Stam na 2005 bij heerenveen afbouwen?

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

superfriez
Jeugdspeler
Berichten: 12
Lid geworden op: 28-12-2003 02:51
Locatie: lemmer
Contacteer:

Bericht door superfriez »

ik weet wel dat het AC MIlaan is want maldinie speeld bij AC Milaan en niet bij inter en tuurlijk moet hij naar heerenveen komen want hij is altijd een verbetering voor het elftal
The North
Selectiespeler
Berichten: 649
Lid geworden op: 27-05-2003 21:31
Locatie: Giekerk

Bericht door The North »

superfriez schreef:ik weet wel dat het AC MIlaan is want maldinie speeld bij AC Milaan en niet bij inter en tuurlijk moet hij naar heerenveen komen want hij is altijd een verbetering voor het elftal

INTER MILAN wil een bod doen op stam niet AC MILAN!!

ps. Lees het bericht van mechielz
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
Gebruikersavatar
mechielz
Basisspeler
Berichten: 902
Lid geworden op: 08-09-2003 19:08
Contacteer:

Bericht door mechielz »

superfriez schreef:ik weet wel dat het AC MIlaan is want maldinie speeld bij AC Milaan en niet bij inter en tuurlijk moet hij naar heerenveen komen want hij is altijd een verbetering voor het elftal
Ik zal je even uitleggen hoe het zit.
Lazio zit in de schulden en moet dus spelers verkopen, omdat ze anders nog meer schulden krijgen en dat willen ze niet.
Dan heb je nog de andere clubs, die weten ook dat Lazio in de schulden zit en dat die spelers moeten verkopen. Dus gaan ze kijken bij Lazio, wie zou er een versterking voor ons zijn?
Zo dacht Inter Milaan dat Jaap Stam wel een goede aanwinst is, geef ze eens ongelijk, en zijn ze van plan een bod uit te brengen op Jaap.

Wat is nou de moraal van dit verhaal; als Jaap voor Inter Milaan kiest zal Heerenveen lang kunnen wachten op de komst van Jaap Stam.
Romy
Nieuw talent
Berichten: 108
Lid geworden op: 10-08-2003 14:35
Locatie: Stockholm

Bericht door Romy »

Ik las trouwens dat Edgar Davids aan het eind van het seizoen vertrekt bij Juventus. Hij heeft al een aantal keren een contractverlenging afgeslagen. Hij weet alleen nog niet waar hij volgend jaar gaat spelen...

Ik weet wel een mogelijkheid :D
SCH Supporter
Invaller
Berichten: 286
Lid geworden op: 19-09-2003 17:02
Locatie: Zwaagwesteinde
Contacteer:

Bericht door SCH Supporter »

roelof de vries schreef:Dit zou natuurlijk super zijn. Alhoewel ik toch denk, dat ie eerst nog naar PSV gaat.
Stam heeft in Rome natuurlijk meer dan genoeg verdiend, om daar nog vele jaren mee vooruit te kunnen. Het geld hoeft dan ook geen probleem te zijn.
Je bent wel op de hoogte roelof.Hij heeft zelf aangegeven niet meer naar een topclub te gaan (Dus GEEN ajax,psv of feyenoord!!)en dichtbij zwolle wil voetballen en toch bij een topclub.Dus kom je uit bij Groningen of Heerenveen en wie kies je dan???
Ja natuurlijk,US Hearrenfean
ik ben een kut kind en mn wachtwoord is te simpel: heerenveen
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Maar hij heeft niet gezegd op welke termijn.
Gurbe
Invaller
Berichten: 286
Lid geworden op: 03-12-2002 16:04
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Gurbe »

In de VI van gister stond ook weer een stuk over Jaap Stam en Heerenveen. Ook over de intresse van Milaan, maar er werd aangegeven dan Stam nog maximaal 1,5 jaar in het buitenland wil voetballen en dan terugkeert naar Nederland. Het kan dus best zijn dat hij deze zomer nog verkast naar Milaan maar dan zou het maar voor 1 jaar zijn. Ik vind dat Heerenveen er alles aan moet doen om Stam in de zomer van 2005 hier te hebben. Hij kan de jonge verdedigers (Seip, Bakatti, etc) heel veel bijleren en breng ook een stuk uitstraling/ervaring mee. En hij bezit de over-mijn-lijk-mentaliteit die bij veel spelers van SCH ontbreekt.

