? Lol ik zie het altijd als een spelletje :wink:
Het is maar een spelletje
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Nee Boegy is bij gebrek aan succes met zijn team maar moderator geworden...

*ontkent hard weg te lopen voor er een ban volgt* :P
Gebruikersavatar
Boegyman (NL)
Wereldspeler
Berichten: 1332
Lid geworden op: 02-12-2002 13:05
Locatie: Groningen

Bericht door Boegyman (NL) »

Ho eens even.......wel 4e divisie en eerste wedstrijd (zwaar onterecht) gewonnen :D

Je wil niet weten wat er gebeurd als je iemand eens een paar dagen 'forumrust' geeft.
Afbeelding
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Dat weet ik wel... :wink:
Gebruikersavatar
De Tike Utd
Invaller
Berichten: 325
Lid geworden op: 22-01-2005 14:50
Locatie: Heerenveen-Oost
Contacteer:

Bericht door De Tike Utd »

Vlqrt schreef:
Ik denk dat de reactie van de Tike en Boegyman anders was geweest wanneer de gegevens waren verstrekt door een ander bedrijf
Mooi dat je voor mij denkt vlqrt. Maar je denkt fout. Ik ben daar niet zo moeilijk in. Ik denk daar dus anders over. Ik heb weinig te verbergen en heb daarom geen moeite met deze actie. Niet door sc Heerenveen en niet door een ander ''bedrijf''. Ik wens daar overigens niet over lastig gevallen te worden, vandaar mijn registratie zodat ik er niet over wordt opgebeld. :wink:
Abe lives on in De Tike!
http://www.feanfan.nl
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Heeft iemand de algemene voorwaarden van de seizoenkaart al gelezen? Als daarin aangegeven wordt dat SC Heerenveen in bepaalde gevallen klantgegevens doorspeelt aan geselecteerde sponsors, heeft deze hele discussie namelijk geen zin. Dan is het namelijk gewoon legaal wat er gebeurt.
Gebruikersavatar
Piet
Invaller
Berichten: 441
Lid geworden op: 02-12-2002 15:08
Locatie: Amsterdam (when posting)

Bericht door Piet »

Legaal is het pas als de club deze verwerking van haar gegevens heeft aangemeld bij het CBP danwel een persoon heeft aangemeld die ervoor zorgt dat er bijgehouden wordt wat er met deze gegevens wordt gedaan.
Dan mag de club vervolgens in haar voorwaarden veel dingen opnemen, maar dan weet je, dat er een extern iemand is die er toezicht op houdt. Daar is op dit moment geen sprake van, hoe goed de bedoelingen misschien ook zijn.
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

je maakt de club kapot Piet!!
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Kanariepiet, lever aub je seizoenkaart in zodat iemand die wel van Heerenveen houdt naar het stadion kan komen.
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
Gebruikersavatar
Piet
Invaller
Berichten: 441
Lid geworden op: 02-12-2002 15:08
Locatie: Amsterdam (when posting)

Bericht door Piet »

Wie zegt dat ik een seizoenkaart heb? Vind je reactie wel een beetje jammer, maar ach.
Plaats reactie