SC Heerenveen meld zich aan voor intertoto

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

SC Heerenveen meld zich aan voor intertoto

Bericht door Lipton »

SC Heerenveen heeft zich weer aangemeld voor de intertoto.
Dit seizoen verloor Heerenveen in de finale van Villareal.
De intertoto is als Heerenveen zich niet direct plaatst de enige mogelijkheid tot plaatsing van de eufa dus wel een goed ding om aantemelden

Bron: teleteks nos
The North
Selectiespeler
Berichten: 649
Lid geworden op: 27-05-2003 21:31
Locatie: Giekerk

Bericht door The North »

Slim, maar Sc Heerenveen is wel in staat om top 5 te eindigen
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
Gebruikersavatar
mechielz
Basisspeler
Berichten: 902
Lid geworden op: 08-09-2003 19:08
Contacteer:

Bericht door mechielz »

The North schreef:Slim, maar Sc Heerenveen is wel in staat om top 5 te eindigen
Maar als het een beetje tegen zit geven dit seizoen alleen de plaatsen 1tm3 en de bekerwinnaar recht op europees voetbal.
Dit in verband met de prestaties van de nederlandse clubs in Europa, omdat Nederland nu nog 8ste staat op die lijst van de UEFA en vanaf de tiende plaats bovengenoemde pas opgaat.
Maar omdat alleen nog PSV europees speelt en dus het nog wel degelijk mogelijk is dat de landen onder Nederland, tsjechië en schotland, ons voorbij gaan.
Helemaal als je ziet dat voor Tsjechië: Sparta Praag nog in de Chamions League zit (tegen AC Milan, dus dat scheelt), Teplice (tegen Celtic, komt ook mooi uit) in de Uefa Cup.
Maar stel dus in het slechtste geval dat PSV er meteen uit vliegt en Sparta Praag en Celtic nog ver komen in hun toernooi, dan kunnen we dus maar met 4 clubs Europa in en is Intertoto helemaal niet zo'n slecht idee.
jeroentjeheerenveen
Invaller
Berichten: 337
Lid geworden op: 22-12-2003 17:40
Locatie: franeker

Bericht door jeroentjeheerenveen »

er even van uitgaande dat het verhaal van mechielz niet door gaat....

oke ckerheid boven alles, maar het moet toch wel raar lopen word h'veen geen 4e of 5e..........of????
h'veen supporter ben je nie even, maar voort leven!!!
MJP
Nieuw talent
Berichten: 138
Lid geworden op: 07-08-2003 13:30

Bericht door MJP »

Jippie. Weer lekker naar België, Slovenië en Spanje of zo. Ik zie er nu al naar uit. Wanneer wordt er gespeeld? Zijn de data al bekend? Kan ik gelijkd e vakantieplanning aan de baas doorgeven. Worden weer veel halve weken werken !!
Blue White Billy
Bankzitter
Berichten: 223
Lid geworden op: 03-12-2002 17:02
Locatie: Middle Friesland

Bericht door Blue White Billy »

MJP schreef:Jippie. Weer lekker naar België, Slovenië en Spanje of zo. Ik zie er nu al naar uit. Wanneer wordt er gespeeld? Zijn de data al bekend? Kan ik gelijkd e vakantieplanning aan de baas doorgeven. Worden weer veel halve weken werken !!
Ga je hierbij nu van uefa cup of intertoto uit??

Ik denk dat we een erg goede kans maken op uefa cup voetbal dit jaar, zit zal zeker de doelstelling moeten zijn nu we in de beker zijn uitgeschakeld!

Dan ga ik liever naar reisjes in Engeland!!
Let's Go Blue White Army!!
Gebruikersavatar
Tysken
Nieuw talent
Berichten: 96
Lid geworden op: 15-10-2003 15:19
Locatie: Madrid, Spanje
Contacteer:

Bericht door Tysken »

Volgens mij gaat het betoog van Mechielz niet op.
Het klopt wel wat je zegt, maar dat nummer 1-3 en de bekerwinnaar Europees gaat spelen gaat dan niet dit seizoen in.
Dit seizoen is het zo dat de nummers 1-5 en de bekerwinnaar Europees gaan spelen.

Rest dat het inschrijven nooit kwaad kan. MOCHT het misgaan in de competitie.
Het is leuk scouten bij Real Madrid...
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Klopt, die regeling geldt niet meer voor dit seizoen, maar voor volgend seizoen. Dan pas zou dat ingaan.
SCH Supporter
Invaller
Berichten: 286
Lid geworden op: 19-09-2003 17:02
Locatie: Zwaagwesteinde
Contacteer:

Bericht door SCH Supporter »

Als zekerheidje een zeer goed initatief om mee te doen maar we gaan dr gewoon van uit dat we Uefa Cup (rechtstreeks) halen
ik ben een kut kind en mn wachtwoord is te simpel: heerenveen
Dr_Maitimo
Jeugdspeler
Berichten: 1
Lid geworden op: 03-02-2004 13:56
Locatie: Ychtenerbrege

Bericht door Dr_Maitimo »

SCH Supporter schreef:Als zekerheidje een zeer goed initatief om mee te doen maar we gaan dr gewoon van uit dat we Uefa Cup (rechtstreeks) halen
Neehoor t word gewoon de Champions League! :P
Romano for president
Selectiespeler
Berichten: 551
Lid geworden op: 22-05-2003 12:01
Locatie: Haarlem

Bericht door Romano for president »

Wel een goed idee om ons weer in te schrijven voor de Intertoto, maar
europees voetbal via de competitie behalen is veel mooier.