Nou ja, eerst maar wachten of het zover komt........
wikenoost
Invaller
Berichten: 316
Lid geworden op: 02-12-2002 21:35
Locatie: Drachten/wolfhonden-online.nl
Contacteer:

Bericht door wikenoost »

daar vat je de koe bij de horens.
eerst zien dan geloven.
jeroentjeheerenveen
Invaller
Berichten: 337
Lid geworden op: 22-12-2003 17:40
Locatie: franeker

Bericht door jeroentjeheerenveen »

ben et volledig met je eens gurbe, et zou voor alles en de hele club goed zijn als zo'n "naam" als jaap na h'veen komt

we w8en met spanning af....
h'veen supporter ben je nie even, maar voort leven!!!
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Nederlands international Jaap Stam heeft aangegeven een voorkeur te hebben voor een overgang naar Internazionale, in plaats van Juventus dat hem ook wil inlijven. Reden voor deze voorkeur, is dat wanneer hij voor Inter zal spelen zijn huidige overeenkomst niet verlengt hoeft te worden, zo zegt hij aan Soccer Age.

Stam heeft al eerder aangegeven dat hij in de zomer van 2005 wil terugkeren naar Nederland. "Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Inter, omdat zij de enige zijn die de huidige duur van mijn overeenkomst respecteren. Mijn besluit staat vast: In 2005 keer ik terug naar Nederland, en sluit ik in principe mijn carrière af bij Heerenveen", aldus de 31-jarige Stam.

Medio 2005 terugkeren naar Nederland houdt volgens Stam in zijn loopbaan afsluiten bij SC Heerenveen.
Lang leve het censuur
dekoning
Selectiespeler
Berichten: 691
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48

Bericht door dekoning »

Goeie berichten! Het lijkt er steeds meer op dat het dus echt gaat gebeuren.
Tja....
Atom
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 02-12-2002 12:40
Locatie: Grunn

Bericht door Atom »

22/1/2004 - "Gullit informeert bij Stam, Cocu en Bogarde"
(Van onze verslaggever K)

Volgens Voetbalweekblad Voetbal International heeft Ruud Gullit bij Jaap Stam, Philip Cocu en Winston Bogarde geinformeerd naar de mogelijke beschikbaarheid aan het einde van het seizoen. Stam heeft al laten weten geen interesse te hebben. Het contract van Cocu loopt aan het einde van het seizoen af in Barcelona. In het geval van Bogarde zou Gullit vooral interesse hebben getoond in de fysieke gesteldheid van de verdediger die bij Chelsea niet meer aan de bak komt.

bron: http://feyenoord.netwerk.to

Tja waarom naar Feyenoord als je ook over een paar jaar naar Heerenveen kunt.
Houseviking
Jeugdspeler
Berichten: 4
Lid geworden op: 05-01-2004 22:49

Bericht door Houseviking »

Lazio Roma laat Jaap Stam niet gaan

22/1/2004 20:48

Jaap Stam staat in de belangstelling van drie Italiaanse grootmachten. Maar Lazio-voorzitter Longo maakte een einde alle speculaties: Stam blijft in Rome.
Stam heeft gesprekken gevoerd met Juventus, Internazionale én AC Milan. De winnaar van de Champions League wil de Nederlander in het hart van de defensie koppelen aan Alessandro Nesta. Maar Lazio Roma laat de Nederlandse verdediger niet gaan. 'Stam zal zeker blijven', verzekerde Lazio-voorzitter Ugo Longo. 'Ik ben daar honderd procent zeker van.'

Stam (31) heeft in Rome een contract tot 2005. De international heeft laten weten aan het einde van zijn verbintenis te willen terugkeren naar Nederland. Feyenoord informeerde naar de mogelijkheid Stam naar Rotterdam te halen, maar de verdediger heeft via zijn zaakwaarnemer Henk van Ginkel laten weten geen trek te hebben in een avontuur bij Feyenoord.

