FC Groningen boos op scout Heerenveen

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Harris
Basisspeler
Berichten: 954
Lid geworden op: 02-12-2002 14:03
Locatie: Groningen
Contacteer:

FC Groningen boos op scout Heerenveen

Bericht door Harris »

Dit wilde ik jullie toch niet onthouden:
RTVNoord.nl schreef:FC boos op scout Heerenveen
FC Groningen heeft een scout van Heerenveen verboden om nog langer bij de club te komen.

Het gaat om de in Groningen wonende jeugdscout Putevski.De man zou volgens directeur Hans Nijland jeugdspelers van FC Groningen ronselen voor Heerenveen zonder dat de club geïnformeerd wordt.

Nijland heeft daarom de Friese club een boze brief gestuurd. Maandag gaan beide partijen om tafel over de kwestie. Heerenveen-voorzitter Riemer van der Velde heeft Putevski gevraagd voorlopig niet op Corpus den Hoorn of in het Oosterpark te komen.
Putevski, oftewel 'Paps'. Als je het mij vraagt een gluiperd eerste klas, en die mening werd mij vanmorgen door een dergelijk stukje alleen maar bevestigd. Natuurlijk vis je in elkaars vijver, maar daarbij dien je wel een soort code in acht te houden. Voor deze opvliegende Joegoslaaf is die code blijkbaar vreemd.

Ik heb het incidentje wel eens eerder genoemd, dat ene Martin Drent in het supportershome van FC Groningen de (SCH-)stropdas van deze achterbakse viezerik afrukte en in de fik zette. Een mooie actie en geheel terecht, hehe. Martin rules!

Nou ja, deze affaire zal wel bijgeplakt worden in het binnenkamerse plakboekje van Riemer, en zal uiteraard aan alle kanten gebagateliseerd worden... ook door jullie. Maakt ook verder niet uit, maar 'Paps' kan zich beter niet meer laten zien in ons home, en zeker niet met zo'n brandbare stropdas.
***
remko
Nieuw talent
Berichten: 143
Lid geworden op: 03-12-2002 16:51

Bericht door remko »

Ja, en.....

Is Groningen een beetje jaloers op ons scoutingsapparaat :wink:
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Tja er lopen genoeg dubieuze figuren rond in de voetballerij, dus ook bij Heerenveen. Daar hoeven we niet moeilijk over te doen.
SCH Supporter
Invaller
Berichten: 286
Lid geworden op: 19-09-2003 17:02
Locatie: Zwaagwesteinde
Contacteer:

Bericht door SCH Supporter »

JeroenB schreef:Tja er lopen genoeg dubieuze figuren rond in de voetballerij, dus ook bij Heerenveen. Daar hoeven we niet moeilijk over te doen.
Maar toevallig bij onze rivaal FC Groningen :blbl: :blbl:
en Harris ben je erTOEVALLIG weer eens nu wij vervelend in het nieuws kwamen
(verbaasde me al dat je toen met Vitesse niet hebt gereageerd
ik ben een kut kind en mn wachtwoord is te simpel: heerenveen
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

Gebeurt dit niet overal op de wereld, wat is hier nu zo bijzonder aan dit artikel.


:lol: Het gaat weer slecht bij Groningen en gelijk komen die sukkels hier weer zeiken. :shock:
SCH Supporter
Invaller
Berichten: 286
Lid geworden op: 19-09-2003 17:02
Locatie: Zwaagwesteinde
Contacteer:

Bericht door SCH Supporter »

camataru schreef:Gebeurt dit niet overal op de wereld, wat is hier nu zo bijzonder aan dit artikel.


:lol: Het gaat weer slecht bij Groningen en gelijk komen die sukkels hier weer zeiken. :shock:
Daar kun je slechts een ding op zeggen :D Je hebt volkomen gelijk
altijd als t minder gaat bij clubs zoeken ze iets om op te zeiken :blbl: :blbl:
ik ben een kut kind en mn wachtwoord is te simpel: heerenveen
Gebruikersavatar
BlueWhiteBoy
Jeugdspeler
Berichten: 47
Lid geworden op: 02-12-2002 21:55
Locatie: HEERENVEEN

Bericht door BlueWhiteBoy »

Zijn er dan al spelers "geronseld"??? Voorzover ik weet helemaal niemand...

Is een speler dan niet vrij om te kiezen wat hij zelf wil? Ik begrijp dat er een soort code bestaat, maar dit is geen wet o.i.d. Kijk, volgens mij kun je een speler nog altijd vragen of hij interesse heeft om voor Heerenveen komen te spelen of bijv. een andere club. Pas wanneer hij daarover nadenkt en misschien verder wil, lijkt het me logisch om er dan met het bestuur over te gaan praten.

Bovendien lijkt het "ronselen" erger dan het lijkt. Ik kan me niet voorstellen dat hier oneerbare voorstellen worden gedaan of zware chantagemethodes worden gebruikt ofzo. Zelf zit ik in de detacheringswereld, maar hier zijn de manieren van sommige bureau's om mensen over te nemen veel erger...
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

Dit stond hier deze week ook in de krant, alleen dan uitgebreider.