Heerenveen 4de dit jaar!!!!!!!!!!!
Tink om de beam!!!!!
Gebruikersavatar
Fulton
Selectiespeler
Berichten: 672
Lid geworden op: 02-12-2002 13:14
Locatie: Amsterdam

Bericht door Fulton »

mechielz schreef: Maar als het een beetje tegen zit geven dit seizoen alleen de plaatsen 1tm3 en de bekerwinnaar recht op europees voetbal.
Dit in verband met de prestaties van de nederlandse clubs in Europa, omdat Nederland nu nog 8ste staat op die lijst van de UEFA en vanaf de tiende plaats bovengenoemde pas opgaat.
Maar omdat alleen nog PSV europees speelt en dus het nog wel degelijk mogelijk is dat de landen onder Nederland, tsjechië en schotland, ons voorbij gaan.
Helemaal als je ziet dat voor Tsjechië: Sparta Praag nog in de Chamions League zit (tegen AC Milan, dus dat scheelt), Teplice (tegen Celtic, komt ook mooi uit) in de Uefa Cup.
Maar stel dus in het slechtste geval dat PSV er meteen uit vliegt en Sparta Praag en Celtic nog ver komen in hun toernooi, dan kunnen we dus maar met 4 clubs Europa in en is Intertoto helemaal niet zo'n slecht idee.
lijtk me een beetje onzin
de UEFA gaat echt niet na 4/5 van het seizoen bepalen welke plekken recht geven op europees voetbal...
SCH Supporter
Invaller
Berichten: 286
Lid geworden op: 19-09-2003 17:02
Locatie: Zwaagwesteinde
Contacteer:

Bericht door SCH Supporter »

Dr_Maitimo schreef: Neehoor t word gewoon de Champions League! :P
Zou mooi zijn :wink:
ik ben een kut kind en mn wachtwoord is te simpel: heerenveen
wikenoost
Invaller
Berichten: 316
Lid geworden op: 02-12-2002 21:35
Locatie: Drachten/wolfhonden-online.nl
Contacteer:

Bericht door wikenoost »

de seizoenen die heerenveen starte met de intertoto eindigden wel het beste voor heerenveen.
de seizoenen die heerenveen starte met europees voetbal eindigden niet zo best.
raar eingelijk.
Maar ik ga ern vanuit dat we weer een feestje hebben aan het eind van het seizoen.
desnoods wil ik wel weer naar drachten lopen na dat feest.
Sjors
Jeugdspeler
Berichten: 3
Lid geworden op: 31-01-2004 15:42
Locatie: Blija

Bericht door Sjors »

Er komt vast wel een afscheidsfeest van Foppe, maar het zou mooi zijn als er nog iets te vieren valt, zoals net genoemde kwalificatie voor de UEFA- cup ofzo.
OF het landskampioenschap :D :D :D
jeroentjeheerenveen
Invaller
Berichten: 337
Lid geworden op: 22-12-2003 17:40
Locatie: franeker

Bericht door jeroentjeheerenveen »

ckers komt er een groots afscheid feest van foppe, na al die jaren van trouwe dienst, zou zeggen, met zen allen na tukkerland, hopelijk op eigen vervoer.....
h'veen supporter ben je nie even, maar voort leven!!!
MJP
Nieuw talent
Berichten: 138
Lid geworden op: 07-08-2003 13:30

Bericht door MJP »

Blue White Billy schreef: Ga je hierbij nu van uefa cup of intertoto uit??

Ik denk dat we een erg goede kans maken op uefa cup voetbal dit jaar, zit zal zeker de doelstelling moeten zijn nu we in de beker zijn uitgeschakeld!

Dan ga ik liever naar reisjes in Engeland!!
Ik ga uit van europese tripjes. Of dat nou intertoto of UEFA beker is zal mij een zorg zijn. Ik heb genoten van de trips naar België (lekker met auto) en Slovenië en Spanje (vliegen !). Dus van mij mag dat voor komend seizoen wel weer. Via de intertoto waarschijnlijk meer buitenlandse wedstrijden. Uefa beker is ook leuk maar dan wel beter dan de laatste keer in Roemenië. Ik heb er nog nachtmerries van. (Vooral over die disco na de wedstrijd :lol: :lol: :lol: Dat was een gave daar in Boekarest).
Plaats reactie