Aldus de VI
remko
Nieuw talent
Berichten: 143
Lid geworden op: 03-12-2002 16:51

Bericht door remko »

Derksen laat weten in Voetbal Insite dat Stam een contract voor 2 jaar heeft getekend bij AC Milan.
Outlaw
Invaller
Berichten: 437
Lid geworden op: 09-12-2002 20:05

Bericht door Outlaw »

Ook volgens het sportjournaal wordt gemeld dat Stam en AC Milan een principe akkoord hebben bereikt voor een overgang van twee jaar.

Japie is dus snel bijgedraaid, na eerst gezegd te hebben dat hij er voor 100% zeker van was, dat hij terug zou keren naar Nederland aan het eind van seizoen 2004/2005.
De Grinzer bargen modderje om ‘e raak en knoarje kinne se ek
Sjoerd
Bankzitter
Berichten: 184
Lid geworden op: 18-08-2003 19:25
Locatie: Wommels
Contacteer:

Bericht door Sjoerd »

Jaap Stam voor twee jaar naar AC Milan

16/2/2004 21:34

EXCLUSIEF
Jaap Stam speelt de komende twee seizoenen voor AC Milan. De 31-jarige verdediger van Lazio Roma heeft op hoofdlijnen een akkoord bereikt met de titelverdediger van de Champions League. 'Het verschil tussen vraag en aanbod is dermate klein, dat de club daar wel uitkomen, aldus Stams zaakwaarnemer Henk van Ginkel deze week in Voetbal International.

AC Milan en Lazio Roma gingen rondom de onderlinge bekerduels de besprekingen aan over de centrumverdediger uit Kampen. Volgens Van Ginkel zijn de besprekingen tussen Stam zelf en AC Milan, zodra de clubs tot overeenstemming zijn gekomen, nog slechts een formaliteit. 'Voor mij staat vast dat deze transfer doorgaat', aldus Van Ginkel.

De 31-jarige Stam verklaarde afgelopen december in een interview met VI nog dat hij zijn carrière graag in Nederland wilde afsluiten. In ieder geval na 2005, de zomer dat zijn contract in Rome zou aflopen, liet Stam toen weten. De transfersom waarover Lazio en Milan onderhandelen, zou rond de vijftien miljoen euro bedragen.

Jammer.
Petter Hansson, rots in de branding.
Gebruikersavatar
Sahu
Selectiespeler
Berichten: 531
Lid geworden op: 02-12-2002 13:15
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Sahu »

Of is er wellicht nog een sprankje hoop??

Zijn transfer naar AC Milan zou bijna rond zijn, Jaap Stam zelf laat via zijn website weten dat hij naar een van de Milanese clubs wil, maar absoluut niet naar Juventus. Bovendien moeten Lazio en Milan haast maken met de onderhandelingen, eist de Oranje-international.
Tot de zomer van 2005 staat Stam nog onder contract bij Lazio Roma, maar zeer waarschijnlijk tekent hij nog deze maand een verbintenis bij AC Milan. 'Ik weet dat er interesse is van de grote drie clubs van Italië, maar met alle respect voor Juventus, voor die club wil ik niet spelen. Het is een goede ploeg, maar het vooruitzicht om bij die club te spelen vindt ik niet erg aantrekkelijk. Ik ben altijd al iemand geweest die zijn gevoel volgt, en om eerlijk te zijn, heb ik helemaal geen gevoelens voor Juventus.' Dat Juve hem de hoogste aanbieding deed, kon Stam niet van gedachten veranderen.

Stam: 'Als ik Lazio zou verlaten, wat nog allerminst zeker is, dan zou ik een van de clubs uit Milaan de voorkeur geven. De uitdaging om iets in Milaan te winnen, spreekt me heel erg aan. Ik zou nog graag enkele medailles winnen voordat ik stop en ik denk dat ik met de Milanese clubs de beste kans op succes heb.'

Volgens Stams zaakwaarnemer Henk van Ginkel 'wenst Lazio om de een of andere reden niet te onderhandelen met Inter', zodat de keuze voor AC Milan voor de hand ligt. Van Ginkel: 'Jaap wil dat de clubs voor eind februari tot een akkoord komen. Want als ze daarin niet slagen, dan lukt het ze daarna ook niet meer. Hij heeft geen zin in maandenlange onderhandelingen. In dat geval dient hij zijn contract uit bij Lazio en keert hij daarna terug naar Nederland.'
http://www.3-angle.nl
Voor de leukste banen in Friesland..
Plaats reactie