Hij zou Sair Keller naar Heerenveen gehaald hebben. Die zit niet meer in het BVO circuit inmiddles, waarna Nijland iets zei van "kun je zien wat er van die spelers komt" Zeur dan ook niet...

Volgens Paps zelf zou Groningen boos zijn omdat de zoon van Djurovski bij Heerenveen op proef is/was.

Zou Nijland Paps nogmaals vragen of zijn zoon bij Heerenveen mag voetballen?
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Harris
Basisspeler
Berichten: 954
Lid geworden op: 02-12-2002 14:03
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Harris »

Heert-Jan schreef:Volgens Paps zelf zou Groningen boos zijn omdat de zoon van Djurovski bij Heerenveen op proef is/was.
Ja, dat was idd een topper. Oei, witheet waren we, wat zeg ik... ik ben nog steeds woest :mrgreen:
Heert-Jan schreef:Zou Nijland Paps nogmaals vragen of zijn zoon bij Heerenveen mag voetballen?
Erg geloofwaardig.

Mooie quotes HJ, maar je bent het toch met mij eens dat het verweer van Paps nou niet bepaald sterk te noemen is. We zullen wel zien wat er uitkomt.
***
Gebruikersavatar
Boegyman (NL)
Wereldspeler
Berichten: 1332
Lid geworden op: 02-12-2002 13:05
Locatie: Groningen

Bericht door Boegyman (NL) »

Ik heb het incidentje wel eens eerder genoemd, dat ene Martin Drent in het supportershome van FC Groningen de (SCH-)stropdas van deze achterbakse viezerik afrukte en in de fik zette. Een mooie actie en geheel terecht, hehe. Martin rules!
Dat zal hij wel weer in een dronken bui hebben gedaan. Al 3 keer betrapt met drank op achter het stuur nietwaar? Ja hoor Harris...Martin rules. :?
Afbeelding
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

A) Ik ken hem niet.
B) Ik maak me er niet druk om.
Wéér uit!!!!
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2463
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

FC Groningen ... pfft who gives a f*ck.
Raider
Basisspeler
Berichten: 885
Lid geworden op: 06-12-2002 22:59
Locatie: Damwoude

Bericht door Raider »

Drukte om niks,dit gebeurd overal.
Booijstra
Wereldspeler
Berichten: 1124
Lid geworden op: 06-02-2003 15:59
Locatie: Heerenveen

Bericht door Booijstra »

Van een mug een olifant maken...
Gebruikersavatar
villa Cruoninga
Invaller
Berichten: 291
Lid geworden op: 05-12-2002 17:01

Bericht door villa Cruoninga »

Beetje slappe reactie's.
Maar toevallig bij onze rivaal FC Groningen
en Harris ben je erTOEVALLIG weer eens nu wij vervelend in het nieuws kwamen
(verbaasde me al dat je toen met Vitesse niet hebt gereageerd
Hij is er weer bij als het om nieuws gaat wat zowel FCG als SCH aan gaat. Met je laatste zin ontkracht je gelijk je eigen bewering. Dat we hier maar even komen zeiken omdat het slecht gaat met ons is ook wel zo'n kut agrument. Dit is toch gewoon een 'officieel' nieuwsberichtje? Hoe slecht gaat het dan trouwens? We hobbelen rustig mee. SCH hobbelt inderdaad wat hoger op de ranglijst mee, maar dat hele verhaal is gewoon wel bekend.
Is een speler dan niet vrij om te kiezen wat hij zelf wil? Ik begrijp dat er een soort code bestaat, maar dit is geen wet o.i.d. Kijk, volgens mij kun je een speler nog altijd vragen of hij interesse heeft om voor Heerenveen komen te spelen of bijv. een andere club. Pas wanneer hij daarover nadenkt en misschien verder wil, lijkt het me logisch om er dan met het bestuur over te gaan praten.
Waar. Maar moet je je jonge kneedbare spelertjes dan maar voor je ogen weg laten kapen? Betreffende persoon schijnt er wel wat twijfelachtige methoden op na te houden. Denk dat SCH als de zaken omgekeerd gelegen hadden hetzelfde gedaan had.
..still wearin' of the green!
Gebruikersavatar
(pl)euro
Basisspeler
Berichten: 784
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46
Locatie: En la playa

Bericht door (pl)euro »

Beetje slappe reactie's.
Nog slapper om te laten merken dat je een klein beetje dyslectisch bent Hasta la pasta.. het was niet Beetle die deze reactie op het forum geplaatst had! even verder kijken dan je groene hulken neusje lang is!
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Gebruikersavatar
villa Cruoninga
Invaller
Berichten: 291
Lid geworden op: 05-12-2002 17:01

Bericht door villa Cruoninga »

(pl)euro schreef: Nog slapper om te laten merken dat je een klein beetje dyslectisch bent Hasta la pasta.. het was niet Beetle die deze reactie op het forum geplaatst had! even verder kijken dan je groene hulken neusje lang is!
Het zou wel komen doordat ik niet verder kan kijken dan mijn groene hulken neusje lang is, maar je hele post ontgaat me nogal. Wat is precies de link tussen mijn reactie en Beetle? En ik ben dyslectisch? Spelfoutje ergens? Help me eens even....
Om het op dat soort niet inhoudelijke dingen te gooien vind ik overigens ook vrij slap.
..still wearin' of the green!
Gebruikersavatar
(pl)euro
Basisspeler
Berichten: 784
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46
Locatie: En la playa

Bericht door (pl)euro »

Omdat je Beetle zijn naam aanhaalt bij een post van iemand anders en hem daarop bekritiseerd..... lijkt me vrij simpel dat je eerst kijkt van wie de post afkomstig is voor je iemand anders erop aanspreekt.
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Gebruikersavatar
villa Cruoninga
Invaller
Berichten: 291
Lid geworden op: 05-12-2002 17:01

Bericht door villa Cruoninga »

Volgens mij bekritiseer ik alleen SCH-supporter en indirect Camataru en reageer ik op BlueWhiteBoy. Het kan zijn dat jij dingen ziet die ik niet zie, maar anders zou ik bij God niet weten waar je het over hebt....

EDIT: Of wacht.... Volgens mij zag je "Beetje slappe reactie's" aan voor "Beetle slappe reactie's"

Had nou maar eerst even verder gekeken dan je groene hulken neusje lang is voor je mij voor dyslectisch uit had gemaakt. :roll:
..still wearin' of the green!
Harris
Basisspeler
Berichten: 954
Lid geworden op: 02-12-2002 14:03
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Harris »

(pl)euro schreef:Nog slapper om te laten merken dat je een klein beetje dyslectisch bent Hasta la pasta.. het was niet Beetle die deze reactie op het forum geplaatst had! even verder kijken dan je groene hulken neusje lang is!
Oei, dat is toch wel een hele pijnlijke, pleuro. Iemand uitmaken voor dyslectisch, en het dan zelf niet zo goed gelezen hebben. De POT verwijt de ketel zullen we maar zeggen :lol:

En inhoudelijk reageer je niet eens. Slechts het afzeiken van anderen, op een aanmatigend toontje, daar ben je wel goed in. Maar dat trucje kennen we zo langzamerhand wel. Zeiken om het zeiken, kom maar eens met argumenten, eens kijken of je mij kunt overtuigen.

FCG en SCH hebben de zaken in elk geval uitgepraat:
Ruzie over scout Heerenveen voorbij
GRONINGEN - De ruzie tussen FC Groningen en Heerenveen over jeugdscout ‘Paps’ Putevski is uitgepraat. De scout van Heerenveen is voorlopig niet welkom in het Oosterpark, maar beide clubs staan wel weer op goede voet met elkaar. Groningen was boos op Heerenveen, omdat Putevski jeugdspelers zou hebben geronseld zonder eerst de FC te informeren. Beide clubs hebben afgesproken dat de interesse voor een speler altijd eerst bij de directie wordt gemeld.
Die laatste zin leek mij al logisch, maar 'Paps' dus niet. Zoals ik al voorspelde wordt deze kwestie hier nogal gebagateliseerd, maar ik denk dat het niet meer dan logisch is dat je je jeugdopleiding zo goed mogelijk probeert te houden en ook probeert te beschermen. Dan loopt zo'n 'Paps' daar dus nogal hinderlijk doorheen te fietsen en daar wordt nu terecht ingegrepen. En dat beschermen zou SCH neem ik aan ook doen, als er iemand van een andere club zomaar eventjes spelers gaat 'ronselen'.
***
Gebruikersavatar
(pl)euro
Basisspeler
Berichten: 784
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46
Locatie: En la playa

Bericht door (pl)euro »

Idd. niet verder dan mijn pleuro neus lang was gekeken..... excuus :oops:
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
SCH Supporter
Invaller
Berichten: 286
Lid geworden op: 19-09-2003 17:02
Locatie: Zwaagwesteinde
Contacteer:

Bericht door SCH Supporter »

Ruzie over scout Heerenveen voorbij
GRONINGEN - De ruzie tussen FC Groningen en Heerenveen over jeugdscout ‘Paps’ Putevski is uitgepraat. De scout van Heerenveen is voorlopig niet welkom in het Oosterpark, maar beide clubs staan wel weer op goede voet met elkaar. Groningen was boos op Heerenveen, omdat Putevski jeugdspelers zou hebben geronseld zonder eerst de FC te informeren. Beide clubs hebben afgesproken dat de interesse voor een speler altijd eerst bij de directie wordt gemeld.
Ja dan is t voorbij als t bekend wordt gemaakt overal dat is alleen maar onnozeler van die Grunningers
ik ben een kut kind en mn wachtwoord is te simpel: heerenveen
Plaats reactie